Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 503795
Resolució del director gerent de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació de tres a sis tècnics o tècniques de nodes per al projecte «Programa de Medicina Predictiva (IMP/00021) de la Infraestructura de Medicina de Precisió associada a la Ciència i Tecnologia (IMPaCT) Cohort IMPaCT Balears»

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix en l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució que emana el text.

D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels estatuts de la Fundació, la Direcció Gerència de la Fundació té la competència per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen a la presidència.

Per tot això, dicto la següent

Resolució

Ordenar la inserció Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació de tres a sis tècnics o tècniques de nodes per al projecte «Programa de Medicina Predictiva (IMP/00021) de la Infraestructura de Medicina de Precisió associada a la Ciència i Tecnologia (IMPaCT) Cohort IMPaCT Balears».

 

Palma, a la data de la signatura electrònica (5 de setembre de 2022)

El director gerent de la Fundació

Sergi Camacho Clavijo

 

ANNEX 1

Convocatòria del procés selectiu per a la contractació de tres a sis tècnics o tècniques de nodes per al projecte «Programa de Medicina Predictiva (IMP/00021) de la Infraestructura de Medicina de Precisió associada a la Ciència i Tecnologia (IMPaCT) Cohort IMPaCT Balears»

La Fundació té encomanades, entre d'altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei d'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la convocatòria per a la contractació de tres a sis tècnics o tècniques de nodes per al projecte «Programa de Medicina Predictiva (IMP/00021) de la Infraestructura de Medicina de Precisió associada a la Ciència i Tecnologia (IMPaCT) Cohort IMPaCT Balears».

L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma.

Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels estatuts fundacionals vigents,

CONVOC

El procés per a la selecció i posterior contractació de tres a sis tècnics o tècniques de nodes per al projecte «Programa de Medicina Predictiva (IMP/00021) de la Infraestructura de Medicina de Precisió associada a la Ciència i Tecnologia (IMPaCT) Cohort IMPaCT Balears», amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

I. Requisits de la plaça

  • Tenir el títol de grau o llicenciatura en Ciències de la Vida, de la Salut i Ciències Socials.

  • Acreditar mínim el nivell B2 de català.

  • Tenir la nacionalitat espanyola, o una altra nacionalitat en els casos en què l'article 57 del Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (TREBEP) es permeti l'accés a l'ocupació pública.

  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.

  • Tenir complerts setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.

  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

  • Formulari d'autoavaluació emplenat (annex 3 de la convocatòria).

No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.

II. Funcions

  • Col·laboració en l'organització i gestió del treball de camp de la cohort IMPaCT.
  • Col·laboració en l'organització i gestió de les agendes dels nodes de la cohort IMPaCT.
  • Captació i citació de participants.
  • Entrevistes:
    • Informació al participant i signatura de consentiment.
    • Entrevistes i maneig de qüestionaris.
  • Exploracions IMPaCT en les visites dels participants.
    • Maneig d'instruments de mesura.
    • Realització d'exploracions físiques de l'estudi previ entrenament estandarditzat.
  • Recollida de dades, maneig i emplenament de quadern de recollida de dades.
  • Recollida, processament (centrifugació i alíquotament), conservació de mostres biològiques en el node i enviament al biobanc.
  • Vetllar pel correcte manteniment del material inventariable per a la realització de les exploracions físiques i maneig de mostres biològiques, de la informació recollida i del custodi de les dades de l'estudi. Igualment, vetllar per l'ús correcte del material fungible utilitzat i per les necessitats de la seva reposició.

III. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds es poden presentar al registre físic de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears o mitjançant el correu electrònic del Departament de Recursos Humans: idisba.rrhh@ssib.es.

1Els documents adjunts al correu electrònic han d'estar en format PDF i comprimits a un únic ZIP.

El termini de recepció de sol·licituds serà de 15 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria. 

Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.

