Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

PORTS DE LES ILLES BALEARS

Núm. 525363
Resolució de la directora i gerent de Ports de les Illes Balears per la qual es convoca un concurs per contractar un facultatiu o facultativa superior especialitat jurídica

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

El 24 de febrer de 2022, el Consell d'Administració de Ports de les Illes Balears va adoptar un acord mitjançant el qual es va ordenar l'inici del procediment del procés de selecció per contractar un facultatiu o facultativa superior especialitat jurídica amb contracte laboral temporal de Ports de les Illes Balears, en la modalitat de contracte d'interinitat per vacant, mitjançant una convocatòria pública, i va facultar la directora i gerent de Ports de les Illes Balears per aprovar la convocatòria, les bases i la realització de tots els tràmits necessaris fins a la contractació esmentada.

Consideracions jurídiques

1. L'article 25 del III Conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de Ports de les Illes Balears, vigent actualment, disposa que en cas d'exhauriment o d'inexistència d'una borsa de treball es pot contractar mitjançant una convocatòria pública, que s'ha de publicar en els diaris de major difusió de l'àmbit territorial de la destinació del lloc de treball o llocs de treball objecte de la convocatòria i/o en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

2. D'acord amb el que estableixen els articles 19.2 i 19.7 de la Llei 5/2021, de 28 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2022, consta en l'expedient l'informe del 13 de juliol de 2022 emès per la Direcció General de Pressuposts i l'informe del 22 d'agost de 2022 emès per la Direcció General de Funció Pública, mitjançant els quals s'informa favorablement sobre el procediment selectiu i la contractació temporal d'un facultatiu o facultativa superior especialitat jurídica, amb contracte d'interinitat o el que pertoqui d'acord amb la normativa aplicable.

3. Tal com disposa l'article 11.1.j) del Decret 134/2005, de 28 de desembre, d'aprovació dels Estatuts de Ports dels Illes Balears, correspon al Consell d'Administració de l'ens adoptar les decisions fonamentals en les matèries atribuïdes a la competència de l'entitat i a l'exercici, entre altres funcions, de les actuacions relatives a la selecció de personal.

Per tot l'exposat, i davant la necessitat urgent de cobrir la plaça vacant amb un contracte temporal fins a la cobertura definitiva de la plaça mitjançant els procediments reglamentaris, i en ús de les atribucions que em confereix l'article 10.k) del Decret 134/2005, de 28 de desembre, d'aprovació dels Estatuts de Ports de les Illes Balears, dict la següent

RESOLUCIÓ

1. Aprovar la convocatòria de selecció per a la contractació d'un facultatiu o facultativa superior especialitat jurídica amb contracte laboral temporal fins a la cobertura definitiva de la plaça mitjançant els procediments reglamentaris.

2. Aprovar les bases i el barem de mèrits que han de regir aquesta convocatòria (annex 1 i annex 2), i nomenar els membres de la Comissió de Selecció (annex 3).

3. Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i en el web de Ports de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el Consell d'Administració de Ports de les Illes Balears en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la publicació, d'acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, 13 de setembre de 2022

La directora i gerent Cristina Barahona Bellido

 

ANNEX 1 Bases de la convocatòria de selecció per contractar un facultatiu o facultativa superior especialitat jurídica

Primer Objecte de la convocatòria

L'objecte de la convocatòria de selecció és contractar un facultatiu o facultativa superior especialitat jurídica amb contracte laboral temporal de Ports de les Illes Balears, en la modalitat de contracte d'interinitat, mitjançant un concurs públic de mèrits.

Segon Requisits que han de complir les persones aspirants

Les persones interessades han de reunir, en finalitzar el termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents:

— Tenir la nacionalitat espanyola o alguna d'altra que, de conformitat amb l'article 57 de l'EBEP, permeti l'accés a l'ocupació pública com a personal laboral.

