Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR
Núm. 457530
Bases i convocatòria per a la concessió d’ajudes a activitats esportives i de foment de l’esport del municipi de Llucmajor per a l’any 2022
Codi BDNS: 643526
La Junta de Govern, en sessió de 10 de d'agost de 2022, va adoptar, per unanimitat, els següents acords:
Primer.- Aprovar les bases i convocatòria per la concessió d'ajudes a activitats esportives i de foment de l'esport del municipi de Llucmajor per a l'any 2022 en els mateixos termes que consten, signades pel Sr. Simó Adrover Llompart el 08.08.2022, a l'expedient 2022/8049D.
Segon.- Aprovar una despesa per l'import de 80.000 € amb càrrec a l'aplicació pressupostària 100002 340 48000 del vigent pressupost municipal.
Tercer.- Registrar la informació a la Base de Dades Nacional de Subvencions i publicar les bases i convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web institucional.
AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR Bases i convocatòria per a la concessió d'ajudes a activitats esportives i de foment de l'esport del municipi de Llucmajor per a l'any 2022
Preàmbul
L'article 25.2.l) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, estableix que els municipis, en els termes de la legislació de l'Estat i de les comunitats autònomes, tenen competència en promoció de l'esport i instal·lacions esportives i d'ocupació del temps lliure. També l'article 29.2.y) de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, assenyala que els municipis tenen competències en regulació i gestió dels equipaments esportius i d'oci i promoció d'activitats.
Aquestes bases i convocatòria s'emmarquen en el Pla Estratègic de Subvencions 2022 de l'Ajuntament de Llucmajor, publicat en el BOIB núm. 87, de 5 de juliol de 2022, per fomentar l'esport en totes les categories i classes.
Aquesta convocatòria es regeix pels principis de publicitat, transparència, concurrència, objectivitat, igualtat i no discriminació, així com pels d'eficàcia en el compliment dels objectius fixats i eficiència en l'assignació i la utilització dels recursos públics.
Règim jurídic
En tot el que no regulen aquestes bases i convocatòria serà d'aplicació:
1. Objecte i finalitat de la convocatòria
L'objecte d'aquestes bases i convocatòria és regular la concessió d'ajuts i subvencions econòmiques per al desenvolupament de l'activitat esportiva realitzada atenent la temporalització que es fa en el punt 7, que l'Ajuntament de Llucmajor atorgarà a:
La finalitat d'aquesta convocatòria és promoure i facilitar l'accés a l'esport i la seva pràctica, així com donar suport a totes les persones que el practiquen i a les que en promouen la pràctica al terme municipal de Llucmajor.
2. Dotació econòmica i crèdit pressupostari
Per a les subvencions que regulen aquestes bases es destina un import màxim de 80.000 €, a càrrec de l'aplicació pressupostària 100002 340 48000 del Pressupost general de despeses per al 2022, per a les següents línies:
3. Règim de la concessió
La concessió d'aquestes subvencions es realitzarà mitjançant règim de concurrència competitiva entre les persones i entitats sol·licitants, en virtut de la qual es comparen, en un únic procediment, totes les sol·licituds presentades amb la intenció d'establir-hi una prelació a través dels criteris de valoració previstos en el punt 12 d'aquesta convocatòria.
4. Beneficiaris
Poden ser beneficiaris de les ajudes que preveu aquesta convocatòria:
5. Requisits per accedir a les subvencions
Per obtenir la condició de persona o entitat beneficiari s'han de complir els requisits següents:
LÍNIA A:
LÍNIA B:
LÍNIA C:
No poden obtenir la condició de beneficiàries les persones o entitats en les quals s'esdevingui alguna de les circumstàncies següents:
L'acreditació de no incórrer en les prohibicions establertes en l'article 13 de la LGS s'ha de fer mitjançant una declaració responsable (annex 3).
El compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social s'ha d'acreditar mitjançant les certificacions acreditatives expedides per l'Agència Estatal d'Administració Tributària, l'Agència Tributària de les Illes Balears i la Seguretat Social.