IV. Admissió de les persones aspirants

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació requerida per participar en aquest procediment de selecció, es publicarà a la pàgina web de l'IdISBa (www.idisba.es) la resolució per la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes d'exclusió.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir de l'endemà a la publicació de la llista provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que aquestes persones desisteixen en la seva sol·licitud.

Finalitzat el termini, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu. A aquesta resolució s'indicaran les instruccions perquè qui vulgui procedir amb l'entrevista pugui confirmar la seva assistència.

S'obrirà un termini de 3 dies hàbils per presentar al·legacions a les puntuacions obtingudes en la llista definitiva.

V. Reserva a favor de les persones amb discapacitat

Existeix a l'IdISBa una reserva del 7 % dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, d'acord amb el Reial decret llei  5/2015 del TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.

VI. Tribunal qualificador

  • Dr. Joan Llobera Cànaves, investigador principal del programa de Medicina de Precisió de les Illes Balears, cap d'Investigació d'Atenció Primària de Mallorca (Ibsalut–IdISBa).
  • Sra. Joana Maria Taltavull Aparicio, investigadora del programa de Medicina de Precisió de les Illes Balears, cap del gabinet tècnic d'Atenció Primària de Mallorca (Ibsalut–IdISBa).
  • Dr. Miquel Fiol Sala, director científic de l'IdISBa.
  • Responsable de Recursos Humans de l'IdISBa, en qualitat de secretari o secretària del tribunal.

El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació de candidats i candidates.

VII. Resolució de la convocatòria i publicació de la borsa

Una vegada finalitzat el procés selectiu, el tribunal qualificador elaborarà una resolució definitiva de totes les persones aspirants, ordenada segons la puntuació total obtinguda, de major a menor. Aquesta resolució serà publicada a la web de la Fundació (www.idisba.es).

La contractació es realitzarà d'acord amb l'ordre de prelació.

VIII. Modalitat de contractació

  • Tipus de contracte: contracte indefinit de jornada completa lligat al programa IMPaCT.
  • Remuneració anual: 24 500 euros bruts.
  • Ubicació: Nodes IMPaCT Balears CS Santa Ponça i CS Torrent de Sant Miquel (Sa Pobla).

IX. Acreditació de requisits i mèrits

Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la següent documentació.

a) Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable del projecte o de l'entitat on s'han prestat els serveis amb especificació del temps d'experiència o la quantitat de subjectes d'estudi o tècniques aplicades en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria. En cas de no ser possible, és necessari presentar el contracte, factures, certificat de l'investigador principal o de la persona responsable de l'activitat i la vida laboral.

b) Titulació acadèmica: còpia de les dues cares del títol.

c) Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada o crèdits de l'acció formativa.

d) Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per l'òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB o altres universitats o centres d'acreditació de reconegut prestigi).

e) Publicacions: còpia de la primera pàgina de la publicació o referència bibliogràfica identificativa de la publicació i de la seva autoria.

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya a aquestes bases).

La documentació acreditativa de tots els mèrits s'hauran de presentar juntament amb la sol·licitud. En cas d'haver-hi presentat inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits.

X. Procés de selecció

Valoració de mèrits acreditats per les persones aspirants, d'acord amb el següent barem, a més d'una entrevista personal:

1. Experiència professional (4.5 punts màx.)

  • En la realització d'entrevistes per a estudis epidemiològics. (0.05 punts per 20 entrevistes completades; 0.50 punts màx.)

  • Organització i gestió del treball de camp de captació i citació de participants en estudis epidemiològics. (0.05 punts per 20 pacients inclosos; 0.50 punts màx.)

  • Experiència en mesures antropomètriques, bioimpedanciometria, dinamometria. (0.20 punts per cadascuna; 0.5 punts màx.)

  • Experiència en mesures d'activitat i funció física (accelerometria, cicloergometria) (0.25 punts per cadascuna; 0.5 punts màx.)

