Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

EMPRESA MUNICIPAL DE TRANSPORTS URBANS DE PALMA DE MALLORCA, SA

Núm. 798208
Procés de promoció interna mitjançant concurs oposició del grup professional 3: Comandament Intermedi OPC SAE – Inspecció

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Consell d'Administració de l'Empresa Municipal de Transports Urbans de Palma SA, en la sessió de dia 27 de desembre de 2022 va aprovar les bases que s'adjunten, que regiran el procés de promoció interna de personal mitjançant concurs oposició del grup professional 3: Comandament Intermedi OPC SAE – Inspecció

1. Objecte

Aquest document té per objecte constituir una convocatòria, mitjançant concurs-oposició de promoció interna, per la  incorporació de sis  places del Grup professional 3: Comandament intermedi OPC SAE – Inspecció, amb els criteris i les limitacions que estableixi en cada moment la legislació vigent.

Així mateix, es preveu que les i els aspirants que, no havent obtingut plaça, hagin obtingut un dels 6 primers llocs a la puntuació final (4 primers llocs desprès del sisè, ja que aquestes tindran les places ofertes), podran ser promocionats segons l'ordre de puntuació, segons les necessitats de l'Empresa.

Com a conseqüència d'aquest procés de promoció, el nombre màxim d'aspirants que integraran la llista per a la seva incorporació esglaonada serà de 10 persones, 6 de les quals, un cop finalitzat el procés, aniran cobrint les necessitats de l'Empresa, seguint l'ordre de prelació establert a dita llista.

Tot això en compliment de la normativa vigent següent:

1. Reial Decret Legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, per el que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors.

2. Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, especialment els art. 91 i 103.

3. Llei 40/2015, de d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.

4. Llei 5/2015, de 30 d'octubre per el que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

5. Reglament orgànic del govern i l'administració de l'Ajuntament de Palma (BOIB núm. 120, d'11 de setembre de 2004).

6. Llei 57/2003, de 16 de desembre, de mesures de modernització del govern local, amb les actualitzacions vigents.

7. Conveni Col·lectiu de l'EMT-Palma vigent actualment, especialment l'art. 5 en matèria de procediment de promoció.

8. Codi de Bon Govern de l'Ajuntament de Palma, de 28 de febrer 2013.

Aquest document inclou tot el procés de promoció de personal de l'EMT-Palma i, en concret, els següents apartats:

  1. Memòria justificativa de la necessitat de promoció.
  2. Justificació d'existència de fons (anual i plurianual).
  3. Procediment de promoció.
  4. Autorització de l'inici del procediment.
  5. Bases de la convocatòria.

1.1 Memòria justificativa de la necessitat de promoció

Categoria professional: Comandament intermedi OPC SAE - Inspecció.

Grup professional: Grup professional 3, comandament intermedi OPC SAE – Inspecció amb les funcions pròpies del seu grup professional i qualsevol altra pròpia del esmentat grup professional, en funció de les necessitats organitzatives de la Empresa i la mobilitat funcional establerta a la normativa laboral.

Nombre de vacants a cobrir: fins a sis places que constituiran la llista i podran ser incorporades de manera esglaonada en funció de les necessitats de l'Empresa.

Condicions econòmiques: les recollides per al nivell salarial del grup professional 3, del Conveni Col·lectiu de l'EMT-Palma vigent en cada moment.

Horari de treball: l'horari de treball és l'establert al Conveni Col·lectiu de l'EMT-Palma vigent en cada moment amb torns rotatius de de mati, horabaixa i vespre, així mateix la jornada laboral serà la descrita al Conveni Col·lectiu i als acords entre la Empresa i representació dels treballadors, realitzant-se de forma rotatòria mitjançant 5 dies de feina i 2 de descans, establin-se un quadrant per regular el sistema tal i com preveu l'article 10.4.c del vigent Conveni Col·lectiu.  

Centre de treball: actualment situat a la carretera del Coll d'en Rabassa, a Son Ferriol, polígon de Sant Mateu, 07007 Palma, o a qualsevol altra que es pugui establir.