L'Ajuntament de Llucmajor comprovarà d'ofici la inscripció en el Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes de l'Ajuntament de Llucmajor, les obligacions tributàries amb l'Ajuntament i l'empadronament de les persones físiques sol·licitants.
6. Despeses subvencionables
Són subvencionables les despeses derivades de l'adquisició de béns no inventariables, de lloguers i de serveis, que responguin de manera indubtable a la naturalesa de l'activitat esportiva de l'entitat o l'esportista o que siguin necessàries per desenvolupar-la. Els conceptes de les despeses subvencionades poden ser, entre d'altres, els següents:
No són despeses subvencionables:
Les despeses subvencionables han de ser assumides per l'entitat o persona beneficiària (factures a nom de l'entitat o persona beneficiària i abonades per aquesta).
L'import de les despeses subvencionades no pot ser superior al valor de mercat.
7. Temporalització de l'activitat subvencionable
Les factures han de ser de data compresa entre l'1 de juliol de 2021 i el 30 de juny de 2022 i pagades en el mateix període. No obstant això, en el cas de factures emeses en la segona quinzena del mes de juny de 2022, s'admetrà el pagament realitzat fins al 15 de juliol de 2022.
8. Presentació de sol·licituds
El termini per presentar les sol·licituds serà d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. La presentació de les sol·licituds implica l'acceptació de les bases de la convocatòria.
Les sol·licituds s'han de formular mitjançant instància dirigida a la Batlia de l'Ajuntament de Llucmajor.
Les sol·licituds es poden presentar a la seu electrònica de l'Ajuntament de Llucmajor o al Registre Electrònic General de l'Administració General de l'Estat. Així mateix, també es poden presentar en els llocs i les formes establerts en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Ara bé, de conformitat amb l'article 14.2 de la LPAC, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions per efectuar qualsevol tràmit d'aquest procediment administratiu, almenys, els subjectes següents:
9. Documentació a presentar
Les sol·licituds s'han de formular d'acord amb el model d'instància (annex 1). Juntament amb la sol·licitud, que ha d'anar signada per l'esportista o el representant legal de l'entitat, s'ha de presentar la següent documentació:
a) Certificat bancari que acrediti el compte corrent o la llibreta en què s'ha d'ingressar l'import de la subvenció o document anàleg (annex 2).
b) Certificats d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries de l'Agència Estatal d'Administració Tributària, de l'Agència Tributària de les Illes Balears i amb la Seguretat Social.
c) Annex 3, Declaració responsable.
d) Així mateix, com que es tracta d'una subvenció que té per objecte una activitat ja realitzada, juntament amb la documentació abans esmentada s'ha de presentar un compte justificatiu integrat per la documentació següent:
- Una memòria de l'actuació justificativa de les activitats que s'han fet (annex 4). Segons la línia de subvenció elegida, ha d'incloure, a més de l'activitat realitzada i els objectius assolits, com a mínim el següent contingut:
- Una memòria econòmica justificativa del cost de les activitats que s'han fet, que ha de contenir:
En aquest punt, relatiu a la documentació acreditativa de la despesa, s'ha de tenir en compte que:
- S'admetran factures simplificades fins a 400 €.
- S'admetran rebuts i declaracions responsables per justificar les indemnitzacions que poden donar-se per utilització de vehicle propi en desplaçaments derivats de l'activitat.
Les despeses s'han de justificar amb factures i altres documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa incorporats en la relació anterior i, si s'escau, amb la documentació acreditativa del pagament, tal com s'estableix en el punt 10.
e) Declaració responsable (annex 6).
A més, per accedir a la LÍNIA A també s'ha de presentar:
a) Fotocòpia del CIF de l'entitat sol·licitant i fotocòpia del DNI/NIE/passaport de la persona que signa la sol·licitud.
b) Documentació acreditativa de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud. S'ha d'acreditar el moment i la vigència del càrrec.
c) Fotocòpia dels estatuts.
d) Certificat que acrediti la inscripció en el Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears.
e) Certificat que acrediti la disposició dels certificats negatius de delictes sexuals, tal com estableix la Llei orgànica 1/1996, de protecció jurídica del menor, modificada per la Llei 26/2015, de modificació del sistema de protecció a la infància i a l'adolescència (annex 7).
f) Documentació per acreditar els criteris de valoració d'acord amb el punt 12.
