Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL DE GOVERN

Núm. 481557
Acord del Consell de Govern de 29 d’agost de 2022 pel qual es corregeixen les errades detectades en l’Acord del Consell de Govern de 23 de maig de 2022 pel qual s’aprova l’oferta d’ocupació pública d’estabilització corresponent al personal funcionari i al personal laboral al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en l’àmbit dels serveis generals, en el marc de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l’ocupació pública

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per mitjà de l'Acord del Consell de Govern de 23 de maig de 2022 (BOIB núm. 67, de 24 de maig), es va aprovar l'oferta d'ocupació pública d'estabilització corresponent al personal funcionari i al personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en l'àmbit dels serveis generals, en el marc de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.

En aquest Acord s'han detectat dues errades materials. La primera afecta els annexos 1 i 2 de l'Acord més amunt esmentat en relació amb el cos facultatiu superior, escala d'enginyeria, especialitat pilot de marina mercant; i, la segona, afecta l'annex 2 en relació amb el cos facultatiu tècnic, escala d'enginyeria tècnica, especialitat enginyeria tècnica industrial.

L'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estableix que aquestes poden rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instància de les persones interessades, els errors materials, de fet o aritmètics que hi hagi en els seus actes.

D'altra banda, l'article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposa que la rectificació dels errors materials, aritmètics i de fet en actes i disposicions administratives correspon a l'òrgan que hagi dictat l'acte o la disposició.

Atès que correspon al Consell de Govern aprovar les ofertes d'ocupació pública, cal que l'òrgan esmentat aprovi aquest Acord a fi que les rectificacions siguin vàlides.

Per tot això, i d'acord amb l'article 5.2.k) de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears, el Consell de Govern, a proposta de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, en la sessió de dia 29 d'agost de 2022 adoptà, entre d'altres, l'Acord següent:

Primer. Rectificar els epígrafs a) i b) de l'apartat segon de l'Acord del Consell de Govern de 23 de maig de 2022 pel qual es va aprovar l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2022 corresponent al personal funcionari i al personal laboral al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en l'àmbit dels serveis generals, en els termes següents:

On diu:

Segon. Desglossar les places d'aquesta oferta de la manera següent:

a) 223 places de personal funcionari el sistema de selecció de les quals és el de concurs oposició (article 2.1 de la Llei 20/2021, de 28 de desembre), les quals s'adjunten com a annex 1.

b) 327 places de personal funcionari el sistema de selecció de les quals és el de concurs extraordinari de mèrits (disposició addicional sisena i disposició addicional vuitena de la Llei 20/2021, de 28 de desembre), les quals s'adjunten com a annex 2.

Ha de dir:

Segon. Desglossar les places d'aquesta oferta de la manera següent:

a) 222 places de personal funcionari el sistema de selecció de les quals és el de concurs oposició (article 2.1 de la Llei 20/2021, de 28 de desembre), les quals s'adjunten com a annex 1.

b) 328 places de personal funcionari el sistema de selecció de les quals és el de concurs extraordinari de mèrits (disposició addicional sisena i disposició addicional vuitena de la Llei 20/2021, de 28 de desembre), les quals s'adjunten com a annex 2.

Segon. Rectificar els annexos 1 i 2 de l'Acord esmentat en el punt anterior, únicament pel que fa a als cossos, escales i especialitats següents:

On diu:

ANNEX 1 Sistema de selecció per concurs oposició (article 2.1 de la Llei 20/2021, de 28 de desembre)

Personal funcionari: 223 places

Administració especial: cossos i escales

Cos facultatiu superior

Escala d'enginyeria, especialitat pilot de marina mercant

2 places a Mallorca

Ha de dir:

ANNEX 1 Sistema de selecció per concurs oposició (article 2.1 de la Llei 20/2021, de 28 de desembre)

Personal funcionari: 222 places

Administració especial: cossos i escales

Cos facultatiu superior

Escala d'enginyeria, especialitat pilot de marina mercant

1 plaça a Mallorca

On diu:

ANNEX 2 Sistema de selecció per concurs extraordinari de mèrits (disposició addicional sisena i disposició addicional vuitena de la Llei 20/2021, de 28 de desembre)

Personal funcionari: 327 places

Administració especial: cossos i escales

Cos facultatiu tècnic

Escala d'enginyeria tècnica, especialitat enginyeria tècnica industrial

1 plaça a Menorca

Ha de dir:

ANNEX 2 Sistema de selecció per concurs extraordinari de mèrits (disposició addicional sisena i disposició addicional vuitena de la Llei 20/2021, de 28 de desembre)

Personal funcionari: 328 places

Administració especial: cossos i escales

Cos facultatiu superior

Escala d'enginyeria, especialitat pilot de marina mercant

1 plaça a Mallorca

Cos facultatiu tècnic

Escala d'enginyeria tècnica, especialitat enginyeria tècnica industrial

1 plaça a Eivissa

 

Tercer. Publicar aquest Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Contra aquest Acord, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el Consell de Govern en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació, d'acord amb l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la publicació, d'acord amb els articles 8.2, 10.1 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sens perjudici que la persona interessada en pugui interposar qualsevol altre que consideri procedent.

 

Palma, 29 d'agost de 2022

La secretària del Consell de Govern Rosario Sánchez Grau (per suplència d'acord amb l'article 5.2 del Decret 8/2021, de 13 de febrer, de la presidenta de les Illes Balears)