Sense perjudici del caràcter itinerant de la prestació del servei i a causa de les característiques del lloc de feina, les funcions pròpies del grup professional 3 del vigent Conveni Col·lectiu de l'EMT-Palma es desenvoluparan a qualsevol de les línies que l'Empresa tingui establertes o pugui establir.

Descripció de la necessitat: la de disposar de sis persones amb la categoria de comandament intermedi al departament de SAE degut a l'increment d'usuaris que s'ha produït, la incorporació de nous conductors que han ampliat la plantilla d'aquest col·lectiu i les vacants que s'han donat per jubilació anticipada, en virtut de l'article 6 del Conveni Col·lectiu. Així com per a poder cobrir l'increment de feina, segons les necessitats operatives de l'Empresa, per a permetre dur a terme l'oferta de servei de transport públic de Palma, amb les limitacions establertes a la llei.

1.2 Justificació d'existència de fons

No es produeix variació substancial en la massa salarial pressupostada i aprovada per a l'EMT-Palma per a l'exercici 2022.

1.3. Procediment de promoció

El procediment de selecció seguirà el que estableix la legislació i el Conveni Col·lectiu actualment vigent, concretament:

L'Empresa adoptarà mesures que incentivin la participació del seu personal en els processos selectius de promoció interna per a la progressió a la carrera professional.

Els ascensos de lloc de treball s'efectuaran mitjançant la convocatòria de concurs oposició o concurs de mèrits intern, respectant els principis constitucionals d'igualtat, mèrit i capacitat, així com els de publicitat, transparència, imparcialitat, professionalitat, independència, discrecionalitat tècnica, adequació i agilitat.

Si una vegada efectuades les proves cap aspirant obtingués la puntuació mínima establerta, l'empresa podrà convocar les vacants per concurs públic.

Tots els processos de promoció de personal seran públics i atendran al següent:

a. L'Empresa determinarà el número de places a cobrir i el perfil d'aquestes.

b. La convocatòria es realitzarà amb vint dies d'antelació a la data límit per a l'admissió de sol·licituds.

c. Els factors a valorar seran l'aptitud, actitud i coneixements pràctics del lloc a cobrir.

d. L'empresa elaborarà el temari de les proves i exàmens a realitzar.

e. El Tribunal estarà format per cinc persones: dues per part de l'Empresa, dues per part del comitè d'Empresa i un/a professional amb coneixements sobre el temari designat per l'Empresa.

f. L'Empresa determinarà la data límit per a realitzar les proves o exàmens, que  s'efectuaran per sorteig, entre aquells temes que presenti l'Empresa, que no podran ser inferior a tres per a cada convocatòria. El Tribunal qualificarà i publicarà els resultats finals.

g. No podran formar part del Tribunal d'exàmens aquelles persones que tinguin parentiu fins al tercer grau amb algun aspirant, podent ser recusades per aquest motiu.

1.4 Autorització de l'inici del procediment

L'aprovació d'aquest document, amb el compliment previ del Codi de Bon Govern de l'Ajuntament de Palma del 28 de febrer de 2013, pel Consell d'Administració el 27 de desembre de 2022, suposa l'autorització de tot el seu contingut.

1.5 Bases de la convocatòria

1.5.1 Descripció de les places

Les funcions a exercir són, amb caràcter general i no restrictiu, totes les establertes al Conveni Col·lectiu vigent de l'EMT-Palma, relacionades amb el seu lloc de feina, en concret les de l'article 9.4, que indica textualment:

Artículo 9º.- Sistema de clasificación profesional en el ámbito de la empresa y puestos de trabajo.

…/…

4.- Los trabajadores y trabajadoras comprendidos en el ámbito del presente Convenio y desde la vigencia del mismo, se clasifican profesionalmente en los siguientes seis grupos profesionales:

…/…

Grupo profesional 3º.- Mandos Intermedios.

