Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 500157
Decret núm. 15.264 de data 29 d’agost de 2022, de prestació de serveis en Modalitat de teletreball

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El regidor de l'Àrea d'Hisenda, Innovació i Funció Pública mitjançant decret número 15.264 de 29 d'agost de 2022, de prestació de serveis en Modalitat de teletreball,  s'ha dictat la següent resolució va dictar la següent resolució:

ANTECEDENTS

1. L'article 18 de l'Acord de la Junta de Govern de l'ajuntament de Palma de 10 de juny de 2020 que aprova l'Acord de prestació de serveis en modalitat de teletreball publicat al BOIB núm. 110 de 18 de juny de 2020 i modificat mitjançant els Acords de Junta de Govern de data 30 de juny de 2021 i de 6 de juliol de 2022 publicats al BOIB núm. 125 d'11 de setembre de 2021 i núm. 98 de 28 de juliol de 2022 respectivament, contempla la possibilitat de modificar els termes en què va ser concedida.

2. El 16 d'agost de 2022 l'Equip Coordinador de Teletreball es va reunir per tal de supervisar, comprovar i validar les noves propostes de teletreball presentades per les diferents àrees.

3. És per això i d'acord amb la proposta definitiva presentada que es dicta una nova resolució en els termes que va acordar l'Equip Coordinador de Teletreball en la sessió celebrada el 16 d'agost de 2022.

NORMATIVA APLICABLE

1. L' article 47 bis de el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, afegit pel Reial Decret Llei 29/2020, de 29 de setembre, de mesures urgents en matèria de teletreball a les administracions públiques i de recursos humans en el Sistema Nacional de Salut per fer front a la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19, que ve a oferir un marc comú, amb caràcter bàsic, perquè totes les administracions desenvolupin regulacions adients sobre la matèria.

2. L'article 69 del Text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, aprovat per reial Decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, que disposa que l'Administració tendirà a contribuir a la consecució de l'eficàcia en la prestació dels serveis i de l'eficiència en la utilització dels recursos econòmics disponibles mitjançant la dimensió adequada dels seus efectius, la millor distribució, formació, promoció professional i mobilitat.

3. Acord sindical de dia 8 de juny de 2020, de dia 10 de juny de 2021 i de dia 9 de juny de 2022.

4. Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball publicat al BOIB núm. 110 de 18 de juny de 2020 (Fascicle 95 - Sec. III. - Pàg. 18958) i modificat mitjançant els Acords de Junta de Govern de 30 de juny de 2021, publicat al BOIB núm. 125 d'11 de setembre de 2021 (Fascicle 138 – Sec. III – Pàg. 36449) i de dia  6 de juliol de 2022, publicat al BOIB núm. 98 de 28 de juliol de 2022 (Fascicle 154 – Sec. III – Pàg. 30612).

Per tot això, i tenint en compte la delegació de competències als regidors i regidores d'Àrea, aprovada per Decret de Batllia núm. 12313, de 18 de juny de 2019, relatiu a l'organització dels Serveis Administratius de l'Ajuntament de Palma, modificat per Decret de Batllia núm. 13009, de 19 de juliol de 2022, així com l'Acord de delegació de competències de la Junta de Govern de Palma en els titulars de les Àrees i Àrees delegades acordat en data 31 de juliol de 2019, la TAE que subscriu proposa al Sr. Regidor de l'Àrea d'Hisenda, Innovació i Funció Pública, tingui a bé emetre el següent:

DECRET

1. Aprovar la relació de les noves sol·licituds de personal de l'Ajuntament de Palma que, conforme als informes emesos pels o per les responsables de les diferents àrees i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit en sessió de 16 d'agost de 2022, queden autoritzades per prestar serveis en la modalitat de teletreball a partir de l'1 de setembre de 2022 d'acord als dies indicats a la següent llista:

Llinatges, Nom

DNI

N. de dies TT

Dies TT assignats

AMENGUAL CALAFELL, CATALINA

***2262**

1

dl.

AMENGUAL LLOFRIU, LUCAS

***6334**

1

dc.

BALAGUER MAYOL, GUILLEM

***4839**

1

dc.

BARCELÓ FERNÁNDEZ, MARIA MONTSERRAT

***2752**

1

dl.

BARRAU BOIXADER, OLGA

***6278**

1

dv.

BERASTAIN BILBAO, TERESA

***3986**

1

dc.

BERASTAIN DURÁN, ADRIANA

***4619**

1

dl.

BLAS GUASP, CARMEN

***5107**

1

dv.

CABALLERO LÓPEZ, ISABEL CRISTINA

***3709**

1

dj.

DELGADO FAR, JUAN IGNACIO

***5691**

1

dl.

DUQUE TARDÁGUILA, LUZ MYRIAM

***8300**

1

dj.

