Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 418979
Acord del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa en relació amb el Conveni de col·laboració entre el Consell Insular d’Eivissa i l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia relatiu a la cooperació econòmica en el finançament del servei públic integral de recollida i transport de residus urbans municipals de l’any 2022

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, en sessió extraordinària i urgent de data 25 de juliol de 2022, va aprovar per unanimitat, l'acord següent:

(...)

PROPOSTA D'ACORD:

PRIMER. APROVAR I SUBSCRIURE el conveni de col·laboració entre el Consell Insular d'Eivissa i l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, amb NIF: P0704800B, relatiu a la cooperació econòmica per al finançament del servei públic integral de recollida i transport de residus urbans municipals de l'any 2022, per import màxim de 809.596,25 €, que consta a l'expedient núm. 2022/14332B, amb CSV 14161355224275053716.

SEGON. APROVAR la dotació econòmica de la subvenció per un import màxim de 809.596,25 €, a càrrec de l'aplicació pressupostària 9420.46207 del vigent pressupost.

TERCER. APROVAR, la despesa anticipada, a favor de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia per un import màxim de 809.596,25 € corresponent, al 100% de l'import de l'aportació dinerària, de conformitat amb la clàusula setena del conveni.

QUART APROVAR l'ampliació del termini màxim de justificació de tres a sis mesos , del pagament avançat que es puguin fer en el marc de l'execució del conveni, d'acord amb allò establert a la base 23 de les Bases d'execució del Pressupost General Integrat del Consell Insular d'Eivissa de l'exercici 2022.

CINQUÈ - DESIGNAR com a representants del Consell Insular d'Eivissa en la Comissió de Seguiment del Conveni de col·laboració entre el Consell Insular d'Eivissa i l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia relatiu a la cooperació econòmica per al finançament del servei públic integral de recollida i transport de residus urbans municipals de l'any 2022, les persones següents:

  • Maria Fajarnés Costa, consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal, que exercirà les funcions de presidenta de la Comissió.
  • Rebeca Miguel Climent, tècnica mitjana adscrita al del Departament de Presidència i Gestió Ambiental, que actuarà com a vocal.
  • Belén Planells Tur, cap de Secció de Medi Ambient, que actuarà com a vocal.
  • Concepción Rebollo Laserna, assessora jurídica i cap de Servei de Presidència, que actuarà com a secretària.

SISÈ.. PUBLICAR el conveni al Portal de transparència del Consell Insular d'Eivissa (http://transparencia.conselldeivissa.info), de conformitat amb l'establert als articles 5.4 i 8.1 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, així com en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la Base Nacional de Dades de Subvencions (BNDS), una vegada s'hagi aprovat, de conformitat amb allò establert a l'article 18 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. I donar compliment a allò establert a l'article 53 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, pel que fa a la remissió del conveni signat a la Sindicatura de Comptes, com a òrgan de fiscalització externa competent de la Comunitat Autònoma.

SETÈ. Donar trasllat d'aquesta aprovació a l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.

 

Eivissa, 27 de juliol de 2022

La cap de secció d'Indústria Olga Torres Ribas

Conveni de col·laboració entre el Consell Insular d'Eivissa i l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia relatiu a la cooperació econòmica en el finançament del servei públic integral de recollida i transport de residus urbans municipals de l'any 2022

Parts

Vicent Marí Torres, president del Consell Insular d'Eivissa (en endavant, CIE), actuant en nom i representació d'aquesta Administració, de conformitat amb el que disposen l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 8/2000, de 27 d'octubre, de consells insulars i l'article 52 del Reglament orgànic del Consell Insular d'Eivissa, així com l'article 34.1.b de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local (en endavant, LBRL).

Ángel Luis Guerrero Domínguez, alcalde de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia (en endavant, l'Ajuntament) per nomenament del Ple de 15 de juny de 2019, en nom i representació d'aquesta entitat, actuant en virtut de les facultats previstes a l'article 21.1.b) de la Llei 7/85, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.

Antecedents

1. La Constitució espanyola preveu a l'article 45 que tothom té dret a disposar d'un medi ambient adequat per al desenvolupament de la persona, i el deure de conservar-lo. Així mateix, també preveu que els poders públics vetllaran per la utilització racional de tots els recursos naturals, a fi de protegir i millorar la qualitat de la vida i defensar i restaurar el medi ambient, amb el suport de la indispensable solidaritat col·lectiva.

L'Estatut d'autonomia de les Illes Balears, segons la redacció donada per la Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, que va reformar el dit Estatut, estableix en l'article 12 els principis rectors de l'activitat pública, i disposa que les institucions pròpies de la comunitat autònoma han de promoure, com a principis rectors de la política econòmica i social, el desenvolupament sostenible.

