Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 462587
Publicació dels nomenaments com a funcionaris i funcionaries de carrera Tècnic/a auxiliar de Biblioteca
Finalitzats els processos selectius de la convocatòria pública del concurs oposició pel torn lliure per a la cobertura de set places d'AUXILIAR DE BIBLIOTECA, vacants a la plantilla de funcionaris/àries d'aquest Ajuntament pertanyents a l'Escala l'Administració Especial, Subescala Serveis Especials, Grup C, subgrup C1, classe Comeses Especials. El regidor de l'Àrea d'Hisenda, Innovació i Funció Pública va acordar el nomenament de les persones funcionaries que han superat els processos selectius, de la taxa d'estabilització i de la taxa de reposició.
ANTECEDENTS DE FETS
1. Decret número 9539, de 26 de maig de 2021, d'aprovació de la Convocatòria i de les bases específiques del concurs-oposició torn lliure, per a la cobertura de 2 places d'AUXILIAR DE BIBLIOTECA, vacants a la plantilla de funcionaris/àries d'aquest Ajuntament pertanyents a l'Escala d'Administració Especial, Subescala Serveis Especials, grup C, subgrup C1, classe Comeses Especials, dotada pressupostàriament i corresponents a la taxa addicional d'estabilització de la feina temporal de l'oferta d'ocupació pública de 2018, publicada al BOIB núm. 161, de 25 de desembre de 2018.
2. Decret número 9540, de 26 de maig de 2021, d'aprovació de la Convocatòria i de les bases específiques del concurs-oposició torn lliure, per a la cobertura de cinc places d'AUXILIAR DE BIBLIOTECA, vacants a la plantilla de funcionaris/àries d'aquest Ajuntament pertanyents a l'Escala l'Administració Especial, Subescala Serveis Especials, Grup C, subgrup C1, classe Comeses Especials, dotades pressupostàriament i corresponents a la taxa de reposició de l'oferta d'ocupació pública de l'any 2018, publicada al BOIB núm. 161, de 25 de desembre de 2018 i de l'oferta d'ocupació pública de l'any 2020, publicada al BOIB núm. 200, de 26 de novembre de 2020.
3. L'ordre de puntuació d'aquesta relació d'aprovats es el determinant per a la petició i adjudicació de destinacions, amb excepció de les persones amb minusvalidesa per a les quals es tindrà en compte l'establert a l'art. 9 del R.D. 2271/2004 i del personal interí, qui tindrà preferència per cobrir el lloc de treball que ocupava en cas que aquest fos vacant.
4. Un cop ofertats als aspirants els llocs de treball a cobrir, tots ells han elegit un ordre de preferència, per la qual cosa, cal adjudicar els llocs de treball segons el sol·licitat per la persona interessada tenint en compte l'ordre de puntuació.
5. Conseqüència de l'exposat, s'ha de procedir a adjudicar al personal funcionari de carrera de nou ingrés el corresponent lloc de treball després d'haver presentat la documentació pertinent, i d'acord amb la petició efectuada per les persones interessades i amb la puntuació obtinguda a les proves selectives:
NORMATIVA APLICABLE.
1. Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
2. Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
3. Disposició addicional primera del Reial Decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'estableixen les regles bàsiques i els programes mínims als quals s'ha d'ajustar el procediment de selecció dels funcionaris d'administració local i l'article 27 Reial decret 364/1995, de 10 de març, que aprova el reglament general d'ingrés del personal al servei de l'administració general de l'Estat.
4. La base desena de les bases generals que han de regir els processos selectius per cobrir les places vacants de personal funcionari prevista en la oferta pública d'ocupació publicades en el BOIB núm. 129 de 21 de setembre de 2019.
5. Decret de Batlia núm. 13.026 de 28 de juny de 2019, relatiu a l'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament de Palma, i l'Acord de Junta de Govern de dia 31 de juliol de 2019 de delegació de competències de la Junta de Govern de Palma en els titulars de les àrees i àrees delegades.
Per tot l'anterior s'anomenen funcionaris i funcionaries de carrera Tècnic/a Auxiliar de Biblioteca del personal funcionari d'aquest Ajuntament pertanyent a l'Escala de l'Administració Especial, Subescala serveis especials, Classe comeses especials , grup C, subgrup C1, de la plantilla de personal funcionari de l'Ajuntament de Palma a:
DNI |
NOM |
DECRET |
DATA DC |
PROCÉS |
****041** |
BELDA PEREZ, JAUME |
12525 |
12/07/2022 |
REPOS. |
****677** |
HERNANDEZ JAUME, JOSEP LLUIS |
12527 |
12/07/2022 |
REPOS. |
****383** |
ANDREU GAYA, SEBASTIA |
12528 |
12/07/2022 |
REPOS. |
****966** |
AGUILERA CALAFAT, MARIA DE LES NEUS |
12334 |
07/07/2022 |
REPOS. |
****095** |
TALTAVULL PONS, JAUME |
12529 |
12/07/2022 |
REPOS. |
****440** |
CALAFAT PONSETI, LLUÏSA |
12540 |
12/07/2022 |
ESTAB. |
****266** |
CERNUDA CLADERA, MIGUEL ANGEL |
12542 |
12/07/2022 |
ESTAB. |
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que l''ha dictada (arts. 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu comú de les Administracions Públiques).També poden interposar directament recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de rebre aquesta notificació, davant el Jutjat Contenciós Administratiu (articles 8.1. 14.1.2ª i 46.1 de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa).
Palma, a la data de la signatura electrònica (3 d'agost de 2022)
La cap del Departament de Personal p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014) Esperanza Vega Terrón