Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE MURO

Núm. 708796
Aprovació de les bases del personal funcionari de carrera de l'ajuntament de Muro, pel sistema de concurs, que consta dins l'oferta d'ocupació pública 2022 per l'estabilització de personal temporal

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local, en sessió celebrada el passat dia 29 de novembre de 2022, va prendre, entre d'altres, l'acord següent:

1r.- Aprovar les bases del personal funcionari de carrera de l'ajuntament de Muro, pel sistema de concurs, que consta dins l'oferta d'ocupació pública 2022 per l'estabilització de personal temporal.

2n.- Publicar l'acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears, al Tauler d'edictes de l'Ajuntament i a la pàgina WEB de la Corporació, per a general coneixement.

BASES FUNCIONARI DE CARRERA DE L'AJUNTAMENT DE MURO, PEL SISTEMA DE CONCURS, QUE CONSTA DINS L'OFERTA D'OCUPACIÓ PÚBLICA 2022 PER L'ESTABILITZACIÓ DE PERSONAL TEMPORAL

PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA, CARACTERÍSTIQUES DE LA PLAÇA I SISTEMA DE SELECCIÓ

És objecte d'aquesta convocatòria la cobertura definitiva, amb caràcter de funcionari de carrera i pel sistema de concurs de mèrits, la qual consta a l'Oferta d'Ocupació Pública de l'exercici 2022 per l'estabilització del personal temporal aprovada i publicada en el BOIB núm. 68 de 26 de maig de 2022.

El sistema de concurs de mèrits aplicat a dita convocatòria es sustenta en la Disposició addicional sisena de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat a l'ocupació pública i el Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.

Les places convocades es detallen a l'Annex I.

SEGONA.- NORMATIVA APLICABLE

La present convocatòria es regirà pel que disposen les presents bases específiques i en especial per la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat a l'ocupació pública. En defecte, i respecte al que no contradigui la Llei esmentada, serà d'aplicació el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic i la normativa vigent com el Reial Decret 896/1991, de 7 de juny, així com el Reglament general d'ingrés del personal al serveis de l'Administració general de l'Estat i de provisió de llocs de feina i promoció professional dels funcionaris civils de l'AGE aprovat pel Reial Decret 364/1995, de 10 de març.

Serà d'aplicació el Decret llei 6/2022, d 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.

Serà d'aplicació la Llei 7/1985, de 2 de abril, reguladora de les bases de règim local i la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.

La convocatòria i les presents bases es publicaran en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

L'anunci de la convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) fent referència a la publicació efectuada al BOIB. El termini per a la presentació d'instàncies i sol·licituds per participar en aquest procés s'iniciarà des del dia següent a la publicació de l'anunci de la convocatòria en el BOE.

Posteriorment, qualsevol anunci al respecte es publicarà al tauler d'anuncis de la Seu electrònica de l'Ajuntament de Muro.

L'import i la forma de pagament dels drets d'examen de les proves selectives es regulen a l'Ordenança Fiscal reguladora de la Taxa per accedir a les proves de selecció de personal de l'Ajuntament de Muro per cada categoria. La liquidació de la taxa s'ha de sol·licitar a l'adreça electrònica liquidacions@ajmuro.net, indicant nom, DNI i procés selectiu que es vol presentar.

TERCERA.- REQUISITS DELS ASPIRANTS

Per prendre part en el procés de selecció, els aspirants han de reunir en la data de finalització del termini de presentació de les sol·licituds, les condicions fixades a l'article 56 del Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, amb les següents especificacions:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra de les que permeten l'accés a l'ocupació pública segons l'article 57 del Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015.

b) Haver complert l'edat mínima exigida per accedir a l'ocupació pública, 16 anys, i no excedir de l'edat de jubilació forçosa.

c) Estar en possessió de la titulació acadèmica que s'indica a l'Annex II per a cada un dels cossos, escales i especialitats convocades.

En el cas de titulacions expedides a l'estranger, cal aportar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esports. Si el títol procedeix d'un estat membre de la Unió Europea, s'ha de presentar el certificat acreditatiu del reconeixement o de l'homologació del títol equivalent, de conformitat amb la Directiva 89/48/CEE, de 21 de desembre de 1988, el Reial decret 1837/2008 i altres normes de transposició i desplegament.

d) Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents.

e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari o personal laboral fix, en que hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.

f) Estar en possessió del certificat de coneixements de català, nivell que s'indica a l'Annex II per a cada un dels cossos, escales i especialitats convocades, expedits pels organismes competents, inclosos en l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut, i segons el règim temporal i d'equivalències que s'hi estableix.

