Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE SA POBLA
Núm. 454542
Resolució d'Alcaldia de l'Ajuntament de Sa Pobla per la qual es resol la publicació de la relació d'aprovats per a la cobertura de dues places de funcionari de carrera-administratiu/va d’administració general corresponents a l’Oferta Pública d’ocupació 2021 i constitució de borsa de treball
RESOLUCIÓ D'ALCALDIA
Llorenç Gelabert i Crespí, Batle de l'Ajuntament de sa Pobla, vista la tramitació seguida al procediment de selecció per a cobrir dues places de funcionari de carrera-administratiu/va d'administració general corresponents a l'Oferta Pública d'ocupació 2021.
Considerant els resultats definitius elevats per part del Tribunal de selecció a aquesta Batlia en data 9 d'agost de 2022, i de conformitat amb l'article 22 del Reglament General d'Ingrés del Personal al Servei de l'Administració General de l'Estat i de Provisió de Llocs de treball i Promoció Professional dels Funcionaris Civils de l'Administració General de l'Estat aprovat per Reial decret 364/1995, de 10 de març, l'article 136 del Text Refós de les disposicions legals vigents en matèria de Règim Local aprovat pel Reial decret Legislatiu 781/1986, de 18 d'abril i l'article 21.1.h) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de Bases de Règim Local, així com allò que disposen les base desena i onzena reguladores del procediment selectiu (BOIB núm. 31 d'1 de març de 2022 i correcció d'errades BOIB núm. 34 de 8 de març de 2022)
RESOLC
PRIMER.- Publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears la relació d'aprovats, requerint al/els proposat/s per al nomenament com a funcionaris/ies en pràctiques als aspirants que a continuació s'indiquen, per l'aportació en un termini màxim de vint dies naturals comptadors a l'endemà a la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, la documentació justificativa de les condicions de capacitat i requisits exigits en la convocatòria:
Així mateix, publicar a la seu electrònica d'aquest Ajuntament [http://sapobla.eadministracio.cat] i, en el Tauler d'anuncis, per a major difusió.
SEGON.- Aprovar la constitució de la borsa de treball de personal funcionari, administratiu/va d'administració general amb el següent ordre de conformitat a allò que disposa la base desena reguladora del procediment de selecció:
NOM ASPIRANT |
TOTAL |
---|---|
MARGARITA TAULER MARIMÓN |
56,900 |
MARIA ANTÒNIA CERDÀ MARCH |
56,616 |
JAVIER MARCOS HERNÁNDEZ |
53,483 |
MARIA DEL MAR SERRA GOST |
16,166 |
MARTA TRIAS FERRER |
16,000 |
JOSÉ ANTONIO SUREDA TORRES |
15,333 |
MARIA TERESA FRAU RAMIS |
13,333 |
JAUME MARQUÉS CIFRE |
13,000 |
MARC SÁNCHEZ GRAU |
13,000 |
SANDRA BONNIN BLÁZQUEZ |
12,667 |
GABRIEL MATAMALAS GUAL |
12,667 |
AINA TRUYOL FIOL |
12,000 |
ANTONI NICOLAU BAUÇA |
12,000 |
MÓNICA LLABRÉS RODRÍGUEZ |
11,667 |
AINA MARIA GAYÀ DURÁN |
11,667 |
NATALIA KARINA MARIMÓN LEWINSKI |
11,667 |
MARTA JAUME FONT |
10,667 |
XAVIER CERDÀ FIOL |
10,667 |
Contra la present Resolució, que posa fi a la via administrativa, pot interposar alternativament o recurs de reposició potestatiu davant Batle-President, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà al de la publicació del present anuncio, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o recurs contenciós-administratiu, davant el Jutjat del Contenciós-Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà al de la publicació del present anuncio, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa. Si s'optés per interposar el recurs de reposició potestatiu no podrà interposar recurs contenciós-administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci. Tot això sense perjudici de què pugui interposar Vè. qualsevol altre recurs que pogués estimar més convenient al seu dret.
Sa Pobla, a data de signatura electrònica (11 d'agost de 2022)
El batle-president Llorenç Gelabert i Crespí