Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE FONS EUROPEUS, UNIVERSITAT I CULTURA

Núm. 382040
Convocatòria i bases del procés de selecció per cobrir temporalment un lloc de treball de jardiner/a a la Fundació Robert Graves

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

1. Atesa la necessitat de cobrir una vacant de JARDINER/A per a la Fundació ROBERT GRAVES (en endavant, L a Fundació), el Patronat de la Fundació , en la sessió de 27/10/2021, va acordar l'oportuna convocatòria pública, tot de conformitat amb el que disposa l'article 17 dels seus Estatuts pel que fa a la facultat per executar la decisió.

2. Les bases que han de regir aquesta convocatòria són les que s'adjunten com a annex 1, d'acord amb el barem de mèrits que s'especifica en l'annex 2.

3. El procediment selectiu serà mitjançant convocatòria publicada al BOIB i a un o més diaris a nivell territorial. A demés, la convocatòria i bases es publicaran, com a mínim, en el web de la Fundació Robert Graves i en les xarxes socials Instagram, Twitter i Facebook. A més, la Fundació pot ampliar la difusió de la convocatòria per qualsevol altre mitjà que consideri convenient.

 

Palma, 7 de juliol de 2022

El president de la Fundació Robert Graves

Miquel Company Pons

 

 

ANNEX 1 Bases de la convocatòria del procés de selecció per cobrir temporalment UN lloc de treball vacant de JARDINER/A, mitjançant oferta pública

1. Informació bàsica sobre l'ocupador, la Fundació

Per a la gestió del llegat del escriptor Robert Graves, es va constituir una fundació denominada Fundació Robert Graves, CIF G57250326, degudament inscrita en inscrita al Registre de Fundacions de les Illes Balears, mitjançant resolució del 19 de març de 2004 de la Conselleria de Presidència i Esports.

Objectius de la Fundació

L'article 3 dels Estatuts de la Fundació fixa els objectius, que entre altres son el  de conservar, consolidar i divulgar el llegat cultural que Robert Graves va deixar a Mallorca

El desenvolupament d'aquestes línies de treball ha contribuït a fer que la Fundació tingui reconeixement nacional i internacional, i la voluntat de perseverar en les línies iniciades durant aquests darrers anys. Es pot trobar més informació en el web www.fundaciorobertgraves.org

2. Objecte i formalització del contracte

L'objecte d'aquestes bases és la contractació per durada determinada(fins al màxim de 3 anys) per a la cobertura temporal del lloc de  jardiner , pertanyent al grup D, per a la Fundació.

Com ja s'ha esmentat, el nombre de places convocades és UNA

 

​​​​​​​3. Característiques i condicions del contracte

3.1. Retribució

Segons el catàleg retributiu vigent, el sou brut anual és de 20.790,60€, distribuït en catorze pagues.

3.2. Jornada laboral

40 hores setmanals amb l'horari següent: de dilluns a divendres, 7-15h.

Finalment, es requereix flexibilitat horària al tractar se d´una organització de dues persones amb les dificultats que això implica, sempre amb l'acord previ d'ambdues parts.

3.3. Descripció funcional

Es la persona encarregada del manteniment del jardí. Això implica, entre d'altres, el reg de plantes i flors, manteniment del sistema de reg, la sembra de l'horta, la poda d'arbres i la crema de rostolls.

De igual manera, és la persona encarregada del manteniment de l'olivar, l´amfiteatre i també l'encarregat del bestiar que, en cada moment, disposi la Fundació.

També de mantenir net les terrasses i camins que discorren pel jardí.

S'encarrega de la suplència de la guia-recepcionista durant les seves vacances i en cas de d'absència temporal per qualsevol causa.

Els moments de pluja s'aprofitaran per a fer manteniment dins de la casa i, en temps de suplència de la guia-recepcionista, per a pintar persianes, etc.

Sempre en diàleg amb el Director de la Fundació

4. Forma de selecció

La Fundació té la voluntat de seguir les bones pràctiques, la qual cosa fa que sigui un jurat de professionals format per membres de la Fundació qui triï el millor perfil i trajectòria per cobrir la plaça proposada.

