Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE MURO
Núm. 708800
Aprovació de les bases del personal laboral fix de l'Ajuntament de Muro, pel sistema de concurs, que consta dins l'oferta d'ocupació pública 2022 per l'estabilització de personal temporal
La Junta de Govern Local, en sessió celebrada el passat dia 29 de novembre de 2022, va prendre, entre d'altres, l'acord següent:
1r.- Aprovar les bases del personal laboral fix de l'ajuntament de Muro, pel sistema de concurs, que consta dins l'oferta d'ocupació pública 2022 per l'estabilització de personal temporal.
2n.- Publicar l'acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears, al Tauler d'edictes de l'Ajuntament i a la pàgina WEB de la Corporació, per a general coneixement.
BASES PERSONAL LABORAL FIX DE L'AJUNTAMENT DE MURO, PEL SISTEMA DE CONCURS, QUE CONSTA DINS L'OFERTA D'OCUPACIÓ PÚBLICA 2022 PER L'ESTABILITZACIÓ DE PERSONAL TEMPORAL
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA, CARACTERÍSTIQUES DE LA PLAÇA I SISTEMA DE SELECCIÓ
És objecte d'aquesta convocatòria la cobertura definitiva, amb caràcter de personal laboral fix i pel sistema de concurs de mèrits, la qual consta a l'Oferta d'Ocupació Pública de l'exercici 2022 per l'estabilització del personal temporal aprovada i publicada en el BOIB núm. 68 de 26 de maig de 2022.
El sistema de concurs de mèrits aplicat a dita convocatòria es sustenta en la Disposició addicional sisena de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat a l'ocupació pública i el Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.
Les places convocades es detallen a l'Annex I.
SEGONA.- NORMATIVA APLICABLE
La present convocatòria es regirà pel que disposen les presents bases específiques i en especial per la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat a l'ocupació pública. En defecte, i respecte al que no contradigui la Llei esmentada, serà d'aplicació el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic i la normativa vigent com el Reial Decret 896/1991, de 7 de juny, així com el Reglament general d'ingrés del personal al serveis de l'Administració general de l'Estat i de provisió de llocs de feina i promoció professional dels funcionaris civils de l'AGE aprovat pel Reial Decret 364/1995, de 10 de març.
Serà d'aplicació el Decret llei 6/2022, d 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.
Serà d'aplicació la Llei 7/1985, de 2 de abril, reguladora de les bases de règim local i la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.
La convocatòria i les presents bases es publicaran en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
L'anunci de la convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) fent referència a la publicació efectuada al BOIB. El termini per a la presentació d'instàncies i sol·licituds per participar en aquest procés s'iniciarà des del dia següent a la publicació de l'anunci de la convocatòria en el BOE.
Posteriorment, qualsevol anunci al respecte es publicarà al tauler d'anuncis de la Seu electrònica de l'Ajuntament de Muro.
L'import i la forma de pagament dels drets d'examen de les proves selectives es regulen a l'Ordenança Fiscal reguladora de la Taxa per accedir a les proves de selecció de personal de l'Ajuntament de Muro per cada categoria. La liquidació de la taxa s'ha de sol·licitar a l'adreça electrònica liquidacions@ajmuro.net, indicant nom, DNI i procés selectiu que es vol presentar.
TERCERA.- REQUISITS DELS ASPIRANTS
Per prendre part en el procés de selecció, els aspirants han de reunir en la data de finalització del termini de presentació de les sol·licituds, les condicions fixades a l'article 56 del Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, amb les següents especificacions:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra de les que permeten l'accés a l'ocupació pública segons l'article 57 del Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015.
b) Haver complert l'edat mínima exigida per accedir a l'ocupació pública, 16 anys, i no excedir de l'edat de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió de la titulació acadèmica que s'indica a l'Annex II per a cada un dels cossos, escales i especialitats convocades.
En el cas de titulacions expedides a l'estranger, cal aportar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esports. Si el títol procedeix d'un estat membre de la Unió Europea, s'ha de presentar el certificat acreditatiu del reconeixement o de l' homologació del títol equivalent, de conformitat amb la Directiva 89/48/CEE, de 21 de desembre de 1988, el Reial decret 1837/2008 i altres normes de transposició i desplegament.
d) Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents.
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari o personal laboral fix, en que hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.
f) Estar en possessió del certificat de coneixements de català, nivell que s'indica a l'Annex II per a cada un dels cossos, escales i especialitats convocades, expedits pels organismes competents, inclosos en l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut, i segons el règim temporal i d'equivalències que s'hi estableix
QUARTA.- PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
1.- Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria s'han de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament o a la seu electrònica de l'Ajuntament de Muro o en qualsevol altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015.
La sol·licitud a presentar conté la declaració responsable indispensable de l'interessat per la qual declara que en el data de finalització de presentació de sol·licituds per participar en el procés selectiu, compleix tots els requisits exposats a la base tercera.
El model normalitzat de sol·licituds es trobarà a disposició de les persones interessades, al Registre General d'aquest Ajuntament, i a la pàgina web www.ajmuro.net, a partir de l'obertura del termini per a la seva presentació.
2.- A la sol·licitud s'ha d'adjuntar la documentació següent:
a) DNI/NIE.
b) Titulació exigida (indicades a l'Annex II).
c) Documentació acreditativa d'estar en possessió de coneixements de llengua catalana (indicades a l'Annex II).
d) Documentació acreditativa dels mèrits que s'al·leguin. Els mèrits insuficientment acreditats no seran valorats.
e) Document d'autobaremació de mèrits d'obligada complimentació.
f) Resguard del pagament de la taxa.
3.- El termini de presentació de sol·licituds, d'acord amb les previsions de la Disposició addicional quarta de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, serà de deu dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE).
