Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

EMPRESA MUNICIPAL D'AIGÜES I CLAVEGUERAM, S.A EMAYA

Núm. 728656
Bases específiques de la convocatòria oberta del concurs oposició per a la cobertura d'1 plaça fixa de tècnic/a d'aprovisionament (TSG) a EMAYA–Aigües

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

Les presents bases reguladores tenen per objecte regular el procediment de selecció per a la provisió d'una plaça fixa de Tècnic/a d'aprovisionament (TSG) a EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram S.A.

En tot el no previst en aquestes bases específiques de convocatòria, s'aplicaran les Bases Generals de Processos Selectius per a les Convocatòries d'Estabilització d'Ocupació negociades i acordades a la taula negociadora del Cicle de l'Aigua (en endavant, "les Bases Generals") i publicades a la web d'EMAYA.

EMAYA declara el seu compromís en l'establiment i desenvolupament de polítiques que integrin la igualtat de tracte i oportunitats entre dones i homes, sense discriminar directament o indirectament per raó de gènere, així com en l'impuls i foment de mesures per aconseguir la igualtat real en el si de l'organització, establint la igualtat d'oportunitats entre dones i homes com un principi estratègic de la nostra Política Corporativa, d'acord amb la definició d'aquest principi que estableix la Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva entre dones i homes.

  • Una plaça fixa de Tècnic/a d'aprovisionament (TSG), a l'àrea d'Estratègia, Desenvolupament i Serveis Centralitzats.

Característiques del lloc de treball:

- Categoria professional: Tècnic/a superior de gestió.

- Grup professional: G.P. 6 – Conveni Col·lectiu Secció Aigües.

- Tipologia de plaça: CODI DPT AG-PL-05.

- Àrea de la qual depèn: Estratègia, Desenvolupament i Serveis Centralitzats.

- Nombre de places vacants: 1 plaça per concurs oposició.

- Tipus de contracte: Laboral FIX.

- Jornada i horari laboral: segons Conveni Col·lectiu d'EMAYA - Secció Aigües- i regulació establerta per la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat vigent en cada moment.

2. CARACTERÍSTIQUES DE L'OCUPACIÓ

Missió

Gestionar i introduir les compres de material i/o serveis en SAP del Cicle de l'Aigua, segons els manuals, instruccions tècniques de Compres/Magatzems i instruccions del Responsable de magatzems i/o capatàs/ssa de magatzem, optimitzant el seguiment de flux de materials per tal de conèixer les existències d'estoc i satisfer les necessitats dels processos operatius.

Funcions

- Gestionar compres i realitzar comandes en SAP vinculades a expedients de contractació del Cicle de l'Aigua a partir de tota la informació facilitada per Servei de Planificació, Contractació i Compres, introduint tota la informació requerida en SAP (inclosa la coordinació de la creació de codis i actius de materials), per abastir la demanda sol·licitada complint amb la normativa de compres. 

- Analitzar, coordinar, proposar millores i participar activament al costat dels/les Responsables de Magatzems, Planificació i Responsables tècnics, en l'elaboració de les noves necessitats de materials, licitacions de compres i processos amb els proveïdors dels diferents departaments del Cicle de l'Aigua, per fer més eficient el procés de compres i abastir les necessitats del cicle de l'aigua.  

- Realitzar, analitzar i proposar millores al costat del Responsable de Magatzems i capatassos/es de magatzems sobre el control d'estocs i inventari per a la planificació de compres, d'acord a la definició d'estoc mínim i màxim per tipologies de materials.

- Analitzar, coordinar i controlar la gestió de proveïdors i de les comandes vinculades a licitacions amb aquests per establir processos que facilitin i assegurin el proveïment, durant la seva vigència.

- Participar en la confecció de plans d'acció de coordinació així com implementar aquests plans per transversalitzar i protocol·litzar processos i coordinar els canvis associats.

- Realitzar informes (auditories, gestió de compres i comandes,) i indicadors (KPI) d'acord amb els processos de gestió de compres i magatzem per dur a terme el seguiment, control i millora contínua dels processos.

- Participar en el disseny de propostes de tecnificació i digitalització de processos de compres i gestió de magatzems per a la seva integració amb les eines corporatives de gestió.