ESPINAR CLOQUELL, ESPERANZA

***1738**

1

dj.

FELIU SASTRE, JOAN

***7250**

1

dl.

FERNÁNDEZ IRIGARAY, VICTORIA

***0504**

1

dj.

FIOL GARCIAS, ANTONIA

***6983**

1

dj.

FONT AMENGUAL, ESTEBAN

***1872**

1

dc.

FRAU PERELLÓ, ANTONIA MARIA

***0406**

1

dc.

GARCIA NAVAS, JESUS

***1785**

1

dc.

GARCÍA OCTE, JESÚS

***0438**

1

dc.

GIMENO CAÑAS, INMACULADA CONCEPCIÓN,

***1960**

2

dl. i dm.

GUILLERMO SOLER, ANTONIA

***1648**

1

dc.

HERRERA LORA, ANA MARIA

***7883**

1

dv.

HERREROS BERZOSA, ROSA MARIA

***9071**

2

dm., dj

KERR ANDREU, NANCY

***3649**

1

dv.

LEAL MALDONADO, MARGARITA

***9000**

1

dv.

MARTINEZ BENEDICTO, CELIA

***5151**

1

dv.

MARTÍNEZ SHARPE, CAROLINA

***4317**

1

dv.

MARTORELL MORAGUES, MARGARITA

***8775**

1

dj.

MATA CASADO, VERÓNICA

***6015**

1

dv.

MONCADAS NICOLAU, MARIA

***1768**

1

dm.

MORA FERNÁNDEZ, CRISTINA

***4952**

1

dl.

NAVARRO LÓPEZ, PABLO

***6138**

1

dj.

PALOU DE COMASEMA SAMPOL, BEGOÑA

***2690**

1

dc.

PALAU NAVARRO, MERCEDES

***3573**

1

dc.

PARRA GUAL, AMALIA

***0895**

1

dl.

PONS CALLE, AVELINA

***1648**

1

dl.

QUETGLAS BARCELO, MARIA

***1961**

1

dc.

RAMIS VELLIBRE, FRANCISCO JAVIER

***3975**

1

dv.

RAYO BARCELO, FRANCISCO JAVIER

***8218**

1

dm.

REIG REUS, MARIA DEL CARMEN

***7864**

2

dm.,dj

SALINAS SANZ, CRISTINA

***5867**

1

dl.

SALLERAS VICENS, GABRIEL

***8758**

1

dj.

SANSÓ BIBILONI, MARÍA

***1773**

1

dm.

SANTANDREU BORRÁS, JUANA MARIA

***6952**

1

dl.

SASTRE JUAN, MARIA DEL CARMEN

***4817**

1

dl.

SAURINA CASTELL, JUANA MARIA

***8953**

1

dc.

SEGUÍ CASTELLI, ANA MARIA

***5979**

1

dc.

SENDRA FERRER, JOSÉ LUIS

***0673**

1

dm.

SERRA TOMAS, JUAN MIGUEL

***5715**

1

dm.

SEVILLA SANCHO, FRANCISCO A.

***6710**

1

dc.

SOLÍS PERICAS, KARLA

***2458**

1

dj.

SUBIELA BALAGUER, MARIA ISABEL

***7749**

1

dc.

TAPIA MARTÍNEZ, EMMA

***9455**

1

dc.

TOMAS GRIMALT, GABRIEL

***1048**

1

dc.

URREA BAUZA, ISABEL

***9001**

1

dv.

VALLS GAYÀ, MARGARITA

***3853**

2

dl. i dj.

VAQUER FRAU, JOAN

***3424**

1

dm.

VILLALONGA PONS, MARGARITA ESPERANZA

***2341**

1

dc.

Establir que, tal i com consta a l'Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball (BOIB núm. 110 de 18/06/2020) i modificat mitjançant els Acords de Junta de Govern de data 30 de juny de 2021 i de 6 de juliol de 2022 (BOIB núm. 125 d'11/09/2021 i núm. 98 de 28/07/2022 respectivament), aquesta autorització té una vigència de 6 mesos prorrogables des de la seva data d'inici. Això sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o bé per l'Àrea de Funció Pública.

2. Aprovar les modificacions del dies de teletreball proposats mitjançant els informes emesos pels o per les responsables de les diferents àrees i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit en sessió de 16 d'agost de 2022, a partir de l'1 de setembre de 2022, els quals es recullen al següent llistat:

Llinatges, Nom

DNI

N. de dies TT

Dies TT assignats

FERRER CASTILLO, MARIA ANGELA

***0531**

5

dl.,dm., dc., dj., dv.

FERRER VERA, Mª ANTONIA

***8636**

3

dl.,dc. i dj.