QUARTA.- PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

1.- Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria s'han de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament o a la seu electrònica de l'Ajuntament de Muro o en qualsevol altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015.

La sol·licitud a presentar conté la declaració responsable indispensable de l'interessat per la qual declara que en el data de finalització de presentació de sol·licituds per participar en el procés selectiu, compleix tots els requisits exposats a la base tercera.

El model normalitzat de sol·licituds es trobarà a disposició de les persones interessades, al Registre General d'aquest Ajuntament, i a la pàgina web www.ajmuro.net, a partir de l'obertura del termini per a la seva presentació.

2.- A la sol·licitud s'ha d'adjuntar la documentació següent:

a) DNI/NIE.

b) Titulació exigida (indicades a l'Annex II).

c) Documentació acreditativa d'estar en possessió de coneixements de llengua catalana (indicades a l'Annex II).

d) Documentació acreditativa dels mèrits que s'al·leguin.

e) Document d'autobaremació de mèrits d'obligada complimentació.

f) Resguard del pagament de la taxa.

3.- El termini de presentació de sol·licituds, d'acord amb les previsions de la Disposició addicional quarta de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, serà de deu dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el BOE.

CINQUENA.- ADMISSIÓ DELS ASPIRANTS

1.- Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la presidència de la Corporació, o autoritat delegada, dictarà resolució aprovant la relació provisional d'aspirants admesos i exclosos. A la resolució es nomenaran els membres titulars i suplents del tribunal qualificador.

2.- Els aspirants disposaran d'un termini de tres dies, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la resolució esmentada, per formular davant l'Alcaldia les reclamacions o esmenes que considerin oportunes, adreçades a esmenar els defectes que s'hagin pogut produir. Les reclamacions o esmenes es presentaran telemàticament per la seu electrònica de l'Ajuntament de Muro dins el termini indicat.

Les reclamacions o esmenes de deficiències presentades seran resoltes en una nova resolució d'aprovació de la relació definitiva d'aspirants admesos i exclosos.

La llista provisional de persones admeses i excloses es considerarà automàticament elevada a definitiva si no s'hi presenten reclamacions.

SISENA.- TRIBUNAL QUALIFICADOR

1.- El Tribunal qualificador estarà format per un president, tres vocals i un secretari. Així mateix, es nomenarà un suplent per cada un dels membres del Tribunal.

2.- Els membres del Tribunal hauran de comptar amb una titulació superior o igual a la requerida per aspirar a la plaça del procés selectiu.

3.- Podran nomenar-se assessors del Tribunal, els quals actuaran amb veu però sense vot.

4.- El Tribunal no podrà actuar sense l'assistència de la meitat dels seus membres, siguin titulars o suplents, entre els quals figurarà el secretari i el president o qui legalment els substitueixi. Tots els membres del tribunal tindran veu i vot, i les seves decisions hauran d'adoptar-se per majoria.

5.- L'abstenció i recusació dels membres del Tribunal s'ajustarà al previst en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

SETENA.- PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

El procediment de selecció serà el de concurs de mèrits d'acord amb l'Oferta d'Ocupació Pública de l'exercici 2022 de l'Ajuntament de Muro per l'estabilització de l'ocupació temporal; i d'acord amb la Disposició addicional sisena de la Llei 20/2021, de 28 de desembre.

Desenvolupament del Concurs de mèrits

El sistema de concurs de mèrits consisteix en qualificar els mèrits al·legats i acreditats pels aspirants, d'acord amb el barem inclòs en aquestes bases.

Només es valoraran els mèrits obtinguts fins la data de finalització de publicació d'aquestes bases al BOIB.

La puntuació màxima a obtenir en aquesta fase és de 100 punts.