— Tenir 16 anys d'edat complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

— No haver estat separades, mitjançant un expedient disciplinari, del servei de qualsevol Administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de  les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitades de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per exercir funcions similars a les que complien, en el cas que hagin estat separades, inhabilitades o acomiadades disciplinàriament. En el cas de ser nacionals d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

— Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per exercir les funcions de la categoria laboral en què s'inclou la plaça oferta.

— No patir cap malaltia ni estar afectades per cap limitació física o psíquica que sigui incompatible amb l'exercici de les funcions corresponents a la categoria de facultatiu o facultativa superior especialitat jurídica.

— Estar en possessió del títol de llicenciatura o grau de dret.

— Estar en possessió del certificat C1 de coneixements de llengua catalana, de conformitat amb el que estableix el Decret 11/2017, de 24 de març, d'exigència del coneixement de la llengua catalana en els procediments selectius d'accés a la funció pública i per ocupar llocs de treball de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Aquests coneixements s'han d'acreditar mitjançant un certificat corresponent a un nivell igual o superior a l'exigit, expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública, o els expedits o homologats per la conselleria competent en matèria de política lingüística, o els reconeguts com a equivalents per l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013, per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).

Tercer Tipus de contracte i funcions del lloc de treball

  • Àrea: Jurídica
  • Lloc de treball: L03200006 – Cap Unitat Jurídica
  • Categoria i especialitat: facultatiu/iva superior especialitat jurídica (Grup A)
  • Núm. de places per cobrir: 1  
  • Tipus de contracte: contracte per cobrir temporalment un lloc de treball durant el procés de selecció, per a la cobertura definitiva.
  • Jornada i horari: a temps complet (37,5 hores setmanals)
  • Durada: des de l'inici de la contractació fins a la cobertura definitiva del lloc de treball pels procediments reglamentaris.
  • Retribució bruta anual: 38.105,58 €
  • Ubicació del centre de treball: c/ de Vicente Tofiño, 36.
 

Funcions del lloc de treball:

— Coordinar i controlar tota l'activitat que es faci a la unitat d'acord amb les instruccions rebudes pel seu superior.

— Col·laborar amb l'inici, instrucció, resolució i execució dels procediments desenvolupats per la unitat de la qual sigui responsable.

— Col·laborar en els procediments de revisió dels actes relacionats en el punt anterior i elaborar informes relacionats amb aquests procediments.

— Donar suport a les diferents àrees en les activitats relacionades amb el contingut de les seves funcions.

— Qualsevol altra funció derivada del nivell de titulació requerida i les que es derivin de la denominació i contingut del lloc de feina que li puguin encomanar els seus superiors.

Quart Presentació de sol·licituds

El termini de presentació de les sol·licituds és de cinc dies hàbils comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el web de Ports de les Illes Balears.

Les sol·licituds d'admissió, juntament amb la documentació acreditativa dels requisits i els mèrits, es poden presentar de les maneres següents:

— Telemàticament a la seu electrònica de Ports de les Illes Balears (https://portsib.sedelectronica.es/dossier). Mitjançant el tràmit «Sol·licitud d'admissió concurs personal laboral no permanent facultatiu/iva superior especialitat jurídica». Per poder fer aquest tràmit és necessari disposar de certificat digital, Cl@ve o DNI electrònic.

— Presencialment, mitjançant el registre ubicat a Ports de les Illes Balears, al carrer de Vicente Tofiño, 36, 07007 de Palma, en horari de 9.00 a 14.00 h, segons el model de sol·licitud que es pot trobar a la pàgina web de Ports de les Illes Balears (https://www.portsib.es/es/paginas/inicio/recursoshumanos/bolsines).

A més, les persones aspirants poden aportar la documentació requerida mitjançant qualsevol de les formes que preveu l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, segons el model de sol·licitud que es pot trobar a la pàgina web de Ports de les Illes Balears (https://www.portsib.es/es/paginas/inicio/recursoshumanos/bolsines). En aquest darrer cas s'haurà d'enviar per correu electrònic (rrhh@portsib.es), dins el termini de presentació de les sol·licituds, una còpia de la sol·licitud emplenada i signada, sense els annexos, amb el segell d'entrada o justificant de registre d'entrada.

