Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'INCA
Núm. 513013
Acord de delegació de la gestió del procès selectiu de las plazas de policia de l'Ajuntament d'Inca a l'Escola Balear d'Administració Pública
Mitjançant Decret de la batlia de l'Ajuntament d'Inca núm. 2022-1631 de dia 9 de setembre de 2022, s'ha acordat el següent:
Primer.- Delegar la gestió del procés selectiu de la categoria de policia dels cossos de la policia local en favor de consellera competent en matèria de coordinació de policies locals, mitjançant l'Escola Balear d'Administració Pública.
Segon.- D'acord amb allò disposat a l'annex de la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 10 d'agost de 2022, les competències que es deleguen són:
a) Aprovar les bases i la gestió del procés selectiu, que serà únic per a cada illa.
La delegació inclou les competències per adoptar les resolucions necessàries per dur a terme la convocatòria i aprovar-ne les bases i el procés selectiu, sense que suposi l'alteració de la titularitat de la competència atribuïda a cada ajuntament.
b) Dur a terme tots els actes materials i jurídics que integren el procediment d'oposició segons les bases de la convocatòria i les normes sobre policies locals i funció pública aplicables.
Aquests actes són, com a mínim, els següents:
- Recepcionar i gestionar les sol·licituds de participació i la documentació acreditativa del compliment dels requisits exigits en la convocatòria, així com el cobrament de les taxes que es preveuen en la Llei 11/1998, de 14 de desembre, sobre el règim específic de taxes de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
- Elaborar les resolucions de les llistes, tant les provisionals com les definitives, de les persones admeses i excloses en els procediments.
- Gestionar l'operatiu necessari per al desenvolupament material dels exercicis.
- Notificar i publicar els actes administratius i les resolucions relacionats amb el procés selectiu.
- Determinar la composició del tribunal qualificador, nomenar-ne els membres i resoldre les possibles recusacions.
- Proposar l'adjudicació de destinacions dels aspirants que superin l'oposició perquè l'ajuntament corresponent els nomeni personal funcionari en pràctiques.
La resta d'actuacions que siguin necessàries per al funcionament normal del procés selectiu, incloses les resolucions de reclamacions i els recursos potestatius de reposició que, si s'escau, es presentin i que derivin de la fase d'oposició del procés selectiu, amb la col·laboració jurídica de l'Institut de Seguretat Pública de les Illes Balears.
La delegació no inclou les reclamacions i els recursos potestatius de reposició que es presentin amb relació a la fase de pràctiques que s'haurà de desenvolupar a cada ajuntament
Tercer.- Mitjançant aquesta delegació es cobrirà una plaça vacant de funcionari de carrera de la categoria de policia, inclosa dins l'oferta d'ocupació pública d'estabilització 2022, aprovada abans de dia 1 de juny de 2022, de les següents característiques:
Escala: Administració especial
Subescala: Serveis Especials
Denominació: Policia Local
Grup: C
Subgrup: C1
Nombre de places: 1
Nivell de català: B2
Quart.- Publicar aquesta delegació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Quint.- Una vegada publicada, notificar aquesta delegació a l'EBAP, junt amb la documentació requerida, d'acord amb allò disposat a la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 10 d'agost de 2022.
Sext.- Donar compte d'aquesta delegació a la Junta de Personal.
(Signat electrònicament: 9 de setembre de 2022)
El batle president
Virgilio Moreno Sarrió