Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE MANCOR DE LA VALL

Núm. 514233
Delegació a l’EBAP per dur a terme el procés unificat selectiu de Policia Local

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant acord de Ple de 14 de setembre de 2022, s'aprova el següent que es fa públic als efectes pertinents:

FETS

Vista la Resolució de la Consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 10 d'agost de 2022 de convocatòria perquè els ajuntaments deleguin en l'EBAP les competències per dur a terme el procés unificat de selecció per cobrir les vacants de la categoria de policia dels cossos de la policia i les places de policies en els ajuntaments que no hagin constituït cos de policia local (BOIB núm. 06, d'11 d'agost de 2022).

Vista l'oferta pública d'ocupació de l'any 2022 (BOIB de 10 de setembre de 2022) que inclou una plaça del grup C1, escala administració especial, subescala serveis especials, amb denominació agent policia local.

S'ACORDA

Delegar a l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, mitjançant l'Escola Balear d'Administració Pública, les següents atribucions, de conformitat amb l'Annex de la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 10 d'agost de 2022:

a) Aprovar les bases i la gestió del procés selectiu d'1 plaça de policia local de l'Ajuntament de Mancor de la Vall. La delegació inclou les competències per adoptar les resolucions necessàries per dur a terme la convocatòria i aprovar-ne les bases i el procés selectiu, sense que suposi l'alteració de la titularitat de la competència atribuïda a cada ajuntament.

b) Dur a terme tots els actes materials i jurídics que integren el procediment d'oposició segons les bases de la convocatòria i les normes sobre policies locals i funció pública aplicables.

Aquests actes són, com a mínim, els següents:

  • Recepcionar i gestionar les sol·licituds de participació i la documentació acreditativa del compliment dels requisits exigits en la convocatòria, així com el cobrament de les taxes que es preveuen en la Llei 1/1998, de 14 de desembre, sobre el règim específic de les taxes de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
  • Elaborar les resolucions de les llistes, tant les provisionals com les definitives, de les persones admeses i excloses en les procediments.
  • Gestionar l'operatiu necessari per al desenvolupament material dels exercicis.
  • Notificar i publicar els actes administratius i les resolucions relacionats amb el procés selectiu.
  • Determinar la composició del tribunal qualificador, nomenar-ne els membres i resoldre les possibles recusacions.
  • Proposar l'adjudicació de destinacions dels aspirants que superin l'oposició perquè º l'ajuntament corresponent els nomeni personal funcionari en pràctiques.

La resta d'actuacions que siguin necessàries per al funcionament normal del procés selectiu, incloses les resolucions de reclamacions i els recursos potestatius de reposició que, si s'escau, es presentin i que derivin de la fase d'oposició del procés selectiu, amb la col·laboració jurídica de l'Institut de Seguretat Pública de les Illes Balears.

La delegació no inclou les reclamacions i els recursos potestatius de reposició que es presentin a la fase de pràctiques que s'haurà de desenvolupar a cada ajuntament.

 

Mancor de la Vall, a data de la signatura electrònica (12 de setembre de 2022

L'alcalde Guillem Villalonga Ramonell)