Aquestes funcions procuren descriure la naturalesa i el nivell de treball general exercit pel personal assignat a aquest lloc de treball. No obstant això, no és una llista exhaustiva ni excloent de totes les responsabilitats, funcions i destreses requerides per al treball.

3. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Per ser admeses a la realització de les proves selectives les persones aspirants hauran de reunir els següents requisits a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, durant el procés selectiu i mantenir-se fins al moment de la incorporació a la plaça:

1. Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'algun dels altres Estats membres de la Unió Europea o nacional d'algun Estat en el qual, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors i treballadores, amb excepció d'aquells llocs de treball que directament o indirectament impliquin una participació en l'exercici del poder públic o en les funcions que tenen per objecte la salvaguarda dels interessos de l'Estat o de les Administracions Públiques.

2. Tenir complerts 18 anys d'edat i no excedir, si s'escau, de l'edat màxima de jubilació ordinària.

3. Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents. Les persones aspirants que accedeixin a places reservades per a discapacitats hauran de tenir acreditat el grau igual o superior al 33% i ho hauran d'acreditar en el moment de la presentació d'instàncies, també hauran de demanar en la mateixa instància les adaptacions que considerin adequades per dur a terme les proves selectives.

4. No haver estat separada mitjançant expedient disciplinari del servei o haver estat acomiadada disciplinàriament declarada procedent de qualsevol empresa del sector públic, ni trobar-se amb inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'altres Estats, no trobar-se inhabilitada o en situació equivalent ni haver estat sotmesa a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació en el sector públic (declaració responsable).

5. Abans d'accedir a la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat en el sector públic delimitat per l'Art.1 de la llei 53/1984, i que no percep pensió o prestació incompatible. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, haurà de declarar-ho en el termini de deu dies comptats a partir del dia de l'inici de la relació laboral, perquè l'òrgan competent acordi la declaració de compatibilitat o d'incompatibilitat.

6. Superar les proves mèdiques que determini el Metge de Vigilància de la Salut, i que certifiquin que s'és apte i sense cap tipus de restricció per al correcte desenvolupament de totes les funcions de la plaça a ocupar (excepte personal amb discapacitat que podrà ser apte amb restriccions).

7. Estar en possessió de la titulació de Grau universitari o equivalent en enginyeria, economia o empresarials o estar en condició d'obtenir-la en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació.

8. Experiència mínima de 3 anys en metodologia de gestió de projectes o gestió de compres, magatzem, logística i/o cadenes de subministraments en empreses de més de 10 milions d'euros de facturació.

9. No tenir la condició de personal laboral fix/fix d'empresa en la mateixa categoria professional de la convocatòria.

10. Acreditar el coneixement de la llengua catalana: estar en possessió del nivell de català B2, haver-lo superat en altres convocatòries d'Emaya, o haver realitzat un curs de nivell de català igual o superior al requerit.

11. Haver presentat la sol·licitud de participació en el procés selectiu en temps i forma, així com emplenar la declaració responsable juntament amb el full d'autobaremació de mèrits, d'acord amb el model que s'incorpora en aquesta convocatòria.

12. Carnet de conduir B.

Les persones aspirants han de complir amb els requisits en els termes indicats en aquesta convocatòria el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i l'han de mantenir fins al moment de l'adquisició de la plaça.

4. EL TRIBUNAL QUALIFICADOR

El nomenament dels membres del tribunal es publicarà a la pàgina web d'EMAYA (https://emaya.convoca.online/) un cop finalitzat el període de presentació de sol·licituds.

El funcionament, responsabilitats i funcions dels membres del Tribunal s'ajustarà al que estableix l'apartat 3 de les Bases Generals. El Tribunal, a més, queda autoritzat per resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris per al bon ordre del procés selectiu en tot allò no previst a les Bases Generals. La persona que ostenti la presidència tindrà vot de qualitat en cas d'empat.

5. SOL·LICITUDS

La sol·licitud d'inscripció es farà a través de l'enllaç disponible a la pàgina web d'Emaya, apartat "treballa a Emaya": (https://emaya.convoca.online/).

