Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

EMPRESA MUNICIPAL D'AIGÜES I CLAVEGUERAM, S.A EMAYA

Núm. 728647
Bases específiques de la convocatòria oberta del concurs oposició per a la cobertura d'1 plaça fixa de cap de servei jurídic a EMAYA – Aigües

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

Les presents bases reguladores tenen per objecte regular el procediment de selecció per a la provisió d'una plaça fixa de Cap de Servei Jurídic en EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram S.A.

En tot el no previst en aquestes bases específiques de convocatòria, s'aplicaran les Bases Generals de Processos Selectius per a les Convocatòries d'Estabilització d'Ocupació negociades i acordades en la taula negociadora del Cicle de l'Aigua (en endavant, "les Bases Generals") i publicades en la web d'EMAYA.

EMAYA declara el seu compromís en l'establiment i desenvolupament de polítiques que integrin la igualtat de tracte i oportunitats entre dones i homes, sense discriminar directament o indirectament per raó de gènere, així com en l'impuls i foment de mesures per aconseguir la igualtat real en el si de l'organització, establint la igualtat d'oportunitats entre dones i homes com un principi estratègic de la nostra Política Corporativa, d'acord amb la definició d'aquest principi que estableix la Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva entre dones i homes.

Una plaça fixa de Cap de Serveis Jurídics, a l'àrea de Corporació

Característiques del lloc de treball:

  • Categoria professional: Prefectura de servei.
  • Grup professional: G.P. 8 – Conveni Col·lectiu Secció Aigües.
  • Tipologia de plaça: Codi DPT SC-AJ-02.
  • Àrea de la qual depèn: Corporació.
  • Nombre de places vacants: 1 plaça per concurs oposició.
  • Tipus de contracte: Laboral FIX.
  • Jornada i horari laboral: segons Conveni Col·lectiu d'EMAYA - Secció Aigües- i regulació establerta per la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat vigent en cada moment.

2. CARACTERÍSTIQUES DE L'OCUPACIÓ

Missió

Controlar i supervisar les implicacions jurídiques de l'activitat d'EMAYA, d'acord amb la normativa vigent, per tal de garantir el compliment de la legalitat en les operacions de l'empresa, evitant possibles incidències o irregularitats.                                               

Funcions

- Donar suport a les consultes i problemàtiques jurídiques plantejades per la Prefectura de Departament d'Emaya per tal de resoldre les qüestions plantejades d'acord al nostre ordenament jurídic.                                      

- Estudiar i redactar els diferents contractes, convenis, informes, recursos, escrits jurídics, etc., per tal d'analitzar la legalitat de diferents situacions que planteja l'empresa, i atendre les necessitats de la seva activitat.    

- Interposar accions judicials de qualsevol naturalesa davant tercers i exercir com a lletrat als tribunals en defensa dels interessos d'Emaya i els seus treballadors/es.

- Tramitar els expedients de reclamació de Responsabilitat Patrimonial fins a la seva resolució.

- Dur a terme tasques conjuntes amb els serveis jurídics i altres departaments de l'Ajuntament de Palma, bé sigui en via administrativa com en via judicial.  

- Gestionar per via administrativa tots els assumptes que es produeixin en defensa dels interessos d'Emaya. 

 

- Revisar i actualitzar l'activitat d'EMAYA, per tal de disposar d'una informació veraç sobre els béns, drets i l'activitat mercantil de l'empresa.

- Exercir en les meses de contractació com a secretària per donar suport a Contractació, per realitzar els informes jurídics corresponents. 

- Revisar els canvis normatius de tota índole, corregir escrits dels tècnics, resoldre consultes plantejades, en matèria de contractació -LCSP, llei de l'aigua, en matèria de residus, etc., per tal d'implantar nous mètodes de treball conforme a dret.                   

- Resoldre problemàtiques en matèria d'urbanisme per tal de poder ampliar les xarxes en zones no desenvolupades o no recepcionades per l'Ajuntament.

