Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR
Núm. 442212
Bases i convocatòria per a la concessió de subvencions a associacions i entitats en matèria de joventut, oci i temps lliure per a l’exercici 2022
Codi BDNS: 642014
La Junta de Govern, en sessió de 3 d'agost de 2022, va adoptar, per unanimitat, els següents acords:
Primer.- Aprovar les bases i convocatòria per la concessió de subvencions a associacions i entitats en matèria de joventut en els mateixos termes que consten, signades pel Sr. Simó Adrover Llompart el 1.08.2022, a l'expedient 2022/4994J.
Segon.- Aprovar una despesa per l'import de 10.000 € amb càrrec a l'aplicació pressupostària 100001-337-48000 del vigent pressupost municipal.
Tercer.- Registrar la informació a la Base de Dades Nacional de Subvencions i publicar les bases i convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web institucional.
AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR
Bases i convocatòria per a la concessió de subvencions a associacions i entitats en matèria de joventut, oci i temps lliure per a l'exercici 2022
Preàmbul
L'Ajuntament de Llucmajor, conscient de la importància de la tasca duita a terme per associacions i entitats en matèria de joventut, oci i temps lliure, ha decidit realitzar una convocatòria d'ajudes a associacions juvenils del municipi de Llucmajor amb l'objectiu de garantir la posada en marxa, la continuïtat i el desenvolupament de les activitats que les associacions juvenils duen a terme.
L'article 48 de la Constitució Espanyola de 1978 estableix que els poders públics han de promoure les condicions per a la participació lliure i eficaç de la joventut en el desenvolupament polític, social, econòmic i cultural.
En aquest context, l'article 25.2.l) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, atribueix al municipis competències en la promoció de l'esport i les instal·lacions esportives i d'ocupació del temps lliure. Així mateix, l'article 29.2.y) de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, assigna competències als municipis en matèria de regulació i gestió dels equipaments esportius i d'oci i promoció d'activitats.
Aquestes bases i convocatòria s'emmarquen en el Pla Estratègic de Subvencions de 2022 de l'Ajuntament de Llucmajor, publicat en el BOIB núm. 87 de 5 de juliol de 2022 per fomentar l'associacionisme juvenil.
D'acord amb el que preveu l'article 8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, aquesta convocatòria es regeix pels principis de publicitat, transparència, concurrència, objectivitat, igualtat i no discriminació, com també pels d'eficàcia en el compliment dels objectius fixats i eficiència en l'assignació i la utilització dels recursos públics.
Règim jurídic
En tot el que no regulen aquestes bases i convocatòria serà d'aplicació:
1. Objecte i finalitat
1.1. L'objecte d'aquestes bases i convocatòria és regular i fixar els criteris i el procediment de sol·licitud, tramitació, concessió, cobrament i justificació de les subvencions que atorgui l'Ajuntament de Llucmajor destinades a associacions i entitats juvenils, sense ànim de lucre, amb la finalitat de fomentar la posada en marxa, la continuïtat i el desenvolupament de les activitats que les associacions i entitats juvenils duen a terme en matèria de dinamització de l'oci i el temps lliure.
En especial, aquelles accions relacionades amb l'art, la cultura, l'educació, el patrimoni, l'esport, el lleure, l'oci saludable, el medi ambient, la igualtat, la diversitat sexual i de gènere o la promoció de la comunitat, i la participació juvenil.
1.2. Aquesta convocatòria pretén contribuir a finançar les despeses següents:
a) Despeses que siguin necessàries per a la posada en marxa o l'actualització de dades d'una associació o entitat juvenil.
b) Despeses que siguin necessàries per planificar, preparar, coordinar, difondre i executar el projecte, que s'hagin duit o s'hagin de dur a terme durant la temporalització prevista en la base 13, i responguin a la naturalesa del projecte subvencionat.
1.3. Els projectes que se subvencionen han de tenir per finalitat:
2. Dotació econòmica i crèdit pressupostari
El crèdit pressupostari destinat a atendre aquestes subvencions és de 10.000 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 100001-337-48000.
3. Règim de concessió
Les subvencions concedides d'acord amb aquesta convocatòria seguiran el procediment de concurrència competitiva.