Per accedir a la LÍNIA B també s'ha de presentar:
a) Fotocòpia del DNI/NIE/passaport de l'esportista. En cas que sigui menor d'edat, també s'ha d'adjuntar la fotocòpia del DNI de la mare, pare, tutor o tutora.
b) Fotocòpia de la llicència federativa o equivalent de la temporada 2021-22.
c) Documentació per acreditar els criteris de valoració d'acord amb el punt 12.
I per accedir a la LÍNIA C també s'ha de presentar:
a) Fotocòpia del CIF de l'entitat sol·licitant i fotocòpia del DNI/NIE/passaport de la persona que signa la sol·licitud.
b) Documentació acreditativa de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud. S'ha d'acreditar el moment i la vigència del càrrec.
c) Fotocòpia dels estatuts.
d) Documentació per acreditar els criteris de valoració d'acord amb el punt 12.
Si la sol·licitud i la resta de documentació que s'ha de presentar no reuneix els requisits establerts en la convocatòria, és incompleta o incorrecta, es requerirà l'interessat perquè en el termini màxim de 10 dies esmeni les deficiències, i se l'advertirà que si no ho fa se'l tindrà per desistit de la seva petició.
Qualsevol dels òrgans que intervenen en el procediment de concessió podrà, en qualsevol moment del procediment, sol·licitar a l'interessat la informació complementària, les dades i les acreditacions que estimi necessàries.
D'acord amb l'article 28.2 LPAC, els interessats tenen dret a no aportar documents que ja es trobin en poder de l'Ajuntament de Llucmajor o hagin estat elaborats per qualsevol altra administració. Aquest Ajuntament podrà consultar o recaptar aquests documents, tret que l'interessat s'hi oposi. En el cas d'haver presentat la documentació a l'Ajuntament, cal indicar l'any de presentació i el procediment en el qual es participava.
10. Acreditació del pagament
La documentació acreditativa del pagament segons la forma que hagi utilitzat la persona o entitat beneficiària ha de ser la següent:
a) Pagament mitjançant transferència bancària o ingressos en un compte bancari:
b) Pagament mitjançant xec nominatiu:
c) Pagament mitjançant pagarés, lletres de canvi o similars:
d) Pagament mitjançant targeta de crèdit:
e) Pagament mitjançant domiciliació bancària:
f) Pagament en efectiu: rebut, signat i segellat pel proveïdor, en el qual ha d'especificar-se la despesa al qual correspon el pagament, la data i l'expressió «rebut en metàl·lic». Sota la signatura ha de figurar el nom, els cognoms i el número de DNI de la persona que signa.
Així mateix, aquests rebuts han d'anar acompanyats d'una declaració responsable signada pel president o la presidenta del club, associacions i entitats esportives que realitzen el pagament en la qual ha d'assumir la despesa i el seu pagament en efectiu, si fos el cas.
Si es tractés de pagaments en efectiu de factures simplificades, serà suficient la presentació d'aquest document per acreditar-ne el pagament, si hi consta l'expressió «Pagat en efectiu», «Rebut» o similar.
11. Òrgans competents per instruir i resoldre el procediment. Composició de la Comissió Avaluadora
La instrucció correspon al regidor competent en matèria d'esports que ha de dur a terme totes les actuacions o els actes de tràmit necessaris per vetlar pel compliment dels requisits de la convocatòria.
La Comissió Avaluadora examinarà si es compleixen els requisits necessaris per accedir a les subvencions i avaluarà les sol·licituds conforme als criteris establerts en aquestes bases. De totes les actuacions se n'aixecarà acta.
Aquesta Comissió estarà integrada, com a mínim, pels següents membres:
L'òrgan competent per a la concessió de les subvencions és la Batlia.