- Elaborar i implementar protocols en coordinació amb diferents departaments per a reclamacions judicials tant en via civil o penal (monitoris per impagaments de factures, denúncies per defraudació, etc).                                             

- Coordinar els/les advocats/des externs en tots els assumptes de caràcter jurídic als quals se li encomani la defensa.  

- Dirigir, alinear i comprometre els membres de l'equip sota la seva responsabilitat amb els objectius del departament, buscant la seva màxima implicació i satisfacció juntament amb la consecució dels objectius fixats.                                              

Aquestes funcions procuren descriure la naturalesa i el nivell de treball general exercit pel personal assignat a aquest lloc de treball. No obstant això, no és una llista exhaustiva ni excloent de totes les responsabilitats, funcions i destreses requerides per al treball.

3. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Per ser admeses a la realització de les proves selectives les persones aspirants hauran de reunir els següents requisits a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, durant el procés selectiu i mantenir-se fins al moment de la incorporació a la plaça:

  1. Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'algun dels altres Estats membres de la Unió Europea o nacional d'algun Estat en el qual, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors i treballadores, amb excepció d'aquells llocs de treball que directament o indirectament impliquin una participació en l'exercici del poder públic o en les funcions que tenen per objecte la salvaguarda dels interessos de l'Estat o de les Administracions Públiques.
  2. Tenir complerts 18 anys d'edat i no excedir, si s'escau, de l'edat màxima de jubilació ordinària.
  3. Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents. Les persones aspirants que accedeixin a places reservades per a discapacitats hauran de tenir acreditat el grau igual o superior al 33% i ho hauran d'acreditar en el moment de la presentació d'instàncies, també hauran de demanar en la mateixa instància les adaptacions que considerin adequades per dur a terme les proves selectives.
  4. No haver estat separada mitjançant expedient disciplinari del servei o haver estat acomiadada disciplinàriament declarada procedent de qualsevol empresa del sector públic, ni trobar-se amb inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'altres Estats, no trobar-se inhabilitada o en situació equivalent ni haver estat sotmesa a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació en el sector públic (declaració responsable).
  5. Abans d'accedir a la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat en el sector públic delimitat per l'Art.1 de la llei 53/1984, i que no percep pensió o prestació incompatible. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, haurà de declarar-ho en el termini de deu dies comptats a partir del dia de l'inici de la relació laboral, perquè l'òrgan competent acordi la declaració de compatibilitat o d'incompatibilitat.
  6. Superar les proves mèdiques que determini el Metge de Vigilància de la Salut, i que certifiquin que s'és apte i sense cap tipus de restricció per al correcte desenvolupament de totes les funcions de la plaça a ocupar (excepte personal amb discapacitat que podrà ser apte amb restriccions).
  7. Estar en possessió de la titulació universitària de Llicenciatura en Dret, o Grau en Dret i Màster d'advocacia o estar en condició d'obtenir-la en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació.
  8. Experiència mínima exigida de 5 anys com a advocat/a realitzant funcions similars a les descrites en l'apartat 2 "característiques de l'ocupació" i 2 anys de període mínim exigit gestionant equips de, almenys, 5 persones, en organitzacions de més de 500 persones de plantilla.
  9. No tenir la condició de personal laboral fix/fix d'empresa en la mateixa categoria professional de la convocatòria.
  10. Acreditar el coneixement de la llengua catalana: estar en possessió del nivell de català B2, haver-lo superat en altres convocatòries d'Emaya, o haver realitzat un curs de nivell de català igual o superior al requerit.
  11. Haver presentat la sol·licitud de participació en el procés selectiu en temps i forma, així com emplenar la declaració responsable juntament amb el full d'autobaremació de mèrits, d'acord amb el model que s'incorpora en aquesta convocatòria.
  12. Carnet de conduir B.

Les persones aspirants han de complir amb els requisits en els termes indicats en aquesta convocatòria el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i l'han de mantenir fins al moment de l'adquisició de la plaça.

 

​​​​​​​4. EL TRIBUNAL QUALIFICADOR

El nomenament dels membres del tribunal es publicarà a la pàgina web d'EMAYA (https://emaya.convoca.online/) un cop finalitzat el període de presentació de sol·licituds.