Comprende aquellos trabajadores y trabajadoras que reúnen actitudes y aptitudes para ordenar tareas, dirigir un colectivo o grupo determinado de trabajadores o trabajadoras, y formación profesional y/o académica si fuera necesario, para desarrollar las funciones de su puesto de trabajo.

Los trabajadores y trabajadoras de este grupo profesional dependen jerárquicamente de los trabajadores y trabajadoras recogidos en el grupo profesional 1º, en los términos y organización que se establece en el organigrama funcional de la Empresa.

Las funciones primordiales, en los límites de su puesto de trabajo, son la del mando, organización y planificación, ya sea permanente o delegada de las personas de superior jerarquía, dirigida a la obtención de los rendimientos, calidad, disciplina y objetivos establecidos y planificados por sus superiores, asumiendo la responsabilidad de alcanzarlos, en el ámbito de su puesto de trabajo y de los trabajadores o trabajadoras bajo su responsabilidad.

…/…

5.- Las funciones enumeradas en cada grupo profesional definen el contenido de la prestación laboral, sin que ello suponga agotar las funciones de cada uno de ellos. En todo caso, serán las necesarias para garantizar la correcta ejecución de la prestación laboral.

Seran les persones que hauran de desenvolupar les tasques encomandes pròpies del seu grup professional que inclouen, sense ànim de ser exhaustiu les següents funcions:

  • Comandament, organització i presa de decisions de forma directa, dirigida a l'obtenció dels rendiments, qualitat, disciplina i objectius establerts i planificats pels seus superiors.
  • Regular la circulació, procurant que es compleixin els intervals i re-posicionant els autobusos al llarg de la línia mantenint les freqüències de les línies.
  • Donar suport i ajuda al personal adscrit al Grup professional 4 (professionals de tràfic i circulació) tant en les instal·lacions de l'empresa com fora d'elles, en concret a les línies en matèries  com: complets, frau, ordenació de línies, sortides especials, desviaments, etc.
  • Coordinació d'equips destinats a les funcions de mobilitat dels diferents grups professionals, tal com s'ha establert en el Conveni Col·lectiu, i específicament del Grup Professional 4.
  • Atenció i control als usuaris en matèria de servei, de títols de viatge, tarifes i abonaments, punts de venda i recàrrega i coordinació amb forces de seguretat.
  • Control i seguiment del compliment dels protocols de l'Empresa i de l'Ordenança Municipal que regula l'ús i servei del transport urbà de Palma.
  • Execució del control de venda de títols de transport en punts de gran afluència determinats per la direcció de l'Empresa.
  • Coordinació d'emergències o situacions imprevistes, informació i supervisió d'usuaris, control del frau, en qualsevol de les línies de l'Empresa.
  • Elaboració d'informes, diaris, setmanals i mensuals propis del seu departament que estiguin establerts o puguin estar-ho.
  • Qualsevol altra funció que se li pugui encomanar dins de la potestat organitzativa de l'Empresa i que estigui enquadrada dins de l'establert en el Art 9.4 del vigent Conveni Col·lectiu, que estableix les funcions per al Grup professional 3.

L'adscripció a les tasques descrites no suposarà cap tipus de limitació per a la possible mobilitat funcional.

1.5.2 Procés de promoció

El procés de promoció es durà a terme mitjançant el sistema públic, a través d'una oferta i amb els següents criteris:

  1. Procediment establert a la legislació vigent.
  2. Definició del perfil de lloc de feina.
  3. Aprovació pel Consell d'Administració i publicació corresponent.
  4. Designació del tribunal d'avaluació dels i les aspirants.
  5. Avaluació dels i les aspirants mitjançant les proves establertes.