Així mateix, l'article 23 estableix que tota persona té dret a gaudir d'una vida i un medi ambient segur i sa. Les administracions públiques de les Illes Balears, en l'àmbit de les seves competències, han de protegir el medi ambient i han d'impulsar un model de desenvolupament equitatiu, territorialment equilibrat i sostenible.

Els poders públics de la comunitat autònoma han de vetllar per la defensa i la protecció de la naturalesa, del territori, del medi ambient i del paisatge. Han

d'establir polítiques de gestió, ordenació i millora de la seva qualitat, harmonitzant-les amb les transformacions que es produeixen per l'evolució social, econòmica i ambiental.

2. És voluntat del Consell Insular d'Eivissa cooperar econòmicament per finançar el servei públic integral de recollida i transport de residus urbans municipals, per tal de reduir el cost al qual es fa front per a la prestació d'aquest servei i, al mateix temps, assegurar una execució eficaç i sostenible a tots els municipis de l'illa d'Eivissa. Per aquest motiu, es vol destinar una quantitat, distribuïda entre els diversos consistoris d'acord amb les dades de població de l'Institut Nacional d'Estadística (INE) de 2021, al finançament del servei públic municipal abans referit, i de la qual resultaria la distribució següent:

4.371.974,26 €

Distribució segons població 2021

Aportació Total

Ajuntaments

Població 2021 (INE)

Percentatge població

Ajuntament d'Eivissa

50.643

33,14%

1.448.827,98 €

Ajuntament de Sta. Eulària des Riu

40.038

26,20%

1.145.433,22 €

Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia

28.299

18,52%

809.596,25 €

Ajuntament de Sant Antoni de Portmany

27.205

17,80%

778.298,39 €

Ajuntament de Sant Joan de Labritja

6.635

4,34%

189.818,41 €

TOTAL

152.820

100,00%

4.371.974,26 €

3. Per la seua banda el Consell Insular d'Eivissa, en virtut de l'article 36 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local (LBRL) té, entre les seues competències pròpies:

“Article 36

1. Són competències pròpies de la Diputació o entitat equivalent les que li atribueixin en aquest concepte les lleis de l'Estat i de les Comunitats Autònomes en els diferents sectors de l'acció pública i, en tot cas, les següents:

(...) b) L'assistència i la cooperació jurídica, econòmica i tècnica als municipis, especialment als de menor capacitat econòmica i de gestió (...).

d) La cooperació en el foment del desenvolupament econòmic i social i en la planificació en el territori provincial, d'acord amb les competències de la resta d'administracions públiques en aquest àmbit.

2. A l'efecte del que es disposa en les lletres a, b i c de l'apartat anterior, la Diputació o entitat equivalent:

(...)

b) Assegura l'accés de la població de la Província al conjunt dels serveis mínims de competència municipal i a la major eficàcia i economia en la prestació d'aquests mitjançant qualssevol fórmules d'assistència i cooperació municipal.

Amb aquesta finalitat, les Diputacions o entitats equivalents podran atorgar subvencions i ajudes amb càrrec als seus recursos propis per a la realització i el manteniment d'obres i serveis municipals, que s'instrumentaran a través de plans especials o altres instruments específics”.

4. D'altra banda, la Llei 8/2000, de 27 d'octubre, de consells insulars, disposa al seu article 46 que els consells insulars podran subscriure convenis o acords de cooperació amb la resta d'administracions públiques, en els quals s'estableixin lliurement els instruments de col·laboració necessaris per a l'assoliment de finalitats comunes d'interès públic i, d'una manera especial, amb els municipis de la mateixa illa per tal de garantir l'accés de la població al conjunt dels serveis municipals i la major eficàcia de la prestació d'aquests.

Finalment la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears estableix a l'article 68.1 que els ens locals poden subscriure, entre aquestos i amb les altres administracions, convenis interadministratius per a la millor prestació dels serveis públics.

La Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, preveu al seu article 48.1 que les administracions públiques, els seus organismes públics i entitats de dret públic vinculats o dependents i les universitats públiques, en l'àmbit de les seues competències respectives, poden subscriure convenis amb subjectes de dret públic i privat, sense que això pugui suposar cessió de la titularitat de la competència.

L'esmentada llei als seus articles 48 i següents estableix el règim jurídic d'aplicació als convenis.