Mèrits professionals: fins a un màxim de 45 punts (45%)

Altres mèrits: fins a un màxim de 55 punts (55%)

Mèrits professionals per places de funcionaris (màxim 45 punts)

- Per cada mes de serveis prestats i reconeguts a l'administració de l'Ajuntament de Muro, com a personal funcionari, en la mateixa escala, subescala, classe o categoria a la qual s'opta: 0,60 punts per mes de serveis prestats, posterior al 01/10/2016, data d'entrada en vigor de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

- Per cada mes de serveis prestats i reconeguts a l'administració pública diferent, com a personal funcionari, en la mateixa escala, subescala, classe o categoria a la qual s'opta: 0,15 punts per mes de serveis prestats, posterior al 01/10/2016, data d'entrada en vigor de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

- Per cada mes de serveis prestats i reconeguts a l'administració de l'Ajuntament de Muro, com a personal funcionari, en la mateixa escala, subescala, classe o categoria a la qual s'opta: 0,075 punts per mes de serveis prestats, anterior al 01/10/2016, data d'entrada en vigor de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

- Per cada mes de serveis prestats i reconeguts a l'administració pública diferent, com a personal funcionari, en la mateixa escala, subescala, classe o categoria a la qual s'opta: 0,020 punts per mes de serveis prestats, anterior al 01/10/2016, data d'entrada en vigor de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

La forma d'acreditació d'aquest mèrits haurà d'adequar-se a les següents indicacions:

- Serveis prestats a l'Administració pública: mitjançant una certificació acreditativa dels serveis prestats expedida per l'entitat corresponent amb la indicació de la categoria professional i les dates d'alta i baixa de la mateixa. Junt amb aquest certificat s'haurà d'aportar també un informe de vida laboral ACTUALITZAT expedit per la TGSS.

L'experiència professional es computa les fraccions de temps inferiors a un mes.

De no aportar-se tota la documentació, encara que sigui parcialment (manca vida laboral o certificats) no es valorarà aquest mèrit.

Altres mèrits (màxim 55 punts)

- Formació acadèmica (màxim 15 punts)

Quant a la formació acadèmica, s'han de valorar les titulacions acadèmiques oficials i reconegudes pel Ministeri d'Educació, d'acord amb els criteris següents:

La titulació acadèmica ha de ser distinta a la que s'acredita com a requisit d'accés, i del mateix nivell o d'un de superior.

Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions del cos, l'escala o l'especialitat o de la categoria a què s'opta. A aquests efectes: es consideren relacionades amb les funcions del cos, l'escala o l'especialitat o de la categoria a què s'opta les establertes a l'Annex III.

- Coneixements de llengua catalana (màxim 15 punts)

Pel que fa als coneixements de llengua catalana, només es valorarà el certificat de major puntuació. En tots els casos només es valoren els certificats de nivell superior a l'exigit com a requisit d'accés.

  • Per al nivell B1: 6 punts
  • Per al nivell B2: 8 punts
  • Per al nivell C1: 14 punts
  • Per al nivell C2: 14,5 punts
  • Per al llenguatge administratiu: 15 punts

La forma d'acreditació d'aquest mèrit serà la presentació del títol o certificació expedida per les institucions públiques oficials corresponents.

- Cursos de formació (màxim 25 punts)

Es baremaran tots els cursos de formació rebuts, certificats amb aprofitament, en el marc dels Plans per a la Formació Continua del Personal de les Administracions Públiques.

Així mateix, es baremaran tots els cursos de formació d'informàtica, prevenció de riscs laborals, qualitat, igualtat i els directament relacionats amb les funcions i àrea de la plaça a la qual s'opta, certificats amb aprofitament, impartits per:

- Ministeri d'Educació, Cultura i Esports

- Conselleries d'Educació de les Comunitats Autònomes

- Universitats públiques o privades

- Institut Nacional d'Administració Pública (INAP)

- Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

- Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

- Servicio Público de Empleo Estatal (SEPE)

- Sindicats

- Escoles Oficials d'Idiomes

- Ajuntaments

- Federació Entitat Locals Illes Balears (FELIB)

- Consell Insular de Mallorca

Els cursos amb aprofitament es valoraran a raó de 0,125 punts per hora.

No es valoraran en aquest apartat els certificats que no indiquin les hores de durada o crèdits de l'acció formativa, els que corresponguin a una carrera universitària, els de doctorat, la superació d'assignatures d'un estudi acadèmic, ni els derivats de processos selectius.

Si el certificat acreditatiu del curs indica crèdits, es valorarà a raó de 25 hores per cada crèdit ECTS.

