Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

INSTITUT DE L'ESPORT HÍPIC DE MALLORCA

Núm. 456558
Resolució del President de l’Institut de l’Esport Hípic de Mallorca (I.E.H.M.) de creació d’una borsa de treball pel procediment extraordinari per a la provisió d’auxiliars de manteniment a l’Institut de l’Esport Hípic de Mallorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca és un organisme autònom amb personalitat jurídica pròpia i amb competència pel desenvolupament de les tasques que es determinen als seus propis estatuts.

Atès que és una finalitat pròpia de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca la gestió, administració, conservació, millora, ampliació i aprofitament integral dels béns, instal·lacions i serveis afectats a l'Institut.

Atesa la situació de baixa laboral per I.T. de l'auxiliar de manteniment, Juan Gabriel Rosselló Cabrer, amb destí a l'hipòdrom de Manacor i, la mancança de personal suficient per poder atendre les necessitats de manteniment que presenten les instal·lacions del mencionat hipòdrom, gestionat per l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca.

Atesa la sol·licitud de selecció d'un mosso d'ofici per l'hipòdrom de Manacor, per cobrir la baixa per I.T i pel temps que duri la baixa del treballador Juan Gabriel Rosselló Cabrer, realitzada amb data 05 de maig de 2022 al Departament de Funció Publica, Recursos Humans – Selecció de Personal, del Consell de Mallorca.

Atesa l'autorització signada en data 11 de maig de 2022, pel Sr. Antoni Espases Abraham, Director Insular d'Hisenda i Funció Pública, al Servei de Selecció i Proveïment per a la selecció de personal, pel lloc de treball abans mencionat.

Atesa la comunicació emesa en data 26 de maig de 2022 per Rosa Elena Bosch Contestí, en referència al registre del procés de proveïment del lloc de treball corresponent a l'expedient 846370P  155_22 i el resultat obtingut en la selecció realitzada, Borses exhaurides.

Atès lo anterior, en data 13 de juliol de 2022, l'administrador e.f. de l'Institut de l'Esport Hípic, ha emès informe de necessitat de realitzar una sol·licitud al Servei d'Ocupació de les Illes Balears per a la selecció de personal per cobrir la plaça d'un/a auxiliar de manteniment per cobrir la baixa laboral per I.T.

En data 13 de juliol de 2022, núm. de registre GOIBE390211/2022, l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca ha realitzat una sol·licitud d'oferta de treball al Servei d'Ocupació del Govern de les Illes Balears, d'una plaça d'auxiliar de manteniment

En data de juliol de 2022 s'ha rebut per e-mail la resposta del Servei d'Ocupació del Govern de les Illes Balears, en referència a l'oferta de feina d'auxiliar de manteniment presentada en data 13 de juliol de 2022 dient que d'acord al punt 2.5 de la instrucció SOIB 3/2022 de protocol de l'oferta pública: “no és possible realitzar la selecció ja que ni l'Estatut dels treballadors, ni el conveni col·lectiu del Consell de Mallorca, fan referència a la encomana del procés de gestió de les seves ofertes públiques al SOIB”.

Atès tot l‘anterior, en data 27 de juliol de 2022, s'ha adoptat un acord amb els representants sindicals de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca per aprovar la convocatòria i les bases específiques que regiran el procés selectiu, mitjançant concurs de mèrits, per a la creació d'una borsa de treball de la categoria d'auxiliar de manteniment de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca, així com la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears

FONAMENTS DE DRET

1.- Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la Funció Pública.

2.- Article 4 i l'article 12 del Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s'aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servi de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3.- Articles 4.3 i 4.4 de la Resolució, de dia 26 de setembre de 2016, de la Consellera de Modernització i Funció Pública per la qual s'aprova l'acord que estableix les bases generals que han de regir el processos selectius per a la cobertura de personal interí i laboral al Consell de Mallorca.

4.- Article 17. k) dels Estatuts de l'IEHM, aprovats per acord del Ple de 6 d'octubre de 1997 (BOIB núm. 137, de 4 de novembre de 1997), correspon al President de l'IEHM contractar el personal en el marc de les plantilles i el Pla Generals d'Activitats aprovats pel Consell de Mallorca. Complementat per l'article 17. o) dels esmentats Estatuts de l'IEHM que faculta el President a exercir quantes altres facultats que no estiguin expressament reservades als restants òrgans de govern de l'Institut o que no ho assenyalin i atorguin els Estatuts o la Junta Rectora de l'Institut de conformitat amb allò que estableixi el Reglament de Règim Interior.