CINQUENA.- ADMISSIÓ DELS ASPIRANTS
1.- Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la presidència de la Corporació, o autoritat delegada, dictarà resolució aprovant la relació provisional d'aspirants admesos i exclosos. A la resolució es nomenaran els membres titulars i suplents del tribunal qualificador.
2.- Els aspirants disposaran d'un termini de tres dies, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la resolució esmentada, per formular davant l'Alcaldia les reclamacions o esmenes que considerin oportunes, adreçades a esmenar els defectes que s'hagin pogut produir. Les reclamacions o esmenes es presentaran telemàticament per la seu electrònica de l'Ajuntament de Muro dins el termini indicat.
Les reclamacions o esmenes de deficiències presentades seran resoltes en una nova resolució d'aprovació de la relació definitiva d'aspirants admesos i exclosos.
La llista provisional de persones admeses i excloses es considerarà automàticament elevada a definitiva si no s'hi presenten reclamacions.
SISENA.- TRIBUNAL QUALIFICADOR
1.- El Tribunal qualificador estarà format per un president, tres vocals i un secretari. Així mateix, es nomenarà un suplent per cada un dels membres del Tribunal.
2.- Els membres del Tribunal hauran de comptar amb una titulació superior o igual a la requerida per aspirar a la plaça del procés selectiu.
3.- Podran nomenar-se assessors del Tribunal, els quals actuaran amb veu però sense vot.
4.- El Tribunal no podrà actuar sense l'assistència de la meitat dels seus membres, siguin titulars o suplents, entre els quals figurarà el secretari i el president o qui legalment els substitueixi. Tots els membres del tribunal tindran veu i vot, i les seves decisions hauran d'adoptar-se per majoria.
5.- L'abstenció i recusació dels membres del Tribunal s'ajustarà al previst en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
SETENA.- PROCEDIMENT DE SELECCIÓ
El procediment de selecció serà el de concurs de mèrits d'acord amb l'Oferta d'Ocupació Pública de l'exercici 2022 de l'Ajuntament de Muro per l'estabilització de l'ocupació temporal; i d'acord amb la Disposició addicional sisena de la Llei 20/2021, de 28 de desembre.
Desenvolupament del Concurs de mèrits
El sistema de concurs de mèrits consisteix en qualificar els mèrits al·legats i acreditats pels aspirants, d'acord amb el barem inclòs en aquestes bases.
Només es valoraran els mèrits obtinguts fins la data de finalització de publicació d'aquestes bases al BOIB.
La puntuació màxima a obtenir en aquesta fase és de 100 punts.
Mèrits professionals: fins a un màxim de 45 punts (45%)
Altres mèrits: fins a un màxim de 55 punts (55%)
Mèrits professionals per places de personal laboral Annex III (màxim 45 punts)
A l'Annex III es detalla la baremació d'aquest punt.
Altres mèrits (màxim 55 punts)
- Formació acadèmica (màxim 15 punts)
Quant a la formació acadèmica, s'han de valorar les titulacions acadèmiques oficials i reconegudes pel Ministeri d'Educació, d'acord amb els criteris següents:
La titulació acadèmica ha de ser distinta a la que s'acredita com a requisit d'accés, i del mateix nivell o d'un de superior.
Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions del cos, l'escala o l'especialitat o de la categoria a què s'opta. A aquests efectes, es consideren relacionades amb les funcions del cos, l'escala o l'especialitat o de la categoria a què s'opta les establertes a l'Annex IV.
Les titulacions d'ESO i batxiller s'entenen relacionades amb les funcions de tots els cossos, escales i especialitats o categoria que exigeixen un requisit de titulació de nivell igual o inferior.
- Coneixements de llengua catalana (màxim 15 punts)
Pel que fa als coneixements de llengua catalana, només es valorarà el certificat de major puntuació. En tots els casos només es valoren els certificats de nivell superior a l'exigit com a requisit d'accés.
La forma d'acreditació d'aquest mèrit serà la presentació del títol o certificació expedida per les institucions públiques oficials corresponents.
- Cursos de formació (màxim 25 punts)
Es baremaran tots els cursos de formació rebuts, certificats amb aprofitament, en el marc dels Plans per a la Formació Continua del Personal de les Administracions Públiques.
Així mateix, es baremaran tots els cursos de formació d'informàtica, prevenció de riscs laborals, qualitat, igualtat i els directament relacionats amb les funcions i àrea de la plaça a la qual s'opta, certificats amb aprofitament, impartits per:
- Ministeri d'Educació, Cultura i Esports
- Conselleries d'Educació de les Comunitats Autònomes
- Universitats públiques o privades
- Institut Nacional d'Administració Pública (INAP)
- Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)
- Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)
- Servicio Público de Empleo Estatal (SEPE)
- Sindicats
- Escoles Oficials d'Idiomes
- Ajuntaments
- Federació Entitat Locals Illes Balears (FELIB)
- Consell Insular de Mallorca
Els cursos amb aprofitament es valoraran a raó de 0,125 punts per hora.
No es valoraran en aquest apartat els certificats que no indiquin les hores de durada o crèdits de l'acció formativa, els que corresponguin a una carrera universitària, els de doctorat, la superació d'assignatures d'un estudi acadèmic, ni els derivats de processos selectius.
Si el certificat acreditatiu del curs indica crèdits, es valorarà a raó de 25 hores per cada crèdit ECTS.
Si no s'indica el tipus de crèdit, s'entendrà que són crèdits de l'anterior ordenació universitària (CFC o LRU) i, per tant, es valoraran a raó de 10 hores per crèdit.
Quan hi hagi discrepància entre les hores i els crèdits en els certificats d'una acció formativa, prevaldran les hores.
La forma d'acreditació d'aquests mèrits haurà d'adequar-se a les següents indicacions: L'acreditació de les formacions no reglades es farà mitjançant certificacions, diplomes o documents oficials emesos per les administracions o els organismes competents, i hauran d'incloure les hores de duració o els crèdits dels cursos. Si no consten les hores o els crèdits, no es valorarà.