4. Requisits per sol·licitar la subvenció
4.1. Poden obtenir la condició de persona beneficiària de les subvencions les associacions o entitats juvenils, sense ànim de lucre, que:
a) Estiguin legalment constituïdes i inscrites de forma definitiva en el registre pertinent, el dia que acabi el termini de presentació de les sol·licituds.
b) Estiguin donades d'alta en el RMEC.
c) Que el seu àmbit d'actuació inclogui el terme municipal de Llucmajor.
d) Incloguin entre les seves finalitats actuacions adreçades a la infància i/o a la joventut.
4.2. No poden obtenir la condició de beneficiàries les persones en les quals s'esdevengui alguna de les circumstàncies següents:
a) Quan entre elles concorre alguna de les prohibicions establertes en l'article 13 de la LGS.
b) Quan entre elles concorre alguna de les prohibicions establertes en els articles 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes, i de la Llei 8/2016, de 30 de maig, per garantir els drets de lesbianes, gais, trans, bisexuals i intersexuals, i per erradicar l'LGTBI-fòbia.
c) Les entitats associatives amb finalitat lucrativa, comercial, mercantil o similar, els col·legis professionals i les associacions professionals, les cooperatives i les fundacions.
d) Les associacions o entitats que no es trobin constituïdes legalment.
4.3. L'acreditació de no incórrer en les prohibicions establertes en l'article 13 de la LGS es farà mitjançant declaració responsable (annex 3).
El compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social s'ha d'acreditar mitjançant les certificacions acreditatives expedides per l'Agència Estatal d'Administració Tributària, l'Agència Tributària de les Illes Balears, i per la Seguretat Social. Les obligacions tributàries amb l'Ajuntament de Llucmajor es comprovaran d'ofici.
L'acreditació d'estar inscrit en el Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes d'aquest Ajuntament es comprovarà d'ofici.
Els requisits fixats en el punt 4 s'han de complir des del moment de la presentació de la sol·licitud o en la data final de la sol·licitud.
5. Obligacions de les persones beneficiàries
Són obligacions de les persones beneficiàries:
a) Complir l'objectiu, executar el projecte, realitzar l'activitat o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de la subvenció.
b) Justificar el compliment dels requisits i les condicions, així com la realització de l'activitat i el compliment de la finalitat que determini la concessió o el gaudi de la subvenció.
c) Prestar col·laboració i facilitar totes les evidències que siguin requerides en l'exercici de les funcions de control que corresponguin a l'Ajuntament de Llucmajor.
d) Els beneficiaris d'aquests ajuts, amb la presentació de la sol·licitud de l'ajut, autoritzen expressament l'Ajuntament de Llucmajor a sol·licitar i/o facilitar informació a altres administracions a fi de realitzar les tasques de comprovació i control d'aquesta en qualsevol de les seves fases.
e) Sotmetre's a les actuacions de comprovació i control financer previstes per la vigent normativa en matèria de subvencions.
f) Fer constar en els elements publicitaris de què disposin, físics o digitals, que l'activitat es desenvolupa amb el suport de l'Ajuntament de Llucmajor, fet que s'ha d'acreditar en el moment de la justificació.
6. Òrgans competents per instruir i resoldre el procediment. Termini de resolució i notificació
6.1. L'òrgan competent per a l'ordenació i la instrucció del procediment de concessió de la subvenció prevista en aquesta convocatòria és l'àrea de Joventut de l'Ajuntament de Llucmajor, que ha de dur a terme, d'ofici, les actuacions necessàries per instruir i tramitar el procediment en els termes establerts en l'article 24 de la LGS.
6.2. L'òrgan competent per resoldre aquesta convocatòria és el batle de l'Ajuntament de Llucmajor.
El termini màxim per resoldre i notificar l'acord serà de sis mesos a comptar de l'endemà de la finalització del termini de presentació de les sol·licituds. Les sol·licituds sobre les quals no hagi recaigut resolució expressa en el termini establert per resoldre i publicar s'entendran desestimades, sense perjudici que subsisteixi l'obligació de l'Administració de resoldre expressament. La resolució de concessió o denegació posarà fi a la via administrativa.