La selecció s'ha de fer mitjançant el procediment de concurs de mèrits, de conformitat amb el barem que s'estableix en l'annex II.

Els empats en la puntuació, si escau, s'han de dirimir aplicant successivament els criteris següents:

a. La major puntuació obtinguda en l'apartat d'experiència professional.

b. La persona de més edat.

c. El sorteig.

5. Requisits i condicions de les persones aspirants

Per poder formar part de l'oferta, les persones aspirants han de presentar les sol·licituds amb els següents requisits abans de la data de finalització del termini:

a. Tenir la nacionalitat espanyola o la d'un estat de la Unió Europea, o ser nacional d'altres estats amb les condicions que estableix l'article 57 de l'RDL 5/2015, de 30 d'octubre, de l'Estatut bàsic de l'empleat públic i que són d'aplicació analògica, si escau.

b. Tenir 16 anys complits i no haver arribat a l'edat de jubilació.

c. Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents al lloc de treball convocat.

d. Estar en possessió del títol de graduat en educació secundària, graduat escolar, tècnic de grau mitja corresponen a cicles formatius de grau mitjà, tècnic especialista corresponent a formació professional de primer grau, o un títol equivalent .

e. Acreditar un certificat de nivell B1 de coneixements de català .

f. Estar en possessió del carnet de manipulador de productes fitosanitaris de nivell qualificat (RD 1311/2012)

g. No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar inhabilitat de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial per exercir funcions similars a les del lloc de treball objecte de la convocatòria. En cas de persones nacionals d'un altre Estat, no haver estat inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

En el supòsit de titulacions expedides a l'estranger, en tot cas, s'ha d'aportar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació.

A més de les condicions anteriors, les persones aspirants han de saber que, en tot cas, abans d'accedir a la plaça, cal fer constar que no s'ocupa cap lloc de treball ni es du a terme cap activitat en el sector públic delimitat per la Llei 53/1984 d'incompatibilitats, i que no es percep pensió o prestació incompatible. Si la persona du a terme alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho ha de declarar amb anterioritat a la incorporació al lloc de treball, perquè l'òrgan competent acordi la declaració de compatibilitat o d'incompatibilitat.

6. Termini per presentar les sol·licituds

El termini de presentació de les sol·licituds és de vint dies naturals, comptadors des de l'endemà de publicar-se aquesta convocatòria al BOIB. Si el darrer dia del termini és inhàbil (dissabte, diumenge o festiu), el termini acaba al final del dia hàbil immediatament posterior. Les sol·licituds que es registrin fora de termini s'exclouran i s'arxivaran.

7. Documentació i justificacions

Les sol·licituds s'han d'acompanyar d'una fotocòpia del document nacional d'identitat o passaport. S'hi han de fer constar les dades personals requerides, que, en definitiva, són:

Nom i llinatges.

Data de naixement.

Domicili, tot incloent la localitat, municipi i codi postal.

Correu electrònic.

Telèfon de contacte.

Les persones aspirants han de presentar tots els justificants acreditatius dels mèrits, ordenats segons els apartats de les bases de la convocatòria i numerats correlativament.

Les persones aspirants accepten que, abans de la contractació i a decisió de la Fundació, se'ls pot requerir que presentin els documents o les justificacions originals o adients per comprovar-ne l'autenticitat.

No es pot valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la justificació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.

La data de referència per complir els requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats és el dia que acaba el termini de presentació de les sol·licituds.

Es considera que les persones que han presentat una sol·licitud per participar en aquesta selecció donen el consentiment perquè la Fundació Robert Graves tracti les dades personals als efectes que se'n deriven.