12. Criteris de valoració i import de les subvencions
Amb la finalitat d'establir la puntuació de les sol·licituds presentades, els criteris de valoració per resoldre la convocatòria seran els següents:
LÍNIA A
Nombre d'esportistes - Temporada 2021/2022 |
|
Llicències federatives o JEE empadronats al municipi |
2 punts per esportista |
Llicències federatives o JEE no empadronats al municipi |
1,5 punts per esportista |
Llei orgànica 8/2021, de protecció integral a la infància i l'adolescència davant la violència (màxim 50 punts) |
|
Designació d'un delegat o delegada de protecció |
10 punts |
Disposar d'un protocol d'actuació davant la violència |
10 punts |
Aplicar un sistema de monitorització del compliment dels protocols |
10 punts |
Per cada hora de formació rebuda en matèria de drets fonamentals de la infància i l'adolescència |
1 punt |
Titulacions en l'àmbit de l'activitat física i l'esport (màxim 20 punts) |
|
Grau en ciències de l'activitat física i l'esport o equivalent |
6 punts |
Diplomatura de mestre d'educació física |
4 punts |
Cicle formatiu de grau superior de la família d'activitats físiques i esportives |
3 punts |
Cicle formatiu de grau mitjà de la família d'activitats físiques i esportives |
2 punts |
Tècnic/a superior en la modalitat esportiva corresponent o equivalent (nivell 3) |
5 punts |
Tècnic/a en la modalitat esportiva corresponent o equivalent (nivell 2) |
4 punts |
Cicle inicial de tècnic/a en la modalitat esportiva corresponent o equivalent (nivell 1) |
3 punts |
Els criteris de valoració s'han d'acreditar de la següent manera:
- Títol corresponent
- Llicència federativa corresponent a la temporada 2021/2022
Per a la concessió de les subvencions s'aplicarà la fórmula següent:
Dotació econòmica de línia A/Número de punts totals obtinguts pels sol·licitants de la línia A = X euros per puntSeguidament es multiplicarà el número de punts obtinguts per cada una de les persones o entitats pel valor del punt resultant.
LÍNIA B
Participació en competicions oficials - Temporada 2021/2022 |
|
Per cada participació en competició d'àmbit estatal |
10 punts |
Per cada participació en competició d'àmbit europeu |
15 punts |
Per cada participació en competició d'àmbit internacional |
20 punts |
Els criteris de valoració s'han d'acreditar de la següent manera:
Per a la concessió de les subvencions s'aplicarà la fórmula següent:
Dotació econòmica de línia B / Número de punts totals obtinguts pels sol·licitants de la línia B = X euros per punt
Seguidament es multiplicarà el número de punts obtinguts per cada una de les persones o entitats pel valor del punt resultant
LÍNIA C
Organització d'activitats i esdeveniments que promoguin l'activitat física i l'esport |
|
Procedència de les persones participants (només es comptabilitzarà un sol ítem) |
|
D'un sol nucli poblacional de Llucmajor |
1 punt |
De dos o més nuclis poblacionals de Llucmajor |
2 punts |
De tres o més municipis de Mallorca |
3 punts |
De dues o més illes de les Illes Balears |
4 punts |
De tres o més comunitats autònomes espanyoles |
7 punts |
De tres o més països |
10 punts |
Durada de l'esdeveniment o activitat |
|
1 dia |
1 punt |
De 2 a 5 dies |
3 punts |
De 6 a 10 dies |
6 punts |
Més de 10 dies |
12 punts |
Més de 30 dies |
25 punts |
Nombre de participants |
|
Més de 10 persones |
1 punt |
Més de 25 persones |
3 punts |
Més de 50 persones |
6 punts |
Més de 100 persones |
12 punts |
Més de 250 persones |
25 punts |
Participació femenina |
|
Més del 25 % |
2 punts |
Més del 50 % |
5 punts |
Més del 75 % |
10 punts |
Els criteris de valoració s'han d'acreditar de la següent manera:
Per a la concessió de les subvencions s'aplicarà la fórmula següent:
Dotació econòmica de línia C/Número de punts totals obtinguts pels sol·licitants de la línia C = X euros per puntSeguidament es multiplicarà el número de punts obtinguts per cada una de les persones o entitats pel valor del punt resultant.