  • Exploracions del sistema cardiovascular (realització d'electrocardiografia; índex turmell-braç; monitor ambulatori de pressió arterial (MAPA). (0.20 punts per cadascuna; 0.50 punts màx.)

  • Exploracions de salut bucodental, audiomètriques i visuals. (0.20 punts per cadascuna; 0.50 punts màx.)

  • Experiència en la presa d'imatges d'ecografia. (0.20  punts teixit adipós/muscular, 0.30 punts ecocardiogràfiques; 0.50 punts màx.)

  • Laboratori: experiència en laboratori, especialment en centrifugació de mostres biològiques i alíquotament. (0.05 punts per mes d'experiència; 0.50 punts màx.)

  • Participació en projectes com a investigador col·laborador (0.20 punts per projecte) o investigador de camp (0.10 punts per projecte). (0.50 punts màx.)

2. Formació (3.5 punts màx.)

  • Especialista sanitari que hagi completat el període de formació sanitària especialitzada. (0.25 punts per any de residència; 1 punt màx.)

  • Títol de doctorat. (0.50 punts)

  • Títols de màsters oficials en Ciències de la Vida, de la Salut o en tasques relacionades amb les funcions de la plaça. (0.25 punts per títol; 0.50 punts màx.)

  • Altre màster no oficial o altre títol de postgrau de 60 o més ECTS. (0.10 punts per títol; 0.20 punts màx.)

  • Formació complementària específica relacionada amb la gestió de processos de recollida de dades, tècniques de maneig de mostres biològiques i ús d'instruments de mesures de paràmetres físics. (0.001 punts per cada 10 hores acreditades, sempre que no s'hagin inclòs en la formació acadèmica prèvia; 0.30 punts màx.)

  • Tècniques d'investigació qualitativa (0.01 punts per cada 10 hores de formació). També són acreditables per mitjà de certificat laboral de funcions. (0.01 punts per mes; 0.50 punts màx.)

  • Ofimàtica i programes informàtics d'ús per a la investigació i la gestió. (0.01 punts per cada 10 hores de formació) També són acreditables mitjançant certificat laboral de funcions (0.01 punts per mes; 0.50 punts màx.)

  • Expedient acadèmic del grau. (Nota mitjana excel·lent, 1 punt; notable, 0.5 punts)

3. Coneixement d'idiomes (1 punt màx.)

Només es valorarà el nivell d'acreditació més alt per cada idioma.

  • Nivell C1 o superior de català. (0.50 punts)
  • Nivell C1 o superior d'anglès. (0.50 punts)
  • Nivell B2 d'anglès. (0.25 punts)

4. Entrevista personal (1 punt màx.)

L'entrevista versarà sobre temes relacionats amb la present oferta de treball. La persona candidata haurà d'aportar a l'entrevista els documents originals per poder acarar-los en cas de no haver-los aportat acarats prèviament amb la sol·licitud.

El dia i l'hora de l'entrevista es publicaran a la web de la Fundació: www.idisba.es. La persona candidata ha de confirmar la realització de l'entrevista perquè li sigui adjudicada una hora concreta. En el supòsit que l'entrevista es realitzi per mitjans virtuals, la documentació original s'haurà de presentar quan així ho requereixi el Departament de Recursos Humans.

No fer l'entrevista suposarà l'exclusió del procés selectiu.

XI. Recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.

 

Palma, a la data de la signatura electrònica

El director gerent de la Fundació

Sergi Camacho Clavijo

 

ANNEX 2

Formulari d'inscripció per a la convocatòria del procés selectiu per a la contractació de tres a sis tècnics o tècniques de nodes per al projecte «Programa de Medicina Predictiva (IMP/00021) de la Infraestructura de Medicina de Precisió associada a la Ciència i Tecnologia (IMPaCT) Cohort IMPaCT Balears»

Nom:                                                                   Llinatges:

DNI/NIE:

Direcció:

Telèfon de contacte:

Adreça electrònica:

EXPÒS:

Que he tingut coneixement de la convocatòria per a la selecció i posterior contractació de tres a sis tècnics o tècniques de nodes per al projecte «Programa de Medicina Predictiva (IMP/00021) de la Infraestructura de Medicina de Precisió associada a la Ciència i Tecnologia (IMPaCT) Cohort IMPaCT Balears».

