Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
MANCOMUNITAT DES RAIGUER
Núm. 19253
Avocació de la competència assumida per la Junta de Govern Local i modificació de les bases específiques reguladores per a la creació, mitjançant el sistema d’oposició, d’una borsa de treball de tècnic d’administració general, a la Mancomunitat des Raiguer (A1)
Mitjançant Decret de Presidència de data 21 de desembre de 2022 s'ha estimat el recurs potestatiu de reposició interposat contra les bases del procediment selectiu per a la creació d'una borsa de treball de tècnic d'administració general, amb caràcter de personal funcionari interí, mitjançant oposició, aprovades per Resolució 15 de novembre de 2022 per la Junta de Govern Local de la Mancomunitat des Raiguer.
De conformitat amb l'article 9.2 c) de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, correspon al President de la Mancomunitat des Raiguer la resolució del recurs mitjançant Decret de Presidència.
La competència, conforme a l'article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, per aprovar les bases de convocatòria de personal correspon al President de la Mancomunitat. No obstant això, aquesta competència fou delegada a la Junta de Govern Local de la Mancomunitat des Raiguer, per Decret de Presidència núm. 78/2019, de 26 d'agost de 2019.
Són raons d'eficàcia les que fan convenient atribuir la competència, anteriorment esmentada, a un òrgan unipersonal que no està subjecte a règim de convocatòria i de celebració de sessions, i, en conseqüència, avocar la competència de la Junta de Govern Local a la Presidència de la Mancomunitat, referent a la rectificació de les bases. De conformitat als articles 10 de la Llei 40/2015, 1 d'octubre, de règim jurídic de les administracions públiques i 116 del Reglament de organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per el reial decret 2568/1986 (ROF).
Per tot això, s'ha acordat:
PRIMER. Procedir a la modificació de l'apartat c) de la base segona de les bases específiques reguladores per la creació d'una borsa de treball de tècnic d'administració general, amb caràcter de personal funcionari interí, mitjançant oposició:
On diu:
“Estar en possessió del la Llicenciatura o Grau de Dret, Ciències Polítiques, Economia o Gestió i Administració Públiques, o estar en condicions d'obtenir-la en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. A aquests efectes, s'entén que està en condicions d'obtenir la titulació quan, en el termini de presentació d'instàncies, s'hagin superat els corresponents plans d'estudis o proves que permetin accedir a la mateixa i així s'acrediti.
Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar, en la data límit per a la presentació d'instàncies, la credencial que acrediti la seva homologació per l'Estat espanyol. En el cas de presentar una titulació equivalent a l'exigida com a requisit, correspon a la persona aspirant, acreditar-ne la seva equivalència.”
Ha de dir:
“Estar en possessió de títol de Grau, Llicenciat, Arquitecte o Enginyer o estar en condicions d'obtenir-la en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. A aquests efectes, s'entén que està en condicions d'obtenir la titulació quan, en el termini de presentació d'instàncies, s'hagin superat els corresponents plans d'estudis o proves que permetin accedir a la mateixa i així s'acrediti.
Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar, en la data límit per a la presentació d'instàncies, la credencial que acrediti la seva homologació per l'Estat espanyol. En el cas de presentar una titulació equivalent a l'exigida com a requisit, correspon a la persona aspirant, acreditar-ne la seva equivalència.”
SEGON. Donar un nou termini de presentació de sol·licituds de deu (10) dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci al BOIB.
Les persones aspirants que haguessin presentat en termini la presentació d'admissió a la convocatòria pública publicada al BOIB núm. 150 de 19 de novembre de 2022, es tindran per presentades, sense necessitat de cap altra actuació per la seva part.
Cosa que fem pública al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al tauler d'anuncis de la Mancomunitat des Raiguer, conforme a l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Binissalem, a data de la signatura electrònica (29 de desembre de 2022)
El president Andreu Isern Pol