Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DES MIGJORN GRAN

Núm. 685388
Convocatòria i bases que han de regir la creació d'una borsa de treball mitjançant el sistema de concurs de mèrits per la cobertura temporal d'una plaça d'informador juvenil amb caràcter laboral temporal a temps parcial

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic que mitjançant un Decret d'Alcaldia núm. 645, de data 17.11.2022, s'ha adoptat la següent resolució:

PRIMER: - Aprovar la convocatòria i les bases que han de regir la creació d'una borsa de treball mitjançant el sistema de concurs de mèrits per a la cobertura temporal d'una plaça d'informador juvenil amb caràcter laboral temporal a temps parcial.

Segon.- Donar publicitat a la convocatòria mitjançant anunci al Butlletí Oficial de les Illes Balears, al tauler d'edictes de l'Ajuntament ia la pàgina web municipal.

Signat per mi,

A la data de la signatura electrònica (18 de novembre de 2022)

L'alcaldessa Antonia Camps Florit

 

BASES PER A LA SELECCIÓ I PROVISIÓ, AMB CARÀCTER LABORAL TEMPORAL, D'UNA PLAÇA D'INFORMADOR/A JUVENIL A JORNADA PARCIAL

1.- Objecte de la convocatòria

És objecte d'aquesta convocatòria la creació d'una borsa de treball mitjançant el sistema de concurs de mèrits per a la cobertura temporal d'una plaça d'informador juvenil. La contractació que s'escaigui es realitzarà en règim de dret laboral.

2.- Naturalesa i característiques de la plaça

a) Tipus de personal: Personal laboral amb caràcter temporal i a temps parcial.

b) Denominació: Informador juvenil

c) Funcions: Les pròpies d'un informador juvenil; a la vegada, efectuarà les de dinamitzador juvenil, atès que aquelles es duran a terme al Punt d'informació i al Casal de Joves.

3.- Requisits dels aspirants

Per ser admesos al concurs els/les aspirants han de complir els requisits següents:

a. Tenir nacionalitat espanyola o trobar-se en alguns dels supòsits previstos en l'article 57 de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (EBEP).

a. Tenir capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.

b. Tenir complerts 18 anys i no excedir, si s'escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.

c. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del serveide qualsevolde les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a llocs o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari.En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a la funció pública.

d. Estar en possessió del títol de batxillerat o cicle formatiu de grau superior i el títol d'Informador/a Juvenil o equivalent. Excepcionalment, si cap aspirant disposa del títol d'Informador/a juvenil, podrà participar en el procés selectiu i l'aspirant seleccionat disposarà d'un temps determinat per acreditar-lo. Les persones aspirants d'altres estats que es trobin en els supòsits de l'article 57 de TRLEBEP hauran d'estar en possessió d'algun dels títols reconeguts a Espanya, d'acord amb el que estableix la normativa vigent en la matèria.

e. Acreditar el coneixement de llengua catalana corresponent al nivell de certificat B2 mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear de l'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o equivalents segons la normativa reguladora de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

f. Declaració responsable de tenir coneixements de les obligacions que es deriven de la normativa d'incompatibilitats establertes a la Llei 53/1984, de 26 de desembre.

g. Estar en possessió del certificat de delictes de naturalesa sexual emès pel Registre central de delinqüents sexuals, previst a l'art. 12 de la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i a la adolescència.

4.- Sol·licituds

Les sol·licituds per optar al concurs, dirigides al Batlessa, es presentaran en les oficines municipals, acabant el termini de presentació l'11 de juliol de 2019 a les 13.00h d'acord amb el següent model:

-----------------------------------------------, nascut/da a -----------------, província d -----------, dia ----- d -------------- de 19--, domiciliat/a en --------------, província d ------------, carrer ---------------------, núm.-----, telèfon --------, correu electrònic-------------- i titular del DNI núm --------------, havent-se assabentat de la convocatòria del concurs de mèritsper la provisió amb caràcter laboral temporal i a temps parcial d'una plaça d'informador juvenil a l'Ajuntament des Migjorn Gran

SOL·LICIT ser admès/admesa al concurs per a la plaça d'informador juvenil i DECLAR que són certes les dades consignades i que reuneix les condicions exigides per ingressar, adjuntant la següent documentació justificativa dels requisits exigits a la base tercera:

1. Fotocòpia del DNI.

2. Còpia dels títols exigits o certificació acadèmica acreditativa d'haver cursat i aprovat els estudis necessaris.

3. Compromís d'aportar, en cas de ser seleccionat/da, certificat mèdic acreditatiu de no patir malaltia o defecte físic o psíquic que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions.

4. Declaració jurada o promesa de no haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de l'Administració Pública, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques.

Adjunt també a la present sol·licitut currículum detallat de la meva trajectòria professional i els justificatns dels mèrits al·legats, i que a continuació es relacionen:

Es Migjorn Gran, d de 2019

(firma)

 

 

 

5. Tribunal qualificador

El Tribunal estarà compost per:

1. Treballador/-a de Joventut del CIM i/o Injove

2. Informador juvenil d'un ajuntament

3. Funcionària de l'Ajuntament des Migjorn Grn

El Tribunal serà competent per a resoldre qualsevol incident que es produeixi en el transcurs del concurs.