Totes les persones interessades i que reuneixin els requisits per optar a les places, hauran de presentar la sol·licitud en els 10 dies hàbils següents a la publicació al BOIB de la present convocatòria, a través de la plataforma a la qual es pot accedir des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/, seguint els passos i instruccions que s'indiquin i adjuntant la documentació sol·licitada amb còpia escanejada llegible en format PDF o JPG (la documentació s'ha de presentar escanejada per les dues cares). Els arxius que s'adjuntin a la sol·licitud de participació s'hauran de nomenar de forma clara segons el seu contingut.

La sol·licitud de participació inclou una declaració responsable i l'autobaremació (al·legació de mèrits) que té igualment la consideració de declaració responsable. A més, suposa el coneixement i l'acceptació inequívoca de les persones aspirants del tractament de dades de caràcter personal.

Les persones amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33% hauran de presentar el corresponent certificat de discapacitat, així com el certificat d'aptitud emès pels equips multiprofessionals de la Direcció General de Serveis Socials, o de l'organisme públic equivalent, segons el que preveu el número 3 dels requisits generals d'aquestes bases.

En atenció a la Llei de protecció de dades i per a la identificació de les persones candidates, els llistats constaran, com a mínim amb els 4 dígits del seu DNI o NIE (***DNI1**) en totes les publicacions. En presentar la seva sol·licitud, la persona aspirant dona el seu consentiment perquè el Tribunal realitzi, si ho considera necessari, les comprovacions oportunes sobre les dades aportades.

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i comprovada la documentació, es publicaran les llistes provisionals de persones admeses i excloses, amb indicació de la causa d'exclusió. El fet de constar a la llista de persones admeses no implica el reconeixement a les persones interessades que compleixen amb els requisits per participar en aquesta convocatòria.

Per esmenar qualsevol possible defecte o acompanyar documents que siguin preceptius, les persones excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació de la relació indicada. Durant aquest tràmit no s'admetran les al·legacions de nous mèrits no especificats a la declaració inicial. Si hi hagués esmenes, al·legacions o reclamacions, una vegada revisades les mateixes pel Tribunal Qualificador, es publicarà la llista definitiva de persones admeses i excloses.

Si en qualsevol moment del procés de selecció el Tribunal té coneixement de la no veracitat d'alguna dada aportada per la persona aspirant, suposarà l'exclusió automàtica del procés selectiu

S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions al mateix.

6. DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS SELECTIU PER CONCURS OPOSICIÓ OBERT.

El concurs oposició consisteix en la realització d'una fase d'oposició i una fase de concurs, la puntuació màxima del procés serà de 100 punts:

- 60 punts correspondran a la fase d'oposició: proves de coneixements teoricopràctics, que s'avaluaran bé mitjançant exàmens orals, escrits i/o pràctics, ajustats a les competències i funcions del lloc de treball.

- 40 punts correspondran a la fase de concurs mèrits: puntuació relativa a la formació i experiència professional.

1. FASE OPOSICIÓ - 60 punts

La fase d'oposició constarà en la realització de proves que es desenvoluparan en el present apartat. La/Les data/es de realització de les proves es desenvoluparan entre l'1 de gener de 2023 i el 31 de desembre de 2024. Es publicarà la concreció de les dates a la pàgina web d'EMAYA amb almenys 10 dies naturals d'antelació a la seva realització.

Les persones aspirants seran convocades per a cada prova, les que no assisteixin a l'esmentada convocatòria quedaran excloses de les proves selectives, excepte en els casos de força major, embaràs o risc de part degudament acreditat per l'aspirant. Les proves s'hauran de dur a terme abans de la publicació de la llista definitiva de valoració dels mèrits de les persones aspirants (no es podrà demorar de manera que es menyscabi el dret de la resta de persones aspirants a una resolució del procés ajustada a temps raonables).

En la fase d'oposició hi haurà una prova teòrica i una prova de caràcter pràctic, ambdues de caràcter obligatori. La prova teòrica no és eliminatòria, la prova pràctica sí és eliminatòria.

Durant el desenvolupament del procés selectiu, es podrà preveure la realització successiva dels exercicis en un o més dies consecutius, cas en el qual, el termini per reclamar o demanar la revisió de cada exercici s'atorgarà de forma conjunta al final de les proves, i la participació de les persones aspirants en cada prova no serà condicionada a la superació de l'anterior sense que es puguin considerar obtinguts drets de cap tipus a les persones aspirants que superin un exercici posterior a un suspès.

a) Temari.