S'ha d'adjuntar a la sol·licitud emplenada adequadament la documentació acreditativa dels mèrits al·legats en la forma establerta i la documentació següent:

— Autobaremació, que ha de formalitzar-se en línia a través del «Formulari d'autobaremació facultatiu/iva superior especialitat jurídica» que es trobarà disponible en el web de Ports de les Illes Balears (https://www.portsib.es/es/paginas/inicio/recursoshumanos/bolsines).

La tramitació de la sol·licitud d'admissió així com el formulari d'autobaremació emplenat són de caràcter obligatori per poder participar en el procés.

— Currículum actualitzat.

— DNI o document identificatiu en vigor.

— Títol acadèmic requerit i l'homologació corresponent del títol, si escau.

— Certificat de llengua catalana d'un nivell igual o superior al requerit (C1).

— Documentació acreditativa de cada un dels mèrits al·legats. No es pot valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat mitjançant l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.

L'experiència professional s'ha d'acreditar mitjançant el certificat de la vida laboral; i la categoria i les funcions fetes, mitjançant el contracte de treball o un certificat de l'empresa o de l'Administració, o d'una altra manera en què quedin acreditades la categoria i les funcions dutes a terme.

— Documentació acreditativa de trobar-se en alguna de les situacions establertes per resoldre els casos d'empat (base setena).

— Resguard del pagament de la taxa per inscriure's en les convocatòries per seleccionar personal de Ports de les Illes Balears. L'import de la taxa és de 31,70 € (amb l'IVA inclòs).

El pagament es pot fer efectiu mitjançant una transferència bancària al número de compte de Ports de les Illes Balears de CaixaBank  ES08 2100 5963 5013 0011 1418, i s'ha d'indicar en el concepte «Exp 81052021» i el DNI de la persona aspirant. Estan exemptes de pagament les persones en situació d'atur que no rebin percepcions econòmiques com a aturades o que només rebin algun subsidi d'atur. Aquests requisits s'han d'acreditar documentalment en el moment de presentar la sol·licitud, mitjançant un informe del SOIB i l'informe de situació del SEPE. Estan exemptes de pagament de la taxa les persones amb una discapacitat igual o superior al 33 %, circumstància que s'ha d'acreditar documentalment en el moment de presentar la sol·licitud.

El fet de no presentar les sol·licituds en temps i forma determina la inadmissió de la persona aspirant en el procés selectiu. Els aspirants han de presentar tota la documentació per acreditar el compliment dels requisits exigits mitjançant l'original, una còpia autèntica o una còpia simple. En aquest darrer cas, les còpies aportades han de ser reflex veraç i exacte dels documents digitals i s'ha de disposar de la documentació original, que s'ha de presentar davant Ports de les Illes Balears en el moment en què se'ls requereixi, sens perjudici de les comprovacions que Ports de les Illes Balears pugui efectuar d'ofici, si ho considera adient.

Cinquè Admissió de candidatures

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, en un màxim de quinze dies hàbils, s'ha de publicar la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses en el procés selectiu. Aquesta relació s'ha de publicar en el web de Ports de les Illes Balears. Aquesta relació és definitiva en cas de no haver-hi persones candidates excloses. Les persones aspirants excloses o que no figuren a cap llista disposen de dos dies hàbils per poder esmenar la deficiència que motiva l'exclusió o l'omissió, de forma telemàtica a la seu electrònica de Ports de les Illes Balears (https://portsib.sedelectronica.es/dossier) mitjançant el tràmit «Sol·licitud genèrica Ports de les Illes Balears» o mitjançant qualsevol de les formes que preveu l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, segons el model de «Sol·licitud genèrica Ports de les Illes Balears» que es pot trobar a la pàgina web de Ports de les Illes Balears (https://www.portsib.es/es/paginas/inicio/recursos-humanos/bolsines).

En aquest darrer cas, s'ha d'enviar per correu electrònic (rrhh@portsib.es) una còpia amb el segell d'entrada o justificant de registre d'entrada, dins el termini indicat.

