Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 509659
Aprovació delegació competències procés unificat de selecció de places vancants Policia Local
Expdt. 10134/22.
Assumpte: DELEGACIO COMPETENCIES PROCES UNIFICAT POLICIA.
RESOLUCIO DE L'ALCALDIA
La Resolució de la Consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 10/08/22 (BOIB núm. 106, del dia 11/08/22, possibilita la delegació per part dels Ajuntaments de les Illes de Balears de les competències per dur a terme el procés unificat de selecció per cobrir les vacants de la categoria de Policia dels cossos de la Policia Local i les places de Policies, a través de l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP).
Com a requisit per poder participar en aquest procés unificat de selecció, els Ajuntaments han de tenir aprovada l'oferta d'ocupació pública que inclogui les places de categoria de policia de les quals vol delegar el procediment selectiu.
En relació amb l'anteriorment exposat, i atès que, per Resolució de l'Alcaldia del dia 08/09/22 es va aprovar l'oferta d'ocupació pública corresponent al present exercici 2022, mitjançant aquest escrit RESOLC:
PRIMER.´- DELEGAR les competències que més endavant se relacionaran, en la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat, a través de l'Escola Balear d'Administració Pública:
a) Aprovar les bases i la gestió del procés selectiu, que serà únic per a cada illa.
La delegació inclou les competències per adoptar les resolucions necessàries per dur a terme la convocatòria i aprovar-ne les bases i el procés selectiu, sense que suposi l'alteració de la titularitat de la competència atribuïda a cada ajuntament.
b) Dur a terme tots els actes materials i jurídics que integren el procediment d'oposició segons les bases de la convocatòria i les normes sobre policies locals i funció pública aplicables.
Aquests actes són, com a mínim, els següents:
- Recepcionar i gestionar les sol·licituds de participació i la documentació acreditativa del compliment dels requisits exigits en la convocatòria, així com el cobrament de les taxes que es preveuen en la Llei 11/1998, de 14 de desembre, sobre el règim específic de taxes de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
- Elaborar les resolucions de les llistes, tant les provisionals com les definitives, de les persones admeses i excloses en els procediments.
- Gestionar l'operatiu necessari per al desenvolupament material dels exercicis.
- Notificar i publicar els actes administratius i les resolucions relacionats amb el procés selectiu.
- Determinar la composició del tribunal qualificador, nomenar-ne els membres i resoldre les possibles recusacions.
- Proposar l'adjudicació de destinacions dels aspirants que superin l'oposició perquè l'ajuntament corresponent els nomeni personal funcionari en pràctiques.
La resta d'actuacions que siguin necessàries per al funcionament normal del procés selectiu, incloses les resolucions de reclamacions i els recursos potestatius de reposició que, si s'escau, es presentin i que derivin de la fase d'oposició del procés selectiu, amb la col·laboració jurídica de l'Institut de Seguretat Pública de les Illes Balears.
Les vacants que s'han de cobrir, les competències de les quals es deleguen mitjançant el present escrit, són les següents:
Segons oferta ocupació pública d'estabilització, publicat en el BOIB núm. 69, de 28/05/22:
SEGON.- PUBLICAR la present resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, per al seu coneixement i efectes.
(Signat electrònicament: 9 de setembre de 2022)
L'alcalde Angel Luis Guerrero Domínguez