Establir que, tal i com consta a l'Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball (BOIB núm. 110 de 18/06/2020) i modificat mitjançant els Acords de Junta de Govern de data 30 de juny de 2021 i de 6 de juliol de 2022 (BOIB núm. 125 d'11/09/2021 i núm. 98 de 28/07/2022 respectivament), aquesta autorització té una vigència de 6 mesos prorrogables des de la seva data d'inici. Això sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o bé per l'Àrea de Funció Pública.

3. Aprovar d'ofici les pròrrogues corresponents al mes d'agost de 2022, per 6 mesos més de la prestació de serveis en la modalitat de teletreball amb les mateixes condicions a partir del dia següent de la data de finalització, tota vegada que es va acordar a la reunió de l'equip coordinador de dia 16 d'agost de 2022 que en els casos de no remetre's cap proposta de modificació, les condicions actuals s'entendran prorrogades d'ofici i així es va informar a la resta de personal. Tot això, sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució, bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o bé per l'Àrea de Funció Pública.

Llinatges, Nom

DNI

N. de dies TT

Dies TT assignats

BARCELO MOLINA, ELISBET MARIA

***6490**

3

dl., dj., dv.

CAMPOS PARRADO, JOSE PABLO

***9580**

3

dl., dc., dv.

MESQUIDA BARCELO, AINA MARIA

***1253**

3

dc., dj., dv.

MIÑANO CANTERO, MARIA CONSOLACION

***2033**

5

dl., dt., dc., dj., dv.

RAMIS CAPO, FRANCISCA

***3784**

2

dt., dj.

RUBIO ORDINAS, MARTA

***2191**

2

dc., dv.

Establir que, tal i com consta a l'Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball (BOIB núm. 110 de 18/06/2020) i modificat mitjançant els Acords de Junta de Govern de data 30 de juny de 2021 i de 6 de juliol de 2022 (BOIB núm. 125 d'11/09/2021 i núm. 98 de 28/07/2022 respectivament), aquesta autorització té una vigència de 6 mesos prorrogables des de la seva data d'inici. Això sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o bé per l'Àrea de Funció Pública.

4. Aprovar d'ofici les pròrrogues de la prestació de serveis en la modalitat de teletreball del mes de setembre del 2022, per 6 mesos més de la prestació de serveis en la modalitat de teletreball amb les mateixes condicions, a partir del dia següent de la data de finalització, tota vegada que es va acordar a la reunió de l'equip coordinador de dia 16 d'agost de 2022 que en els casos de no remetre's cap proposta de modificació, les condicions actuals s'entendran prorrogades d'ofici i així es va informar a la resta de personal. Tot això, sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució, bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o bé per l'Àrea de Funció Pública.

Llinatges, Nom

DNI

N. de dies TT

Dies TT assignats

AARABE ZAHRI, SALEHA

***8426**

3

dl., dc., dv.

ADROVER FLORIT, SANTIAGO

***4359**

1

dv.

AUSINA PILES, MARIA VICENTA

***8577**

2

dl., dt.

BAUZA BONET, MARIA ANTONIA

***3359**

2

dc., dv.

BISQUERRA FRAU, JERONIA

***2853**

2

dt., dv.

BORREGO TERAN, JOSE MARIA

***5831**

1

dl.

CANAVES VILLALONGA, PAULA

***2067**

1

dc.

CAPO ADROVER, AINA MARIA

***4084**

2

dl., dv.

CARBALLO GALLEGO, PALOMA

***8874**

1

dc.

CARRILLO ELKIN, CARMEN NATALIA

***9785**

4

dl., dc., dj., dv.

CARRILLO MARTINEZ, JOSE MANUEL

***4528**

2

dl., dj.

CATALA MOYA, CATALINA

***3099**

2

dt., dj.

CATALA MOYA, JOANA

***3577**

1

dv.

CONTRERAS FERNANDEZ, JUANA

***9170**

3

dc., dj., dv.

CRESPI PERELLO, MATEU

***4096**

1

dv.

ESTADES SINTES, CATALINA

***6994**

3

dl., dc., dv.

FERNANDEZ DE HEREDIA CAÑELLAS, MARCEL.LI

***0286**

1

dv.

GALLARD VILA, CATALINA

***7287**

1

dv.

GARCIA LOPEZ, JULIAN

***2631**

3

dl., dt., dv.

GARCIA NAVAS, MARIA DEL MAR

***2858**

3

dt., dj., dv.

GONZALEZ GALLARDO, ALBA

***6498**

1

dc.

GUAL HORRACH, ANTONIA

***7983**

2

dl., dv.

LOPEZ TIRADO, VIRGINIA

***4824**

3

dl., dc., dj.

MARTINEZ SIMO, CATALINA

***7092**

2

dc., dv.

MONAR LORA, MARIA

***8106**

2

dl., dc.

MONROY TOMAS, MARIA ESTELA

***6901**

1

dv.