Límit: la subvenció no pot ultrapassar aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ingressos i altres recursos obtinguts de qualsevol procedència el cost de la despesa subvencionable imputable a l'activitat subvencionada.
El límit que s'estableix per a cada persona o entitat beneficiaria és:
Si una vegada calculats els imports de les ajudes es produeix un romanent, la comissió avaluadora pot proposar a l'òrgan instructor que el crèdit sobrant es reparteixi proporcionalment segons la puntuació obtinguda entre els altres beneficiaris, les sol·licituds dels quals no hagin arribat a l'import de la subvenció sense ultrapassar el límit indicat.
13. Procediment de concessió
L'òrgan instructor, a la vista de l'expedient i de l'acta de la reunió de la Comissió, formularà proposta de resolució (indicarà beneficiaris i quanties atorgades).
La competència per resoldre el procediment i concedir la subvenció s'atribueix, com ja s'ha dit, a la Batlia, que dictarà la resolució definitiva, a la vista de la proposta de resolució de l'instructor i de l'informe de fiscalització de la Intervenció Municipal.
El termini màxim per resoldre i notificar l'acord és de sis mesos, a comptar de l'endemà del termini de presentació de les sol·licituds. La resolució es publicarà a la web de l'Ajuntament de Llucmajor.
14. Justificació i pagament
El pagament de la subvenció únicament es pot efectuar, una vegada dictada la resolució corresponent i justificada de manera suficient la realització de l'activitat subvencionada, al compte corrent indicat a l'efecte per la persona o entitat beneficiària de la subvenció.
El termini per justificar acaba el dia en què acaba la presentació de sol·licituds, atès que, com s'ha dit, es tracta d'una subvenció per activitats finalitzades, i juntament amb la sol·licitud i la resta de documentació expressada en aquesta convocatòria, se n'ha de presentar la justificació.
15. Compatibilitat amb altres subvencions
En el cas que l'entitat o persona beneficiària rebi altres subvencions o ajudes per a la mateixa activitat o tipus d'actuació, l'import de totes les subvencions atorgades no pot ser, en cap cas, de tal quantia que, de forma aïllada o en concurrència amb altres subvencions o ajudes, superi el cost de l'activitat subvencionada.
16. Obligacions de les entitats i les persones beneficiàries
A més de les obligacions establertes en les disposicions normatives que són d'aplicació a les persones i entitats beneficiàries d'una subvenció, s'han de complir les següents:
17. Revocació i reintegrament
Es podran anul·lar totalment o parcialment les subvencions i ajudes concedides d'acord amb aquesta convocatòria en el supòsit que la persona o entitat beneficiària incorri en alguna de les causes previstes als articles 36 i següents de la Llei 38/2003, general de subvencions, així com en el cas d'incompliment d'alguna de les obligacions previstes en aquestes bases i la resta de normativa aplicable.
En aquests casos, la persona o entitat beneficiària estarà obligada a reintegrar les quantitats percebudes i els interessos de demora que corresponguin, amb la tramitació prèvia del procediment corresponent.
18. Protecció de dades
La informació i les dades declarades en les sol·licituds de subvenció d'aquesta convocatòria estan emparades pel que preveu el Reglament (UE) 2016/679, de 27 d'abril, general de protecció de dades (RGPD).
19. Règim de recursos
Contra aquestes bases i convocatòria, que posen fi a la via administrativa, es pot interposar, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant el Batle de l'Ajuntament de Llucmajor en el termini d'un mes, de conformitat amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé recurs contenciós administratiu davant l'ordre jurisdiccional contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptats des de l'endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
La resolució de concessió o denegació posarà fi a la via administrativa. Es podrà interposar contra ella recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes, davant el Batle de l'Ajuntament de Llucmajor, o bé es podrà recórrer directament davant l'ordre jurisdiccional contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptats des de l'endemà de la notificació o publicació de la resolució, d'acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
20. Mitjà de publicació
Les bases que regeixen aquesta convocatòria de subvencions es publicaran en el BOIB, a la pàgina web de l'Ajuntament de Llucmajor i a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS).També seran objecte de publicació a la BDNS les subvencions i ajudes concedides.