5.- Art.22 de la Llei 34/1988, d'11 de novembre, General de Publicitat.

Per tot això, el  President de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca, en us de les atribucions que li son conferides: 

RESOL

1r. APROVAR la creació d'una borsa de treball pel procediment extraordinari per a la provisió d'auxiliars de manteniment a l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca segons les bases aprovades el 27 de juliol de 2022 d'acord amb els representants sindicals de l'Institut Hípic de Mallorca (Annex I) i el model de sol·licitud corresponent (Annex II).

2n. ORDENAR la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca.

 

Palma, (signat electrònicament: 17 d'agost de 2022)

El president de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca Lluís Socias Abraham

 

ANNEX I BASES ESPECÍFIQUES QUE REGIRAN EL PROCEDIMENT SELECTIU MITJANÇANT CONCURS DE MÈRITS PER A LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL  PEL PROCEDIMENT EXTRAORDINARI PER A LA PROVISIÓ D'AUXILIARS DE MANTENIMENT A L'INSTITUT DE L'ESPORT HÍPIC DE MALLORCA

- Escala: Especial

- Subescala: Serveis especials

- Grup o subgrup: E

- Denominació: Auxiliar de Manteniment

- Procediment de selecció: Concurs

- Jornada laboral: Completa (40 hores setmanals de dilluns a diumenge)

- Localització del lloc de feina: Hipòdrom de Manacor

- Salari brut anual: 24.079,17 euros

1. - Objecte de la convocatòria

L'objecte de la present convocatòria és la creació, mitjançant el procediment de concurs, d'una borsa de treball per a cobrir les possibles vacants, baixes, vacances, permisos, llicències, necessitats urgents de contractació o qualsevol supòsit de contractació de personal auxiliar de manteniment de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca.

2. - Forma de selecció

La selecció es realitzarà mitjançant el procediment de concurs, de conformitat amb els apartats que es detallen en el punt 8 d'aquestes bases.

En cas d'empat, s'haurà de resoldre per part del Tribunal qualificador en el moment d'haver finalitzat les valoracions totals. Per resoldre aquests empats, es seguiran successivament els criteris següents:

a. La major puntuació obtinguda en l'apartat d'experiència professional

b. Ser major de 45 anys

c. Ser una dona víctima de violència de gènere

d. Tenir majors càrregues familiars

e. Si persisteix l'empat, s'ha de resoldre per sorteig

 

3.- Requisits dels aspirants

Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data de finalització del termini de presentació de les sol·licituds, els requisits següents, els quals han d'estar vigents durant tot el procediment selectiu:

a) Tenir nacionalitat espanyola o estar inclòs en algun dels supòsits regulats a l'article 57.4 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, relatiu a l'accés al treball públic de nacionals d'altres estats.

b) Tenir complerts 18 anys i no haver arribat a l'edat màxima de jubilació forçosa.

c) Estar en possessió del certificat d'escolaritat o estar en condicions d'obtenir-lo en la data en que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. En cas de titulacions obtingudes en l'estranger, l'aspirant haurà d'estar en possessió de la credencial que n'acrediti l'homologació.

d) Estar en possessió del permís de conduir tipus B en vigor.

e) No haver estat separat ni acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes o qualsevol altra entitat de caràcter públic, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a l'exercici de les funcions públiques per resolució judicial. En cas de pertànyer a un altre estat, no trobar-se inhabilitat/da o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés al servei públic.

f) Tenir plena capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques corresponents a la categoria d'auxiliar de manteniment i no patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic que impedeixi l'exercici de les funcions corresponents.

g) Acreditar el certificat de nivell A2 de català, mitjançant l'aportació del certificat o document lliurat per l'EBAP o la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears o qualsevol dels certificats o documents considerats equivalents per l'Administració d'acord amb la normativa vigent.

4.- Funcions

- Conducció dels vehicles necessaris per al desenvolupament del manteniment de les instal·lacions de l'hipòdrom de Manacor.

- Maneig de la maquinària necessària pels treballs d'adequació de les pistes de competició.

- Responsabilitzar-se de la seguretat i higiene, així com dels mitjans materials al seu càrrec.