MORALES CANO, MONTSERRAT

***2508**

2

dl., dj.

MORENO GUTIERREZ, JUANA MARIA

***2129**

3

dl., dt., dc.

POL COLL, ANTONI

***0142**

1

dl.

PROVENZAL CIFRE, BEATRIZ

***1645**

1

dv.

REINOSO CRESPO, MARINA

***9133**

3

dl., dj., dv.

ROCA MAIRATA, MARTA

***4661**

1

dt.

RUIZ LOPEZ, MARIA JESUS

***2837**

1

dl.

SIERRA CAÑAS, MARIA JOSE

***2775**

1

dv.

SOLER CALVO, MARIA TERESA

***4443**

2

dt., dj.

TOMAS BARUJEL, CATALINA

***0905**

2

dc., dv.

TUDELA CHAMORRO, GUILLERMO

***4933**

2

dj., dv.

Establir que, tal i com consta a l'Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball (BOIB núm. 110 de 18/06/2020) i modificat mitjançant els Acords de Junta de Govern de data 30 de juny de 2021 i de 6 de juliol de 2022 (BOIB núm. 125 d'11/09/2021 i núm. 98 de 28/07/2022 respectivament), aquesta autorització té una vigència de 6 mesos prorrogables des de la seva data d'inici. Això sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o bé per l'Àrea de Funció Pública.

 

5. Desestimar les següents peticions de prestació de serveis en la modalitat de teletreball:

Llinatges, Nom

DNI

N. de dies TT

Dies TT assignats

Motius

ARROM BAUTISTA, MARIA ANTONIA

***0725**

1

dc.

No tenir un any d'antiguitat

PÉREZ FAR, ARIANA

***4253**

1

dc.

No tenir 3 mesos en el lloc de feina

VIDAL COLL, RAFAEL

***2670**

2

dm., dj.

No tenir 3 mesos en el lloc de feina

6. Desestimar les següents peticions d'augment de dies en prestació de serveis en la modalitat de teletreball:

Llinatges, Nom

DNI

N. de dies TT

Dies TT sol·licitats

Motius

PALOU GARCIA, AINA

***1155**

2

4

Per necessitats del servei

7. Ratificar les següents pèrdues d'efectes de les autoritzacions per prestar serveis en modalitat de teletreball degut a les següents causes:

Llinatges, Nom

DNI

Tipus

AGUILO RADO, MARIA CARMEN

***1311**

Finalització prestació de serveis

BARCELO RIERA, ANTONIA

***3759**

Finalització per renúncia

BEA PALMER, JUAN MIGUEL

***6052**

Finalització prestació de serveis

CANALS JUNA, MARGARITA

***0876**

Finalització per canvi lloc de feina

CIRER OLIVER, FRANCISCA

***4867**

Finalització per canvi lloc de feina

CLAVERA PORTA, LLUIS

***4440**

Finalització prestació de serveis

COTRINA MOSQUERA, POOL MARTIN

***2270**

Finalització prestació de serveis

DE HONORATO CAÑO, SUSANA

***2688**

Finalització prestació de serveis

DIEZ MARTIN, MARIA ESTHER

***6530**

Finalització per canvi lloc de feina

FONS ROPERO, ANTONI

***2987**

Finalització per renúncia

GARCIA GUERRERO, ANA RAQUEL

***9645**

Finalització prestació de serveis

GOMEZ BONET, IRENE GABRIELA

***5818**

Finalització prestació de serveis

LLOBERA BAUZA, MIGUEL

***9676**

Finalització prestació de serveis

LOPEZ DE LA TAJADA, MARINA

***1092**

Finalització prestació de serveis

MONTOYA POCOVI, SARA MARIA

***3309**

Finalització per renúncia

MORLANS DOGLIANI, JULIETA

***5848**

Finalització prestació de serveis

MULLER FLURY, MICHAEL LORENZO

***0848**

Finalització prestació de serveis

PRATS ASENSIO, JOSÉ MIGUEL

***2465**

Finalització per canvi lloc de feina

QUETGLAS PEÑAS, MARGALIDA

***0332**

Finalització per canvi lloc de feina

TASCON RUIZ, ROCIO

***0935**

Finalització prestació de serveis

TRIGO SEGURA, ELENA VICTORIA

***2717**

Finalització prestació de serveis

TRIGO YERGA, BEATRIZ

***4695**

Finalització per canvi lloc de feina

8. Publicar aquesta resolució al Portal del Personal, a la Intranet Municipal  i al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s'haurà de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

 

 

Palma, signat electrònicament:(5 de setembre de 2022)

La cap del Departament de Personal

p.d. Decret de Batllia núm. 3.000/2014

(BOIB núm. 30, de 04/03/2014)

Esperanza Vega Terrón