Si no consta si un determinat curs és d'assistència o d'aprofitament, es considerarà com a d'assistència i no es valorarà.
No seran valorats, ni en cap cas puntuaran, els mèrits al·legats que no siguin justificats documentalment.
VUITENA.- RELACIÓ D'APROVATS I ORDRE DE CLASSIFICACIÓ DEFINITIVA
La valoració dels mèrits amb les corresponents puntuacions provisionals i definitives dels aspirants per ordre descendent, es faran públiques al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament.
Llista qualificacions provisionals del concurs
Finalitzada per part del Tribunal la valoració dels mèrits aportats, es faran públiques en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'ajuntament la llista provisional de puntuacions obtingudes en la fase de concurs, així com l'aspirant provisionalment seleccionat. Les persones aspirants disposaran de cinc dies hàbils per fer reclamacions, comptadors des de el dia següent a la publicació de les llistes provisionals.
En cas d'empat, aquest s'ha de resoldre atenent els criteris següents:
1. La major antiguitat en el mateix cos, escala, subescala, especialitat o categoria acreditada a l'administració convocant.
2. La major antiguitat acreditada a l'administració a la qual s'opta.
3. La major puntuació obtinguda en el mèrit de cursos de formació.
4. La major antiguitat acreditada en el conjunt d'administracions i entitats del sector públic.
5. Ser dona, en cas d'infrarepresentació del sexe femení en el cos, l'escala, o especialitat de què es tracti.
6. Les persones víctimes de violència de gènere.
7. La persona de més edat.
8. Si persisteix finalment l'empat, es resoldrà per sorteig.
Relacions definitives de les puntuacions de la fase de concurs i relació definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu.
Resoltes les reclamacions, el Tribunal ha d'aprovar la relació definitiva de les puntuacions de la fase de concurs i la relació definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu, i la publicarà al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'ajuntament. En cas que no s'hagi presentat cap reclamació, la llista provisional esdevindrà definitiva sense més tràmit.
Contractació personal laboral fix
Abans de procedir a dictar la resolució de contractació com personal laboral fix del candidat proposat pel Tribunal, els candidats hauran de passar un reconeixement mèdic gestionat per l'Ajuntament i presentar una declaració responsable de no haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala, en que hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.
L'incompliment dels requisits que s'exigeixen en la convocatòria, suposarà la pèrdua del dret a ser contractat com personal laboral fix, quedaran sense efecte totes les actuacions anteriors relatives al seu nomenament i es proposarà el nomenament del següent aspirant que, en el seu cas, hagi superat el procés selectiu.
L'aspirant que hagi superat el procés selectiu i que compleix tots els requisits que exigeix la convocatòria, serà contractat com personal laboral fix, i es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en la seu electrònica de l'ajuntament.
Efectes de la no superació o no participació en els processos selectius d'estabilització
Atès l'article 5 del Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears, en relació als efectes de la no superació dels processos d'estabilització de l'ocupació temporal:
1. En el cas del personal laboral temporal, aquesta compensació consistirà en la diferència entre el màxim de vint dies del seu salari fix per any de servei, amb un màxim de dotze mensualitats, i la indemnització que li correspongui percebre per l'extinció del seu contracte, i s'han de prorratejar per mesos els períodes de temps inferiors a un any. En cas que la indemnització esmentada sigui reconeguda en via judicial, es procedirà a la compensació de quantitats.
2. La no participació del candidat o candidata en el procés selectiu d'estabilització no dona dret a compensació econòmica en cap cas. En el sistema de concurs de mèrits es considera que no han participat en les convocatòries les persones que no han presentat la sol·licitud, que no han presentat la declaració responsable, que no han pagat la taxa per a participar en el procés selectiu o que no han al·legat la totalitat dels mèrits de què disposen, d'acord amb allò que ja consta en poder de les administracions o entitats.
NOVENA.- INCIDÈNCIES
El Tribunal queda autoritzat per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris pel bon ordre del procés selectiu en tot el que no estigui previst en aquestes bases.
Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública es publicaran al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament, al marge de la seva publicació en el BOIB quan sigui preceptiva.
La convocatòria, les bases i els actes administratius que derivin d'aquesta i de les actuacions del Tribunal, podran ser impugnats pels interessats en els casos i en la forma establerta per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciós-administrativa.
DESENA.- PREVISIONS EN ORDRE A LA PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL
Les persones aspirants donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent i, especialment la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
(Signat electrònicament: 29 de novembre de 2022
El batle Miquel Porquer Tugores)
ANNEX I. PLACES CONVOCADES
- Residència Reina Sofia
1 plaça infermer/a (A2)
8 places Auxiliar de clínica (C2)
1 plaça cuiner/a (C2)
5 places Serveis Generals (AP)
1 plaça governanta (AP)
1 plaça conserge (AP)
- Brigada Obres
1 plaça picapedrer (C2)
1 plaça personal cementeri (C2)
1 plaça peó tractorista (AP)
1 plaça peó punt verd (AP)
1 plaça peó cementeri (AP)
- Esport
1 plaça gerent poliesportiu (A1)
1 plaça oficial poliesportiu (C2)
1 plaça peó poliesportiu (AP)
- Joventut
1 plaça informadora juvenil (C1-53,33%)
- Escola de Música
1 plaça professor/a escola de música (A2-100%)
- Secretaria
1 plaça Arxiver (A1)
1 plaça Agent Desenvolupament Local (A2)
1 plaça auxiliar administratiu Platja de Muro (C2)
- Serveis socials
1 plaça Educadora Social (A2)
1 plaça auxiliar administratiu serveis social (C2)
1 plaça treballador/a familiar (C2)
ANNEX II. REQUISITS TITULACIÓ I NIVELL DE CATALÀ
Titulació acadèmica
Atès l'acord de la mesa de negociació, s'estableix que en les convocatòries dels processos d'estabilització referides a personal laboral, dels grups C1, C2 i AP i equivalents, s'entén que compleixen l'acreditació del requisit de titulació les treballadores i treballadors que actualment presten serveis a les administracions i tenguin acreditada, en la data de la convocatòria específica, una experiència laboral de més de tres anys en la categoria professional concreta que es objecte de la present convocatòria.