7. Sol·licituds
7.1. El termini per a la presentació de les sol·licituds és d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació d'aquestes bases i convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
7.2. Atesa la naturalesa dels beneficiaris i l'obligació de relacionar-se electrònicament de l'article 14.2 la LPAC, les sol·licituds s'han de presentar a la seu electrònica de l'Ajuntament de Llucmajor o al Registre Electrònic General de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es/registro/action/are/acceso.do)
7.3. Si la sol·licitud i la resta de documentació que s'ha de presentar no reuneix els requisits establerts en la convocatòria, és incompleta o incorrecta, es requerirà l'interessat perquè en el termini màxim de 10 dies esmeni les deficiències, i se l'advertirà que si no ho fa se'l tindrà per desistit de la seva petició.
7.4. La mera presentació de la sol·licitud suposa l'acceptació d'aquestes bases i convocatòria, i el compromís del sol·licitant de complir amb les obligacions i els deures que se'n deriven.
8. Documents que s'han d'adjuntar a la sol·licitud
8.1. Les sol·licituds s'han de formalitzar mitjançant els models annexos i han de contenir les dades necessàries per identificar l'entitat sol·licitant i la persona que la representa. Aquests models es troben annexos a aquestes bases i convocatòria i a la pàgina web de l'Ajuntament de Llucmajor (https://www.llucmajor.org/ca).
8.2. La documentació que s'ha de presentar amb la sol·licitud és la següent:
a) Model de sol·licitud (annex 1).
b) Fotocòpia del NIF de l'entitat sol·licitant i del DNI, NIF o NIE de la persona representat legal.
c) Documentació acreditativa de la vigència del càrrec del representant legal en virtut de la qual actua la persona signant de la sol·licitud o acreditació de l'autorització corresponent i suficient, en el cas que la signi una persona distinta.
d) Fotocòpia dels estatuts de l'entitat o documentació que acrediti que està legalment constituïda i registrada.
e) Sol·licitud d'alta de la titularitat del compte bancari (annex 2).
f) Certificats d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries de l'Agència Estatal d'Administració Tributària, de l'Agència Tributària de les Illes Balears i amb la Seguretat Social.
g) Annex 3, declaració responsable:
h) Annex 4. Memòria descriptiva de les actuacions per a les quals se sol·licita la subvenció, en la qual s'han d'especificar, com a mínim, els punt següents: descripció general de l'entitat, descripció dels projecte a desenvolupar, objectius que es pretenen aconseguir amb la realització de les actuacions, persones destinatàries, metodologia organitzativa, activitats previstes i/o desenvolupades, mitjans (humans, materials i espacials) necessaris per dur-les a terme, temporalització, pressupost detallat d'ingressos i despeses previstes.
9. Import de les subvencions i criteris de valoració de les sol·licituds
9.1. Amb caràcter general, i sempre que sigui possible atendre totes les peticions que reuneixen els requisits per ser beneficiàries, es concedeix a cada sol·licitant la quantia sol·licitada, tenint en compte el límit que s'estableix per a cada beneficiari: 5.000 € per sol·licitant.
9.2. Les subvencions s'atorgaran a aquelles sol·licituds que obtinguin la millor valoració una vegada aplicats els criteris objectius determinats en el punt següent. La valoració de la memòria presentada tendrà un màxim de 70 punts, i s'haurà d'obtenir un mínim de 35 punts per ser estimada.
9.3. Les memòries que no prevegin els punts mínims especificats en la base 8 no seran valorades. La puntuació es distribuirà segons els criteris següents:
a) Justificació i adequació del projecte general a les necessitats del seu àmbit d'actuació, fins a un màxim de 5 punts.
b) Justificació de l'adequació de les activitats a les característiques del col·lectiu destinatari, fins a un màxim de 2 punts.
c) Qualitat del projecte presentat, fins a 5 punts, amb relació a:
d) Grau d'adequació de les activitats als objectius del projecte, fins un màxim de 5 punts.
e) Iniciatives contingudes en el projecte, clarament identificades amb les despeses subvencionables, fins a un màxim de 43 punts.
f) Per participació i col·laboració en activitats de caràcter general organitzades per l'Ajuntament de Llucmajor, fins a un màxim de 4 punts.
g) Per la col·laboració amb altres associacions i col·lectius, fins a un màxim de 6 punts.
