Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 424888
Modificació de la Relació de llocs de treball del Consell Insular d’Eivissa
El Ple del Consell Insular d'Eivissa, en sessió ordinària del dia 29 de juliol de 2022, va adoptar l'acord de modificar de la Relació de llocs de treball (RLT) d'aquesta Corporació, a fi d'incrementar el llocs de treball per adaptar-la a l'Oferta d'ocupació pública d'estabilització i per modificar-hi un lloc de treball de “cap de servei I”, en el sentit següent:
PRIMER. “Incrementar els llocs de treball següents:
PLAÇA |
DENOMINACIÓ LLOC DE TREBALL |
NÚM. DE LLOCS |
Enginyer tècnic/Enginyera tècnica agrícola |
Enginyer tècnic/Enginyera tècnica |
2 |
Auxiliar d'infermeria |
Auxiliar de Serveis Assistencials I |
10 |
Infermer/Infermera |
Tècnic mitjà/Tècnica mitjana de Serveis Assistencials I |
2 |
Zelador/Zeladora |
Zelador/Zeladora |
1 |
Cambrer netejador /Cambrera netejadora (1) Ajudant/ajudanta de cuina(2) |
Operari/Operària de Serveis I |
3 |
Cuiner/Cuinera |
Cuiner/Cuinera |
1 |
Treballador/Treballadora Social |
Tècnic mitjà/Tècnica mitjana de Serveis Assistencials II |
1 |
SEGON. Modificar un lloc de treball de “cap de servei I” a “cap de servei de Gestió Econòmica i Pressupostària” i aprovar-ne la fitxa singularitzada:
CONSELL INSULAR D'EIVISSA – FITXA DE LLOC DE TREBALL
DENOMINACIÓ: CAP DE SERVEI DE GESTIÓ ECONÒMICA I PRESSUPOSTÀRIA
CODI: 1.000-1
Adaptada als requeriments del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic i de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Es correspon amb aquells Serveis que, segons l'organigrama del Consell, tenen un marcat caràcter transversal o que abasten àmbits competencials diversos; o que tenen una major grandària quant a personal, seccions o unitats dependents o que gestionen una major part del pressupost.
A. IDENTIFICACIÓ
VINCULACIÓ JURÍDICA DEL LLOC |
TIPUS DE LLOC |
GRUP |
COS, ESCALA SUBESCALA, CLASSE |
COMPLEMENT DE DESTINACIÓ |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
FUNCIONARI/ÀRIA |
COMANDAMENT |
A1 |
Escala Administració General/Especial, subescala tècnica, classe superior |
30 |
45.300,00 € |
B. CARACTERÍSTIQUES ESSENCIALS
JORNADA DE TREBALL: bàsica ordinària.
TIPOLOGIA DE LA JORNADA: jornada continuada.
OBJECTIU FONAMENTAL DEL LLOC, MISSIÓ I FUNCIONS GENÈRIQUES:
- Dirigir, executar, coordinar i supervisar les actuacions i tasques desenvolupades al Servei, i en el seu cas, de les diferents seccions i negociats administratius que hi són integrats.
- Dirigir, planificar, coordinar, supervisar i avaluar les gestions i els processos. Informar la superioritat del desenvolupament de les actuacions i del seguiment d'objectius del Servei.
- Dirigir i coordinar els recursos humans, econòmics i materials de què disposa el Servei per tal d'assegurar els seus objectius.
- Assessorar i donar suport als superiors jeràrquics en matèria de la seua competència.
- Realitzar activitats tècniques i administratives de nivell superior: direcció tècnica i administrativa, gestió, estudi i proposta, preparació de normatives, elaboració d'informes, execució i control. Elaborar i emetre informes, documents i propostes de caràcter tècnic superior, inherents al Servei. Donar conformitat a les despeses.
- Preparar l'avantprojecte del pressupost del Servei, així com la realització de la memòria anual.
- Representar el Consell Insular davant altres administracions o organismes en matèries relacionades amb el seu àmbit funcional.
- I, en general, altres funcions de caràcter similar que li siguin atribuïdes.
FUNCIONS ESPECÍFIQUES:
- Elaboració de l'avantprojecte de pressupostos.
- Direcció, coordinació i seguiment interdepartamental en matèria d'execució pressupostària, sense perjudici de les competències de la Intervenció General.
- Les actuacions relatives als plans d'inversió per al compliment de les funcions atribuïdes al departament.
- La tramitació d'expedients de modificació pressupostària.
- La tramitació d'expedients de despeses i ingressos.
- Coordinació entre els diferents departaments, serveis i seccions del Consell Insular d'Eivissa en matèria de contractació administrativa.
- Coordinació entre els diferents departaments, serveis i seccions del Consell Insular d'Eivissa en matèria de tramitació i pagament de subvencions, ajuts, factures i altres obligacions.
- Elaboració i seguiment dels plans estratègics de subvencions, de contractació administrativa i d'inversions plurianuals així com tots aquells altres plans que es puguin requerir.
- Seguiment i control dels indicadors de gestió (PMP), grau d'execució pressupostària, equilibri economicofinancer, sostenibilitat pressupostària i altres.
- Impuls i assessorament a projectes estratègics del Consell Insular d'Eivissa.
- Qualssevol altres funcions que li siguin encomanades en l'àmbit econòmic i pressupostari.
C. PROVISIÓ
TITULACIÓ ESPECÍFICA: titulació universitària exigida per a l'ingrés en el grup A, subgrup A1.
NIVELL EXIGIT DE CONEIXEMENT DE LLENGUA CATALANA: C1.
FORMA DE PROVISIÓ: lliure designació.
POSSIBILITATS D'ACCÉS DES D'ALTRES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES: Sí.
D. CONDICIONS DE TREBALL
INCOMPATIBILITAT: el lloc està subjecte a incompatibilitat absoluta.
DISPONIBILITAT: el lloc requereix disponibilitat absoluta.
ESFORÇ FÍSIC: cap a destacar.
PENOSITAT: ambient de treball bo, propi d'oficina o similar.
PERILLOSITAT: cap a destacar.
TERCER. Publicar l'acord del Ple en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
QUART. Trametre una còpia de la modificació de la Relació de llocs de treball tant a l'Administració General de l'Estat com a la de la Comunitat Autònoma, a l'efecte del que disposa l'article 70.2 de la Llei reguladora de les bases de règim local.”
Eivissa, 1 d'agost de 2022
El cap de servei de Recursos Humans
Agustin Goerlich López