Titulació català
Atès l'acord de la mesa de negociació, se estableix l'excepció del requisit d'acreditació del coneixement de la llengua catalana exigit per a l'ingrés al cos o l'escala, l'especialitat, o l'escala, la subescala, la classe o la categoria, o la categoria professional, per a les persones aspirants que estiguin en servei actiu, en el moment de finalització de la presentació de sol·licituds, a l'Ajuntament de Muro, en el mateix cos, escala, especialitat, o escala, subescala, classe o categoria, o categoria professional objecte de la convocatòria, i no puguin acreditar el requisit exigit per a l'ingrés.
En el supòsit que aquestes persones, mitjançant la participació en aquests processos d'estabilització, assoleixin la condició de personal laboral fix, restaran obligades, en el termini de dos anys, comptadors a partir de la presa de possessió o de la signatura del contracte de treball, a acreditar el nivell de coneixement de la llengua catalana exigit per a l'accés al cos, o l'escala, la subescala, la classe o la categoria, o la categoria professional.
Si, transcorregut el termini de dos anys, no s'acredita el nivell de coneixement de la llengua catalana
exigit per a l'accés, aquestes persones seran remogudes del lloc de treball per manca d'adequació a les funcions d'aquest , mitjançant un procediment contradictori i oïts els òrgans de representació del personal.
Carnet de conduir B y C o assimilats.
Atès l'acord de la mesa de negociació, se estableix l'excepció del requisit d'acreditació del coneixement de Carnet de conduir B y C o assimilats exigit per a l'ingrés al cos o l'escala, l'especialitat, o l'escala, la subescala, la classe o la categoria, o la categoria professional, per a les persones aspirants que estiguin en servei actiu, en el moment de finalització de la presentació de sol·licituds, a l'Ajuntament de Muro, en el mateix cos, escala, especialitat, o escala, subescala, classe o categoria, o categoria professional objecte de la convocatòria, i no puguin acreditar el requisit exigit per a l'ingrés.
En el supòsit que aquestes persones, mitjançant la participació en aquests processos d'estabilització, assoleixin la condició de personal laboral fix, restaran obligades, en el termini de dos anys, comptadors a partir de la presa de possessió o de la signatura del contracte de treball, a acreditar el Carnet de conduir B y C o assimila exigit per a l'accés al cos, o l'escala, la subescala, la classe o la categoria, o la categoria professional.
Si, transcorregut el termini de dos anys, no s'acredita el Carnet de conduir B y C exigit per a l'accés, aquestes persones seran remogudes del lloc de treball per manca d'adequació a les funcions d'aquest, mitjançant un procediment contradictori i oïts els òrgans de representació del personal.
- Residència Reina Sofia
1 plaça infermer/a (A2)
- titulació acadèmica de DUE o equivalent.
- certificat de coneixements de català, nivell B2
8 places Auxiliar de clínica (C2)
- titulació acadèmica de Tècnic/a en cures auxiliars d'infermeria, Tècnic/a en atenció a persones en situació de dependència o Tècnic/a en atenció sociosanitària o equivalent.
- certificat de coneixements de català, nivell B1
1 plaça cuiner/a (C2)
- titulació acadèmica de FP grau mig cuina o equivalent.
- certificat de coneixements de català, nivell B1
- curs de formació en seguretat alimentaria o homologable
5 places Serveis Generals (AP)
- titulació acadèmica de certificat d'estudis primaris o equivalent.
- certificat de coneixements de català, nivell A2
1 plaça governanta (AP)
- titulació acadèmica de certificat d'estudis primaris o equivalent.
- certificat de coneixements de català, nivell A2
1 plaça conserge (AP)
- títol de graduat en educació secundària obligatòria (ESO) o equivalent.
- certificat de coneixements de català, nivell A2
- Brigada Obres
1 plaça picapedrer (C2)
- titulació acadèmica de grau mitja de picapedrer o equivalent.
- certificat de coneixements de català, nivell B1
- Carnet de conduir B y C o assimilats.
1 plaça personal cementeri (C2)
- titulació acadèmica de grau mitja en acabats de la construcció o equivalent.
- certificat de coneixements de català, nivell B1
- Carnet manipulador productes fitosanitaris
1 plaça peó tractorista (AP)
- titulació acadèmica de certificat d'estudis primaris o equivalent.
- certificat de coneixements de català, nivell A2
- Carnet de conduir B y C o assimilats.
1 plaça peó punt verd (AP)
- titulació acadèmica de certificat d'estudis primaris o equivalent.
- certificat de coneixements de català, nivell A2
1 plaça peó cementeri (AP)
- titulació acadèmica de certificat d'estudis primaris o equivalent.
- certificat de coneixements de català, nivell A2
- Carnet manipulador productes fitosanitaris
- Esport
1 plaça gerent poliesportiu (A1)
- Llicenciatura en INEF o equivalent.
- certificat de coneixements de català, nivell B2
1 plaça oficial poliesportiu (C2)
- titulació acadèmica de grau mitja en oficis clàssics o equivalent.
- certificat de coneixements de català, nivell B1
- Carnet de conduir B o assimilat.
1 plaça peó poliesportiu (AP)
- titulació acadèmica de certificat d'estudis primaris o equivalent.
- certificat de coneixements de català, nivell A2
- Joventut
1 plaça informadora juvenil (C1-53,33%)
- titulació acadèmica de batxiller o equivalent.