Llucmajor, 11 d'agost de 2022
El batle Éric Jareño Cifuentes
ANNEX 1 SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ
Dades de la persona o entitat sol·licitant
Nom o raó social: NIF/CIF:
Domicili: Localitat:
Codi postal: Correu electrònic:
Telèfon: Fax:
Dades del representant de la persona o entitat sol·licitant
Nom i llinatges:
DNI/NIE:
Telèfon:
Qualitat / condició de la seva representació:
Exposa
Que està assabentat/ada de la convocatòria per a la concessió d'ajudes a activitats esportives i de foment de l'esport per a l'any 2022.
Sol·licita
Que li atorguin la subvenció per fomentar i promoure l'esport i la seva pràctica al terme municipal de Llucmajor per la quantia d _______________________________ euros per la modalitat ____ .
I declara sota la seva responsabilitat que totes les dades contingudes en aquesta sol·licitud i en la documentació que s'adjunta són certes i que accepta les normes de la convocatòria, per la qual cosa facilitarà tota la informació i documentació necessàries per afavorir-ne la tramitació.
Llucmajor, _____ d ___________________ de 2022
BATLIA DE L'AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR
[Nota: Les dades del representant de la persona o entitat sol·licitant només s'han d'emplenar per a les modalitats A i C. En el cas de la modalitat B, la presentació de la sol·licitud mitjançant un representant requerirà una autorització de representació signada pel representant i el representat.]
ANNEX 2 SOL·LICITUD D'ALTA DE LA TITULARITAT DEL COMPTE BANCARI
Dades de la persona o entitat perceptora
Nom i llinatge / raó social:
Adreça: NIF/CIF:
Localitat: Codi postal: Província:
Telèfon: Fax:
Dades bancàries del titular
ENTITAT BANCÀRIA / SUCURSAL |
|||||||||||||||||||||||
IBAN |
ENTITAT |
OFICINA |
DC |
NÚMERO DE COMPTE |
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Llucmajor, ______ d____________________ de 2022
El director / la directora El / la titular o representant
[Segell] [Signatura]
[Nota: La signatura de l'entitat bancària es pot substituir pel certificat bancari telemàtic.]
D'acord amb el que disposa la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i garantia dels drets digitals (BOE núm. 294, de 6 de desembre de 2018), les dades facilitades en aquest document s'incorporen en fitxers propietat de l'Ajuntament de Llucmajor. Poden exercitar els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, portabilitat, oposició i d'altres que reconegui la llei esmentada enviant un correu electrònic a delegatpd@llucmajor.org
ANNEX 3 DECLARACIÓ RESPONSABLE
Dades de la persona o entitat sol·licitant
Nom i cognoms:
CIF/NIF:
En qualitat de:
Declar
- Que la persona o entitat sol·licitant no incorre en cap de les prohibicions establertes en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
- Que la persona o entitat sol·licitant compleix els requisits del punt 5 de la convocatòria per accedir a la subvenció.
- Que, de conformitat amb el que preveu l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes, l'entitat esmentada no ha estat sancionada o condemnada en els tres anys darrers per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, i que no ha estat sancionada per resolució administrativa ferma o per sentència judicial ferma, ni ha estat sancionada o condemnada per cap resolució administrativa ferma amb pena accessòria de prohibició de rebre ajuts o subvencions públiques pel període estipulat en l'article 37 de la Llei 8/2016, de 30 de maig, per garantir els drets de lesbianes, gais, trans, bisexuals i intersexuals i per erradicar l'LGTBI-fòbia.
- Que accept íntegrament les condiciones de la convocatòria.
- [Marcau amb una X una de les dues declaracions.]