9.4. Per determinar l'import de la subvenció concedida s'aplicarà el següent sistema:
- Suma dels punts obtinguts per totes les entitats.
- Divisió de l'import total del crèdit assignat a la convocatòria entre el nombre total de punts. D'aquesta manera s'obtendrà el valor de cada punt en euros.
- La quantitat que correspondrà a cada subvenció serà el resultat de multiplicar el nombre de punts obtinguts per cada sol·licitant pel valor en euros de cada punt.
- L'import màxim de la subvenció serà de 5.000 € per entitat o associació.
9.5. L'import de les subvencions concedides en cap cas pot ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions o ajudes d'altres administracions públiques o d'entitats privades, superi el cost de l'activitat que ha de desenvolupar l'entitat beneficiària.
10. La comissió avaluadora
La comissió avaluadora estarà composta, com a mínim, pels membres següents:
1.- President/a: el regidor o regidora de l'àrea.
2.- Secretari/ària: un o una representant de l'àrea d'Intervenció.
3.- Vocals: un o una representant de l'àrea d'Intervenció, un o una representant de l'àrea de Joventut i un o una representant de l'àrea de Secretaria.
11. Forma, terminis i condicions per al pagament de les subvencions
11.1. El pagament de la subvenció únicament es pot efectuar una vegada dictada la resolució corresponent i justificada de manera suficient la realització de l'activitat subvencionada, al compte corrent indicat a l'efecte per la persona beneficiària de la subvenció.
11.2. El termini per justificar acaba dia 3 d'octubre de 2022.
11.3. S'ha de presentar un compte justificatiu integrat per la documentació següent:
12. Documentació acreditativa del pagament de les despeses
La documentació acreditativa del pagament segons la forma que hagi utilitzat la persona beneficiària ha de ser la següent:
a) Pagament mitjançant transferència bancària o ingressos en un compte bancari:
b) Pagament mitjançant xec nominatiu:
c) Pagament mitjançant pagarés, lletres de canvi o similars:
d) Pagament mitjançant targeta de crèdit:
e) Pagament mitjançant domiciliació bancària:
f) Pagament en efectiu: Rebut, signat i segellat pel proveïdor, en el qual ha d'especificar-se la despesa a la qual correspon el pagament, la data i l'expressió «Rebut en metàl·lic». Sota la signatura ha de figurar el nom, els cognoms i el número de DNI de la persona que signa.
Així mateix, aquests rebuts han d'anar acompanyats d'una declaració responsable signada pel president o presidenta de l'associació o entitat que realitza el pagament en la qual s'assumeixi la despesa i el seu pagament en efectiu, si fos el cas.
Si es tracta de pagaments en efectiu simplificades, serà suficient la presentació d'aquest document per acreditat-ne el pagament, si hi consta l'expressió «Pagat en efectiu», «Rebut» o similar.
13. Despeses subvencionables
13.1. Es consideren despeses subvencionables les despeses que, de manera indubtable, responen a la naturalesa del projecte subvencionat en relació amb la seva planificació, preparació, coordinació, difusió i execució d'acord amb el punt 1 i s'efectuen des del dia 1 de novembre de 2021 fins al dia 30 de setembre de 2022 (ambdós inclosos). Així mateix, es considera despesa feta la que ha estat efectivament pagada dins el període subvencionable.
En concret, seran despeses subvencionables:
13.2. Queden exclosos d'aquesta convocatòria de subvencions:
13.3. En cap cas el cost d'adquisició de les despeses subvencionables pot ser superior al valor de mercat. Tampoc es consideraran despeses subvencionables els impostos indirectes quan siguin susceptibles de recuperació o compensació ni els impostos personals sobre la renda.
14. Modificació del projecte
L'entitat beneficiària ha de sol·licitar autorització prèvia i expressa per fer qualsevol modificació del projecte o de l'activitat subvencionada. Les sol·licituds de modificació substancials han de ser motivades i s'han de formular immediatament després de l'aparició de les circumstàncies que les justifiquin, i s'han d'especificar les repercussions pressupostàries que impliquin.