Un cop transcorregut el termini, s'ha de fer pública, pel mateix sistema, la llista definitiva de persones admeses o excloses en el procés de selecció.

Sisè Comissió de Selecció

La Comissió de Selecció ha d'estar formada per un president o presidenta, un secretari o secretària i un o una vocal. S'han de designar titulars i suplents.

Setè Sistema de selecció

El sistema de selecció de les persones aspirants ha de constar d'una primera fase de valoració de mèrits i una segona fase d'entrevista.

La Comissió de Selecció ha de valorar els mèrits al·legats i autobaremats per les persones aspirants admeses, conforme al barem i les puntuacions que s'especifiquen en l'annex 2 («Barem de mèrits») d'aquesta Resolució. Per valorar els mèrits es consideren els resultats de l'autobaremació feta per cadascun dels aspirants. La quantia de l'autobaremació efectuada per les persones aspirants vincula la Comissió de Selecció, en el sentit que només pot valorar els mèrits que les persones aspirants hagin al·legat i autobaremat.

Un cop avaluats els mèrits s'han de notificar els resultats a les persones interessades mitjançant la publicació de la llista provisional de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants en la fase de valoració de mèrits amb indicació del DNI. Aquesta relació s'ha de publicar en el web de Ports de les Illes Balears. Les persones candidates poden formular les reclamacions que estimin oportunes en el termini de cinc dies hàbils des de la publicació. Aquestes reclamacions s'han de presentar telemàticament a la seu electrònica de Ports de les Illes Balears (https://portsib.sedelectronica.es/dossier) mitjançant el tràmit «Sol·licitud genèrica Ports de les Illes Balears» o mitjançant qualsevol forma prevista en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, segons el model de «Sol·licitud genèrica Ports de les Illes Balears» que es pot trobar a la pàgina web de Ports de les Illes Balears (https://www.portsib.es/es/paginas/inicio/recursoshumanos/bolsines). En aquest darrer cas s'ha d'enviar al correu electrònic rrhh@portsib.es una còpia amb el segell d'entrada o justificant de registre d'entrada, dins el termini indicat.

Finalitzat el termini i un cop que la Comissió de Selecció ha analitzats i resolt les reclamacions presentades, s'ha de publicar en el web de Ports de les Illes Balears la llista definitiva de puntuacions obtingudes per les persones aspirants en la fase de valoració de mèrits.

L'ordre de prelació de les persones aspirants es determina per la puntuació obtinguda en el procés de valoració. En cas d'empat, aquest s'ha de resoldre d'acord amb els criteris següents successivament:

— Major puntuació en l'apartat d'experiència professional del barem de mèrits.

— Majors càrregues familiars.

— Persona major de 45 anys i inscrita en el SOIB en situació d'atur o millora d'ocupació.

— Situació d'exclusió social o amb discapacitat.

— Col·lectiu menys representat.

— Situació de cerca de la primera ocupació.

— Més edat.

Una vegada finalitzada la fase de valoració de mèrits, s'ha d'iniciar la fase d'entrevista. La Comissió de Selecció ha d'entrevistar només les persones que hagin obtingut una puntuació suficient perquè l'entrevista sigui decisiva per a la selecció, i en tot cas, a les sis primeres persones de la llista definitiva de puntuacions obtingudes per les persones aspirants en la fase de valoració de mèrits.

Un cop fetes les entrevistes, la Comissió de Selecció ha d'aprovar la llista de puntuacions finals obtingudes per les persones aspirants que han finalitzat la fase d'entrevista, la qual s'ha de publicar a la pàgina web de Ports de les Illes Balears, i ha de proposar a la directora i gerent de Ports de les Illes Balears la contractació de la persona que hagi obtingut la major puntuació.

Vuitè Constitució d'una borsa de treball

Les persones aspirants que hagin finalitzat la fase d'entrevista han de formar part d'una borsa de treball per a contractacions laborals futures mitjançant la modalitat de durada determinada subjecta a la legislació laboral vigent, limitada exclusivament a la categoria objecte de la convocatòria.