Per tot l'exposat, les parts ens reconeixem mútuament la representació en la qual actuen i la capacitat legal necessària per formalitzar aquest Conveni, amb subjecció a les següents

Clàusules

PRIMERA. Objecte del Conveni

Aquest conveni de col·laboració, en el marc de la capacitat jurídica dels qui l'atorguen i de conformitat amb les competències que exerceix cada administració intervinent, té per objecte regular les aportacions del Consell Insular d'Eivissa (en endavant, CIE) a l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia (en endavant, l'Ajuntament) per tal d'assistir al consistori en el finançament del servei públic integral de recollida i transport de residus urbans municipals, amb la finalitat de mantenir i garantir l'eficàcia de la prestació del servei d'acord amb la competència de cooperació econòmica i atribucions establertes en l'article 36 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.

SEGONA. Compromisos de les parts

Són obligacions del Consell Insular d'Eivissa:

L'aportació econòmica a l'Ajuntament de la quantia de 809.596,25 € de la partida pressupostària 9420.46207. Les quanties a aportar pel Consell Insular d'Eivissa tendran, en tot cas, el caràcter d'aportacions màximes.

Són obligacions de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia:

1. L'aplicació de l'aportació dinerària per a aquest any 2022, amb l'obligació de repercutir-la en la reducció del cost al qual es fa front des de l'Ajuntament per la prestació del servei públic integral de recollida i transport de residus urbans municipals, tot tenint en compte l'article 19 de la Llei 8/1989, de 13 d'abril, de taxes i preus públics que, en el seu apartat 2, estableix que “(...) l'import de les taxes per la prestació d'un servei o per la realització d'una activitat no podrà excedir, en el seu conjunt, del cost real o previsible del servei o activitat del qual es tracti o, en el seu defecte, del valor de la prestació rebuda”.

2. La justificació que l'aplicació de l'aportació econòmica rebuda del Consell Insular d'Eivissa a l'empara del present conveni s'ha destinat a l'objecte del mateix, tot d'acord amb la clàusula vuitena.

 

TERCERA. Compatibilitat de les ajudes

Aquesta aportació és compatible amb qualsevol altra ajuda pel mateix concepte que es concedeixi per part d'altres entitats públiques o privades, sense perjudici de l'obligació de l'Ajuntament de comunicar aquest fet al Consell Insular d'Eivissa.

En cap cas l'import de les aportacions i les ajudes rebudes pel mateix concepte, aïlladament o en concurrència, no pot superar el cost total de les prestacions dels serveis, de conformitat amb el que disposa l'article 19 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

QUARTA. Comissió de seguiment

Aquesta comissió estarà integrada per:

  • el president del Consell Insular d'Eivissa o conseller/a executiu/iva en qui delegui, que exercirà les funcions de president de la comissió.
  • l'alcalde de l'Ajuntament signant del conveni o regidor/a en qui delegui, que exercirà les funcions de vicepresident de la comissió.
  • dos tècnics/iques de l'Ajuntament signant del conveni, que actuaran com a vocals.
  • dos tècnics/iques del Consell Insular d'Eivissa, que actuaran com a vocals.
  • un/a funcionari/ària del Consell Insular d'Eivissa, assessor/a jurídic/a, que actuarà com a secretari/ària de la comissió.

La comissió podrà convocar a les seues reunions els assessors que consideri oportú d'acord amb els assumptes que hagin d'avaluar en cada sessió.

Són funcions d'aquesta Comissió:

a) El seguiment, la vigilància i el control de l'execució del Conveni i dels compromisos adquirits per les parts.

b) Resoldre els problemes d'interpretació i compliment que es puguin plantejar respecte del Conveni.

CINQUENA. Naturalesa del Conveni

El present Conveni de col·laboració es troba exclòs de l'àmbit d'aplicació de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, d'acord amb el que estableix l'article 6 d'aquesta llei.

SISENA. Liquidació del Conveni

El compliment i/o la resolució del Conveni donarà lloc a la liquidació amb l'objecte de finalitzar les obligacions i els compromisos de cada una de les parts en els termes de l'article 52 de la Llei 40/2015.

SETENA. Pagament

El pagament anticipat es farà una vegada signat el present Conveni i correspon al 100% de l'aportació prevista per a aquest exercici pressupostari i que es justificarà en el termini ampliat de sis mesos, d'acord amb les Bases d'Execució del Pressupost del Consell Insular d'Eivissa, a comptar des de la data del pagament efectiu de la quantia total a aportar.