15. Protecció de dades
La informació i les dades declarades en les sol·licituds de subvenció d'aquesta convocatòria estan emparades pel que preveu el Reglament (UE) 2016/679, de 27 d'abril, general de protecció de dades (RGPD).
Així mateix, s'informa la persona interessada de la possibilitat d'exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes inclosos en la legislació vigent, mitjançant escrit presentat en el Registre de l'Ajuntament de Llucmajor.
16. Compatibilitat amb altres subvencions
Com a regla general, aquestes ajudes seran compatibles amb qualsevol altra subvenció, ajut, ingrés o recurs procedent d'altres administracions o ens, públics o privats, regionals, nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals, sempre que no es percebi més subvenció que l'import de les despeses presentades per a la seva subvenció.
El sol·licitant de la subvenció ha de declarar mitjançant l'annex 3 que no ha demanat cap altre ajut o subvenció pel mateix concepte i, si escau, una relació de les subvencions i ajudes sol·licitades o concedides, amb la indicació dels imports i de les entitats subvencionadores.
17. Règim de recursos
Contra aquestes bases i convocatòria, que posen fi a la via administrativa, es pot interposar, amb caràcter potestatiu, un recurs de reposició al batle de l'Ajuntament de Llucmajor en el termini d'un mes, de conformitat amb el que disposen els articles 123 i 124 de la LPAC, o bé un recurs contenciós administratiu davant l'ordre jurisdiccional contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptats des de l'endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les llles Balears, d'acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
La resolució de concessió o denegació posarà fi a la via administrativa. Es podrà interposar contra ella un recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes, al batle de l'Ajuntament de Llucmajor, o bé es podrà recórrer directament a l'ordre jurisdiccional contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptats des de l'endemà de la notificació o publicació de la resolució, d'acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
18. Mitjà de publicació
Les bases que regeixen aquesta convocatòria de subvencions es publicaran en el BOIB, en la pàgina web de l'Ajuntament de Llucmajor i en la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS). També seran objecte de publicació a la BDNS les subvencions i ajudes concedides.
Tota la informació, els successius anuncis, així com totes les notificacions i incidències produïdes durant el procediment de concessió, es publicaran a la pàgina web municipal (https://www.llucmajor.org/ca)
Llucmajor, en la data de la signatura electrònica (4 d'agost de 2022)
El batle Éric Jareño Cifuentes
ANNEX 1 (Aquest annex s'ha de presentar amb la sol·licitud de la subvenció) SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ
Dades del sol·licitant
Nom o raó social: | NIF/CIF: |
Domicili: | Localitat: |
Codi postal: | Correu electrònic: |
Telèfon: | Fax: |
Dades de la persona representant del sol·licitant
Nom i llinatges:
DNI/NIE
Telèfon:
Qualitat / condició de la seva representació:
Exposa
Que està assabentat/ada de la convocatòria per a la concessió de subvencions a associacions i entitats en matèria de joventut, oci i temps lliure per a l'exercici 2022.
Sol·licita
L'atorgament de la subvenció per al foment de la joventut del terme municipal de Llucmajor per la quantia de _______________________________ euros.
I declara sota la seva responsabilitat que totes les dades contingudes en aquesta sol·licitud i en la documentació que s'adjunta són certes, i que accepta les normes de la convocatòria, per la qual cosa facilitarà tota la informació i documentació necessàries per afavorir-ne la tramitació.
Llucmajor, _____ d ___________________ de 2022
[Signatura]
BATLIA DE L'AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR
ANNEX 2 (Aquest annex s'ha de presentar amb la sol·licitud de la subvenció) SOL·LICITUD D'ALTA DE LA TITULARITAT DEL COMPTE BANCARI
Dades del perceptor
Nom i llinatges / raó social: | ||
Adreça: | NIF/CIF: | |
Localitat: | Codi postal: | Província: |
Telèfon: | Fax: |
Dades bancàries del titular
ENTITAT BANCÀRIA / SUCURSAL |
|||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|||||||||||||||||||||||
IBAN |
ENTITAT |
OFICINA |
DC |
NÚMERO DE COMPTE |
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sota la meva responsabilitat declar que aquestes dades corresponen al compte corrent o la llibreta d'estalvis oberts a nom meu o a nom de l'entitat que represent.