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

  • Titulació exigida com a requisit.
    • Títol de formació pertinent. (Document 1.1)
    • Nivell B2 de llengua catalana. (Document 1.2)
  • Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 2)
  • CV actualitzat. (Document 3)
  • Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificar a l'autobarem)

DECLAR:

  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.

  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

Així, per tot el que s'ha exposat

SOL·LICIT:

La meva admissió per formar part del procés selectiu i posterior contractació de tres a sis tècniques o tècnics de nodes per al projecte «Programa de Medicina Predictiva (IMP/00021) de la Infraestructura de Medicina de Precisió associada a la Ciència i Tecnologia (IMPaCT) Cohort IMPaCT Balears».

A _______________, el _____ de ________________ de ______

 

Signatura

 

ANNEX 3

AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS

Convocatòria del procés selectiu per a la contractació de tres a sis tècnics o tècniques de nodes per al projecte «Programa de Medicina Predictiva (IMP/00021) de la Infraestructura de Medicina de Precisió associada a la Ciència i Tecnologia (IMPaCT) Cohort IMPaCT Balears»

NOM

PUNTS MÀX.

PUNTS

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA*

1. Experiència professional

4.5

 

 

Realització d'entrevistes estudis epidemiològics

(0.05 p./20 entrevistes completades)

0.5

 

 

Organització i gestió del treball de camp

(0.05 p/20 pacients inclosos)

0.5

 

 

Experiències en mesures antropomètriques, etc. (0.20 p./cadascuna)

0.5

 

 

Experiència en mesures d'activitat i funció física

(0.25 p./cadascuna)

0.5

 

 

Exploracions del sistema cardiovascular (MAPA)

(0.20 p./cadascuna)

0.5

 

 

Exploracions de salut bucodental, audiomètriques, visuals

(0.20 p./cadascuna)

0.5

 

 

Experiència en presa d'imatges eco

(0.20 p. teixit adipós/muscular, 0.3 p. ecocardio)

0.5

 

 

Laboratori: experiència en laboratori

(0.05 p./mes d'experiència)

0.5

 

 

Participació projectes: inv. col·lab. (0.2 p./projecte) / inv. camp (0.1 p./projecte)

0.5

 

 

2. Formació relacionada

3.5

 

 

Especialista sanitari (0.25 p./any de residència)

1

 

 

Títol de doctorat

0.5

 

 

Títols de màster oficial en ciències de la vida, de la salut i altres relacionades (0.25 p.)

0.5

 

 

Altre màster no oficial o altre títol de postgrau de 60 o més ECTS (0.10 p.)

0.2

 

 

Formació complementària específica

(0.001 p./cada 10 h acreditades)

0.3

 

 

Tècniques d'investigació qualitativa

(0.01 p./cada 10 h de formació), acreditables mitjançant certificat laboral de funcions (0.01 p./mes)

0.5

 

 

Formació en ofimàtica i programes informàtics

(0.01 p. /cada 10 h de formació)

0.5

 

 

Expedient acadèmic del grau

(Nota mitjana excel·lent, 1 p.; notable, 0.5 p.)

1

 

 

3. Coneixement d'idiomes

1

 

 

Nivell C1 o superior de català (0.5 p.)

0.5

 

 

Nivell C1 o superior d'anglès (0.5 p.), B2 d'anglès (0.25 p.)

0.5

 

 

4. Entrevista

1

X

 

TOTAL

 

* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu per al correcte còmput de la puntuació. (P. ex.: certificat B2 anglès EOI)