1.5.3 Requisits

Els o les aspirants han de complir els següents requisits:

  1. Tenir la nacionalitat espanyola o la d'algun dels estats membres de la Unió Europea, o tenir permís de residència o permís de treball en vigor en incorporar-se a l'Empresa.
  2. Haver complit 18 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
  3. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que sigui incompatible amb l'exercici de les funcions de la feina a desenvolupar. Així mateix, un cop finalitzat el procés de selecció i abans d'incorporar-se al lloc de fenia s'haurà de passar satisfactòriament un reconeixement mèdic a càrrec del Servei de Prevenció de l'Empresa, amb la qualificació d'apte (sense cap tipus de restricció). No superar aquest reconeixement suposa la impossibilitat d'incorporar-se i l'exclusió de la llista, atès el caràcter eliminatori d'aquest requisit.
  4. Tenir un contracte de treball amb l'Empresa Municipal de Transports Urbans de Palma.
  5. Estar en possessió del títol batxillerat o equivalent.
  6. Estar en possessió del carnet de conduir D i el CAP, vigents.
  7. Acreditar coneixements de comprensió i expressió oral i escrita de la llengua catalana mitjançant una titulació oficial que acrediti, com a mínim, uns coneixements de nivell A2.   

Les i els aspirants hauran de complir els requisits abans indicats dins el termini de presentació de sol·licituds i no haver perdut cap dels requisits al moment de la contractació.

En qualsevol moment que l'EMT-Palma  esbrini o constati de forma fefaent la falta dels requisits o la falsedat de la documentació o la declaració presentada, la persona sol·licitant serà exclosa immediatament del procés i si està contractada serà acomiadada disciplinàriament, sense perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat, i l'EMT-Palma es reservarà les accions legals pertinents.

1.5.4 Publicitat i presentació de sol·licituds pels aspirants

Publicitat: la convocatòria es publicarà al web de l'EMT-Palma (www.emtpalma.es), amb independència que es publiqui a d'altres mitjans, però no de forma obligatòria.

Imprès de sol·licitud: es podrà descarregar del web de I'EMT-Palma (www.emtpalma.es) o es podrà recollir a les oficines de l'Empresa:

  • Ctra. del Coll d'en Rabassa a Son Ferriol - Pol. de Sant Mateu - Son Banya - 07007 Palma. Horari: de 8:30 a 14:00 hores, de dilluns a divendres.

Termini per a la presentació de sol·licituds: el termini d'admissió de sol·licituds serà de 20 dies naturals des de l'endemà que es publiqui aquesta convocatòria al web de I'EMT-Palma (www.emtpalma.es) que també establirà els llocs i el horaris de presentació de les sol·licituds del procediment de selecció.

S'hauran de presentar dos exemplars de l'imprès degudament emplenats, així com original i fotocòpia de la documentació requerida.

Documents que s'han de presentar amb la sol·licitud:

  • Fotocòpia del DNI o NIE en vigor.
  • Fotocòpia de la titulació  batxillerat o equivalent.
  • Fotocòpia del carnet de conduir D, homologat a l'Estat espanyol, en vigor.
  • Fotocòpia de la targeta de qualificació professional com a conseqüència d'haver completat la formació corresponent al Certificat d'Aptitud Professionals per a Conductors (CAP), vigent.
  • Certificat acreditatiu del nivell A2 de llengua catalana mitjançant titulació oficial.
  • Currículum actualitzat a la data de convocatòria.
  • Informe de vida laboral emès per la Seguretat Social i actualitzat a la data de la convocatòria.

Altres documents que es poden presentar amb la sol·licitud:

  • Certificat acreditatiu del nivell B1 de català expedit pel Govern de les Illes Balears o considerat equivalent per aquest, o un de superior.
  • Certificat acreditatiu del nivell A2 de l'idioma anglès o superior,  amb els criteris del sistema ALTE o equivalent.
  • Certificat acreditatiu del nivell A2 de qualsevol altre idioma estranger o superior, amb els criteris del sistema ALTE o equivalent.

Tota la documentació s'acararà amb l'original en el moment en què es presenti. En cas de falsedat coneguda després d'aportar la documentació, aquesta serà causa d'exclusió de les proves o d'acomiadament si s'ha produït la contractació, a més de les mesures legals que l'Empresa pugui emprendre.

L'admissió de la sol·licitud suposa la plena acceptació per les persones sol·licitants d'aquestes Bases, amb expressa autorització per al tractament automatitzat de les seves dades als arxius de l'Empresa i la publicació de resultats als mitjans que l'Empresa consideri, d'acord amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protección de Datos Personales y Garantía de los Derechos Digitales.