Les persones admeses en el concurs oposició hauran de realitzar les proves detallades en el següent apartat que versaran sobre el següent temari relacionat amb les funcions de treball següent:

- Conveni Col·lectiu d'EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram S.A. –Secció d'Aigües. Vigent.

- Llei 31/1995, de 8 de novembre, de Prevenció de Riscos Laborals (BOE nº 269 de 10 de novembre de 1995), Capítol III, art. 14, 15, 16, 17, 18 i 19.

- Codi Ètic i de Conducta d'Emaya Vigent.

- Llei de Contractes de Sector Públic.

- Manual SAP Operacions de Magatzem.

- Instrucció tècnica creació o modificació de proveïdors.

- Instrucció tècnica de contracte menor.

- Instrucció tècnica Adjudicació directa.

- PGQ-005 Gestió de proveïdors.

- PGQ-004 Gestió de compres.

b) Primera Part - Prova teoricopràctica - Fins a un màxim de 20 punts

Té caràcter obligatori i no eliminatori i consistirà en un examen tipus test amb 20 preguntes i amb 4 alternatives de resposta cadascuna. A banda de les preguntes de l'examen, s'inclouran 5 preguntes de reserva que es tindran en compte únicament en cas que sigui necessari anul·lar alguna pregunta i que hauran de ser contestades per les persones concursants. En cas que el Tribunal acordi l'anul·lació d'alguna o algunes de les preguntes, per haver detectat d'ofici algun error manifest durant la realització de l'exercici o perquè aquest es detecti com a conseqüència de les al·legacions que posteriorment es presentin, se substituiran per les preguntes de reserva seguint el seu ordre, i en cas d'esgotar-se les preguntes de reserva, s'ajustarà el valor per tal que la puntuació màxima tingui la puntuació que s'estableixin a les bases de la convocatòria.

El Tribunal publicarà el llistat provisional de resultats de les persones aspirants que podran demanar la revisió del seu examen dins dels 3 dies hàbils següents a la publicació del llistat provisional. Una vegada realitzades les revisions, es publicarà el llistat definitiu de resultats de les persones aspirants. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu dels resultats, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions al mateix.

c) Segona Part – Examen sobre cas pràctic – escrit – Fins a un màxim de 40 punts

Té caràcter obligatori i eliminatori i consistirà en la realització d'un exercici de caràcter pràctic o diverses tasques de Tècnic/a d'aprovisionament.

La puntuació mínima per superar aquesta prova és de 20 punts. Les persones que obtinguin una puntuació inferior a la indicada com a mínima per superar la prova quedaran descartades del procés selectiu.

El Tribunal publicarà el llistat provisional de resultats de les persones aspirants que podran demanar la revisió del seu examen dins dels 3 dies hàbils següents a la publicació del llistat provisional. Una vegada realitzades les revisions, es publicarà el llistat definitiu de resultats de les persones aspirants. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu dels resultats, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions al mateix.

6.2. FASE CONCURS DE MÈRITS – 40 punts

La puntuació màxima d'aquesta fase serà de 40 punts, els mèrits s'al·legaran i acreditaran per a la seva valoració fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Les persones aspirants han d'emplenar, juntament amb la sol·licitud de participació, l'autobaremació dels mèrits.

No es valorarà cap mèrit:

- Amb data posterior a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

- Que no hagin estat acreditats en el termini indicat i en la forma establerta en la convocatòria.

- Que no estiguin adequadament i clarament acreditats d'acord amb els barems de la fase de concurs

- Els adduïts i no justificats en la forma indicada.

Tota la documentació que es presenti en llengua estrangera haurà d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada en qualsevol dels idiomes oficials de les Illes Balears, altrament, no serà tinguda en compte.

L'autobaremació té la consideració de declaració responsable. La falsedat en les dades d'autobaremació determinarà l'exclusió del procés i la consideració de no haver participat en el procés, a més de les actuacions legals que derivin per la falsedat en les dades. Els errors es podran corregir a la fase d'al·legacions, si queden acreditats.

En vista de la documentació aportada, es publicarà el llistat provisional de mèrits al·legats a la declaració responsable (autobarem) i acreditats amb la documentació aportada. Es concedeix un termini de 3 dies hàbils per presentar al·legacions al llistat provisional de mèrits. Finalitzat aquest termini, es resoldran les al·legacions o reclamacions que hi pugui haver i es publicarà el llistat definitiu. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions al mateix.