El funcionament, responsabilitats i funcions dels membres el Tribunal s'ajustarà al que estableix l'apartat 3 de les Bases Generals. El Tribunal, a més, queda autoritzat per resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris per al bon ordre del procés selectiu en tot allò no previst a les Bases Generals. La persona que ostenti la presidència tindrà vot de qualitat en cas d'empat.

5. SOL·LICITUDS

La sol·licitud d'inscripció es farà a través de l'enllaç disponible a la pàgina web d'Emaya, apartat "treballa a Emaya": (https://emaya.convoca.online/).

Totes les persones interessades i que reuneixin els requisits per optar a les places, hauran de presentar la sol·licitud en els 10 dies hàbils següents a la publicació al BOIB de la present convocatòria, a través de la plataforma a la qual es pot accedir des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/, seguint els passos i instruccions que s'indiquin i adjuntant la documentació sol·licitada amb còpia escanejada llegible en format PDF o JPG (la documentació s'ha de presentar escanejada per les dues cares). Els arxius que s'adjuntin a la sol·licitud de participació s'hauran de nomenar de forma clara segons el seu contingut.

La sol·licitud de participació inclou una declaració responsable i l'autobaremació (al·legació de mèrits) que té igualment la consideració de declaració responsable. A més, suposa el coneixement i l'acceptació inequívoca de les persones aspirants del tractament de dades de caràcter personal.

Les persones amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33% hauran de presentar el corresponent certificat de discapacitat, així com el certificat d'aptitud emès pels equips multiprofessionals de la Direcció General de Serveis Socials, o de l'organisme públic equivalent, segons el que preveu el número 3 dels requisits generals d'aquestes bases.

En atenció a la Llei de protecció de dades i per a la identificació de les persones candidates, els llistats constaran, com a mínim amb els 4 dígits del seu DNI o NIE (***DNI1**) en totes les publicacions. En presentar la seva sol·licitud, la persona aspirant dona el seu consentiment perquè el Tribunal realitzi, si ho considera necessari, les comprovacions oportunes sobre les dades aportades.

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i comprovada la documentació, es publicaran les llistes provisionals de persones admeses i excloses, amb indicació de la causa d'exclusió. El fet de constar a la llista de persones admeses no implica el reconeixement a les persones interessades que compleixen amb els requisits per participar en aquesta convocatòria.

Per esmenar qualsevol possible defecte o acompanyar documents que siguin preceptius, les persones excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació de la relació indicada. Durant aquest tràmit no s'admetran les al·legacions de nous mèrits no especificats en la declaració inicial. Si hi hagués esmenes, al·legacions o reclamacions, un cop revisades les mateixes pel Tribunal Qualificador, es publicarà la llista definitiva de persones admeses i excloses.

Si en qualsevol moment del procés de selecció el Tribunal té coneixement de la no veracitat d'alguna dada aportada per la persona aspirant, suposarà l'exclusió automàtica del procés selectiu

S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions al mateix.

6. DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS SELECTIU PER CONCURS OPOSICIÓ OBERT.

El concurs oposició consisteix en la realització d'una fase d'oposició i una fase de concurs, la puntuació màxima del procés serà de 100 punts:

  • 60 punts correspondran a la fase d'oposició: proves de coneixements teoricopràctics, que s'avaluaran bé mitjançant exàmens orals, escrits i/o pràctics, ajustats a les competències i funcions del lloc de treball.
  • 40 punts correspondran a la fase de concurs mèrits: puntuació relativa a la formació i experiència professional.

6.1 FASE OPOSICIÓ - 60 punts

La fase d'oposició constarà de la realització de proves que es desenvoluparan en el present apartat. La/es data/es de realització de les proves es desenvoluparan entre l'1 de gener de 2023 i el 31 de desembre de 2024, sent que es publicarà la concreció de les dates en la pàgina web d'EMAYA amb almenys 10 dies naturals d'antelació a la seva realització.