Si no s'indica el tipus de crèdit, s'entendrà que són crèdits de l'anterior ordenació universitària (CFC o LRU) i, per tant, es valoraran a raó de 10 hores per crèdit.

Quan hi hagi discrepància entre les hores i els crèdits en els certificats d'una acció formativa, prevaldran les hores.

La forma d'acreditació d'aquests mèrits haurà d'adequar-se a les següents indicacions: L'acreditació de les formacions no reglades es farà mitjançant certificacions, diplomes o documents oficials emesos per les administracions o els organismes competents, i hauran d'incloure les hores de duració o els crèdits dels cursos. Si no consten les hores o els crèdits, no es valorarà.

Si no consta si un determinat curs és d'assistència o d'aprofitament, es considerarà com a d'assistència i no es valorarà.

No seran valorats, ni en cap cas puntuaran, els mèrits al·legats que no siguin justificats documentalment.

VUITENA.- RELACIÓ D'APROVATS I ORDRE DE CLASSIFICACIÓ DEFINITIVA

La valoració dels mèrits amb les corresponents puntuacions provisionals i definitives dels aspirants per ordre descendent, es faran públiques al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament.

Llista qualificacions provisionals del concurs

Finalitzada per part del Tribunal la valoració dels mèrits aportats, es faran públiques en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'ajuntament la llista provisional de puntuacions obtingudes en la fase de concurs, així com l'aspirant provisionalment seleccionat. Les persones aspirants disposaran de cinc dies hàbils per fer reclamacions, comptadors des de el dia següent a la publicació de les llistes provisionals.

En cas d'empat, aquest s'ha de resoldre atenent els criteris següents:

1. La major antiguitat en el mateix cos, escala, subescala, especialitat o categoria acreditada a l'administració convocant.

2. La major antiguitat acreditada a l'administració a la qual s'opta.

3. La major puntuació obtinguda en el mèrit de cursos de formació.

4. La major antiguitat acreditada en el conjunt d'administracions i entitats del sector públic.

5. Ser dona, en cas d'infrarepresentació del sexe femení en el cos, l'escala, o especialitat de què es tracti.

6. Les persones víctimes de violència de gènere.

7. La persona de més edat.

8. Si persisteix finalment l'empat, es resoldrà per sorteig.

Relacions definitives de les puntuacions de la fase de concurs i relació definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu.

Resoltes les reclamacions, el Tribunal ha d'aprovar la relació definitiva de les puntuacions de la fase de concurs i la relació definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu, i la publicarà al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament. En cas que no s'hagi presentat cap reclamació, la llista provisional esdevindrà definitiva sense més tràmit.

Nomenament funcionari/a de carrera

Abans de procedir a dictar la resolució de nomenament de funcionari/a de carrera del candidat proposat pel Tribunal, els candidats hauran de passar un reconeixement mèdic gestionat per l'Ajuntament i presentar una declaració responsable de no haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, en que hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.

L'incompliment dels requisits que s'exigeixen en la convocatòria, suposarà la pèrdua del dret a ser nomenats funcionaris de carrera, quedaran sense efecte totes les actuacions anteriors relatives al seu nomenament i es proposarà el nomenament del següent aspirant que, en el seu cas, hagi superat el procés selectiu.

L'aspirant que hagi superat el procés selectiu i que compleix tots els requisits que exigeix la convocatòria, serà nomenat com a personal funcionari de carrera, i es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en la seu electrònica de l'ajuntament.

Efectes de la no superació o no participació en els processos selectius d'estabilització

Atès l'article 5 del Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears, en relació als efectes de la no superació dels processos d'estabilització de l'ocupació temporal:

1. Al personal funcionari interí que, estant en actiu com a tal, vegi finalitzada la seva relació amb l'Administració en el moment de la resolució dels processos d'estabilització regulats per la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de les places d'estabilització derivades de l'oferta d'ocupació, per la no superació d'aquests, li correspon una compensació econòmica, equivalent a vint dies de retribucions fixes per any de servei, i s'han de prorratejar per mesos els períodes de temps inferiors a un any, fins a un màxim de dotze mensualitats.

