Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 54580
Departament de Personal. Negociat de Selecció i Provisió. Convocatòria en comissió de serveis pel sistema de lliure designació de Director/a administratiu/va d’urbanisme de l’Ajuntament de Palma

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El regidor d'Hisenda, Innovació i Funció Pública per decret núm. 1.064 de 18 de gener de 2023, ha decretat el següent:

Convocar pel sistema de LLIURE DESIGNACIÓ en comissió de serveis,  el lloc  de treball que es relaciona continuació, atès que es troba vacant i dotat pressupostàriament, i que la cobertura provisional del qual és urgent i inajornable, d'acord amb les determinacions i entre el personal que reuneixi els requisits que s'indiquen a continuació

Lloc de treball :

DIRECTOR/A ADMINISTRATIU/VA D'URBANISME

Codi: F30950001

NÚMERO DE LLOCS A COBRIR: 1

ES/SUB/CLASSE:

  • Tots el cossos, escales i subescales dels grups als quals està adscrit, excepte docents i sanitaris
  •  Grup A, Subgrup A1

PERSONAL FUNCIONARI QUE POT PRENDRE-HI PART:

  • Personal funcionari de carrera de totes les administracions públiques, dels grups als quals està adscrit, excepte docents i sanitaris
  • Grup A, subgrup A1

REQUISITS:

  • Personal funcionari de carrera de totes les administracions públiques, de l'escala d'administració general, grup A, subgrup A1
  • Certificat de català: C1

FUNCIONS:

- Dirigir i coordinar els serveis administratius de la Gerència.

- Dirigir i inspeccionar l'activitat administrativa per a la correcta tramitació dels expedients de la Gerència.

- Preparar i fer propostes en els assumptes de la seva competència.

- Coordinar, controlar i impulsar els temes de personal amb el Departament de RRHH.

- Complir i fer complir al personal sota el seu comandament, les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de Riscs Laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria d'actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit.

- Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d'entre les que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció del lloc de treball.

Durada

La comissió de serveis té caràcter temporal i finalitzarà en qualsevol dels següents supòsits:

  1. Quan el lloc de treball es proveeixi en forma definitiva.
  2. En el termini màxim d'un any. No obstant això, i en el cas de no haver tingut lloc la provisió definitiva en aquest termini i si no consta informe de l'òrgan competent  en contra, es podrà prorrogar per un altre any.
  3. Quan cessin les raons d'urgència i necessitat inajornable que la motivaren.
  4. En cas de supressió o amortització del lloc de treball.

La limitació temporal prevista a l'apartat b) no serà aplicable a les comissions de serveis en llocs de treball reservats a personal en situació de serveis especials o en qualsevol altra situació administrativa que comporti la reserva del lloc de treball.

Publicitat. Aquesta convocatòria es publicarà  a la Intranet, a la web municipal i al BOIB.

Sol·licituds i termini de presentació. Les persones interessades poden presentar les seves sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria en el Registre General d'aquest Ajuntament, sense perjudici de fer-ho en qualsevol de les formes previstes a l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú. Així mateix adjuntaran el seu currículum amb la relació dels seus mèrits professionals i acadèmics; l'administració podrà en qualsevol moment exigir o comprovar l'acreditació del mèrits al·legats

El termini de presentació de sol·licituds serà de SET DIES HÀBILS, comptats a partir de l'endemà que es publiqui al Butlletí Oficial de les Illes Balears

Resolució i publicació.

Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el Departament de Personal dictarà resolució amb indicació de les persones seleccionades d'acord amb l'informe emès per l'òrgan al que es trobi adscrit el lloc de treball convocat, sense perjudici que pugui declarar-se deserta si cap dels aspirants reuneix la idoneïtat adequada per a la seva ocupació. Aquesta resolució es publicarà així mateix en la intranet municipal, i en la pàgina web esmentada, si s'escau.

Notificada la resolució a la persona interessada, si aquesta hi renúncia, es podrà proposar per l'òrgan competent un nou candidat/a d'entre el personal aspirant

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.

 

Palma,  a la data de la signatura electrònica (18 de gener de 2023)

La cap de Departament de Personal p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) Esperanza Vega Terrón