Les persones aspirants seran convocades per a cada prova, les que no assisteixin a l'esmentada convocatòria quedaran excloses de les proves selectives, excepte en els casos de força major, embaràs o risc de part degudament acreditat per l'aspirant. Les proves s'hauran de dur a terme abans de la publicació de la llista definitiva de valoració dels mèrits de les persones aspirants (no es podrà demorar de manera que es menyscabi el dret de la resta de persones aspirants a una resolució del procés ajustada a temps raonables).

Durant el desenvolupament del procés selectiu, es podrà preveure la realització successiva dels exercicis en un o més dies consecutius, cas en el qual, el termini per reclamar o demanar la revisió de cada exercici s'atorgarà de forma conjunta al final de les proves, i la participació de les persones aspirants en cada prova no serà condicionada a la superació de l'anterior sense que es puguin considerar obtinguts drets de cap tipus a les persones aspirants que superin un exercici posterior a un suspès.

a) Temari.

Normativa general:

  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local.
  • Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
  • Llei 39/2015, de l'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic.
  • Llei 20/2006, de 16 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears.
  • Llei 19/2013, de 9 de desembre, de Transparència, accés a la Informació Pública i Bon Govern.
  • Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa.
  • Llei 1/2000, de 7 de gener, d'Enjudiciament Civil.
  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
  • Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Subvencions.
  • Llei 26/2007, de 23 d'octubre, de Responsabilitat Mediambiental.
  • Llei 33/2003, de 3 de novembre, de Patrimoni de les Administracions Públiques.
  • Reial Decret 1372/1986, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament de Béns de les Entitats Locals.
  • Decret de 17 de juny de 1955 pel qual s'aprova el Reglament de Serveis de les Corporacions Locals.
  • Codi Civil i Codi Penal en les matèries que poguessin afectar EMAYA.
  • Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'Igualtat de Dones i Homes.
  • Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques.
  • Reial Decret Legislatiu 1/2010, de 2 de juliol, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Societats de Capital.
  • Llei 60/2003, de 23 de desembre, d'Arbitratge.
  • Conveni Col·lectiu d'EMAYA - Secció Aigües.
  • Conveni Col·lectiu d'EMAYA - Secció Qualitat Urbana.
  • Codi Ètic i de Conducta vigent en EMAYA.

Normativa específica de l'activitat del Cicle de l'aigua:

  • Reial Decret Legislatiu 1/2001, de 20 de juliol, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei d'Aigües.
  • Reial Decret 849/1986, d'11 d'abril, pel qual s'aprova el Reglament del Domini Públic Hidràulic.
  • Reial Decret 51/2019, de 8 de febrer, pel qual s'aprova el Pla Hidrològic de la Demarcació Hidrogràfica de les Illes Balears.
  • Reglament municipal de l'Ajuntament de Palma del Servei d'abastament d'aigua.
  • Reglament municipal de l'Ajuntament de Palma sobre l'ús de la xarxa de clavegueram sanitari.

Normativa específica de l'activitat de Qualitat Urbana:

  • Llei 7/2022, de 8 d'abril, de residus i sòls contaminats per a una economia circular.
  • Llei 8/2019, de 19 de febrer, de residus i sòls contaminats de les Illes Balears.
  • Pla Director Sectorial de Residus No Perillosos de l'illa de Mallorca.
  • Llei 11/1997, de 24 d'abril, d'envasos i residus d'envasos.
  • Reial Decret 110/2015, de 20 de febrer, sobre residus d'aparells elèctrics i electrònics.
  • Reial Decret 646/2020, de 7 de juliol, pel qual es regula l'eliminació de residus mitjançant dipòsit en abocador.
  • Ordenança municipal de l'Ajuntament de Palma de neteja, rebuig i residus sòlids urbans.

Les persones admeses en el concurs oposició hauran de realitzar les proves detallades en el següent apartat que versaran sobre el següent temari relacionat amb les funcions de treball següent:

b) Primera Part - Prova teoricopràctica - Fins a un màxim de 30 punts

Té caràcter obligatori i eliminatori i consistirà en un examen oral o escrit sobre el temari llistat a l'apartat 6 i les funcions del lloc de treball.