2. La no participació del candidat o candidata en el procés selectiu d'estabilització no dona dret a compensació econòmica en cap cas. En el sistema de concurs de mèrits es considera que no han participat en les convocatòries les persones que no han presentat la sol·licitud, que no han presentat la declaració responsable, que no han pagat la taxa per a participar en el procés selectiu o que no han al·legat la totalitat dels mèrits de què disposen, d'acord amb allò que ja consta en poder de les administracions o entitats.

NOVENA.- INCIDÈNCIES

El Tribunal queda autoritzat per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris pel bon ordre del procés selectiu en tot el que no estigui previst en aquestes bases.

Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública es publicaran al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament, al marge de la seva publicació en el BOIB quan sigui preceptiva.

La convocatòria, les bases i els actes administratius que derivin d'aquesta i de les actuacions del Tribunal, podran ser impugnats pels interessats en els casos i en la forma establerta per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciós-administrativa.

DESENA.- PREVISIONS EN ORDRE A LA PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL

Les persones aspirants donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent i, especialment la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

 

Muro, en data de la signatura electrònica (29 de novembre de 2022

El batle Miquel Porquer Tugores)

 

ANNEX I PLACES CONVOCADES

Administració general

Subescala Auxiliar

4 places (C2)

 

Administració especial

Subescala tècnic

1 plaça arquitècte tècnic (A2)

 

Administració especial

Subescala serveis especials

1 plaça zelador obres i activitats (C1)

 

ANNEX II REQUISITS TITULACIÓ I NIVELL DE CATALÀ

Administració general

Subescala Auxiliar

- títol de graduat en educació secundària obligatòria (ESO) o equivalent.

- certificat de coneixements de català, nivell B2

 

Administració especial

Subescala tècnic

Arquitecte tècnic

- títol d'Arquitecte Tècnic o del grau universitari equivalent.

- Certificat de coneixements de català, nivell B2

 

Administració especial

Subescala serveis especials

Zelador obres i activitats

- títol de batxiller o equivalent acadèmic

- certificat de coneixements de català, nivell B2

 

ANNEX III TITULACIONS RELACIONADES AMB LES FUNCIONS A REALITZAR

Administració general

Subescala Auxiliar

- Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions del cos, l'escala o l'especialitat o de la categoria a què s'opta. A aquests efectes, es consideren relacionades amb les funcions del cos, l'escala o l'especialitat o de la categoria a què s'opta les titulacions de les branques de coneixement de ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, relacions laborals i recursos humans, ciències polítiques, sociologia, geografia, turisme, dret i especialitats jurídiques, informàtica i de sistemes, administració i gestió de la innovació, ciències del treball.

Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixi.

Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:

1. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 15 punts.

2. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica com a nivell MECES 2: 12 punts.

3. Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell 1 MECES o equivalent: 9 punts.

4. Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent: 7 punts.

 

Administració especial

Subescala tècnic

Arquitecte tècnic (A2)

Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions del cos, l'escala o l'especialitat o de la categoria a què s'opta. A aquests efectes, es consideren relacionades amb les funcions del cos, l'escala o l'especialitat o de la categoria a què s'opta les titulacions de Dret Urbanístic i Ordenació del Territori.

- Per a la valoració concreta, amb 15 punts, al títol d'estudis oficials de Màster, Postgrau o Expert Universitari en Dret Urbanístic i Ordenació del Territori o equivalent.

Administració especial

Subescala serveis especials

Zelador obres i activitats (C1)

Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions del cos, l'escala o l'especialitat o de la categoria a què s'opta. A aquests efectes, es consideren relacionades amb les funcions del cos, l'escala o l'especialitat o de la categoria a què s'opta les titulacions de les branques de coneixement tècniques en arquitectura, arquitectura tècnica, enginyeries, enginyeries tècniques, estudis en topografia i delineació.

Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixi.

Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:

I. Títol d'estudis oficials d'arquitectura, arquitectura tècnica, enginyeries o enginyeries tècniques com a nivell MECES 2: 12 punts.

II. Títol de tècnic superior de formació professional en topografia o delineació, reconegut com a nivell 1 MECES o equivalent: 10 punts.

Per a la valoració concreta, amb 3 punts, al títol d'estudis oficials de Màster, Postgrau o Expert Universitari en Dret Urbanístic i Ordenació del Territori o equivalent, acumulable a les dues anteriors.

