Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)
Núm. 330032
Bases específiques que regiran el procés selectiu per contractar un/a Tècnic/a Superior Expert/a en Innovació per a l'àrea de Projectes R+D+i i Comunicació de la Fundació Bit, referència TSIN01-22
Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d'aplicació.
Segona.- La feina que s'oferta és la gestió de projectes i iniciatives de suport a la innovació de l'ecosistema de ciència, tecnologia i innovació de les Illes Balears. Absoluta disponibilitat per viatjar.
S'ofereix un contracte temporal, per a substitució de persona treballadora (per a cobrir temporalment un lloc de feina durant el procés de selecció o promoció, per a la seva cobertura definitiva), grup de classificació A, remuneració bruta anual de 28.442,76.- € distribuït en dotze pagues, per a una jornada completa, amb el següent horari general de dilluns a divendres de 08:00h a 15:30h i amb un règim flexible d'entrada i sortida. També amb condicions laborals que afavoreixen la conciliació de la vida familiar i laboral, dies d' assumptes propis o la possibilitat d' adherir-se al Pla de Teletreball de l' entitat.
Tercera.- Els/les candidats/es hauran de complir els següents requisits:
Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per una comissió de selecció:
Cinquena.- El procés selectiu constarà de 4 fases:
Fase 1-Presentació de candidatures
Tota la documentació justificativa (original i fotocòpia) s'haurà d'aportar en el registre de la Fundació Bit, carrer Laura Bassi, s/n-Centre Empresarial Son Espanyol, ParcBit, en l'horari de 09:00h a 13:00h. També es pot remetre mitjançant correu electrònic seleccion@fundaciobit.org o per correu postal, en ambdós casos, amb copia acarada de la titulació universitària i dels títols d' idiomes. No seran admeses en el procés de selecció les candidatures que no es presentin en el termini i amb les formes abans descrites:
Els documents justificatius per a la valoració dels mèrits es podran aportar a la fase 1 i a la fase 2.
Les persones interessades en participar a la convocatòria disposen de 15 dies naturals per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, es publicarà una llista provisional d'admesos/es i exclosos/es amb un termini de 5 dies hàbils per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències. La Comissió de Selecció de l'entitat emetrà resolució amb la llista definitiva d'admesos/es i començarà la següent fase. Només els candidats o les candidates que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2.
Fase 2
1- Valoració dels coneixements d'idiomes:
La puntuació màxima d'aquest apartat relatiu a les accions formatives serà d'1,25 punt.
2. Valoració de cursos de formació i perfeccionament:
Es valoraran accions formatives com seminaris, congressos, jornades d'estudis, impartits per administracions públiques, l'EBAP, universitats, col·legis oficials i per aquells centres o organismes oficials (Apartat 7.3.2. de la resolució de la consellera d'Interior de dia 30 de març de 2009, publicada al BOIB núm. 48, de 2 d'abril de 2009, tot seguint els criteris que s'hi estableixen) que tinguin una relació directa amb les tasques del lloc convocat.
En qualsevol cas, podran valorar-se aquelles accions formatives que a judici de la Comissió de Selecció tinguin una relació directa amb les tasques del lloc convocat i que no s'hagin impartit per cap de les organitzacions encabides en el paràgraf anterior.
En conseqüència es valoraran els cursos relacionats amb les matèries següents:
Cada crèdit és equivalent a 10 hores de durada, o a la part proporcional si la durada és menor.
Valoració dels mèrits:
No es valoraran els certificats que no indiquin les hores de durada ni aquells que corresponguin a assignatures d'una carrera universitària, els cursos de doctorat o els derivats de processos selectius.
Si s'han realitzat altres cursos, les matèries dels quals no figuren a la relació anterior, i a judici de la Comissió poden tenir vinculació amb les tasques del lloc de feina convocat, també es valoraran.
La puntuació màxima d'aquest apartat relatiu a les accions formatives serà d'1,25 punt.
3. Valoració d'estudis i títols:
a) Títols acadèmics:
b) Altres títols que tinguin relació amb les tasques del lloc de feina convocat:
La puntuació màxima en aquest apartat serà de 2 punts.
4- Entrevista personal: Es valoraran les competències específiques que es requereixen per la realització de la feina. Màxim d'1 punts.
5- Experiència laboral: màxim 4,5 punts.
Concloses la meritació i l'entrevista personal, la Comissió de Selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els/les aspirants, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s'obrirà un termini de set dies naturals, des de l'endemà al de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.
En el cas que varis/vàries candidats/es obtinguin la mateixa puntuació, el criteri per establir l'ordre de prelació a la puntuació final, serà el següent:
La comissió de selecció, els dos dies hàbils després, valorarà les al·legacions i elaborarà la llista definitiva que s'elevarà al Gerent per a la resolució definitiva del procés.
Tota la informació del procés de selecció es publicarà a la web de la Fundació Bit https://www.fundaciobit.org i a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit.
L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s' hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s'hi pugui presentar una reclamació davant l'òrgan que dicta aquestes bases.
Els criteris selectius han estat aprovats pel Gerent de la Fundació Bit.
Palma, a la data de la signatura (9 de juny de 2022)
El gerent Antoni J. Roig Quart