El Tribunal s'abstindrà, notificant-ho a l'autoritat convocant, quan es produeixi alguna de les circumstàncies previstes a la Llei de règim jurídic de les Administracions Públiques i del procediment administratiu comú.

6. Concurs

El procés de selecció serà el concurs de mèrits i entrevista.

Elsmèrits al·legats i acreditats documentalment pels candidats/es, es valoraran fins a un màxim de 12 punts i de conformitatamb les escalessegüents:

1.- Experiència professional

1.1. Serveis efectius en llocs d'informador juvenil prestats a l'administració pública, mitjançant contracte o nomenament de funcionari interí, durant els darrers 24 mesos: 0.125 punts per mes fins a un màxim de 3 punts.

1.2. Serveis efectius com a monitor de temps lliure prestats a l'administració pública mitjançant contracte o nomenament de funcionari interí, durant els darrers 24 mesos: 0.063 punts per mes fins a un màxim d'1,5 punts.

1.3. Serveis efectius com a dinamitzador sociocultural prestats a l'administració pública, mitjançant contracte o nomenament de funcionari interí, durant els darrers 24 mesos: 0.063 punts per mes fins a un màxim d'1.5 punts.

1.4. Serveis efectius en llocs d'informador juvenil, monitor de temps lliure o dinamitzador sociocultural prestats a l'empresa privada durant els darrers 24 mesos: 0.042 punts per mes fins a un màxim d'1 punt.

La forma d'acreditar els serveis s'efectuarà mitjançant certificació emesa per l'entitat corresponent o fotocòpia dels nomenaments o contractes de treball i la presentació de la vida laboral.

2. Formació complementària

2.1.Es valorarà l'assistència a cursos o cursets de formació, jornades i congressos que tinguin relació amb les feines i funcions de la plaça convocada, organitzats o promoguts per organismes oficials, públics o privats homologats, que puntuaran fins un màxim d'1'5 punt, d'acord amb el següent barem de puntuació:

- De 20 a 40 hores: 0,1punts per curs.

- De 41 a 70 hores: 0,2punts per curs.

- De més de 70 hores: 0,3 punts per curs.

S'acreditarà mitjançant títol, diploma o certificació emès per la Institució corresponent.

2.2. Per titulació superior a l'exigida en aquesta convocatòria: fins a un màxim d'un punt segons la següent relació:

- Diplomat: 1 punt

- Llicenciat: 1,5punt

La forma d'acreditar-se s'efectuarà mitjançant fotocòpia del títol o certificació corresponent.

2.3 Coneixements de llengua catalana.

Només es reconeixeran les titulacions expedides per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o equivalents segons la normativa reguladora de la comunitat autònoma de les Illes Balears (puntuació màxima 1 punt):

- Pel certificat de coneixements corresponent al nivell C1: 0,40 punts

- Pel certificat de coneixements corresponent al nivell C2: 0,60 punts

- Pel certificat de coneixements corresponent al nivell E: 0,40 punts

Només es valorarà el nivell superior excepte en el cas del nivell E, que es podrà sumar al nivell C1 o C2. Aquest mèrit s'ha d'acreditar mitjançant el certificat corresponent (amb original o còpia autenticada).

En cap cas es valoraran ni puntuaran els mèrits al·legats i no justificats documentalment.

Finalitzada la valoració de mèrits, el dia 15 de juliol de 2019, s'efectuarà una entrevista personal i individualitzada amb cada aspirant. La puntuació que se li atorgarà serà de fins a un màxim de 5 punts.

7. Funcionament de la borsa de treball

Un cop finalitzat la valoració dels mèrits i la entrevista, l'òrgan de selecció elevarà a l'Alcalde la proposta amb la llista de persones que han aprovat el procediment selectiu, en una relació ordenada segons la puntuació obtinguda, per tal que mitjançant resolució, aprovi la llista de persones que en estricte ordre de puntuació, podran cobrir la plaça vacant i les substitucions del lloc d'informador juvenil.

Aquesta resolució es publicarà al taulell d'edictes de l'Ajuntament des Migjorn Gran.

La borsa de treball tindrà una vigència indefinida, a comptar des de la data d'aprovació mitjançant resolució d'Alcaldia, sense perjudici que puguin quedar sense efecte en el cas que es resolguin nous processos selectius.

En el moment en què s'ofereix un contracte a la persona que ocupa el primer lloc de la borsa, si aquesta hi renuncia, se li mantindrà per una vegada el primer lloc de la borsa.

Seguidament es farà l'oferiment a la següent persona de la borsa, i així successivament.

En els anteriors casos de renúncies, la persona destinatària de l'oferta es mantindrà la primera vegada en el lloc que tenia a la borsa. En els successius oferiments i renúncies, cada vegada passarà directament al final de la borsa.

En cas d'impossibilitat de comunicació amb la persona interessada, s'ha de fer l'oferiment a la següent de la llista, i aquella es mantindrà per una vegada al lloc que li corresponia. En cas d'una segona oferta amb impossibilitat de comunicació, passarà a la darrera posició de la llista.

Per contactar amb cadascun dels possibles interessats, es realitzaran un màxim de 3 telefonades amb un interval d'almenys d'una hora, i amb presència cada vegada d'un/a fedatari/a públic/a.

El temps per a manifestar la renúncia dels aspirants a les borses de treball és d'1 dia hàbil des de s'haurà fet la comunicació.”