Els mèrits al·legats i justificats per las persones aspirants en aquesta fase i que el Tribunal valorarà, es regiran pel següent barem:

1. Experiència professional: Fins a un màxim de 23 punts.

a. S'atorgaran 0,28 punts per cada mes treballat a EMAYA realitzant funcions objecte de la mateixa categoria professional o especialitat, incloent-hi, el supòsit que no es disposi de la mateixa categoria professional, però s'acrediti que les esmentades funcions són anàlogues a la vacant publicada.

b. S'atorgaran 0,188 punts per cada mes treballat a EMAYA, realitzant funcions diferents i pròpies d'una altra categoria professional objecte de la convocatòria, però que es troben dins el mateix grup; Tècnic i/o prefectures.

c. S'atorgaran 0,088 punts per cada mes treballat a una empresa diferent a EMAYA realitzant les mateixes funcions de la plaça objecte de la convocatòria.

La justificació i forma d'acreditació de l'experiència professional són les establertes a l'apartat 6.3) b) de les Bases Generals.

2. Altres mèrits: Fins a un màxim de 17 punts.

1. Haver superat un procés selectiu en l'ens convocant amb anterioritat o un contracte de treball amb l'ens convocant: fins a un màxim de set (7) punts.

a. Haver superat un procés selectiu per a plaça en la mateixa categoria o especialitat en l'ens convocant: 5 punts.

b. Haver superat un procés selectiu per a plaça en diferent categoria o especialitat en l'ens convocant: 3 punts.

c. Haver subscrit un contracte de treball amb l'ens convocant de naturalesa indefinida ,3 punts; i de naturalesa temporal, 2 punts. Tan sols es meritarà el de major puntuació, sense que puguin ser acumulables.

2. Formació Reglada que guardi relació amb el lloc de treball: Fins a un màxim de cinc (5) punts.

- Per a una titulació diferent i del mateix nivell al requerit per a la categoria professional de la convocatòria: 2 punts.

- Per a una titulació superior al nivell requerit: 5 punts.

Només es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acrediti, la puntuació de la mateixa no s'acumularà a altres titulacions que es posseeixin:

- Títol d'estudis oficials de doctor, reconegut com a nivell MECES 4.

- Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, grau i màster, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3.

- Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica reconeguts com a nivell MECES 2.

La justificació, forma d'acreditació i valoració de la formació reglada són les establertes a l'apartat 6.3) c). de les Bases Generals.

3. Formació NO Reglada i cursos relacionats amb el lloc de treball: Fins a un màxim de cinc (5) punts.

- A raó de 0,013 punts per hora per formacions directament relacionades amb el lloc de treball (Cursos de Llei de contractes del sector públic, SAP, metodologia Lean i 5S, logística, compres, cadenes de subministraments i gestió de magatzems);  màxim 5 punts.

- A raó de 0,013 punts per hora, per formacions directament relacionades amb les activitats principals de l'empresa (gestió de residus, gestió de l'aigua i energia); màxim 1 punt.

La justificació, forma d'acreditació i valoració de la formació no reglada són les establertes a l'apartat 6.3) d). de les Bases Generals.

4. Nivell acreditat oficialment d'idioma català: Fins a un màxim de dos (2) punts.

- Per un certificat de nivell immediatament superior al requerit: 1.75 punts.

- Pel certificat de llenguatge administratiu: 0.25 punts.

5. Triennis (antiguitat): Fins a un màxim de dos (2) punts

Es valoraran els triennis com a personal laboral a l'empresa amb 0,03 punts per mes, fins  a un màxim de 2 punts.

6. Llicències, acreditacions i/o formacions transversals; Fins a un màxim de sis (6) punts.

- Formació transversal: Igualtat, Protecció de dades, Ofimàtica, Qualitat, Ciberseguretat i PRL (0,012 punts/hora); màxim 6 punts.

L'ens convocant emetrà d'ofici la certificació de la superació de procés selectiu, dels serveis prestats, així com la determinació de la valoració dels triennis.

