Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT D'HISENDA I FUNCIÓ PÚBLICA

Núm. 386636
Resolució d’adjudicació del lloc de treball de personal funcionari de Coordinador en cap de la direcció insular de Residus (codi 01277), pel sistema de lliure designació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. El 23 de febrer de 2022 es sol·licità la cobertura del lloc de Coordinador en cap de la Direcció Insular de Residus, que actualment està vacant. 

2. El 3 de març de 2022, el conseller executiu del Departament d'Hisenda i Funció Pública del Consell de Mallorca, resolgué iniciar l'expedient d'aprovació de les bases per al proveïment del lloc de treball de personal funcionari de Coordinador en cap de la Direcció Insular de Residus pel sistema de lliure designació.

3. El 23 de març de 2022, el Consell Executiu del Consell Insular de Mallorca va aprovar les bases per al proveïment del lloc de treball de personal funcionari de Coordinador en cap, codi núm. 01277, de la Direcció Insular de Residus pel sistema de lliure designació (BOIB núm. 44, de 31 de març de 2022). 

4. El 20 d'abril de 2022 la presidenta del Consell Insular de Mallorca dictà un Decret pel qual es convoca el proveïment del lloc de treball de Coordinador en cap de la Direcció Insular de Residus, publicat al BOIB núm. 55 de 26 d'abril de 2022 i al BOE núm. 104 de 2 de maig de 2022. 

5. El termini de presentació de sol·licituds va finalitzar el 23 de maig de 2022. 

6. El 27 de maig de 2022 es va requerir al Sr. Pedro Torres Marí per esmenar la sol·licitud i el 31 de maig de 2022 la va esmenar. El termini per esmenar va finalitzar el 10 de juny de 2022. 

7. La llista provisional de persones admeses i excloses es publicà a la Seu electrònica del Consell de Mallorca el 14 de juny de 2022 i la llista definitiva es publicà l'1 de juliol de 2022. 

8. Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds només consta la candidatura del Sr. Pedro Torres Marí.  

9. D'acord amb la base 4 de la convocatòria, prèvia constatació del compliment dels requisits exigits, la secretaria tècnica de Sostenibilitat i Medi Ambient, signa el 5 de juliol la proposta de proveïment definitiu del lloc de treball de Coordinador en cap de la Direcció Insular de Residus (amb codi núm. 01277) al Sr. Pedro Torres Marí. 

Fonaments de dret

1. Els articles 101 i 102 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, i en els articles 75 i següents de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

2. Els capítols II i III, respectivament, del Decret 33/1994, de 28 de març, pel qual s'aprova el Reglament de proveïment de llocs de treball i promoció professional del personal funcionari al servei de l'Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears, d'aplicació en virtut del que disposa l'article 190 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.

3. Les bases per al proveïment del lloc de treball aprovades pel Consell Executiu del Consell Insular de Mallorca en sessió del 23 de març de 2022.

Per tot el que s'ha exposat, com a conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública d'acord amb l'article 5.h del vigent decret de la Presidència del Consell pel qual es determina l'organització del Consell Insular de Mallorca, i vista la proposta de la secretaria tècnica de Sostenibilitat i Medi Ambient de 5 de juliol de 2022, dict la següent

 

Resolució

1. Adjudicar el lloc de treball de Coordinador en cap de la DI de Residus, codi núm. 01277, de la Direcció Insular de Residus, pel sistema de lliure designació, al Sr. Pedro Torres Marí.

2. Establir que el termini per prendre possessió és de tres dies hàbils, si no implica canvi de residència del funcionari, o d'un mes si comporta canvi de residència o el reingrés al servei actiu, i començarà a comptar a partir de l'endemà del cessament en el lloc de procedència, que s'haurà d'efectuar dins els tres dies hàbils següents al de la publicació de la resolució d'adjudicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). 

3. Disposar que l'adjudicació del lloc de treball objecte d'aquesta convocatòria determina el cessament en el lloc de procedència, sigui quina sigui la forma d'ocupació.

4. Establir que una vegada adjudicat el lloc de feina d'aquesta convocatòria, el temps mínim de permanència en aquest lloc de feina serà de dos anys. L'obligació de romandre en el lloc, com a titular, un mínim de dos anys abans de participar en un procediment de provisió ordinària no és d'aplicació en els supòsits de remoció o suspensió del lloc de treball de mobilitat forçosa a què fa referència l'apartat 5 de l'article 74 de la Llei 3/2007, de 27 de març de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears, o de participació en convocatòries de provisió ordinària de llocs de feina del mateix departament. 

5. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la Seu electrònica del Consell de Mallorca (Tauler d'anuncis) als efectes oportuns. 

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució, que no posa fi a la via administrativa, podeu interposar el recurs d'alçada davant la Presidència del Consell Insular de Mallorca, en el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de rebre aquesta notificació.

Contra la desestimació expressa d'aquest recurs d'alçada podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós administratiu de Palma que correspongui en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs d'alçada.

Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d'alçada i no n'heu rebut la notificació de resolució expressa, s'entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós administratiu de Palma que correspongui, sense limitació de temps.

No obstant l'anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Palma, 7 de juliol de 2022

El conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública

Decret de 26.01.2021, BOIB núm. 12, de 28.01.2021

Josep Lluis Colom Martínez