El Tribunal elaborarà 10 preguntes, de les quals en triarà 5 per sorteig que conformaran aquesta fase de l'examen. Cada resposta tindrà una valoració màxima de 6 punts. El temps màxim de durada de la prova serà d'1 hora.

Per a la superació d'aquesta prova cal obtenir una puntuació mínima de 17 punts. Les persones que obtinguin una puntuació inferior a la indicada com a mínima per superar la prova quedaran descartades del procés selectiu.

En el cas que l'examen sigui oral, aquest serà gravat, per la qual cosa s'entén prestat el consentiment per a la gravació en presentar la sol·licitud.

El Tribunal publicarà el llistat provisional de resultats de les persones aspirants que podran demanar la revisió del seu examen dins dels 3 dies hàbils següents a la publicació del llistat provisional. Una vegada realitzades les revisions, es publicarà el llistat definitiu de resultats de les persones aspirants. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu dels resultats, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions al mateix.

c) Segona Part - Examen sobre cas pràctic – escrit – Fins a un màxim de 30 punts

Té caràcter eliminatori i consistirà en l'anàlisi i resolució d'un supòsit de fet o revisió de plecs o preparació de documents del procediment de licitació o reclamació judicial o administrativa relacionat amb el temari llistat a l'apartat 6 i amb les funcions a exercir en el lloc. El temps màxim de durada de la prova serà d'1 hora.

Una vegada realitzada la prova escrita, el Tribunal es reserva el dret a decidir si requereix a les persones candidates perquè procedeixin a la seva lectura i/o defensa del cas pràctic presencialment.

La puntuació mínima per superar aquesta prova és de 17 punts. Les persones que obtinguin una puntuació inferior a la indicada com a mínima per superar la prova quedaran descartades del procés selectiu.

El Tribunal publicarà el llistat provisional de resultats de les persones aspirants que podran demanar la revisió del seu examen dins dels 3 dies hàbils següents a la publicació del llistat provisional. Un cop realitzades les revisions, es publicarà el llistat definitiu de resultats de les persones aspirants. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu dels resultats, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions al mateix.

6.2. FASE CONCURS DE MÈRITS – 40 punts

La puntuació màxima d'aquesta fase serà de 40 punts, els mèrits s'al·legaran i acreditaran per a la seva valoració fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Les persones aspirants han d'emplenar, juntament amb la sol·licitud de participació, l'autobaremació dels mèrits.

No es valorarà cap mèrit:

  • Amb data posterior a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
  • Que no hagin estat acreditats en el termini indicat i en la forma establerta en la convocatòria.
  • Que no estiguin adequadament i clarament acreditats d'acord amb els barems de la fase de concurs
  • Els adduïts i no justificats en la forma indicada.

Tota la documentació que es presenti en llengua estrangera haurà d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada en qualsevol dels idiomes oficials de les Illes Balears, altrament, no serà tinguda en compte.

L'autobaremació té la consideració de declaració responsable. La falsedat en les dades d'autobaremació determinarà l'exclusió del procés i la consideració de no haver participat en el procés, a més de les actuacions legals que derivin per la falsedat en les dades. Els errors es podran corregir a la fase d'al·legacions, si queden acreditats.

En vista de la documentació aportada, es publicarà el llistat provisional de mèrits al·legats a la declaració responsable (autobarem) i acreditats amb la documentació aportada. Es concedeix un termini de 3 dies hàbils per presentar al·legacions al llistat provisional de mèrits. Finalitzat aquest termini, es resoldran les al·legacions o reclamacions que hi pugui haver i es publicarà el llistat definitiu. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions al mateix.