El període de vigència d'aquesta borsa de treball temporal és de dos anys, i en tot cas fins resoldre els processos d'estabilització laboral, comptat a partir de l'endemà de la publicació en el web de Ports de les Illes Balears.

Quan sigui necessari cobrir temporalment un lloc de treball de la categoria objecte de la convocatòria, s'ha d'oferir el contracte a la persona aspirant que es trobi en primer lloc de la llista que correspongui, i així successivament. No obstant això, en els supòsits que per aplicació de la normativa bàsica en matèria laboral no es pugui dur a terme la contractació de l'aspirant corresponent, s'ha de cridar el següent de la llista fins que desapareguin les circumstàncies que impossibilitin aquesta contractació.

Les citacions a les persones interessades s'han de fer preferentment de forma telefònica i se n'ha de deixar constància a l'expedient del dia i l'hora de les telefonades. Ports de les Illes Balears, si escau, ha de telefonar un mínim de tres vegades en un dia, i si no s'ha pogut localitzar la persona aspirant, se li ha de trametre un correu electrònic i deixar un termini de 24 hores abans de passar al següent de la llista.

Si la persona interessada no manifesta la seva conformitat amb l'oferta rebuda en el termini d'un dia hàbil —si la crida es fa en divendres el dia hàbil següent és dilluns—, s'entén que hi renuncia, i passarà al darrer lloc de la llista, llevat que es produeixi alguna de les circumstàncies següents, justificada oportunament:

a) Que tengui una malaltia, acreditada mitjançant el certificat mèdic corresponent.

b) Que estigui en període d'embaràs, de maternitat o paternitat, d'adopció i d'acolliment permanent o preadoptiu, que inclogui el període en què és procedent la concessió d'excedència per a cura de fills, en els supòsits anteriors, o casos de càrregues familiars justificats degudament, d'acord amb el que disposa el conveni col·lectiu vigent.

c) Que presti serveis en Ports de les Illes Balears, en l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, o en algun dels ens que en depenen, com a personal funcionari interí o com a laboral de durada determinada.

En aquests casos les persones aspirants conserven el seu lloc a la borsa. Això no obstant, qui al·legui alguna de les circumstàncies abans previstes no rebrà cap més oferta mentre es mantengui la circumstància al·legada. Correspon a la persona interessada comunicar a Ports de les Illes Balears, per qualsevol mitjà que permeti deixar-ne constància, la finalització de la concurrència de les causes esmentades.

Estan en situació de no disponibles aquelles persones integrants de la borsa de treball que estiguin prestant serveis com a personal laboral a Ports de les Illes Balears i en la mateixa categoria professional objecte de la convocatòria.

En acabar el contracte pel qual les varen cridar, les persones aspirants s'han d'incorporar automàticament a la borsa de la qual formen part, en el lloc que els correspongui d'acord amb la puntuació obtinguda en el moment en què es va formar.

Són motius d'exclusió de la borsa els següents:

a) No haver superat el període de prova d'acord amb el que preveu l'article 27 del II Conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de Ports de les Illes Balears o disposar d'un informe negatiu per part del cap de l'àrea o de la unitat, amb informe previ no vinculant del comitè d'empresa.

b) Haver estat sancionat mitjançant un expedient disciplinari.

c) Haver rebutjat dues vegades consecutives una oferta de treball, sense que es produeixi cap de les circumstàncies justificatives de les previstes anteriorment en aquest punt.

d) Haver renunciat al contracte de treball una vegada iniciada la relació laboral.

 

ANNEX 2 Barem de mèrits

Mèrits per valorar (màxim 20 punts)

1. L'experiència professional es valora de la manera següent (puntuació màxima: 9 punts):

— Experiència professional en la mateixa categoria professional (jurídica) a l'Administració portuària estatal, autonòmica, local i organismes o entitats públiques d'àmbit portuari: 0,25 punts/mes treballat.

