Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 679035
Modificació puntual de la Relació de Llocs de Treball (RLT) de l’Ajuntament d’Alcúdia
L'Ajuntament en Ple, en sessió ordinària celebrada en data 10 de novembre de 2022 ha adoptat l'acord que es transcriu, relatiu a la modificació puntual de la Relació de Llocs de Treball (RLT) de l'Ajuntament d'Alcúdia.
Alcúdia, en data de la signatura electrònica (14 de novembre de 2022)
El batle Domingo Bonnín Daniel
“ACORDS
Primer.- Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball (RLT) de l'Ajuntament d'Alcúdia, amb les modificacions derivades de la negociació col·lectiva i dels informes adjuntats a l'expedient, que consisteix en:
A) Creació de llocs de treball
1. Oficial/a de policia local
- Codis SIRHAM: F00150008 i F00150009
- NúmLlocs: 2 (9 en total en l'RLT)
- Denominació del Lloc: Oficial/a de policia local
- Òrgan d'adscripció: Policia (PO)
- Nivell de Complement de Destí (CD): 16
- Import del Complement de Destí (CD): 5.471,90 euros (any 2022).
- Import CE: 10.441,34 (any 2022).
- TP (Tipus de lloc): G (Genèrica)
- FP (forma de provisió): Concurs-Oposició
- TC (Tipus de Col·lectiu): F (funcionari)
- GC (Grup i subgrup de Classificació): C1
- Requisits específics d'ocupació: A més dels generals d'aplicació dels funcionaris del subgrup C1, es requereix estar en possessió dels permisos de conduir A2 i BTambé és un requisit no tenir antecedents per delictes dolososFinalment, haver realitzat el curs d'aptitud de la categoria d'oficial/a de policia local.
- Nivell de llengua catalana exigit: nivell B2 del MCER.
- ESCALA/SUBESCALA: Administració Especial/ subescala de Serveis Especials
- Valoració del complement específic assignat:
Pel que fa a la valoració d'aquests llocs, es considera que se'ls ha de valorar de forma homogènia amb la resta de places d'oficial/a de policia local, atès que es retribueixen les mateixes condicions de treball, dificultat, perillositat, penositat, tornicitat, etcètera.
- Titulació que es requereix:
Titulació de batxillerat, tècnic d'FP grau mig o equivalent.
Les funcions son les següents:
- Exercir el comandament i la responsabilitat operativa dels funcionaris assignats al seu torn, supervisant i controlant el servei, intentant solucionant les incidències que es produeixin durant el mateix, i reflectir les incidències i assistència del personal al servei
- Presidir la presa i entrega del servei, donant compte de les novetats al cap de servei de relleu, així com aquelles que siguin d'interès per a millor prestació del servei entre els diferents torns
- Vetlar per l'exacte compliment de les instruccions i serveis encomanats al personal de servei en el seu torn, supervisant la feina realitzada (informes, denúncies, etc.)
- Actuar directament amb el personal en situacions que requereixen un suport operatiu
- Posar en coneixement de prefectura els comportaments irregulars i mèrits del personal al seu càrrec
- Ordenar al seu torn la pràctica de notificacions tant de l'Ajuntament com judicials, supervisant la feina realitzada
- Assessorar i orientar els agents sobre les disposicions i ordres emanades del comandament, sobre infraccions, intervencions i altres pròpies del cos, amb la finalitat d'aconseguir un alt rendiment i eficàcia
- Assistir a les reunions periòdiques de comandaments
- Controlar que es compleixen amb exactitud els horaris de descans i es practiquin en la forma establerta
- Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals
- D'altres, que amb caràcter general, li són atribuïdes.
Segon.- Publicar íntegrament la citada modificació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament.
Tercer.- Remetre una còpia d'aquesta Resolució a l'Administració de l'Estat i a l'òrgan competent de la Comunitat Autònoma.”