- certificat de coneixements de català, nivell B2
- Escola de Música
1 plaça professor/a escola de música (A2-100%) (fixe discontinu 9 mesos)
- títol de grau de música o assimilat
- certificat de coneixements de català, nivell B2
- Secretaria
1 plaça Arxiver (A1)
- títol de llicenciat o graduat en Informació i Documentació o Història, o assimilats.
- certificat de coneixements de català, nivell B2
1 plaça Agent Desenvolupament Local (A2)
- títol de diplomat o graduat en l'àmbit de les Ciències Socials i jurídiques.
- certificat de coneixements de català, nivell B2
1 plaça auxiliar administratiu Platja de Muro (C2)
- títol de graduat en educació secundària obligatòria (ESO) o equivalent.
- certificat de coneixements de català, nivell B2
- Serveis socials
1 plaça Educadora Social (A2)
- Estar en possessió de títol universitari oficial de Diplomat o Grau en Educació Social que habilita per exercir la professió d'Educador Social, o en condicions d'obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació d'instàncies, o estar habilitat pel Col·legi d'Educadores i Educadors Socials de les Illes Balears mitjançant el supòsit B) de la disposició transitòria tercera de la Llei 8/2002, de 26 de setembre, de creació de col·legi d'educadores i educadors socials de les Illes Balears.
- certificat de coneixements de català, nivell B2
1 plaça auxiliar administratiu serveis social (C2)
- títol de graduat en educació secundària obligatòria (ESO) o equivalent.
- certificat de coneixements de català, nivell B2
1 plaça treballador/a familiar (C2)
- títol d'alguna de les següents titulacions: Tècnic/a en Atenció a persones en situació de dependència, Tècnic/a en atenció sociosanitària, Tècnic/a en cures auxiliars d'infermeria, Certificat de professionalitat: d'auxiliar d'ajuda a domicili, d'atenció sociosanitària a domicili, Auxiliar d'ajuda a domicili o de treballador/a familiar amb acreditació de 450h de formació.
- certificat de coneixements de català, nivell B1
ANNEX III. VALORACIÓ EXPERIÈNCIA LABORAL
Mèrits professionals per la Residència (totes les categories), Brigada Obres (totes les categories), Esport (totes les categories) i treballador/a familiar (màxim 45 punts)
- Per cada mes de serveis prestats i reconeguts a l'administració de l'Ajuntament de Muro, com a personal laboral, en la mateixa escala, subescala, classe o categoria i funcions a la qual s'opta: 0,62 punts per mes de serveis prestats.
- Per cada mes de serveis prestats i reconeguts a l'administració pública diferent, com a personal laboral, en la mateixa escala, subescala, classe o categoria i funcions a la qual s'opta: 0,11 punts per mes de serveis prestats.
La forma d'acreditació d'aquest mèrits haurà d'adequar-se a les següents indicacions:
- Serveis prestats a l'Administració pública: mitjançant una certificació acreditativa dels serveis prestats expedida per l'entitat corresponent amb la indicació de la categoria professional i les dates d'alta i baixa de la mateixa. Junt amb aquest certificat s'haurà d'aportar també un informe de vida laboral ACTUALITZAT expedit per la TGSS.
L'experiència professional es computa les fraccions de temps inferiors a un mes.
De no aportar-se tota la documentació, encara que sigui parcialment (manca vida laboral o certificats) no es valorarà aquest mèrit.
Mèrits professionals per Joventut (totes les categories), Escola de Música (totes les categories), Secretaria (totes les categories), educador/a social i auxiliar administratiu serveis socials (màxim 45 punts)
- Per cada mes de serveis prestats i reconeguts a l'administració de l'Ajuntament de Muro, com a personal laboral, en la mateixa escala, subescala, classe o categoria a la qual s'opta: 0,60 punts per mes de serveis prestats, posterior al 01/10/2016, data d'entrada en vigor de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Per cada mes de serveis prestats i reconeguts a l'administració pública diferent, com a personal laboral, en la mateixa escala, subescala, classe o categoria a la qual s'opta: 0,15 punts per mes de serveis prestats, posterior al 01/10/2016, data d'entrada en vigor de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Per cada mes de serveis prestats i reconeguts a l'administració de l'Ajuntament de Muro, com a personal laboral, en la mateixa escala, subescala, classe o categoria a la qual s'opta: 0,075 punts per mes de serveis prestats, anterior al 01/10/2016, data d'entrada en vigor de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Per cada mes de serveis prestats i reconeguts a l'administració pública diferent, com a personal laboral, en la mateixa escala, subescala, classe o categoria a la qual s'opta: 0,020 punts per mes de serveis prestats, anterior al 01/10/2016, data d'entrada en vigor de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
La forma d'acreditació d'aquest mèrits haurà d'adequar-se a les següents indicacions:
- Serveis prestats a l'Administració pública: mitjançant una certificació acreditativa dels serveis prestats expedida per l'entitat corresponent amb la indicació de la categoria professional i les dates d'alta i baixa de la mateixa. Junt amb aquest certificat s'haurà d'aportar també un informe de vida laboral ACTUALITZAT expedit per la TGSS.
L'experiència professional es computa les fraccions de temps inferiors a un mes.
De no aportar-se tota la documentació, encara que sigui parcialment (manca vida laboral o certificats) no es valorarà aquest mèrit.
ANNEX IV. TITULACIONS RELACIONADES AMB LES FUNCIONS A REALITZAR
Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions del cos, l'escala o l'especialitat o de la categoria a què s'opta. A aquests efectes, es consideren relacionades amb les funcions del cos, l'escala o l'especialitat o de la categoria a què s'opta.
- Residència Reina Sofia
1 plaça infermer/a (A2)
- Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions del cos, l'escala o l'especialitat o de la categoria a què s'opta. A aquests efectes, es consideren relacionades les titulacions de les branques de coneixement sanitari.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
I. Títol d'estudis oficials de Màster, Postgrau o Expert Universitari en ciències de coneixement sanitari.
8 places Auxiliar de clínica (C2)
- titulacions de les branques de coneixement sanitari
Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixi.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
1. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 15 punts.
2. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica com a nivell MECES 2: 12 punts.
3.Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell 1 MECES o equivalent: 9 punts.
4. Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent: 7 punts.
1 plaça cuiner/a (C2)
- titulacions de les branques de coneixement alimentari
Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixi.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
1. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 15 punts.
2. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica com a nivell MECES 2: 12 punts.
3.Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell 1 MECES o equivalent: 9 punts.
4. Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent: 7 punt
5 places Serveis Generals (AP)
- titulacions de les branques de coneixement de ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, relacions laborals i recursos humans, ciències polítiques, sociologia, geografia, turisme, dret i especialitats jurídiques, informàtica i de sistemes, administració i gestió de la innovació, ciències del treball.
Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixi.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
1. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 15 punts.
2. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica com a nivell MECES 2: 12 punts.
3. Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell 1 MECES o equivalent: 9 punts.
4. Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent: 7 punts.
5. Títol de ESO o certificat professionalitat nivell I o equivalent: 5 punts.
1 plaça governanta (AP)
- titulacions de les branques de coneixement de ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, relacions laborals i recursos humans, ciències polítiques, sociologia, geografia, turisme, dret i especialitats jurídiques, informàtica i de sistemes, administració i gestió de la innovació, ciències del treball.
Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixi.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
1. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 15 punts.
2. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica com a nivell MECES 2: 12 punts.
3. Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell 1 MECES o equivalent: 9 punts.
4. Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent: 7 punts.
5. Títol de ESO o certificat professionalitat nivell I o equivalent: 5 punts
1 plaça conserge (AP)
- titulacions de les branques de coneixement de ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, relacions laborals i recursos humans, ciències polítiques, sociologia, geografia, turisme, dret i especialitats jurídiques, informàtica i de sistemes, administració i gestió de la innovació, ciències del treball.
Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixi.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
1. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 15 punts.
2. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica com a nivell MECES 2: 12 punts.
3. Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell 1 MECES o equivalent: 9 punts.
4. Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent: 7 punts.
- Brigada Obres
1 plaça picapedrer (C2)
- titulacions de les branques de coneixement d'oficis clàssics, picapedrer, Edificació i obra civil, Energia i aigua, Instal·lació i manteniment, i Electricitat i electrònica.
Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixi.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
1. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 15 punts.
2. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica com a nivell MECES 2: 12 punts.
3. Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell 1 MECES o equivalent: 9 punts.
4. Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent: 7 punts
1 plaça personal cementeri (C2)
- titulacions de les branques de coneixement d'oficis clàssics, picapedrer, Edificació i obra civil, Energia i aigua, Instal·lació i manteniment, i Electricitat i electrònica.
Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixi.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
1. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 15 punts.
2. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica com a nivell MECES 2: 12 punts.
3. Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell 1 MECES o equivalent: 9 punts.
4. Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent: 7 punts
1 plaça peó tractorista (AP)
- titulacions de les branques de coneixement d'oficis clàssics, picapedrer, Edificació i obra civil, Energia i aigua, Instal·lació i manteniment, i Electricitat i electrònica.
Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixi.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
1. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 15 punts.
2. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica com a nivell MECES 2: 12 punts.
3. Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell 1 MECES o equivalent: 9 punts.
4. Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent: 7 punts.
5. Títol de ESO o certificat professionalitat nivell I o equivalent: 5 punts.
1 plaça peó punt verd (AP)
- titulacions de les branques de coneixement d'oficis clàssics, picapedrer, Edificació i obra civil, Energia i aigua, Instal·lació i manteniment, i Electricitat i electrònica.
Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixi.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
1. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 15 punts.
2. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica com a nivell MECES 2: 12 punts.
3. Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell 1 MECES o equivalent: 9 punts.
4. Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent: 7 punts.
5. Títol de ESO o certificat professionalitat nivell I o equivalent: 5 punts.
1 plaça peó cementeri (AP)
- titulacions de les branques de coneixement d'oficis clàssics, picapedrer, Edificació i obra civil, Energia i aigua, Instal·lació i manteniment, i Electricitat i electrònica.
Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixi.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
1. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 15 punts.
2. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica com a nivell MECES 2: 12 punts.
3. Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell 1 MECES o equivalent: 9 punts.
4. Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent: 7 punts.
5. Títol de ESO o certificat professionalitat nivell I o equivalent: 5 punts.
- Esport
1 plaça gerent poliesportiu (A1)
- titulacions de les branques de les ciències de l'activitat física i l'esport.
Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions del cos, l'escala o l'especialitat o de la categoria a què s'opta. A aquests efectes, es consideren relacionades les titulacions de ciències de l'activitat física i l'esport.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
I. Títol d'estudis oficials de Màster, Postgrau o Expert Universitari en ciències de l'activitat física i l'esport.
1 plaça oficial poliesportiu (C2)
- titulacions de les branques de coneixement d'oficis clàssics, picapedrer, Edificació i obra civil, Energia i aigua, Instal·lació i manteniment, i Electricitat i electrònica.
Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixi.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
1. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 15 punts.
2. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica com a nivell MECES 2: 12 punts.
3. Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell 1 MECES o equivalent: 9 punts.
4. Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent: 7 punts.
1 plaça peó poliesportiu (AP)
- titulacions de les branques de coneixement d'oficis clàssics, picapedrer, Edificació i obra civil, Energia i aigua, Instal·lació i manteniment, i Electricitat i electrònica.
Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixi.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
1. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 15 punts.
2. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica com a nivell MECES 2: 12 punts.
3. Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell 1 MECES o equivalent: 9 punts.
4. Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent: 7 punts
5. Títol de ESO o certificat professionalitat nivell I o equivalent: 5 punts.
- Joventut
1 plaça informadora juvenil (C1-53,33%)
- titulacions de les branques de coneixement de ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, relacions laborals i recursos humans, ciències polítiques, sociologia, geografia, turisme, dret i especialitats jurídiques, informàtica i de sistemes, administració i gestió de la innovació, ciències del treball, informació juvenil i dinamitzador municipal.
Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixi.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
1. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 15 punts.
2. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica com a nivell MECES 2: 12 punts.
3. Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell 1 MECES o equivalent: 9 punts.
4. Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent: 7 punts.
- Escola de Música
1 plaça professor/a escola de música (A2-100%)
- titulacions de les branques de coneixement social
Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions del cos, l'escala o l'especialitat o de la categoria a què s'opta. A aquests efectes, es consideren relacionades les titulacions de coneixement social.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
I. Títol d'estudis oficials de Màster, Postgrau o Expert Universitari en coneixement social.
- Secretaria
1 plaça Arxiver (A1)
Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions del cos, l'escala o l'especialitat o de la categoria a què s'opta. A aquests efectes, es consideren relacionades amb les funcions del cos, l'escala o l'especialitat o de la categoria a què s'opta les titulacions d'arxivística.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 12 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
I. Títol d'estudis oficials de Màster o Expert Universitari en Arxivística.
Addicionalment es valorarà, amb 1 punts per cada publicació sobre estudis o treballs en mitjans especialitzats, científics, tècnics o professionals sobre matèries o temes relacionats directament amb les funcions de la categoria, amb un màxim de 3 punts.
1 plaça Agent Desenvolupament Local (A2)
- Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions del cos, l'escala o l'especialitat o de la categoria a què s'opta. A aquests efectes, es consideren relacionades les titulacions de les branques de coneixement de ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, relacions laborals i recursos humans, ciències polítiques, sociologia, geografia, turisme, dret i especialitats jurídiques, informàtica i de sistemes, administració i gestió de la innovació, ciències del treball.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
I. Títol d'estudis oficials de Màster, Postgrau o Expert Universitari en les titulacions especificades a l'anterior paràgraf.
1 plaça auxiliar administratiu Platja de Muro (C2)
- titulacions de les branques de coneixement de ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, relacions laborals i recursos humans, ciències polítiques, sociologia, geografia, turisme, dret i especialitats jurídiques, informàtica i de sistemes, administració i gestió de la innovació, ciències del treball i relacions laborals.
Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixi.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
1. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 15 punts.
2. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica com a nivell MECES 2: 12 punts.
3. Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell 1 MECES o equivalent: 9 punts.
4. Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent: 7 punts.
- Serveis socials
1 plaça Educadora Social (A2)
- Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions del cos, l'escala o l'especialitat o de la categoria a què s'opta. A aquests efectes, es consideren relacionades les titulacions de les branques de coneixement social.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
I. Títol d'estudis oficials de Màster, Postgrau o Expert Universitari en coneixement social.
1 plaça auxiliar administratiu serveis social (C2)
- titulacions de les branques de coneixement de ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, relacions laborals i recursos humans, ciències polítiques, sociologia, geografia, turisme, dret i especialitats jurídiques, informàtica i de sistemes, administració i gestió de la innovació, ciències del treball.
Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixi.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
1. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 15 punts.
2. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica com a nivell MECES 2: 12 punts.
3. Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell 1 MECES o equivalent: 9 punts.
4. Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent: 7 punts.
1 plaça treballador/a familiar (C2)
- titulacions de les branques de coneixement sanitari
Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixi.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
1. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 15 punts.
2. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica com a nivell MECES 2: 12 punts.
3. Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell 1 MECES o equivalent: 9 punts.
4. Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent: 7 punts.
ANNEX V. CREACIÓ BORSA DE TREBALL
Les bases de Auxiliar de clínica (C2), cuiner/a (C2), Serveis generals (AP) i treballador/a familiar (C2) inclouran la creació d'una borsa de treball amb les següents especificacions:
A.- FUNCIONAMENT I VIGÈNCIA DE LA BORSA DE TREBALL
La borsa de treball que es formi resultant d'aquest procés, estarà vigent fins que l'Ajuntament constitueixi una altra de la mateixa categoria professional o s'hagi esgotat.
Quan es produeixi la necessitat de contractar personal, els aspirants seran requerits segons l'ordre de puntuació mitjançant contacte telefònic durant dos dies seguits amb un màxim de tres intents totals o a per una sola vegada a través de correu electrònic del qual es requerirà resposta dins les vint-i-quatre hores posteriors independentment del caràcter hàbil o inhàbil del dia següent de l'enviament del correu.
A través de diligencia quedarà constància a l'expedient de que l'aspirant ha rebut la comunicació, o dels requeriments efectuats.
A la persona aspirant se li comunicarà el lloc i el termini en el que sigui precís que es presenti. Si l'aspirant no manifesta la seva conformitat amb el nomenament interí en el termini d'un dia hàbil (o en el segon dia hàbil següent a la cridada si es fa en divendres) i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat, s'entendrà que renuncia.
Les persones aspirants que renunciïn de forma expressa o tàcita (conforme al paràgraf anterior) passaran a l'últim lloc de la borsa de treball, excepte en el cas de la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents, les quals han de justificar-se documentalment dins del termini de tres (3) dies hàbils:
- Estar en període d'embaràs, maternitat o paternitat, d'adopció o acolliment permanent o preadoptiu, incloent el període en que sigui procedent la concessió de l'excedència pel cuidat de fills per qualsevol dels supòsits anteriors.
- Trobar-se en servei actiu en un lloc de treball de qualsevol administració pública o empresa privada.
- Malaltia o incapacitat temporal.
- Estar exercint funcions sindicals.