Llucmajor, ______ d____________________ de 2022
El director / la directora El/la titular o representant
[Segell] [Signatura]
[Nota: La signatura de l'entitat bancària es pot substituir pel certificat bancari telemàtic]
D'acord amb el que disposa la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i garantia dels drets digitals (BOE núm. 294, de 6 de desembre de 2018), les dades facilitades en aquest document s'incorporen a fitxers propietat de l'Ajuntament de Llucmajor. Es poden exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, portabilitat, oposició i d'altres que reconegui la llei esmentada enviant un correu electrònic a delegatpd@llucmajor.org
ANNEX 3 (Aquest annex s'ha de presentar amb la sol·licitud de la subvenció) DECLARACIÓ RESPONSABLE
Dades del sol·licitant
Nom i cognoms:
CIF/NIF:
En qualitat de:
Declar
- Que l'entitat sol·licitant no incorre en cap de les prohibicions establertes en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
- Que, de conformitat amb el que preveu l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes, l'entitat esmentada no ha estat sancionada o condemnada en els tres anys darrers per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere i que no ha estat sancionada per resolució administrativa ferma o per sentència judicial ferma, ni ha estat sancionada o condemnada per cap resolució administrativa ferma amb pena accessòria de prohibició de rebre ajuts o subvencions públiques pel període estipulat en l'article 37 de la Llei 8/2016, de 30 de maig, per garantir els drets de lesbianes, gais, trans, bisexuals i intersexuals, i per erradicar l'LGTBI-fòbia.
- Que accept íntegrament les condiciones de la convocatòria.
- [Marcau amb una X una de les dues declaracions]
( ) Que no he demanat ni he rebut cap altre suport, ajut o subvenció per al projecte presentat.
( ) Que he demanat o he rebut per al projecte els ajusts o les subvencions que es detallen a continuació:
a) Entitat subvencionadora:
Import de l'ajut o de la subvenció:
No resolta ( ) Denegada ( ) Concedida i no rebuda ( ) Rebuda ( )
b) Entitat subvencionadora:
Import de l'ajut o de la subvenció:
No resolta ( ) Denegada ( ) Concedida i no rebuda ( ) Rebuda ( )
Llucmajor, _____ d ___________________ de 2022
[Signatura]
ANNEX 4 (Aquest annex s'ha de presentar amb la sol·licitud de la subvenció) MEMÒRIA DESCRIPTIVA DE LES ACTUACIONS PER A LES QUALS SE SOL·LICITA LA SUBVENCIÓ
El projecte de l'acció presentada per la persona sol·licitant ha de fer menció, com a mínim, dels següents aspectes:
1. Dades de l'entitat sol·licitant.
2. Títol del projecte d'activitats.
3. Breu descripció de l'entitat o associació.
4. Breu memòria del projecte a desenvolupar: activitats i actuacions, amb indicació de l'interès de l'acció des del punt de vista de l'objecte de la subvenció.
5. Objectius que es pretenen amb la realització de les actuacions.
6. Població destinatària.
7. Metodologia organitzativa.
8. Activitats previstes i/o desenvolupades.
9. Temporalització.
10. Pressupost detallat d'ingressos i de despeses previstes per a l'acció (d'acord amb l'estructura presentada en el full següent).