— Experiència professional en la mateixa categoria professional (jurídica) a l'Administració pública estatal, autonòmica, local i organismes o entitats públiques: 0,05 punts/mes treballat.

— Experiència professional en la mateixa categoria professional (jurídica) en el sector privat: 0,02 punts/mes treballat.

2. Titulacions acadèmiques oficials superiors a les requerides (puntuació màxima: 2 punts).

Només es valoren els estudis o titulacions oficials de l'àrea jurídica que siguin de nivell superior a l'exigit en l'apartat de requisits d'accés al lloc de treball. La valoració d'una titulació implica que no es valori la de nivell inferior o de primer o segon cicle que sigui necessària per obtenir-la. No ha de ser objecte de valoració la titulació quan s'exigeixi com a requisit específic en la relació de llocs de treball.

— Per cada títol de doctor: 2 punts.

— Per cada títol de màster oficial: 1 punt.

Per cada títol de postgrau (màster propi, especialista universitari, expert universitari, diploma universitari, curs d'actualització universitari o equivalent):

  • Igual o més de 60 crèdits ECTS: 0,5 punts.
  • Entre 30 i 59 crèdits ECTS: 0,25 punts.
  • Entre 15 i 29 crèdits ECTS: 0,15 punts.                                                                                                                                       

En cas que el títol no indiqui els crèdits ECTS, però assenyali les hores de durada, s'entendrà que 25 hores equival a 1 crèdit ECTS. Les accions formatives de menys de 15 ECTS no es valoren en aquest apartat.

3. Coneixements de català (puntuació màxima: 2 punts). Només es valora un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació es pot sumar a la del certificat C2.

  • Certificat de coneixements de llenguatge administratiu: 0,50 punts.
  • Certificat C2 o equivalent: 1,50 punts.

4. Formació complementària (puntuació màxima: 3 punts).

Es valoren els certificats d'aprofitament de cursos i accions formatives de durada igual o superior a deu hores que s'hagin dut a terme en universitats, en centres o organismes oficials i en escoles d'administració pública, o es tracti d'accions formatives homologades per aquestes en les àrees de formació següents: cursos de l'àrea jurídica i administrativa, cursos de l'àrea de qualitat, cursos referits a TIC i a l'administració electrònica, cursos de gestió de persones i habilitats personals, cursos relacionats amb l'àrea de gestió de l'organització, i cursos referits a la igualtat entre homes i dones i sobre violència de gènere (0,001 punts/hora).

En cas que l'acreditació de l'acció formativa només indiqui els crèdits, s'ha d'entendre que 1 crèdit correspon a 10 hores, llevat de si són crèdits ECTS que corresponen a 25 hores o que el certificat indiqui una altra cosa.

Per a les accions formatives relacionades amb les àrees de gestió de l'organització, gestió de persones i habilitats personals, igualtat entre homes i dones i sobre violència de gènere, només es valoren un màxim de 60 hores per curs.

En tots els casos només es valoren una sola vegada les accions formatives relatives a un mateix programa encara que s'hagi repetit la participació.

5. Entrevista personal (puntuació màxima: 4 punts)

Atesa la singularitat del lloc de treball per cobrir, que suposa tracte personal amb organismes públics, usuaris, concessionaris, autoritzats, etc., és necessari que la persona que ocupi aquest lloc tengui una sèrie de competències i habilitats personals que únicament es poden valorar mitjançant una entrevista personal.

Només passen a la fase d'entrevista les persones que obtenguin una puntuació dels mèrits suficient perquè l'entrevista pugui ser decisiva i, en tot cas, les sis primeres persones de la llista definitiva de puntuacions obtingudes pels aspirants en la fase de valoració de mèrits.

 

ANNEX 3 Comissió de Selecció

Titulars:

  • President: Antonio Armengol Garau
  • Secretària: M. Llum González Pastor
  • Vocal: Margalida Oliver Molinos

Suplents:

  • Presidenta: Inmaculada Subias Solivellas
  • Secretària: Lucía Pascual Calleja
  • Vocal: Manuel Fernández González