- Realitzar reparacions menors que se li encomanin, com ara de pintura o altres.

- Rebre i emmagatzemar eines, peces de recanvi i materials.

5.- Presentació de sol·licituds

El formulari de sol·licitud per participar en la convocatòria està a disposició de les persones aspirants a la pàgina web de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca (https://www.instituthipicdemallorca.com/) i a les oficines de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca a Palma (Ctra. Palma-Sóller, km. 3,5) i a Manacor (Ctra. de Palma a Artà, km. 48).

Les sol·licituds per a participar a la present convocatòria es presentaran en el registre electrònic o físic  de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca, a Palma (Ctra. Palma-Sóller, km. 3,5) o a Manacor (Ctra. de Palma a Artà, km 48), en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des del dia següent de la publicació de la convocatòria en el BOIB. Les bases també es publicaran a la seu electrònica de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca.

A la sol·licitud s'hi haurà d'adjuntar ordenadament la següent documentació:

1) Còpia acarada o fotocòpia del DNI, o en cas de no tenir nacionalitat espanyola, fotocòpia del NIE, passaport o targeta de residència.

2) Còpia acarada o fotocòpia de la titulació acadèmica recollida en el punt 3.c) de les presents bases.

3) Còpia acarada o fotocòpia del permís de conduir exigit en l'apartat 3.d).

4) Còpia acarada o fotocòpia del certificat de coneixements de llengua catalana expedit per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears, o bé dels títols, diplomes i certificats equivalents d'acord amb la normativa vigent, conforme al punt 3.g) de les presents bases.

5) Relació de mèrits que s'al·leguen: aquesta relació s'haurà de presentar en forma de llista on constaran detallats i ordenats els documents que es presenten per justificar els mèrits, d'acord amb els blocs que seran objecte de valoració segons l'apartat 8 d'aquestes bases. El llistat de mèrits s'ha d'acompanyar per l'original o còpia autèntica dels títols justificatius de cada mèrit que s'al·legui. Els mèrits al·legats sense justificació documental no es tindran en consideració. Tots els documents referits als mèrits s'hauran de presentar dins del termini de presentació de les sol·licituds, sense que es puguin presentar en cap altre moment.

6)  Certificat de vida laboral.

El documents s'han de presentar en qualsevol de les dues llengües oficials de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

La falsedat en les dades que es facin constar a la sol·licitud o a la documentació annexa determina l'exclusió immediata de la persona sol·licitant, sense perjudici de les mesures legals que corresponguin.

La presentació de la documentació original serà requerida en el moment de la contractació.

La presentació d'una sol·licitud implica l'acord amb el contingut de les presents bases i també el consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part a la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent en aquesta matèria.

6.- Admissió de les persones aspirants

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, l'autoritat convocant declararà, mitjançant resolució, aprovada la llista provisional dels aspirants admesos i exclosos a la borsa. La llista, juntament amb la composició nominativa del Tribunal qualificador, es publicarà en el tauler d'anuncis de la seu electrònica i a la pàgina web de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca. Hi constarà el número de document nacional d'identitat de l'aspirant i, si escau, la causa d'exclusió.

A fi d'evitar errors, i, si se'n produeixen, de possibilitar-ne l'esmena dins el termini establert i en la forma escaient, les persones aspirants han de comprovar que no figuren en la relació de persones excloses i, que a més, consten en la llista de persones admeses.

Als efectes de l'establert a les presents bases, s'entenen com a causes d'exclusió no esmenables:

- La presentació de la sol·licitud fora de termini.

- La falta de qualsevol requisit de participació el darrer dia del termini de presentació d'instàncies.

- Qualsevol altra causa que resulti de la normativa aplicable.

Les persones aspirants excloses o admeses disposaran d'un termini de tres dies hàbils, a comptar des de l'endemà que s'hagi publicat la resolució, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu. Es considerarà que desisteixen de la seva sol·licitud si no compleixen el requeriment. Les esmenes o l'aportació dels documents es presentaran en el Registre de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca.

Finalitzat el termini al qual es refereix el paràgraf anterior, i esmenades, si escau, les sol·licituds, el president de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca dictarà una resolució per la qual s'aprova la llista definitiva de persones admeses i excloses. Aquesta resolució es publicarà a la pàgina web i al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca.