11. Recursos materials, humans i espacials adscrits al projecte.
12. Qualsevol altra documentació que la persona sol·licitant consideri pertinent.
Llucmajor, _____ d ___________________ de 2022
[Signatura]
PRESSUPOST DE L'ACCIÓ
NOM DE L'ACCIÓ A SUBVENCIONAR:
ENTITAT SOL·LICITANT:
CIF DE L'ENTITAT:
PRESSUPOST DE DESPESES
RELACIÓ DE DESPESES PREVISTES |
QUANTIA EN EUROS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ALTRES DESPESES PREVISTES |
QUANTIA EN EUROS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL DESPESES PREVISTES (en euros) |
|
PRESSUPOST D'INGRESSOS
INGRESSOS PROPIS DE L'ACTIVITAT |
QUANTIA EN EUROS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ALTRES INGRESSOS |
QUANTIA EN EUROS |
Subvenció sol·licitada a l'Ajuntament de Llucmajor |
|
Subvencions d'altres administracions. Cal especificar l'administració, l'import i l'estat (a sol·licitar, pendent de resolució o concedida)1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL D'INGRESSOS (en euros) |
|
Llucmajor, _____ d___________________ de 2022
[Signatura]
1 Ajudes obtingudes i la seva quantitat: en cas que es desconegui si la subvenció sol·licitada està concedida i quina és la seva quantia, s'ha d'indicar la quantitat sol·licitada i s'hi ha d'afegir la nota “en tramitació”.
ANNEX 5 (Aquest annex s'ha de presentar amb la justificació de la subvenció) MEMÒRIA D'ACTUACIONS
Dades del sol·licitant
Nom i cognoms:
CIF/NIF:
En qualitat de:
Declar:
- Que les actuacions fetes del projecte subvencionat han estat les següents:
|
- Que els resultats obtinguts han estat els següents:
|
- Que s'han complit les condicions imposades en la concessió de la subvenció.
Llucmajor, _____ d___________________ de 2022
[Signatura]
[Nota: D'acord amb el punt 11.3 la memòria d'actuacions ha d'especificar les actuacions fetes, els resultats obtinguts i el compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, inclosa la publicitat de la subvenció, signada per la persona que representa l'entitat beneficiària.]
ANNEX 6 (Aquest annex s'ha de presentar amb la justificació de la subvenció) MEMÒRIA ECONÒMICA
Dades del sol·licitant
Nom i cognoms:
CIF/NIF:
En qualitat de:
Declar sota la meva responsabilitat
- Que el cost per dur a terme el projecte ha estat el següent: .................. €
Relació de justificants de despeses
Núm. |
Concepte de despesa |
Proveïdor |
Núm. factura |
Data de factura |
Data de pagament |
Import base imposable |
IVA |
Total |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
|
|
Relació d'ingressos d'execució del projecte (ajudes, subvencions o altres ingressos econòmics)
Procedència |
Import |
---|---|
Ajuntament de Llucmajor |
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
Desviacions del pressupost
Pressupost inicial (el presentat amb la sol·licitud) |
Pressupost final (el justificat) |
||
---|---|---|---|
Concepte |
Import |
Concepte |
Import |
|
|
|
|
|
|
|
|
Explicació de les desviacions entre pressupost inicial i final
|
Llucmajor, _____ d___________________ de 2022 [Signatura]
[Nota: D'acord amb el punt 11.3 la memòria econòmica justificativa de les despeses fetes ha d'especificar les despeses i inversions del projecte, amb indicació del creditor i del document, el seu import, la data d'emissió i, si s'escau, la data de pagament. A més, s'hi han d'indicar les desviacions esdevingudes respecte al pressupost en la sol·licitud.]
ANNEX 7 (Aquest annex s'ha de presentar amb la justificació de la subvenció) DECLARACIÓ RESPONSABLE
Dades del sol·licitant
Nom i cognoms:
CIF/NIF:
En qualitat de:
Declar
1. Que l'activitat esmentada s'ha fet.
2. Que les despeses del projecte per import d____________________ € corresponen a l'activitat subvencionada.
3. Que s'adjunten la memòria d'actuacions i la memòria econòmica.
4. Que s'adjunten les factures originals de les despeses.
5. Que la relació final de despeses i d'ingressos que integren el pressupost executat és la que s'adjunta i que correspon, sense cap dubte, a l'activitat subvencionada.
6. Que les factures presentades per justificar la subvenció no superen el valor de mercat.
7. Que l'associació en relació amb l'IVA suportat en la despesa subvencionable de l'execució del projecte.
( ) NO recupera ni compensa l'IVA suportat de la despesa subvencionable.
( ) SÍ recupera i compensa l'IVA suportat de la despesa subvencionable.
8. Que, d'acord amb el que estableix l'article 34.5 de la Llei general de subvencions, l'entitat esmentada no és deutora per una resolució de reintegrament de subvencions.
Llucmajor, ____ d________________________ de 2022
[Signatura]