Els mèrits al·legats i justificats per les persones aspirants en aquesta fase i que el Tribunal valorarà, es regiran pel següent barem:

1. Experiència professional: Fins a un màxim de 23 punts.

a) S'atorgaran 0,28 punts per cada mes treballat a EMAYA realitzant funcions objecte de la mateixa categoria professional o especialitat, incloent-hi, el supòsit que no es disposi de la mateixa categoria professional, però s'acrediti que les esmentades funcions són anàlogues a la vacant publicada.

b) S'atorgaran 0,188 punts per cada mes treballat a EMAYA, realitzant funcions diferents i pròpies d'una altra categoria professional objecte de la convocatòria, però que es troben dins el mateix grup; En aquest cas, Tècnic i/o prefectures.

c) S'atorgaran 0,088 punts per cada mes treballat a una empresa diferent a EMAYA realitzant les mateixes funcions de la plaça objecte de la convocatòria.

La justificació i forma d'acreditació de l'experiència professional són establertes a l'apartat 6.3) b) de les Bases Generals.

2. Altres mèrits: Fins a un màxim de 17 punts.

1) Haver superat un procés selectiu en l'ens convocant amb anterioritat o un contracte de treball amb l'ens convocant: fins a un màxim de set (7) punts.

  1.  Haver superat un procés selectiu per a plaça en la mateixa categoria o especialitat en l'ens convocant: 5 punts.
  2.  Haver superat un procés selectiu per a plaça en diferent categoria o especialitat en l'ens convocant: 3 punts.
  3.  Haver subscrit un contracte de treball amb l'ens convocant de naturalesa indefinida 3 punts i de naturalesa temporal 2 punts. Tan sols es meritarà el de major puntuació, sense que puguin ser acumulables.

2) Formació Reglada que guardi relació amb el lloc de treball: Fins a un màxim de cinc (5) punts.2) 

  • Per a una titulació diferent i del mateix nivell al requerit per a la categoria professional de la convocatòria: 2 punts.

  • Per a una titulació superior al nivell requerit: 5 punts.

Només es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acrediti, la puntuació de la mateixa no s'acumularà a altres titulacions que es posseeixin:

  • Títol d'estudis oficials de doctor, reconegut com a nivell MECES 4.

  • Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, grau i màster, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3.

La justificació, forma d'acreditació i valoració de la formació reglada són establertes a l'apartat 6.3) c). de les Bases Generals.

3) Formació NO Reglada i cursos relacionats amb el lloc de treball: Fins a un màxim de cinc (5) punts.

  • A raó de 0,013 punts per hora per formacions i cursos de dret administratiu, públic, penal, civil, i processal i contractació pública ; màxim 5 punts.

  • A raó de 0,013 punts per hora, per formacions directament relacionades amb les activitats principals de l'empresa (gestió de residus, gestió de l'aigua i energia); màxim 1 punt.

La justificació, forma d'acreditació i valoració de la formació no reglada són establertes a l'apartat 6.3) d). de les Bases Generals.

4) Nivell acreditat oficialment d'idioma català: Fins a un màxim de dos (2) punts.

  • Per un certificat de nivell  superior al requerit: 1.75 punts.

  • Per al certificat de llenguatge administratiu: 0.25 punts.

5) Triennis (antiguitat): Fins a un màxim de dos (2) punts

Es valoraran els triennis com a personal laboral a l'empresa amb 0,03 punts per mes, fins a un màxim de 2 punts.

6) Llicències, acreditacions i/o formacions transversals; Fins a un màxim de sis (6) punts.

  • Formacions transversals de qualitat – ISO, Prevenció de Riscos Laborals, Qualitat, Igualtat, protecció de dades, compliance, ciberseguretat, ofimàtica. 0,006 per hora de formació. Fins a un màxim de 3,5 punts.

  • Estar estat col·legiat al Col·legi oficial en la titulació/es universitària/s requerida per al lloc, 2,5 punts.

L'ens convocant emetrà d'ofici la certificació de la superació de procés selectiu, dels serveis prestats, així com la determinació de la valoració dels triennis.

6.3. PUNTUACIÓ FINAL DEL PROCÉS SELECTIU.

La puntuació final del procés selectiu vindrà determinada per la suma total de la fase d'oposició (sempre que s'hagi superat) i concurs de mèrits. En cas d'empat en la puntuació final del concurs oposició, aquest es resoldrà atenent als criteris fixats a l'apartat 5.6 de les Bases Generals.