Els aspirants que, malgrat haver renunciat, al·leguin i justifiquin alguna de les circumstàncies previstes anteriorment conservaran la posició obtinguda a la borsa. No obstant això, quedaran en la situació de no disponible i no rebran cap oferta més mentre es mantingui la circumstància al·legada. Així mateix, hauran de comunicar per escrit la finalització de la circumstància al·legada, amb la corresponent justificació, en un termini no superior a deu dies hàbils des de la seva finalització per a poder passar a disponible i poder ocupar el lloc ofert en cas de ser seleccionats. La falta de comunicació en el termini determinarà perdre el seu ordre de prelació a la borsa.
L'ordre de cridada als aspirants s'alterarà per donar preferència als qui tinguin un contracte amb l'Ajuntament, quan es tracti d'un contracte a temps parcial i sempre que els correspongui per major posició en la llista, i que el nou contracte millori el vigent.
Quan es produeixi el cessament de la persona seleccionada en el seu lloc de treball, es reincorporarà a la borsa de treball ocupant el mateix ordre de prelació, tret que sigui per renúncia voluntària. L'incompliment del deure d'incorporar-se al lloc de treball prèviament acceptat o una vegada ocupat, la posterior renúncia voluntària suposarà l'exclusió de la borsa de treball, excepte que aquestes circumstàncies es produïssin per causa de força major.
B.- NOMENAMENTS INTERINS PER ÚS DE LA BORSA I PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS
Abans de procedir a dictar la resolució de contractació com personal laboral temporal del candidat proposat pel Tribunal, els candidats hauran de passar un reconeixement mèdic gestionat per l'Ajuntament i presentar una declaració responsable de no haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala, en que hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.
L'aspirant que en el termini fitxat no presenti la documentació, exceptuant en els casos de força major o si es comprova que no compleix els requisits establerts a la base tercera, no podrà ser anomenat i seran anul·lades les seves actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en que hagi recaigut per falsedat a la seva instància. En el seu lloc es contractarà a la persona que ocupi el lloc següent de la borsa.
ANNEX VI. MODEL SOL·LICITUD
MODEL DE SOL·LICITUD PER FORMAR PART DEL PROCÉS SELECTIU DE PERSONAL LABORAL FIX DE L'AJUNTAMENT DE MURO, PEL SISTEMA DE CONCURS, QUE CONSTA DINS L'OFERTA D'OCUPACIÓ PÚBLICA 2022 PER L'ESTABILITZACIÓ DE PERSONAL TEMPORAL
D/Dª ....................................................................., major d'edat, amb DNI ...................... i domicili a efectes de notificacions a .................................................................................. amb telèfon (fix i mòbil). .................................................................................................. i adreça de correu electrònic ................................................................................................
EXPOSA:
1. Que ha tingut coneixement de la convocatòria del procediment selectiu per cobrir una plaça vacant de ………………………. personal laboral fix de l'Ajuntament de Muro, pel sistema de concurs, que consta dins l'Oferta d'Ocupació Pública 2022 per a l'estabilització de personal temporal.
2. Que declar responsablement estar en possessió de tots i cada un dels requisits o condicions exigits a la base tercera de la convocatòria.
DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA:
a) Fotocòpia compulsada del document nacional d'identitat en vigor i/o el resguard de la sol·licitud de renovació.
b) Fotocòpia compulsada de la titulació exigida.
c) Fotocòpia compulsada del certificat, títol o diploma del nivell de llengua catalana
d) Documents acreditatius, vida laboral i certificacions requerides pels mèrits a valorar (originals o fotocòpies compulsades).
e) Resguard del pagament de la taxa.
Per tot l'exposat, SOL·LICIT:
Ser admès/esa i poder prendre part en el procediment selectiu indicat.
Muro, ........de................... de 2022
(Signatura)
Sr. BATLE-PRESIDENT DE L'AJUNTAMENT DE MURO
De conformitat al que disposen la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets humans, s'informa als interessats que les dades personals contingudes en la sol·licitud d'admissió, documentació que s'acompanyi a aquesta o que es generi a resultes d'aquesta convocatòria, són objecte de recollida per al seu tractament única i exclusivament per a l'exercici de funcions pròpies d'aquesta Administració, dins el present procediment selectiu per a la seva convocatòria, tramitació, qualificació i resolució, per la qual cosa s'informa que les dades s'incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal, del qual és responsable aquest Ajuntament, i que en cas que sigui necessari als efectes de complir amb els principis de publicitat i transparència del procediment, algunes dades personals dels aspirants poden ser publicades en el BOIB o al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament. Que en aquest acte l'Ajuntament informa a les interessades/ts del dret de les persones físiques a accedir a les seves dades, a rectificar-les i a cancel·lar-les. Aquests drets podran ser exercits per mitjà d'escrit adreçat al responsable del fitxer a l'adreça postal següent: 07440 – Muro, Plaça del Comte d'Empúries, 1. Que així mateix se m'informa en aquest acte que les dades personals de persones físiques contingudes en la proposició només seran objecte de cessió o comunicació en els casos, condicions, i amb previ compliment dels requisits establert en la Llei Orgànica de protecció de dades de caràcter personal.
ANNEX VII. AUTOBAREMACIÓ PLAÇA PERSONAL LABORAL FIX
AUTOBAREMACIÓ DE LA FASE DE CONCURS DE PERSONAL LABORAL |
Plaça convocada: |
|
Persona aspirant: |
|
D.N.I: |
|
Mèrits professionals |
Serveis prestats a l'administració de l'Ajuntament de Muro |
|
Categoria professional |
Dies cotitzats |
Puntuació |
|
|
|
|
Serveis prestats altres administracions |
Administració |
Categoria professional |
Dies cotitzats |
Puntuació |
---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altres mèrits |
Titulacions |
Títol |
Puntuació |
|
|
Coneixement llengua catalana |
Nivell |
Puntuació |
|
|
Cursos de formació |
Curs |
Hores aprofitament |
Punts |
Puntuació |
---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PUNTUACIÓ TOTAL |
|
Muro, en data de la signatura electrònica.