La sol·licitud s'ha d'acompanyar de la documentació següent:

a) Documentació acreditativa de la titulació exigida i el carnet de manipulador de productes fitosanitaris.

b) Documentació o justificació acreditativa dels mèrits al·legats.

c) Per a les persones aspirants amb discapacitat, el certificat acreditatiu del grau de discapacitat, així com el certificat d'aptitud expedit per la Direcció General de Dependència o per un organisme públic equivalent, sobre les condicions personals d'aptitud per exercir les funcions corresponents al lloc de treball convocat. Aquest certificat ha d'expressar que es troba en condicions de complir les tasques fonamentals del lloc de feina, mitjançant, si escau, les adaptacions adients.

d) Curriculum vitae complet, informatiu i descriptiu de la carrera professional, amb justificació (documental o per hipervincle) de tots els continguts que s'hagin de valorar.

8. Lloc de presentació de les sol·licituds

Les sol·licituds es poden presentar:

  • De dilluns a divendres, de les 9 h a les 14 h, a la seu de la Fundació, que es troba a Ca N´Alluny, Carretera Deià Sóller.

Si es necessita un justificant d'haver presentat la sol·licitud, la persona interessada n'ha de dur una fotocòpia.

  • Per correu postal, sempre certificat, a la mateixa adreça.
  • Per correu electrònic a l'adreça director@fundaciorobertgraves.org.
  • Als llocs prevists a l´article 16.4 de la Llei 39/2015

9. Llistes de persones admeses i excloses

En el termini màxim de deu dies hàbils des del dia que acaba el termini de presentació de les sol·licituds, s'ha de publicar en el web de  la Fundació Robert Graves la relació provisional de persones admeses i excloses, amb la indicació de les causes d'exclusió. Les persones interessades disposen d'un termini de cinc dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de l'exposició de les llistes, per esmenar els defectes o per aportar els documents o justificacions que siguin preceptius.

Una vegada esmenades les deficiències i examinades les al·legacions, s'ha de publicar la llista definitiva de persones admeses i excloses, de la mateixa manera que la provisional.

10. Comissió Tècnica de Valoració

La comissió tècnica de valoració estarà formada per un funcionari de cada una de les administracions que formen part del Patronat de la FRG  i no podran formar part, els càrrecs de naturalesa política i el personal eventual de l´Administració ( art 51 Llei 3/2007) ni els funcionaris interins (art. 60.2 EBEP)

Les persones representants de cada Administració son:

Govern de les Illes Balears

Titular: Trueba Riera Ignacio, cap de secció del Departament de Cultura

Suplent: Gisbert Bour, Sonia, cap de negociat de la Secretaria General

Consell de Mallorca

Titular: Cladera Aguiló Miquel Àngel, Oficial 1era Jardineria

Suplent: López González, Juan Ángel, Oficial 1era Jardineria

Ajuntament de Deià

Titular: Crespí Mateo Juan Antonio, Cap de Manteniment Ajuntament de Deià

Suplent: Munsó Griful Aida, Tècnica Municipal d´urbanisme  Ajuntament de Deià

Secretari: el de la Fundació.

Els membres de la Comissió Tècnica de Valoració s'han d'abstenir d'intervenir-hi si hi concorren els motius que estableix l'article 23.2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

A les reunions de la Comissió, hi pot assistir amb veu, però sense vot un representant dels treballadors. A aquest efecte s'han de comunicar a aquesta representació les dates de les reunions amb antelació suficient.

Les funcions bàsiques de la Comissió Tècnica de Valoració són les següents:

a. Comprovar que les persones aspirants compleixen els requisits establerts en aquesta convocatòria.

b. Valorar els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants, de conformitat amb el barem establert en aquesta convocatòria.

c. Proposar la contractació de la persona seleccionada.

11. Valoració dels mèrits

Els mèrits al·legats s'han de valorar d'acord amb el barem que s'adjunta. Tant l'experiència professional com els mèrits acadèmics i la formació han d'estar directament relacionats amb les funcions del lloc de treball o amb les especificacions concretes que contenen.

Els mèrits esmentats s'han d'al·legar en la sol·licitud i s'han d'acreditar mitjançant la presentació de les justificacions següents:

A1. Experiència professional relacionada directament amb les funcions del lloc de treball objecte de la convocatòria:

A1.1. Pel que fa als serveis prestats per compte d'altri (Administració pública, ens públics instrumentals o empresa privada): mitjançant un certificat acreditatiu dels serveis prestats, amb la indicació de la categoria, o mitjançant un certificat de la vida laboral i l'acreditació de la categoria mitjançant el contracte laboral o certificat de l'empresa.