7.- Tribunal qualificador

El Tribunal qualificador estarà constituït per cinc membres funcionaris de carrera o personal laboral fix; qualsevol d'ells podrà actuar indistintament. La designació del tribunal inclourà la dels corresponents suplents. La designació del tribunal qualificador es farà en la resolució del president de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca que aprovarà la llista provisional d'aspirants admesos i/o exclosos, i que es publicarà a la pàgina web i al Tauler d'Anuncis de la seu electrònica de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca.

El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de la meitat més un dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense president/a ni secretari/ària, i les seves decisions s'adoptaran per majoria. Tots els membres del Tribunal tindran veu i vot. En el cas que es produeixi un empat en les decisions del Tribunal, el president/a podrà fer ús del vot de qualitat per desfer-lo.

La totalitat dels membres del Tribunal Qualificador ha de posseir un nivell de titulació igual o superior a l'exigit per a ser admès en aquesta convocatòria. L'abstenció i recusació dels membres de l'òrgan de selecció es farà efectiva d'acord amb el que disposen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.

El Tribunal qualificador queda facultat per resoldre els dubtes o reclamacions que puguin originar-se amb la interpretació o aplicació de les bases de la present convocatòria, així com prendre decisions en relació a la forma de procedir en els casos no previstos en aquestes bases.

Els representants dels treballadors podran assistir com observadors a les proves que es realitzin i també podran tenir accés a la documentació del procediment de selecció per tal de garantir la imparcialitat i objectivitat de tot el procés.

8.- Concurs: valoració de mèrits

La puntuació màxima del concurs serà de 31 punts. El Tribunal no podrà valorar els mèrits dels quals no s'hagi presentat acreditació documental en el termini de presentació d'instàncies i no es comptabilitzarà cap mèrit que no estigui degudament acreditat.

8.1 – Serveis prestats: màx. 15 punts

En aquest apartat es valorarà l'experiència professional fins a un màxim de 15 punts d'acord amb els següents criteris:

- els serveis prestats en qualsevol administració pública que estiguin relacionats amb la plaça o lloc convocats, en una categoria igual o similar a raó de 0,25 punts per cada mes de serveis prestats.

- els serveis prestats en qualsevol empresa privada que estiguin relacionats amb la plaça o lloc convocats, en una categoria igual o similar a raó de 0,15 punts per cada mes de serveis prestats.

Els serveis prestats s'han d'acreditar de la següent forma:

- Sector públic: certificat de vida laboral i certificat de la Administració pública on consti temps treballat i categoria.

- Sector privat: certificat de vida laboral acompanyat del contracte laboral, nòmines o el certificat d'empresa on s'acreditin les funcions desenvolupades.

8.2 – Coneixements de llengua catalana: màx. 3 punts

Només es valoren els certificats de català de nivell superior als demanats com a requisit.

• Certificat B2:   1 punt

• Certificat C1:  2 punts

• Certificat C2:   2,5 punts

• Certificat LA:   + 0,5 punts

Si l'aspirant acredita posseir més d'un certificat, només s'ha de valorar el certificat que acredita un nivell de coneixement superior, tret del certificat de coneixements de llenguatge administratiu que s'acumula a la puntuació de l'altre certificat que s'acredita.

8.3 – Formació acadèmica: màx. 5 punts

Formació reglada amb relació directa amb les funcions corresponents amb la categoria. No s'ha de valorar la titulació que s'exigeix com a requisit per a participar en aquesta convocatòria.

a) Per cada títol de tècnic/a superior de formació professional o certificat de professionalitat de nivell 3: 5 punts

b) Per cada títol de tècnic de formació professional o certificat de professionalitat de nivell 2: 2,5 punts

8.4 – Cursos i accions formatives: màx. 8 punts

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament impartits o promoguts per les administracions públiques; els impartits en el marc dels acords de formació contínua entre l'Administració i els agents socials, així com els homologats per l'EBAP i els cursos impartits per les organitzacions sindicals, quan el contingut estigui directament relacionat amb les funcions del lloc de feina convocat. Es valoraran en tot cas, el curs bàsic de prevenció de riscos laborals i els cursos en matèria d'igualtat. En aquest apartat la puntuació màxima serà de 8 punts.