VUITENA. Justificació

Per a la justificació, que s'haurà de fer en el termini establert a la clàusula setena del present conveni, l'Ajuntament haurà de presentar la documentació següent:

a) Informe de la Intervenció, certificat per la Secretaria de l'Ajuntament, de les factures corresponents a la despesa realitzada en 2022 i efectivament pagada en 2022-2023, adjuntant taula de fulls de càlcul detallant concepte, quantia i data de pagament de les despeses objecte del conveni. Així mateix, s'adjuntaran les factures emeses per l'empresa/es encarregada/es del servei integral de recollida i transport de residus urbans municipals a les quals fa referència l'informe de la Intervenció.

b) Certificat on s'informi de l'import total al qual hagi fet front l'Ajuntament en concepte del servei públic integral de recollida i transport de residus urbans municipals, desglossant els imports rebuts de diferents fons per finançar el dit servei i, en particular, els fons percebuts del Consell Insular d'Eivissa a l'empara del present conveni i els fons provinents de la recaptació mitjançant taxes o tributs.

c) Còpia dels rebuts individuals emesos en concepte de recollida i transport de residus urbans municipals, on consti la indicació que la prestació del servei ha estat subvencionada pel Consell Insular d'Eivissa i en quin percentatge.

 

​​​​​​​NOVENA. Justificació final

1. L'ajuntament haurà de comunicar al CIE, fins i tot amb posterioritat a la finalització de la vigència del conveni, qualsevol variació de les despeses efectivament incorregudes que impliqui que aquestes siguin finalment inferiors a l'import total de la subvenció pagada.

2. Si una vegada revisada la documentació justificativa de les actuacions realitzades objecte d'aquest Conveni es comprova que les despeses justificades per l'Ajuntament, en el concepte subvencionable, són inferiors a les derivades de l'execució total del Conveni, l'Ajuntament ha de retornar al CIE les quanties no aplicades ja cobrades anticipadament.

A aquests efectes, s'iniciarà el procediment establert per reintegrar pagaments indeguts, mitjançant un acord d'iniciació que es notificarà a l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia i fixarà la quantia del reintegrament i el termini per formular-hi al·legacions o fer l'ingrés.

Pertocarà el reintegrament de les quantitats percebudes i d'interès de demora des del moment del pagament de la subvenció en els casos que estableix l'article 44 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions.

DESENA. Seguiment

El seguiment i l'avaluació de les actuacions objecte d'aquest Conveni es realitzarà a través dels representants de les parts integrants de la Comissió Mixta que es constituirà a tal efecte.

ONZENA. Revisió i modificació del Conveni

Els termes d'aquest conveni podran ser revisats sempre que no alterin l'import de l'ajuda total concedida, la finalització o el seu termini d'execució.

Qualsevol altre tipus de modificació dels termes del present conveni, haurà de ser aprovada per les parts i serà inclosa en aquest conveni en forma d'addenda, a proposta de la Comissió Mixta de Seguiment.

DOTZENA. Informació i divulgació

L'Ajuntament haurà de consignar en els seus rebuts de fems emesos la indicació que la prestació del servei integral de recollida i transport de residus urbans municipals ha estat subvencionada pel Consell Insular d'Eivissa i en quin percentatge, tot d'acord amb la clàusula segona i vuitena.

L'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia té les obligacions de fer constar el finançament del CIE i de comunicar i convocar representats del CIE, a través del seu Gabinet de Premsa, a qualsevol acte o acció de difusió en mitjans de comunicació que realitzi la corporació local amb motiu d'informar sobre l'objecte del present conveni.

TRETZENA. Extinció

Seran causes de resolució i extinció del conveni, a més de la determinada per la seua vigència:

  • Pel compliment de les actuacions que constitueixen el seu objecte, en haver realitzat el pagament i la justificació de l'ajuda en la seua totalitat.
  • Denúncia del conveni per qualsevol de les parts feta amb un mínim d'un mes d'anticipació a la data prevista d'extinció.
  • Per acord de les parts.
  • Per les causes generals establertes per la legislació vigent.
  • L'anul·lació o la revocació de l'acte de concessió de la subvenció.
  • La impossibilitat material o legal de complir les obligacions que es deriven de l'objecte del Conveni.
  • L'incompliment per part de qualsevol de les parts de les obligacions establertes en aquest conveni suposarà la resolució del mateix. La resolució del Conveni per aquesta causa podrà derivar en una indemnització dels perjudicis causats a la part complidora.

CATORZENA. Reintegrament i revocació de l'ajuda

1. L'incompliment de l'obligació de justificar la finalitat de l'ajuda econòmica rebuda en la forma i els terminis establerts suposarà, a més de la revocació, la impossibilitat de rebre ajudes del Consell Insular d'Eivissa mentre no es faci la devolució de l'import reclamat.