 

ANNEX IV MODEL SOL·LICITUD

MODEL DE SOL·LICITUD PER FORMAR PART DEL PROCÉS SELECTIU FUNCIONARI DE CARRERA DE L'AJUNTAMENT DE MURO, PEL SISTEMA DE CONCURS, QUE CONSTA DINS L'OFERTA D'OCUPACIÓ PÚBLICA 2022 PER L'ESTABILITZACIÓ DE PERSONAL TEMPORAL

D/Dª..................................................................... ,major d'edat, amb DNI...................... i domicili a efectes de notificacions a..................................................................................amb telèfon (fix i mòbil)................................................................................................... i adreça de correu electrònic................................................................................................

EXPOSA:

1. Que ha tingut coneixement de la convocatòria del procediment selectiu per cobrir una plaça vacant de ………………………. de funcionari de carrera de l'Ajuntament de Muro, pel sistema de concurs, que consta dins l'Oferta d'Ocupació Pública 2022 per a l'estabilització de personal temporal.

2. Que declar responsablement estar en possessió de tots i cada un dels requisits o condicions exigits a la base tercera de la convocatòria.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA:

a) Fotocòpia compulsada del document nacional d'identitat en vigor i/o el resguard de la sol·licitud de renovació.

b) Fotocòpia compulsada de la titulació exigida.

c) Fotocòpia compulsada del certificat, títol o diploma del nivell de llengua catalana

d) Documents acreditatius, vida laboral i certificacions requerides pels mèrits a valorar (originals o fotocòpies compulsades).

e) Resguard del pagament de la taxa.

Per tot l'exposat, SOL·LICIT:

Ser admès/esa i poder prendre part en el procediment selectiu indicat.

 

Muro, ........de................... de 2022

(Signatura)

Sr. BATLE-PRESIDENT DE L'AJUNTAMENT DE MURO

De conformitat al que disposen la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets humans, s'informa als interessats que les dades personals contingudes en la sol·licitud d'admissió, documentació que s'acompanyi a aquesta o que es generi a resultes d'aquesta convocatòria, són objecte de recollida per al seu tractament única i exclusivament per a l'exercici de funcions pròpies d'aquesta Administració, dins el present procediment selectiu per a la seva convocatòria, tramitació, qualificació i resolució, per la qual cosa s'informa que les dades s'incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal, del qual és responsable aquest Ajuntament, i que en cas que sigui necessari als efectes de complir amb els principis de publicitat i transparència del procediment, algunes dades personals dels aspirants poden ser publicades en el BOIB o al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament. Que en aquest acte l'Ajuntament informa a les interessades/ts del dret de les persones físiques a accedir a les seves dades, a rectificar-les i a cancel·lar-les. Aquests drets podran ser exercits per mitjà d'escrit adreçat al responsable del fitxer a l'adreça postal següent: 07440 – Muro, Plaça del Comte d'Empúries, 1. Que així mateix se m'informa en aquest acte que les dades personals de persones físiques contingudes en la proposició només seran objecte de cessió o comunicació en els casos, condicions, i amb previ compliment dels requisits establert en la Llei Orgànica de protecció de dades de caràcter personal.

 

ANNEX V AUTOBAREMACIÓ PLAÇA FUNCIONARI/A CARRERA

AUTOBAREMACIÓ DE LA FASE DE CONCURS PERSONAL FUNCIONARI

Plaça convocada:

Persona aspirant:

D.N.I:

Mèrits professionals

Serveis prestats a l'administració de l'Ajuntament de Muro (amb posterioritat a 01/10/2016)

 

Categoria professional

Dies cotitzats

Puntuació

 

 

 

 

Serveis prestats altres administracions (amb posterioritat a 01/10/2016)

Administració

Categoria professional

Dies cotitzats

Puntuació

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Serveis prestats a l'administració de l'Ajuntament de Muro (amb anterioritat a 01/10/2016)

 

Categoria professional

Dies cotitzats

Puntuació

 

 

 

 

Serveis prestats altres administracions (amb anterioritat a 01/10/2016)

Administració

Categoria professional

Dies cotitzats

Puntuació

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Altres mèrits

Titulacions

Títol

Puntuació

 

 

Coneixement llengua catalana

Nivell

Puntuació

 

 

 

Cursos de formació

 

Curs

Hores aprofitament

Punts

Puntuació

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PUNTUACIÓ TOTAL