En tots els casos, en cas de no disposar dels certificats corresponents, com a alternativa es pot presentar també la justificació documental o hipervincle que ho acrediti, però, en aquest cas, la Fundació Robert Graves es reserva la facultat de comprovar que la justificació és correcta i valorar el servei concret de què es tracti o no valorar-lo.

A2. Coneixements i formació:

Mitjançant certificats o diplomes acreditatius dels cursos, seminaris, etc. fets.

A4 i A5. Coneixements d'idiomes i coneixements de llengua catalana:

Mitjançant certificats, diplomes o títols oficials acreditatius. En concret:

Per a la llengua catalana són vàlids: els certificats emesos per l'EBAP i els emesos o homologats per la conselleria competent en matèria de política lingüística o reconeguts com a equivalents d'acord amb la normativa autonòmica vigent. En cas que hi hagi dubtes sobre la validesa o la puntuació que s'ha d'atorgar, es pot sol·licitar un informe a la Direcció General de Política Lingüística de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats.

Pel que fa a llengües estrangeres, són vàlids: els certificats emesos per les escoles oficials d'idiomes, universitats, EBAP o escoles d'administració pública.

Les persones que han prestat serveis a l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears poden acreditar els mèrits amb un certificat dels mèrits que figuren en el Servei del Registre de Personal de la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques, sempre que la persona interessada els hagi al·legat en la sol·licitud.

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data d'acabament del termini de presentació de la documentació. El fet de no acreditar qualsevol dels mèrits en la forma indicada i en el termini assenyalat implica que aquest mèrit no es valorarà.

12. Publicació de les valoracions dels mèrits

Una vegada conclosa la valoració dels mèrits, s'ha de publicar en el web de la Fundació la llista provisional de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants.

Les persones aspirants disposen d'un termini de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de publicar-se la llista, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional dels mèrits.

Una vegada resoltes les al·legacions sobre la valoració dels mèrits, s'ha de publicar la llista definitiva de les valoracions en el web de la Fundació en el termini de màxim d'un mes des de la data en què acaba el termini de presentació d'al·legacions.

13. Entrevista personal

Al constituir- se una borsa de treball, totes les persones aspirants seran convocades a una entrevista personal, que farà la Comissió Tècnica de Valoració.

Aquestes entrevistes s'iniciaran amb les persones aspirants que tinguin oportunitat real ( amb la puntuació de la fase d´entrevista).

14. Resolució de la convocatòria

Una vegada feta l'entrevista personal, la Comissió Tècnica de Valoració ha d'aprovar les puntuacions definitives de les persones entrevistades i ha de formular la proposta de contractació de la persona que hagi obtingut la major puntuació.

La Fundació Robert Graves es reserva el dret a convocar la següent persona aspirant de la llista en els casos següents:

  • Si la persona proposada renuncia o no supera el període de prova.
  • Si la persona no compareix en la data acordada.
  • Si, per qualsevol circumstància, la persona candidata no pot incorporar-se en la data prevista.
  • Si, després del reconeixement mèdic, es considera que no és apta per al lloc de treball.
  • Si la persona no està finalment interessada i renuncia a la plaça temporal o no compleix el procediment d'acceptació de la plaça.
  • En cas d'incompatibilitat, si no renuncia a l'altre treball.

Les puntuacions finals obtingudes per les persones entrevistades s'han de publicar en el web de la Fundació, per ordre de major a menor puntuació final.

15. Formalització del contracte

S'ha de formalitzar per escrit, de forma obligatòria, un contracte de durada determinada de substitució per a la cobertura temporal del lloc de jardiner( fins al màxim de 3 anys)

El període de prova és de un mes.

El contracte s'ha de comunicar al Servei Públic d'Ocupació en els deu dies següents a la contractació.