1.5.5 Proves

Avaluació d'aptituds: examen teòric, prova pràctica i prova d'anglès (6 punts sobre 10)

Examen teòric: 

Constarà d'una prova tipus test de caràcter eliminatori d'un temari relacionat amb les funcions pròpies del lloc de feina, segons el temari recollit a l'annex II. La prova tindrà una puntuació màxima de 3 punts, i el temps per a desenvolupar-la serà de 90 minuts. Per passar-la serà precís obtenir com a mínim 1,50 punts.

Procés: Consta d'un test, sobre la matèria teòrica de la candidatura a que s'oposita. En les fulles de test que es lliurin figuraran 30 preguntes, mes 3 de reserva, que seran sortejades en el mateix acte. Seran puntuades les respostes encertades correctament amb 0,10 punts, les incorrectes amb 0,050 punts negatius i les preguntes no contestades no puntuaran. En la fulla de resposta que s'adjunta al test s'emplenarà completament amb bolígraf blau la casella correcta, no es permetrà cap ratllada, declarant-se en aquest cas suspesa la prova, si hi hagués qualque error, el candidat o la candidata sol·licitarà al tribunal una altra fulla de resposta.

Es publicarà al web de l'EMT-Palma la llista provisional dels resultats. En el mateix acte s'obrirà un termini de tres dies hàbils (dissabtes exclosos) a partir de l'endemà de la publicació per a presentar reclamacions.

Prova pràctica:

Només l'hauran de realitzar els candidats o les candidates no eliminats a l'examen teòric.

Es realitzarà un exercici pràctic, consistent en la redacció d'un informe amb proposta de resolució mitjançant d'eines d'ofimàtica, relacionat amb les següents matèries: coordinació d'emergències o situacions imprevistes;  control del frau en qualsevol de les línies; regulació de la circulació; incompliments dels protocols i directrius de l'empresa; incompliments de l'ordenança municipal que regula l'ús i servei del transport urbà de Palma; recollides al temari de l'annex II.

La puntuació màxima que s'aconsegueixi en aquesta prova és de 3 punts i el temps per a la seva realització, 90 minuts. Per passar-la serà precís obtenir com a mínim 1'25 punts.

Es publicarà al web de l'EMT-Palma la llista provisional dels resultats. En el mateix acte s'obrirà un termini de tres dies hàbils (dissabtes exclosos) a partir de l'endemà de la publicació per a presentar reclamacions.

Una vegada resoltes les reclamacions es publicarà la llista definitiva d'aspirants que hagin superat les proves.

Valoració de mèrits (3 punt sobre 10)

Titulacions acadèmiques fins a un màxim de 1'50 (nomes es puntuarà el nivell més alt) punts a raor de:

  • 0,25 punts per certificat acreditatiu del nivell a2 de l'idioma anglès amb els criteris del sistema ALTE o equivalent.
  • 0,50 punts per certificat acreditatiu del nivell B1 o superior de l'idioma anglès amb els criteris del sistema ALTE o equivalent.
  • 0,25 punts per cada certificat acreditatiu del nivell A2 o superior de qualsevol altre llengua estrangera amb els criteris del sistema ALTE o equivalent, fins un màxim de 0,50 punts.
  • 0,25 punts per certificat acreditatiu del nivell B1 de català expedit pel Govern de les Illes Balears o considerat equivalent per aquest, o un de superior.
  • 0,50 punts per certificat acreditatiu del nivell B2 de català expedit pel Govern de les Illes Balears o considerat equivalent per aquest, o un de superior.

Experiència professional / Antiguitat a l'Empresa: fins un màxim d'1'50 punts, a raor de 0'015 punts per mes.

Es publicarà  al web de l'EMT-Palma la llista provisional de la valoració d'aquest apartat. En el mateix acte s'obrirà un termini de tres dies hàbils (dissabtes exclosos) per a presentar reclamacions.

