Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 398049
Registre de Personal. Aprovació de la proposta MF proposta MF-792 i MFU-54, relativa a la modificació del lloc de feina de cap de departament de Secretaria de la Junta de Govern

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant acord de la Junta de Govern de dia 06/07/2022, es va aprovar el següent:

“PRIMER.- Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball de l'Ajuntament de Palma que figura a la proposta adjunta MF-792 i MFU-54 relativa a la modificació del lloc de feina de Cap de departament de Secretaria de la Junta de govern, d'acord amb la petició de l'Àrea.

SEGON.- Establir com a data d'efectes la del dia següent de la seva aprovació.

TERCER.-Publicar el contingut de l'Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”

Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que l'hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.

 

Palma, 14 de juliol de 2022

La cap de secció del Registre de Personal p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) Francisca M. Matas Escobar

 

PROPOSTA 792 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI

ÀREA:

SJG

SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS

ÒRGAN:

SJG000

SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS

UNITAT:

SJG0000000

SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS

LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN

ALLÀ ON DIU:

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F30170023

CAP DE DEPARTAMENT DE LA SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN

1

S

28

92

L

AJP

A1

JG1

H1

AG, AE

3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG)

3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) QUALSEVOL ESPECIALITAT

LLICENCIATURA EN DRET

C1

 

 

HA DE DIR:

 

Unitat:

SJG0001000

REGISTRE DE PERSONAL I INFORMÀTICA

 

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F30170023

CAP DE DEPARTAMENT DE LA SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN

1

S

28

92

L

AJP

A1

JG1

H1

AG, AE

3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG)

3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) QUALSEVOL ESPECIALITAT

LLICENCIATURA EN DRET

C1

 

LLEGENDA

NL

NÚMERO DE LLOCS

TL

TIPUS DE LLOC

S

SINGULARITZAT

CD

COMPLEMENT DE DESTÍ

FP

FORMA DE PROVISIÓ

L

LLIURE DESIGNACIÓ

ADM

ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

AJP

AJUNTAMENT DE PALMA

GR

GRUP

TJ

TIPUS DE JORNADA

JG1

JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS

TH

TIPUS D'HORARI

H1

HORARI D'ADMINISTRACIÓ

OBS

OBSERVACIONS

CE

COMPLEMENT ESPECÍFIC

92

  29.428,42 €

MODIFICACIÓ 54 - MODIFICACIÓ DE FUNCIONS TEÒRIQUES

ÀREA:

SJG

SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS

ÒRGAN:

SJG000

SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS

UNITAT:

SJG0000000

SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS

 

CODI

LLOC DE TREBALL

F30170023

CAP DE DEPARTAMENT DE LA SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN

- Dirigir i coordinar el Registre de Personal i Informàtica i el manteniment de la base de dades informàtica, de l'Organigrama, Plantilla Orgànica i Plantilla Pressupostària de l'Ajuntament i dels Organismes Autònoms municipals.

- Supervisar i impulsar la implantació del Registre de Personal dels organismes autònoms municipals.

- Col· laborar i coordinar la implantació de la tramitació electrònica dels expedients de personal de l'Ajuntament de Palma i dels organismes autònoms municipals de forma adequada a la seva inscripció registral.

- Donar suport a l'àrea de Funció Pública de l'Ajuntament de Palma i als organismes autònoms en tot allò relacionat amb la gestió de les seves respectives Relacions de Llocs de Treball.

- Signar les certificacions emeses per la oficina de Registre de Personal.

- Donar l'assessorament tècnic jurídic en totes aquelles qüestions que es plantegin en relació a les matèries de competència del Registre de Personal.

- Les funcions de suport a la Secretaria de Junta de Govern que li siguin encomanades, entre elles actuar com a fedatari públic delegat a les sessions dels consells rectors dels organismes autònoms i prendre nota de les resolucions dels respectius òrgans unipersonals.

- Qualsevol altra que li sigui encomanada, especificada a les funcions generals de cap de departament.