Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

Núm. 730800
Extracte de l’aprovació per Decret d’Alcaldia núm. 2022-4355, de 30 de novembre de 2022, de la convocatòria de premis per als estudiants del municipi de Sant Josep que hagin acabat d’una forma més brillant els seus estudis universitaris o de CFGS durant el curs 21/22

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

BDNS (Identif: 662809)

De conformitat amb el que estableixen els articles 17.3.b) i 20.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i 4.1 de la Resolució de 10 de desembre de 2015, de la Intervenció General de l'Administració de l'Estat, per la qual es regula el procés de registre i publicació de les convocatòries de subvencions i ajudes en el Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions (BOE núm. 299, de 15 de desembre de 2015), es publica l'extracte de la convocatòria d'ajudes més amunt esmentades. El text complet es pot consultar a la Base de Dades Nacional de Subvencions i al BOIB núm. 157, de 03 de desembre de 2022.

1. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA I QUANTIA

La quantia màxima dels premis que es podrà concedir en aquesta convocatòria és de 10.000,00 €, amb càrrec a la partida 3261 480 36, amb fons de finançament municipal, condicionat al que disposa el corresponent pressupost de la corporació per a l'any 2023.

2. REQUISITS GENERALS DELS SOL·LICITANTS

Podran acollir-se a aquesta convocatòria els estudiants empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia que hagin finalitzat els estudis universitaris o de CFGS durant el curs 2021-22, i que compleixin els següents requisits:

  1. Estar empadronats de manera continuada en el municipi de Sant Josep de sa Talaia des d'abans de l'1 de gener de 2018.
  2. Haver finalitzat els estudis universitaris o de CFGS durant el curs acadèmic 2021-22, en qualsevol de les convocatòries legalment establides per a cada curs acadèmic i tenir, com a mínim, una mitjana d'expedient acadèmic de 8,0 o equivalent.
  3. Trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.
  4. No trobar-se incurs en cap de les causes d'incompatibilitat i complir els requisits que fixa l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
  5. Acreditar el compliment d'obligacions en matèria de reintegrament de subvencions que estableix l'art. 25 del RLGS.

3. SOL·LICITUD, TERMINI DE PRESENTACIÓ I DOCUMENTACIÓ

3.1. Les instàncies es dirigiran a l'Alcaldia de l'Ajuntament de Sant Josep i es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament o en la forma establida a l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest cas s'haurà de passar avís a l'adreça normalitzacio@santjosep.org.

3.2. Els sol·licitants de la subvenció hauran d'adjuntar a la sol·licitud (annex I) la següent documentació:

  1. Identificació de qui subscriu la sol·licitud i del caràcter amb què ho fa, mitjançant còpia del DNI, NIF o altre document acreditatiu.
  2. Identificació de qui serà el beneficiari, mitjançant còpia del DNI o NIF o altre document acreditatiu.
  3. Declaració responsable d'estar empadronat de manera continuada en el municipi de Sant Josep de sa Talaia des d'abans de l'1 de gener de 2018 (annex II).
  4. Declaració responsable del beneficiari de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb l'Ajuntament de Sant Josep, i autorització a l'Ajuntament per sol·licitar a l'Agència Tributària i a la Seguretat Social les dades del sol·licitant que siguin necessàries (annex II).
  5. Declaració responsable del beneficiari de no trobar-se incurs en cap de les causes d'incompatibilitat, de complir els requisits que fixa l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i de complir les obligacions en matèria de reintegrament de subvencions (annex II).
  6. Còpia del títol oficial corresponent als estudis universitaris o de CFGS pels quals s'opta al premi o, si no n'hi ha, del document que acrediti que han estat satisfets els drets per a l'expedició del títol.
  7. Certificat acadèmic de les assignatures cursades, amb expressió, si escau, dels crèdits assignats a cada una, i qualificacions obtengudes en els estudis conduents a l'obtenció del títol oficial corresponent als estudis universitaris pels quals s'opta al premi.
  8. Certificat acadèmic personal dels mòduls/matèries cursats, amb expressió, si escau, de les hores assignades a cada un i qualificacions obtengudes en els estudis conduents a l'obtenció del títol oficial corresponent als estudis del cicle formatiu de grau superior pels quals s'opta al premi.
  9. Pla d'estudis universitaris cursats, amb expressió de la càrrega lectiva, o pla d'estudis del CFGS cursat.
  10. Imprès de transferència bancària facilitat per l'Ajuntament, degudament omplit amb les dades bancàries actualitzades o certificat de titularitat bancària. En cas d'haver-lo presentat en altres ocasions, no serà necessari tornar-lo a presentar.
  11. Model de representació, en cas de presentar la sol·licitud una persona diferent del sol·licitant (annex III).

Si els documents exigits en la sol·licitud ja s'haguessin presentat a l'Ajuntament en una altra ocasió, el sol·licitant podrà acollir-se al que estableix l'article 53.d de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sempre que es faci constar la data i l'òrgan o dependència en què varen ser presentats o emesos.

3.3. Termini de presentació

El termini de presentació de sol·licituds serà de 30 dies hàbils, comptats des del dia següent al de la publicació de l'extracte de la present convocatòria en el BOIB.

3.4. Esmenes de defectes de les sol·licituds

Si la sol·licitud no compleix els requisits establerts a la normativa de la convocatòria, l'òrgan instructor ha de requerir, segons estableix la base 5.2, a la persona interessada que l'esmeni en el termini màxim i improrrogable de 10 dies i li ha d'indicar que, si no ho fa, es considerarà que ha desistit de la sol·licitud, amb la resolució prèvia que s'ha de dictar en els termes que preveu l'art. 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Sant Josep de sa Talaia, document firmat electrònicament (7 de desembre de 2022

El batle Ángel Luís Guerrero Domínguez)