Una vegada resoltes les reclamacions es publicarà la llista definitiva dels candidats que hagin obtingut les 15 primeres posicions, segons la suma de les puntuacions obtingudes a la prova d'avaluació d'aptituds i a la valoració de mèrits.

Juntament amb les llistes definitives s'indicaran les dates, els horaris i el lloc de l'entrevista personal.

Avaluació d'actitud: Entrevista personal,  (1 punt sobre 10)

Només es farà als 15 primers candidats o candidates de la llista publicada i serà valorada pels 5 membres del  Tribunal.

En cas d'empat a la darrera posició, de les 15 primeres de la llista, seran entrevistats tots els candidats o candidates amb la mateixa puntuació.

El Tribunal valorarà la actitud personal per al compliment d'una prestació laboral, tenint en compte els següents paràmetres:

  • Actitud davant situacions problemàtiques de la prestació diària.
  • Actitud per donar instruccions.
  • Capacitat de lideratge i feina en equip.
  • Motivació, i desenvolupament de les tasques del candidat fins a data de l'entrevista.

1.5.6 Puntuació i Publicació de la llista.

Una vegada que el Tribunal hagi valorat l'examen, els mèrits i l'entrevista personal d'acord amb l'establert a l'apartat anterior, es faran públiques la llista de puntuacions amb indicació dels cinc darrers números del DNI i lletra. De les 10 millors notes que integraran la llista per a la seva incorporació esglaonada en funció de les necessitats de l'Empresa.

La puntuació final serà el resultat de la suma de la puntuació obtinguda a totes les proves, segons els criteris establerts a l'apartat de proves.

Si hi ha dos o més candidats o candidates amb la mateixa puntuació la seva posició a la llista definitiva es resoldrà seguint els següents criteris de caràcter preferencial:

1.- Dona.

2.- La persona que tingui més nivell d'anglès acreditat.

3.- La persones que hagi obtingut millor puntuació a les proves teòriques.

4.- La persona que hagi obtingut millor puntuació al apartat de mèrits.

  Aquestes llistes es publicaran per ordre de major a menor puntuació.

Ordre de preferència: les persones seleccionades s'ordenaran seguint l'ordre de la puntuació obtinguda en aquest procés de selecció. Tindrà el primer lloc la candidata o el candidat que hagi obtingut major puntuació, i així successivament, fins a un màxim de 10.

1.5.7 Vigència de les llistes de possibles empleats

La llista definitiva per a la seva incorporació esglaonada en funció de les necessitats de l'Empresa tindran vigència màxima fins el 31 de desembre 2025. Una vegada transcorregut aquest termini les llistes deixaran de tenir vigència amb caràcter general.

1.5.8 Ordre d'incorporació i crida

Una vegada finalitzat el procés de selecció, les i els integrants de la llista  podran ser cridats o cridades segons les necessitats de l'Empresa, seguint l'ordre de preferència resultat de la llista definitiva. Es cridaran les persones que tinguin l'ordre d'incorporació més alt, amb els criteris i les limitacions que estableixi en cada moment la legislació vigent i amb els criteris següents:

  • La candidata o el candidat que hagi obtingut la primera posició de la llista definitiva, s'incorporarà abans del 31 de desembre de 2023, segons les necessitats de l'Empresa.
  • El borsí estarà vigent fins l'esgotament de les places ofertes.
  • El o l'aspirant serà exclòs definitivament de les llistes si renuncia injustificadament dues vegades consecutives. S'entendrà que s'ha produït la renúncia injustificada si l'aspirant no compareix dins el termini comunicat per l'Empresa o si renuncia expressament.

Es consideren causes justificades de rebuig les següents:

  • Malaltia acreditada mitjançant el corresponent certificat mèdic.
  • Període d'embaràs, maternitat, paternitat o situacions assimilades.
  • A petició de l'interessat o interessada, qualsevol altra que de forma excepcional l'EMT-Palma consideri oportuna de forma motivada.