El contracte s'extingeix prèvia denúncia de qualsevol de les parts, per l'expiració del temps concertat, que no ha d'excedir mai del màxim legal, que és de sis mesos.

16. Borsí de feina

Amb els candidats que no resultin contractats es crearà un borsí de feina, per a contractacions temporals

La vigència mínima de la borsa serà d´1 any i s´haurà de renovar periòdicament.

 

ANNEX 2

Barem de mèrits

Puntuació total: la puntuació màxima és de 100 punts.

A. Mèrits

A1. Experiència professional que, necessàriament, ha d'estar directament relacionada amb les funcions del lloc de treball

La puntuació màxima per aquest mèrit és de 40 punts.

Dins l'experiència professional directament relacionada amb les funcions del lloc de treball, el barem és el següent:

Experiència en les tasques següents:

  • A l'Administració pública.
  • A qualsevol ens del sector públic instrumental com a personal funcionari o personal laboral per compte d'altri.
  • A l'empresa privada.

2 punts per any complet treballat i 0,15 punts per cada mes treballat que no arribi a l´any complet.

En atenció a la dificultat fàctica de ponderar adequadament l'execució d'aquestes tasques, la Comissió Tècnica es reserva la facultat de no puntuar-les en el cas d'observar que la naturalesa, l'entitat o l'esforç que hagin requerit no acompleixen les condicions mínimes per suposar un vertader increment de l'experiència de la persona aspirant.

A2. Mèrits acadèmics i formació

La puntuació màxima per aquest mèrit és de 30 punts, segons el que s'estableix a continuació.

A2.1. La formació reglada s'ha de valorar de la forma següent:

La puntuació màxima que es pot obtenir per mèrits de formació reglada és de 25 punts.

Es valoren les titulacions oficials de nivell igual o superior a les exigides en la convocatòria i relacionades directament amb les funcions de la categoria que és objecte de l'oferta.

No es valoren els títols acadèmics que han servit per obtenir la titulació acadèmica superior que ja s'ha valorat o que s'ha presentat com a requisit.

  • Grau mitja relacionat amb les tasques a desenvolupar 4 punts per títol
  • Grau superior relacionat amb les tasques a desenvolupar 7 punts per títol

La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valora el de nivell inferior o primer cicle necessaris per obtenir-lo, excepte si les titulacions corresponen a branques diferents o en el supòsit del títol de doctorat o màster oficial, en què sí que es valora el grau, la llicenciatura o l'equivalent.

A2.2. Formació no reglada

La puntuació màxima que es pot obtenir per mèrits de formació no reglada és de 5 punts.

A2.2.1. Només es valoren les accions formatives (cursos de formació i de perfeccionament, jornades, seminaris ...) relacionades directament amb les funcions de la categoria professional.

A2.2.2. Així mateix, també es valoren en tot cas els cursos de qualitat, els d'igualtat de gènere, els d'aplicacions informàtiques a nivell d'usuari (tractament de texts, full de càlcul, bases de dades, correu electrònic i intranet) i el curs bàsic de prevenció de riscs laborals.

En els casos de cursos d'aplicacions informàtiques, només es valora el nivell més alt o certificat amb major nombre de crèdits o d'hores de cada una de les aplicacions.

Es valoren els certificats i diplomes d'accions formatives impartides o promogudes per l'Administració pública, universitats, escoles universitàries, col·legis professionals o altres centres de formació oficial; les impartides en el marc dels acords de formació contínua amb l'Administració, independentment de qui en sigui el promotor; els cursos promoguts per una administració pública o que estiguin homologats per l'EBAP o per una altra escola d'administració pública; els de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), la conselleria competent en matèria de treball i per altres organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.

En tot cas, es valoren una sola vegada les accions formatives relatives a un mateix contingut, per a la qual cosa s'han de tenir en compte els programes.

La ponderació és la següent:

A2.2.1. Les accions formatives relacionades directament amb les funcions de la categoria professional: 1 punt per curs de durada igual o inferior a les 20 hores lectives i 2 punts pels cursos de durada superior.

A2.2.2. Els cursos d'igualtat, de qualitat, d'informàtica a nivell d'usuari i el curs bàsic de prevenció de rics laborals: 1 punt per cada curs de durada igual o inferior a les 20 hores lectives i 2 punts pels cursos de durada superior. En aquest cas, la puntuació per aquest concepte té un límit màxim de 4 punts.

Els cursos amb el mateix contingut només es valoren una vegada i puntua aquell que tengui més hores.

A3. Idiomes

La puntuació màxima per aquest mèrit és de 15 punts.

Per estar en possessió del certificat acreditatiu de coneixements d'idiomes, certificats oficials: només es valoren els coneixements d'anglès, alemany o francès, i es fa de la següent manera:

A.1 d'anglès, de francès i d'alemany 1 punts per cada un

B.1 d'anglès, de francès i d´'alemany 2 punts per cada un

B.2 d'anglès, de francès i d'alemany 3 punts per cada un

C.1 d'anglès, de francès i d'alemany 4 punts per cada un

C.2 d'anglès, de francès i d'alemany 5 punts per cada un

En cas d'aportar més d'un certificat, únicament es valora el del nivell màxim acreditat.

Els idiomes s'han de puntuar en aquest apartat i segons les certificacions de coneixements d'idiomes reconegudes internacionalment d'acord amb el Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües (MCER).

A4. Coneixements de català

La puntuació màxima per aquest mèrit és de 5 punts.

Per estar en possessió del certificat acreditatiu de coneixements de llengua catalana:

B.2 3 punts addicionals

C.1 4 punts addicionals

C.2 5 punts addicionals

No s'ha de valorar el nivell de català que s'exigeix com a requisit per participar en aquesta convocatòria.

Els coneixements de llengua catalana únicament s'han de puntuar dins aquest apartat.

En cas de tenir més d'un certificat, es valora únicament el del nivell màxim acreditat.

B. Entrevista personal (puntuació màxima: 10 punts)

Es valoren els aspectes següents:

- Iniciativa.

- Disponibilitat.

- Capacitat de treball en equip.

- Motivació.

- Responsabilitat.

Al constituir- se una borsa de treball, totes les persones aspirants seran convocades a una entrevista personal, que farà la Comissió Tècnica de Valoració.

Aquestes entrevistes s'iniciaran amb les persones aspirants que tinguin oportunitat real ( amb la puntuació de la fase d´entrevista).

La informació del procés s'ha de publicar en el web de la Fundació Robert Graves.

Informació sobre dades personals

De conformitat amb el que estableix la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i garantia dels drets digitals, i el Reglament (UE) 2016/679, de 27 d'abril, relatiu a la protecció de les persones físiques respecte al tractament i la lliure circulació de les dades personals, s'informa que les dades que figuren en la sol·licitud són recollides i tractades en un fitxer automatitzat anomenat FRGCURRÍCULUMS, el titular i responsable del qual és la Fundació Robert Graves. Totes les dades que s'indiquen són obligatòries i la negativa a proporcionar-les suposa la impossibilitat de participar en el procés de selecció. Mitjançant la signatura d'aquest document, la persona aspirant dona el consentiment explícit perquè la Fundació Robert Graves pugui tractar les dades personals que conté aquesta sol·licitud. La finalitat del registre és la gestió dels processos de selecció del personal que contracta la Fundació Robert Graves i la gestió de les borses de treball de la Fundació Robert Graves. Les dades registrades es conservaran durant el temps necessari per complir la finalitat per a la qual es varen demanar i per determinar les possibles responsabilitats que es puguin derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. Hi és aplicable el que disposa la normativa d'arxius i documentació. La persona afectada pot exercir els drets que reconeix la Llei i, en particular, els d'accés, rectificació, cancel·lació, oblit, limitació, oposició i portabilitat mitjançant un escrit en el qual hi figurin el nom i llinatges, l'adreça a l'efecte de notificació i el dret o drets que vol exercir; s'hi ha d'adjuntar una fotocòpia del document oficial d'identificació i s'ha de trametre l'escrit a l'adreça esmentada en el primer paràgraf.