( ) Que no he demanat ni he rebut cap altre suport, ajut o subvenció per al projecte presentat.
( ) Que he demanat o he rebut per al projecte els ajusts o les subvencions que es detallen a continuació:
a) Entitat subvencionadora:
Import de l'ajut o de la subvenció:
No resolta ( ) Denegada ( ) Concedida i no rebuda ( ) Rebuda ( )
b) Entitat subvencionadora:
Import de l'ajut o de la subvenció:
No resolta ( ) Denegada ( ) Concedida i no rebuda ( ) Rebuda ( )
Llucmajor, _____ d___________________ de 2022
[Signatura]
ANNEX 4 MEMÒRIA JUSTIFICATIVA DEL PROJECTE
Dades de la persona o entitat sol·licitant
Nom i cognoms:
CIF/NIF:
En qualitat de:
Activitat realitzada
|
Dades de realització
|
Lloc de realització
|
Altra informació
|
Objectius assolits
|
Llucmajor, _____ d___________________ de 2022
[Signatura]
(NOTA: D'acord el punt 9.d) la memòria justificativa de l'actuació ha d'incloure, a més de l'activitat realitzada i els objectius assolits, com a mínim el següent contingut:
ANNEX 5 MEMÒRIA ECONÒMICA
Dades de la persona o entitat sol·licitant
Nom i cognoms:
CIF/NIF:
En qualitat de:
Declar
Que el cost per dur a terme l'activitat ha estat el següent: ____________ €
Relació de justificants de despeses
Concepte |
Proveïdor |
CIF proveïdor |
Núm. factura |
Data emissió factura |
Import |
Data pagament |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Relació d'ingressos (subvencions concedides, quotes, altres aportacions...)
Concepte |
Import |
---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
Llucmajor, _____ d___________________ de 2022
[Signatura]
(NOTA: D'acord amb el punt 9.d la memòria econòmica ha d'incloure un balanç de l'activitat amb el següent contingut: una relació detallada de les despeses subvencionables originades per l'activitat realitzada i una relació també detallada dels ingressos que corresponguin i s'imputin a aquestes despeses, amb especial indicació de les subvencions que hagin finançat l'activitat subvencionada assenyalant-ne l'import i la procedència (annex 5).
ANNEX 6 DECLARACIÓ RESPONSABLE
Dades de la persona o entitat sol·licitant
Nom i cognoms:
CIF/NIF:
En qualitat de:
Declar
1. Que les despeses indicades del projecte per import d ____________________ € corresponen a l'activitat subvencionada.
2. Que s'adjunten les factures originals de les despeses.
3. Que les factures que s'adjunten no han estat subvencionades per part d'una altra administració o, en cas contrari, indicació de les factures que sí que ho han estat.
4. Que la relació final de despeses i d'ingressos que integren el pressupost executat del projecte assenyalat és la que s'adjunta i que correspon, sense cap dubte, a l'activitat subvencionada.
5. Que les factures presentades per justificar la subvenció no superen el valor de mercat.
6. Que, en relació amb l'IVA suportat en la despesa subvencionable de l'execució del projecte, la persona o entitat sol·licitant
[Marcau amb una X una de les dues opcions]
( ) NO recupera ni compensa l'IVA suportat de la despesa subvencionable.
( ) SÍ recupera i compensa l'IVA suportat de la despesa subvencionable.
7. Que, d'acord amb el que estableix l'article 34.5 de la Llei general de subvencions, la persona o entitat sol·licitant no és deutora per una resolució de reintegrament de subvencions.
Llucmajor, _____ d___________________ de 2022
[Signatura]
ANNEX 7 CERTIFICAT
_________________________________________________________________, secretari/ària de l'entitat ________________________________________________________
CERTIFIC:
Que l'entitat té al seu abast els certificats d'antecedents de delictes sexuals del personal tècnic que participa en l'activitat subvencionada, complint així l'exigència que estableix la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, modificada per la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i a l'adolescència.
I perquè consti, expedesc aquest certificat.
Llucmajor, _____ d___________________ de 2022
[Signatura]