6.3. PUNTUACIÓ FINAL DEL PROCÉS SELECTIU.

La puntuació final del procés selectiu vindrà determinada per la suma total de la fase d'oposició (sempre que s'hagi superat) i concurs de mèrits. En cas d'empat en la puntuació final del concurs oposició, aquest es resoldrà atenent als criteris fixats a l'apartat 5.6 de les Bases Generals.

S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació dels resultats finals definitius, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions al mateix.

6.4. ADJUDICACIÓ DE LA PLAÇA.

Abans de la incorporació efectiva al lloc de treball com a personal laboral fix, les persones que hagin presentat còpies de la documentació relativa al procés selectiu, seran requerides per aportar la documentació original o còpia compulsada. La no-presentació suposarà l'exclusió del procediment i la impossibilitat de ser nomenat personal laboral fix.

La/Les persona/es candidata/es que pogués/essin aspirar a ocupar la/es plaça/ces vacant/s serà/n citada/es al servei mèdic que, després del reconeixement i proves addicionals necessàries realitzades, n'indicarà la seva aptitud o no; si la/es persona/es candidata/es és/són declarada/es apta/es i sense restriccions (excepte personal amb discapacitat) els resultats finals obtinguts tindran caràcter de definitius.

Una vegada incorporada la persona guanyadora, haurà de superar el període de prova establert per conveni col·lectiu. En cas de renúncia a la plaça, no superació del període de prova, o per qualsevol altra circumstància anàloga, que impliqui que la persona guanyadora no ocupi la plaça, ocuparà el seu lloc la següent persona del llistat definitiu.

7.BORSES DE TREBALL TEMPORAL.

Les persones que hagin obtingut una puntuació mínima de 40 punts en el procés selectiu pel sistema de concurs oposició i no hagin obtingut plaça fixa laboral, seran integrants d'una llista – anomenada borsa de treball – per ordre de major a menor puntuació obtinguda en el concurs oposició, a càrrec de la qual es podran efectuar crides segons les necessitats de caràcter temporal de l'empresa.

La borsa de treball tindrà una vigència de tres anys, a comptar des de la data de publicació de l'acta final del concurs, llevat que es dugui a terme un nou procés selectiu en la mateixa categoria i/o plaça que la substitueixi i tindran prevalença sobre les borses de treball preexistents a EMAYA.

8.PUBLICACIÓ, COMUNICACIONS I TERMINIS.

Aquesta convocatòria serà publicada al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB ) i a la plataforma a la qual es pot accedir des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/.

Les persones aspirants que participin en els processos de selecció d'estabilització queden obligades a relacionar-se amb EMAYA telemàticament en totes o algunes de les fases del procediment. Totes les comunicacions d'aquest procés selectiu per concurs oposició seran publicades a la plataforma a la qual es pot accedir des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/.

Per al còmput dels terminis reflectits com a dies hàbils a la present convocatòria, s'entendran els compresos entre el dilluns i el divendres, per la qual cosa el dissabte es considera dia no hàbil. Els dies naturals s'entendran els compresos entre dilluns i diumenge.

En cas de discrepància en la redacció de les versions en castellà i català de la present convocatòria, preval l'establert en la versió en castellà.

9.TERMINI D'IMPUGNACIÓ DE LA CONVOCATÒRIA.

Queda establert un termini d'impugnació d'aquesta convocatòria d'un mes a comptar des de la data de la seva publicació al BOIB.

10.INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES

Responsable

EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram, S.A.

Finalitat

Gestionar el procés de selecció regulat en aquestes bases i avaluar els perfils de las persones candidates per tal de cobrir les necessitats dels llocs vacants.

Legitimació

La participació en aquest procés implica l'acceptació plena per les persones sol·licitants d'aquestes bases, amb autorització expressa per al tractament de les seves dades i la publicació de resultats en els mitjans que l'empresa consideri.

La legitimitat del tractament indicat està basada en el consentiment que se li demana.

Destinataris

No se cediran dades a tercers, llevat d'obligació legal.

Drets

Accedir a les dades, rectificar-les i suprimir-les, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional.

Informació addicional

Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la nostra pàgina web o sol·licitar-la en paper a les oficines centrals al c/Joan Maragall 3, 07006 Palma.

 

(Signat electrònicament: 7 de desembre de 2022)

La directora de Corporació d'EMAYA Nuria Gallego Cañellas)