En cas de reintegrament total o parcial pertocarà aplicar els interessos de demora, d'acord amb l'article 44 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

El reintegrament es realitzarà pel procediment regulat per les disposicions generals sobre procediments administratius contingudes en el títol IV de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sense perjudici de les especialitats que s'estableixen en la Llei general de subvencions i en el RLGS, en el qual s'ha de garantir l'audiència a les entitats interessades.

2. De conformitat amb l'article 17.3.n de la Llei general de subvencions, en relació amb l'article 37.2 de la mateixa llei, s'estableixen el següents criteris de graduació del possible incompliment material de l'activitat objecte d'aquesta subvenció, i sempre que l'entitat beneficiària acrediti una actuació inequívoca tendent a la satisfacció dels seus compromisos:

Grau d'incompliment material

Percentatge de reducció

> 0 % i < 25 %

25 %

> 25 % i < 50 %

50 %

> 50 % i < 75 %

75 %

> 75 % i < 100 %

90 %

100 %

100 %

La comissió mixta de seguiment aplicarà aquests criteris per determinar, si en fos el cas, l'import a reintegrar.

QUINZENA. Règim jurídic

El present conveni no té caràcter contractual sinó que articula una subvenció, i s'ha de regir per les seues clàusules, i en tot allò no previst en el present Conveni, per la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei 38/2003, i pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

En la realització de les activitats objecte d'aquest Conveni s'han d'observar les prescripcions contingudes a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades) (DOUE 4-5-2016), i a la resta de legislació vigent en matèria de protecció de dades personals que hi sigui d'aplicació.

SETZENA. Vigència

Aquest Conveni és vigent des del moment de la signatura fins al 15 de febrer de 2023 i comprèn totes les actuacions descrites a la clàusula segona que siguin objecte de les aportacions corresponents.

DISSETENA. Pròrroga

Queda prohibida la reconducció tàcita del Conveni; no obstant això, aquest Conveni es podrà prorrogar per voluntat de les parts per anys posteriors mitjançant una addenda al Conveni.

DIVUITENA. Publicitat del conveni

El present Conveni es publicarà a la Base de Dades Nacional de Subvencions en els termes expressats a l'article 18 de la Llei 38/2003, de 17 novembre, general de subvencions (LGS), al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al Portal de Transparència del Consell (http://transparencia.conselldeivissa.info), de conformitat amb l'establert als articles 5.4 i 8.1 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

DINOVENA. Òrgan competent per instruir i resoldre el procediment

El Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal del Consell és el competent per instruir el procediment d'aquest Conveni, de conformitat amb el Decret de Presidència núm. 2020000768, de modificació del Decret de Presidència núm. 2019000471, de data 10-7-2019, d'estructura del govern del Consell Insular d'Eivissa i creació de departaments, i del Decret de Presidència núm. 2019000484, de data 16-7-2019, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa (BOIB núm. 153, de 5 de setembre de 2020), que atribueix al Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal "l'activitat competencial pròpia del Consell Insular en matèria de cooperació i assistència local als municipis de l'illa, recollides tant a la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local com a la Llei 8/1993, d'1 de desembre, d'atribució de competències als consells insulars en matèria de règim local".

Dins d'aquest Departament correspon la consellera executiva, l'ordenació del procediment, en virtut del Decret de Presidència núm. 2019000484, de data 16-7-2019, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa (BOIB núm. 98 EXT., de 17-7-2020; modificacions al BOIB núm. 175, de 31-12-2019, BOIB núm. 101, de 4-6-2020 i al BOIB núm. 153, de 5 de setembre de 2020).

Pel que fa a la competència per aprovar aquest Conveni, de conformitat amb l'establert al Decret de Presidència núm. 2019000484, de data 16-7-2019, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa (BOIB núm. 98 EXT., de 17-7-2020; modificacions al BOIB núm. 175, de 31-12-2019, BOIB núm. 101, de 4-6-2020 i al BOIB núm. 153, de 5 de setembre de 2020), correspon al Consell Executiu "aprovar els convenis amb altres entitats públiques o privades la quantia dels quals superi els quinze mil euros (15.000 €)".

VINTENA. Diferències en la interpretació del Conveni

Les parts que subscrivim aquest Conveni ens comprometem a intentar resoldre en comú les diferències que puguin sorgir en la seua aplicació i interpretació. Però si això no és possible, les qüestions litigioses que puguin afectar la interpretació i l'execució d'aquest Conveni han de ser del coneixement i de la competència de l'ordre jurisdiccional contenciós administratiu.

I, en prova de conformitat, ambdues parts signam aquest Conveni en dos exemplars i a un sol efecte.

Eivissa, 27 de juliol de 2022

Pel Consell Insular d'Eivissa                                                Per l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia