Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 398049
Registre de Personal. Aprovació de la proposta MF proposta MF-792 i MFU-54, relativa a la modificació del lloc de feina de cap de departament de Secretaria de la Junta de Govern
Mitjançant acord de la Junta de Govern de dia 06/07/2022, es va aprovar el següent:
“PRIMER.- Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball de l'Ajuntament de Palma que figura a la proposta adjunta MF-792 i MFU-54 relativa a la modificació del lloc de feina de Cap de departament de Secretaria de la Junta de govern, d'acord amb la petició de l'Àrea.
SEGON.- Establir com a data d'efectes la del dia següent de la seva aprovació.
TERCER.-Publicar el contingut de l'Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”
Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que l'hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.
Palma, 14 de juliol de 2022
La cap de secció del Registre de Personal p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) Francisca M. Matas Escobar
PROPOSTA 792 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
ÀREA: |
SJG |
SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS |
ÒRGAN: |
SJG000 |
SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS |
UNITAT: |
SJG0000000 |
SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS |
LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN
ALLÀ ON DIU:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
F30170023 |
CAP DE DEPARTAMENT DE LA SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN |
1 |
S |
28 |
92 |
L |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG, AE |
3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG) 3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) QUALSEVOL ESPECIALITAT |
LLICENCIATURA EN DRET |
C1 |
|
HA DE DIR:
|
Unitat: |
SJG0001000 |
REGISTRE DE PERSONAL I INFORMÀTICA
|
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
F30170023 |
CAP DE DEPARTAMENT DE LA SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN |
1 |
S |
28 |
92 |
L |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG, AE |
3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG) 3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) QUALSEVOL ESPECIALITAT |
LLICENCIATURA EN DRET |
C1 |
|
LLEGENDA
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
TL |
TIPUS DE LLOC |
S |
SINGULARITZAT |
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
L |
LLIURE DESIGNACIÓ |
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
GR |
GRUP |
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
TH |
TIPUS D'HORARI |
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
OBS |
OBSERVACIONS |
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
92 |
29.428,42 € |
MODIFICACIÓ 54 - MODIFICACIÓ DE FUNCIONS TEÒRIQUES
ÀREA: |
SJG |
SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS |
ÒRGAN: |
SJG000 |
SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS |
UNITAT: |
SJG0000000 |
SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS |
CODI |
LLOC DE TREBALL |
|
F30170023 |
CAP DE DEPARTAMENT DE LA SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN |
- Dirigir i coordinar el Registre de Personal i Informàtica i el manteniment de la base de dades informàtica, de l'Organigrama, Plantilla Orgànica i Plantilla Pressupostària de l'Ajuntament i dels Organismes Autònoms municipals.
- Supervisar i impulsar la implantació del Registre de Personal dels organismes autònoms municipals.
- Col· laborar i coordinar la implantació de la tramitació electrònica dels expedients de personal de l'Ajuntament de Palma i dels organismes autònoms municipals de forma adequada a la seva inscripció registral.
- Donar suport a l'àrea de Funció Pública de l'Ajuntament de Palma i als organismes autònoms en tot allò relacionat amb la gestió de les seves respectives Relacions de Llocs de Treball.
- Signar les certificacions emeses per la oficina de Registre de Personal.
- Donar l'assessorament tècnic jurídic en totes aquelles qüestions que es plantegin en relació a les matèries de competència del Registre de Personal.
- Les funcions de suport a la Secretaria de Junta de Govern que li siguin encomanades, entre elles actuar com a fedatari públic delegat a les sessions dels consells rectors dels organismes autònoms i prendre nota de les resolucions dels respectius òrgans unipersonals.
- Qualsevol altra que li sigui encomanada, especificada a les funcions generals de cap de departament.