Es valorarà cada acció formativa específica relacionada amb el lloc de treball, segons el barem següent:

•  Cursos de fins a 10 hores lectives: 0,25 punts per curs

•  Cursos de 11 a 20 hores lectives: 0,50 punts per curs

•  Cursos de 21 a 30 hores lectives: 0,75 punts per curs

•  Cursos de 31 a 40 hores lectives: 1 punt per curs

•  Cursos de 41 a 60 hores lectives: 1,50 punts per curs

•  Cursos de més de 60 hores lectives: 2 punts per curs

Les accions formatives s'acreditaran mitjançant els corresponents certificats, diplomes i títols o còpia autèntica dels mateixos on es detalli l'objecte del curs i el nombre d'hores que comprenia el mateix. Aquells diplomes o títols on no s'assenyali el nombre d'hores del curs es computaran amb 0,15 punts per curs.

9.- Publicació de les valoracions i aprovació de la borsa de treball

L'ordre de classificació dels aspirants es determinarà per la suma de les puntuacions obtingudes en els apartats anteriors i es publicaran els resultats provisionals a la pàgina web i al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca d'acord amb l'ordre de puntuació obtinguda, amb indicació de la puntuació final i del número de DNI o NIE dels candidats.

Les persones aspirants disposaran de 3 dies hàbils, des de la publicació de la llista, per efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar la revisió de la seva puntuació davant el Tribunal. Les reclamacions es presentaran en el Registre de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca.

El Tribunal disposarà d'un termini de 3 dies hàbils per resoldre les reclamacions que es presentin, i, tot seguit, donarà trasllat al president de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca, de la llista definitiva amb les puntuacions obtingudes pels aspirants. El President aprovarà la creació de la borsa de treball on constarà l'ordre dels aspirants de major a menor puntuació. La borsa de treball aprovada es publicarà a la pàgina web i al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca.

10.- Concurs: Funcionament de la borsa de treball i crida

Els components de la borsa de treball seran requerits, per estricte orde de puntuació, per cobrir les vacants, substitucions i necessitats del servei que puguin sorgir, així com per pal·liar eventuals puntes de treball del servei.

L'oferta de treball es farà via telefònica. En primer lloc es cridarà al telèfon mòbil i, en cas de no poder contactar, se'l cridarà a l'altre número de telèfon que s'hagi assenyalat a la instància. Si no s'aconsegueix localitzar a la persona per telèfon, se li enviarà un correu electrònic a l'adreça indicada a la instància. A l'expedient es deixarà constància de les gestions efectuades.

En el termini màxim d'un dia hàbil a comptar des de la comunicació, la persona integrant de la borsa ha de manifestar el seu interès en la vacant ofertada. Si no manifesta la conformitat dins aquest termini, renuncia expressament a l'oferiment de feina, no respon al telèfon de contacte que ha facilitat, o es dona una altra circumstància que impliqui la no resposta a l'oferta de feina, passarà a ocupar el darrer lloc de la borsa de treball i s'avisarà al següent integrant de la llista. Aquest criteri serà el que es seguirà en cada contractació.

No obstant, es mantindrà en l'ordre de la borsa de treball als aspirants que, en el moment de la crida, es trobin en alguna de les següents situacions:

- Incapacitat temporal per baixa mèdica, incloent-se també la situació de suspensió del contracte per risc durant l'embaràs.

- Permís de maternitat o paternitat.

La justificació documental per acreditar aquests casos s'haurà d'entregar en un termini màxim de tres dies hàbils a comptar a partir del requeriment per ocupar el lloc de feina. Aquestes persones es consideraran com a no disponibles i no seran cridats per oferir-los un lloc de feina mentre estiguin en aquesta situació. Una vegada finalitzada aquesta situació ho hauran de comunicar a l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca, per a tornar a estar en situació de disponibles i ser objecte de crida en el cas de noves contractacions.

Aquesta borsa tindrà una duració de tres anys des de la seva constitució o fins que es convoqui una borsa per procediment ordinari.

11.- Contractació

Les persones que formin part de la borsa i acceptin l'oferiment de treball hauran de presentar en el termini que en cada cas se'ls hi comuniqui, els documents que calguin per a la seva contractació. Si no es presenta la documentació requerida dins el termini establert, excepte en casos de força major, no podran ser contractades i quedaran excloses de la borsa.

Si la persona interessada renuncia al lloc de feina, una vegada acceptada la vacant i cursada l'alta a la seguretat social, serà expulsat de la borsa de treball.