En aquests casos els o les aspirants conservaran el seu lloc a les llistes i podran ser citats novament, segons les necessitats de l'Empresa quan deixin de concórrer les causes de rebuig, si han comunicat a l'EMT-Palma la seva disponibilitat.

En tot cas, haurà de superar el període de prova amb la durada establerta a l'article 14.1 de l'Estatut dels Treballadors, concretament 6 mesos. Si no supera aquest període de prova el contracte es rescindirà i el o  l'aspirant perdrà qualsevol dret de permanència a les llistes. Les situacions esmentades al darrer paràgraf de l'article 14.3 de l'Estatut dels Treballadors originaran la interrupció del còmput del dit període de prova.

La inclusió de les o els aspirants a les llistes no generarà cap dret, sinó només l'expectativa de crida per l'ordre establert en funció de les necessitats de servei de l'Empresa.

 Les crides als interessats o interessades es realitzaran per qualsevol mitjà que consideri l'EMT-Palma. Es podran fer telefònicament o mitjançant qualsevol mitjà acreditable en dret. Si s'ha intentat la comunicació infructuosament, la persona aspirant a la qual s'hagi intentat l'oferiment, conservarà el seu lloc a la llista. Si es fa la crida dues vegades consecutives sense resposta per la seva banda o amb una resposta negativa no justificada serà exclòs de la llista de forma definitiva. El termini de resposta per part de la persona que s'hagi cridat serà de 3 dies hàbils des de l'endemà de la data de comunicació.

Els interessats o interessades hauran de tenir a disposició de l'EMT-Palma com a dades de contacte:

- Un número de telèfon fix o mòbil.

- Una adreça electrònica.

- Una adreça postal.

El o l'integrant de la llista haurà de mantenir permanentment actualitzades aquestes dades davant l'EMT-Palma i comunicar els canvis que s'hi produeixin.

 

ANNEX I Composició del Tribunal i terminis de publicació

Composició del Tribunal

- Dos membres designats per l'EMT-Palma.

- Dos membres designats pel Comitè d'Empresa de l'EMT-Palma.

- Un professional amb coneixements sobre el temari, designat per l'EMT-Palma.

Per l'elaboració i correcció de les proves en què resulti necessari, el Tribunal podrà disposar la incorporació d'assessors o assessores especialistes, els quals es limitaran a prestar dita col·laboració en les seves especialitats tècniques i tindran veu però no vot. Així mateix, l'EMT-Palma, a petició del Tribunal, podrà nomenar col·laboradors o col·laboradores per a les tasques de vigilància, coordinació o altres de similars, necessàries per al desenvolupament de les proves selectives.

Realització de les proves de promoció

Les proves de promoció es realitzaran abans del 31 d'agost de 2023.

Terminis de publicació i data límit d'admissió de sol·licituds

El termini d'admissió de sol·licituds serà de 20 dies naturals des de l'endemà que es publiqui aquesta convocatòria al web de l'EMT-Palma (www.emtpalma.es).

Amb la finalitat de complir el requisit de publicitat, les bases del procés de selecció, els diferents terminis, els resultats provisionals i definitius i les notícies o incidències relacionades amb el procés selectiu es publicaran al web de l'EMT-Palma (www.emtpalma.es), amb independència que també, però no de forma obligatòria, es publiquin a d'altres mitjans.

Així mateix, aquesta informació es posarà en coneixement de l'Ajuntament de Palma perquè si ho considera adient la publiqui al seu web (www.palma.es).

 

ANNEX II Temari

1. Reglament  del servei de transports col·lectius urbans de Palma.

2. Protocol del conductor de l'EMT-Palma.

3. Codi de conducta de l'EMT-Palma.

4. Resolució de conflictes.

5. Comunicació i atenció al client.

6. Raonament, concentració i agilitat.

7. Resolució de problemes, analítica i gestió numèrica.

8. Llei d'igualtat.

9. Llei de Prevenció de Riscs Laborals.

10. Serveis i Línies de l'EMT-Palma.

 

Palma, 30 de desembre de 2022

El director gerent Mateu Marcús Fiol