S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació dels resultats finals definitius, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions al mateix.

6.4. ADJUDICACIÓ DE LA PLAÇA.

Abans de la incorporació efectiva al lloc de treball com a personal laboral fix, les persones que hagin presentat còpies de la documentació relativa al procés selectiu, seran requerides per aportar la documentació original o còpia compulsada. La no-presentació suposarà l'exclusió del procediment i la impossibilitat de ser nomenat personal laboral fix.

La/es persona/es candidata/es que pogués/essin aspirar a ocupar la/es plaça/ces vacant/s serà/an citada/es al servei mèdic que, després del reconeixement i proves addicionals necessàries realitzades, i n'indicarà la seva aptitud o no; si la/es persona/es candidata/es és/són declarada/es apta/es i sense restriccions (excepte personal amb discapacitat) els resultats finals obtinguts tindran caràcter de definitius.

Una vegada incorporada la persona guanyadora, haurà de superar el període de prova establert per conveni col·lectiu. En cas de renúncia a la plaça, no superació del període de prova, o per qualsevol altra circumstància anàloga, que impliqui que la persona guanyadora no ocupi la plaça, ocuparà el seu lloc la següent persona del llistat definitiu.

7. BORSES DE TREBALL TEMPORAL.

Les persones que hagin obtingut una puntuació mínima de 40 punts en el procés selectiu pel sistema de concurs oposició i no hagin obtingut plaça fixa laboral, seran integrants d'una llista – anomenada borsa de treball – per ordre de major a menor puntuació obtinguda en el concurs oposició, a càrrec de la qual es podran efectuar crides segons les necessitats de caràcter temporal de l'empresa.

La borsa de treball tindrà una vigència de tres anys, a comptar des de la data de publicació de l'acta final del concurs, llevat que es dugui a terme un nou procés selectiu en la mateixa categoria i/o plaça que la substitueixi i tindran prevalença sobre les borses de treball preexistents a EMAYA.

8. PUBLICACIÓ, COMUNICACIONS I TERMINIS.

Aquesta convocatòria serà publicada al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la plataforma a la qual es pot accedir des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/.

Les persones aspirants que participin en els processos de selecció d'estabilització queden obligades a relacionar-se amb EMAYA telemàticament en totes o algunes de les fases del procediment. Totes les comunicacions d'aquest procés selectiu per concurs oposició seran publicades a la plataforma a la qual es pot accedir des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/.

Per al còmput dels terminis reflectits com a dies hàbils a la present convocatòria, s'entendran els compresos entre el dilluns i el divendres, per la qual cosa el dissabte es considera dia no hàbil. Els dies naturals s'entendran els compresos entre dilluns i diumenge.

En cas de discrepància en la redacció de les versions en castellà i català de la present convocatòria, preval l'establert en la versió en castellà.

9.TERMINI D'IMPUGNACIÓ DE LA CONVOCATÒRIA.

Queda establert un termini d'impugnació d'aquesta convocatòria d'un mes a comptar des de la data de la seva publicació al BOIB.

10. INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES

Responsable

EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram, S.A.

Finalitat

Gestionar el procés de selecció regulat en aquestes bases i avaluar els perfils de les persones candidates per tal de cobrir les necessitats dels llocs vacants.

Legitimació

La participació en aquest procés implica l'acceptació plena per les persones sol·licitants d'aquestes bases, amb autorització expressa per al tractament de les seves dades i la publicació de resultats en els mitjans que l'empresa consideri.

La legitimitat del tractament indicat està basada en el consentiment que se li demana.

Destinataris

No se cediran dades a tercers, llevat d'obligació legal.

Drets

Accedir a les dades, rectificar-les i suprimir-les, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional.

Informació addicional

Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la nostra pàgina web o sol·licitar-la en paper a les oficines centrals al c/Joan Maragall 3, 07006 Palma.

 

(Signat electrònicament: 7 de desembre de 2022

La directora de Corporació d'EMAYA Nuria Gallego Cañellas)