L'integrant de la borsa que sigui contractat per l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca  i que causi baixa per finalització del seu contracte de treball amb l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca, es reincorporà novament a la borsa en el lloc d'aquesta que li correspongui en relació amb els punts obtinguts. Si el cessament de la relació laboral es produeix per renúncia voluntària, per no superar el període de prova o per culpa del treballador, per les causes tipificades a la normativa laboral com a la normativa de funció pública, aquest sortirà de la borsa de treball.

12.- Incidències

El Tribunal queda facultat per a resoldre dubtes i discrepàncies que s'originin durant el desenvolupament del procediment i per a promoure el bon funcionament del procés de selecció.

 

 

 

ANNEX II SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ PER A PARTICIPAR EN EL CONCURS DE MÈRITS PER FORMAR UNA BORSA DE TREBALL D'AUXILIAR DE MANTENIMENT DE L'INSTITUT DE L'ESPORT HÍPIC DE MALLORCA

SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ: BORSA DE TREBALL

Dades personals

 Llinatges:

 

 Nom:

 

 DNI/NIE:

 

Data de naixement:

 

 Nacionalitat:

 

Dades a efectes de notificació

Domicili:

 

Codi postal:

 

País:

 

Província:

 

Municipi:

 

Adreça electrònica:

 

Telèfon/s:

 

 

 

REQUISITS

 S'adjunta:

 

DNI / NIE        (   )                         NIVELL DE CATALÀ    (   )         

                  

 

 

CERTIFICAT DE VIDA LABORAL   (   )

 

 TÍTOL ACADÈMIC       (   )                                  PERMÍS DE CONDUIR B   (   )                        

(   )

Declara tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que són necessàries per a l'exercici de les funcions de l'especialitat o categoria a que correspon aquesta borsa.

(   )

Declara que no he estat separat/ada, mitjançant expedient disciplinari, del servei de       cap Administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats a  autònomes, ni es troba inhabilitat o inhabilitada de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial per accedir a l'especialitat o categoria d'aquesta borsa.

(    )

Autoritza l'ús de l'adreça de correu electrònic i del telèfon a efectes de notificació de tràmits relatius al procediment

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA DELS MÈRITS

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

a) Serveis prestats en qualsevol administració pública, exercint funcions de naturalesa  o de contingut tècnic anàlogues a les del cos, escala i categoria o especialitat de la borsa.

 

Denominació lloc de feina

Durada

Administració

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

7.

 

 

 

8.

 

 

 

9.

 

 

 

10.

 

 

 

b) Serveis prestats en una empresa privada, exercint funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlogues a les del cos, escala i categoria o especialitat de la borsa.

 

Denominació lloc de feina

Durada

Empresa

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

7.

 

 

 

8.

 

 

 

9.

 

 

 

10.

 

 

 

 

FORMACIÓ (MÈRITS ACADÈMICS)

a) Estudis acadèmics oficials relacionats amb les funcions del llocs de feina.

1.

2.

3.

4.

5.

 

CURSOS I ACCIONS FORMATIVES

a) Cursos de formació relacionats amb les funcions del lloc de feina.

 

Denominació del curs

Nº. hores

Organisme que expedeix el títol

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

7.

 

 

 

8.

 

 

 

9.

 

 

 

10.

 

 

 

11.

 

 

 

12.

 

 

 

13.

 

 

 

14.

 

 

 

15.

 

 

 

(En cas de presentar més cursos, s'han d'enumerar en un document annex)

CONEIXEMENTS DE LLENGUA CATALANA

Nivell de català (marqueu la casella que pertoqui):

A2  (  )     B1 (  )    B2  (  )    C1  (  )    C2  (  )    LA  (  )

NOTA: l'especificació dels mèrits al·legats no eximeix de la presentació de la pertinent acreditació documental.

(  ) Declar que són certes les dades i la relació de mèrits al·legats en aquest document i   que són els únics que vull al·legar. Així mateix, don consentiment perquè l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca tracti aquestes dades a l'efecte derivat d'aquesta convocatòria.

Data i signatura:

 

D'acord amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, s'informa a la persona interessada que les dades facilitades seran incloses en el fitxer del Registre de documents i a la Base de Dades de RRHH per al seu tractament informàtic en el procés de selecció. Així mateix, s'informa a la persona interessada de la possibilitat d'exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes inclosos a la legislació vigent, mitjançant escrit presentat en el Registre de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca.