Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)

Núm. 330032
Bases específiques que regiran el procés selectiu per contractar un/a Tècnic/a Superior Expert/a en Innovació per a l'àrea de Projectes R+D+i i Comunicació de la Fundació Bit, referència TSIN01-22

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d'aplicació.

Segona.- La feina que s'oferta és la gestió de projectes i iniciatives de suport a la innovació de l'ecosistema de ciència, tecnologia i innovació de les Illes Balears.  Absoluta disponibilitat per viatjar.

S'ofereix un contracte temporal, per a substitució de persona treballadora (per a cobrir temporalment un lloc de feina durant el procés de selecció o promoció, per a la seva cobertura definitiva), grup de classificació A, remuneració bruta anual de 28.442,76.- € distribuït en dotze pagues, per a una jornada completa, amb el següent horari general de dilluns a divendres de 08:00h a 15:30h i amb un règim flexible d'entrada i sortida. També amb condicions laborals que afavoreixen la conciliació de la vida familiar i laboral, dies d' assumptes propis o la possibilitat d' adherir-se al Pla de Teletreball de l' entitat.

Tercera.- Els/les candidats/es hauran de complir els següents requisits:

  • Nacionalitat espanyola o alguna altra d'acord amb l'article 57 de l'EBEP.
  • Tenir 16 anys d'edat complerts i no haver arribat a l' edat de jubilació forçosa.
  • No haver estat separat/da, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitat/da de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per exercir funcions similars a les que complien, en el cas que haguessin estat separats/des, inhabilitats/des o acomiadats/des disciplinadament. En el cas de ser de nacionalitat d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitats/des o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, a l'accés a un lloc de feina en una entitat del sector públic instrumental del Govern de les Illes Balears.
  • Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria laboral en què s'inclouen al lloc de feina ofertat.
  • Llicenciatura o titulació equivalent en qualsevol de les següents branques de coneixement: Ciències, Ciències de la salut, Ciències socials, Enginyeria i Arquitectura.
  • Coneixements de català, nivell mínim B2.
  • Coneixements d'anglès, nivell mínim B2.
  • 1 any d'experiència en suport a emprenedors basat en el coneixement.

Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per una comissió de selecció:

  • Presidenta: Immaculada Salamanca Rosselló, Cap Àrea R+D+i Comunicació (titular); Isabel Llodrà Riera, Cap Àrea Cibersocietat (suplent).
  • Vocal: Maria Paz Martínez Palomar, Cap Projectes R+D+i (titular); María Jose Lopéz-Polín, Cap d'àrea Econòmic-Financer (suplent).
  • Secretària: Sonia Plaza García, Administrativa Recursos Humans(titular); Raquel Díaz Martín, Cap Àrea Recursos Humans (suplent).

Cinquena.- El procés selectiu constarà de 4 fases:

Fase 1-Presentació de candidatures

Tota la documentació justificativa (original i fotocòpia) s'haurà d'aportar en el registre de la Fundació Bit, carrer Laura Bassi, s/n-Centre Empresarial Son Espanyol, ParcBit, en l'horari de 09:00h a 13:00h. També es pot remetre mitjançant correu electrònic seleccion@fundaciobit.org o  per correu postal, en ambdós casos, amb copia acarada de la titulació universitària i dels títols d' idiomes. No seran admeses en el procés de selecció les candidatures que no es presentin en el termini i amb les formes abans descrites:

  • Sol·licitud de participació en el procés (a disposició en la web https://www.fundaciobit.org/category/ofertes-de-feina/ i a les oficines de l'entitat).
  • Fotocopia del D.N.I. o en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, document acreditatiu de la personalitat (N.I.E. o targeta de residència).
  • Curriculum Vitae.
  • Titulació universitària requerida a la base tercera.
  • Nivell B2 de català. Acreditat mitjançant certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per l'òrgan competent en matèria lingüística del Govern de les Illes Balears o equivalent.
  • Nivell B2 d'anglès.  Acreditat mitjançant certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per Escoles Oficials d'Idiomes (EOI), de les universitats, de l'EBAP, altres escoles d'administració pública, per Cambridge University (First Certificate in English), Trinity College London (Integrated Skills in English), Diplomat Universitari especialista en llengua anglesa (mestre o altres) o equivalent.
  • Acreditar un 1 any d'experiència en suport a emprenedors basat en el coneixement.

Els documents justificatius per a la valoració dels mèrits es podran aportar a la fase 1 i a la fase 2.

Les persones interessades en participar a la convocatòria disposen de 15 dies naturals per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, es publicarà una llista provisional d'admesos/es i exclosos/es amb un termini de 5 dies hàbils per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències. La Comissió de Selecció de l'entitat emetrà resolució amb la llista definitiva d'admesos/es i començarà la següent fase. Només els candidats o les candidates que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2.

Fase 2

1- Valoració dels coneixements d'idiomes:

  • Nivell de català: C1 (0,25 punts), C2 o LA  (0,5 punts) amb un màxim de 0,75 punts. El nivell de català es justificarà amb certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per l'òrgan competent en matèria lingüística del Govern de les Illes Balears, Escola Balear d'Administració Pública o equivalent.
  • Nivell d'anglès: C1 (0,25 punts) o C2 (0,5 punts)  punts amb un màxim de 0,5 punts. Acreditat mitjançant certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per Escoles Oficials d'Idiomes (EOI), de les universitats, de l'EBAP, altres escoles d'administració pública,  per Cambridge University (CAE, Certificate in Advanced English) o CPE (Certificate of Proficiency in English) , per Trinity College London (ISE - Integrated Skills in English III o IV), o C1 – Diplomat/da Universitari/a especialista en llengua anglesa (mestre o altres) o equivalent o C2 – Llicenciat/da en filologia anglesa o Llicenciat/da en traducció i interpretació: llengua anglesa.

La puntuació màxima d'aquest apartat relatiu a les accions formatives serà d'1,25 punt.

2. Valoració de cursos de formació i perfeccionament:

Es valoraran accions formatives com seminaris, congressos, jornades d'estudis, impartits per administracions públiques, l'EBAP,  universitats, col·legis oficials i per aquells centres o organismes oficials (Apartat 7.3.2. de la resolució de la consellera d'Interior de dia 30 de març de 2009, publicada al BOIB núm. 48, de 2 d'abril de 2009, tot seguint els criteris que s'hi estableixen) que tinguin una relació directa amb les tasques del lloc convocat.

En qualsevol cas, podran valorar-se aquelles accions formatives que a judici de la Comissió de Selecció tinguin una relació directa amb les tasques del lloc convocat i que no s'hagin impartit per cap de les organitzacions encabides en el paràgraf anterior.

En conseqüència es valoraran els cursos relacionats amb les matèries següents:

  • Gestió de la recerca, desenvolupament i innovació (Rdi) o/i gestió de projectes Rdi.
  • Àrea de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), xarxes socials i societat del coneixement.
  • Contractació administrativa.
  • Qualitat, funció organitzativa, processos administratius i cursos d'igualtat.
  • Nova gestió pública, govern digital i administració electrònica.

Cada crèdit és equivalent a 10 hores de durada, o a la part proporcional si la durada és menor.

Valoració dels mèrits:

  • 0,01 punts per crèdit, quan el certificat acrediti assistència.
  • 0,02 punts per crèdit, quan el certificat acrediti aprofitament.
  • 0,03 punts per crèdit, quan el certificat acrediti docència.

No es valoraran els certificats que no indiquin les hores de durada ni aquells que corresponguin a assignatures d'una carrera universitària, els cursos de doctorat o els derivats de processos selectius.

Si s'han realitzat altres cursos, les matèries dels quals no figuren a la relació anterior, i a judici de la Comissió  poden tenir vinculació amb les tasques del lloc de feina convocat, també es valoraran.

La puntuació màxima d'aquest apartat relatiu a les accions formatives serà d'1,25 punt.

3. Valoració d'estudis i títols:

a) Títols acadèmics:

  1. Per cada titulació acadèmica equivalent a llicenciatura o equivalent relacionada amb el lloc de feina i distinta a la presentada com a requisit: 1 punt.
  2. Per cada titulació acadèmica de diplomat universitari o equivalent relacionada amb el lloc de feina: 0,50 punts.
  3. Per cada títol de doctor: 0,25 punts.

b) Altres títols que tinguin relació amb les tasques del lloc de feina convocat:

  1. Per títols de postgrau universitari, especialistes i/o experts universitaris d'entre 300 i 600 hores: 0,25 punts cadascun.
  2. Per títols de postgrau universitari, especialistes i/o experts universitaris d'entre 601 i 1000 hores: 0,50 punts cadascun.
  3. Per màsters universitaris: 1 punt

La puntuació màxima en aquest apartat serà de 2 punts.

4- Entrevista personal: Es valoraran les competències específiques que es requereixen per la realització de la feina. Màxim d'1 punts.

5- Experiència laboral: màxim 4,5 punts.

  1. Per cada mes de serveis prestats com a personal en un cos o escala del grup A, subgrup A1 o com a personal laboral ocupant una plaça de tècnic superior a qualsevol administració pública o empresa del sector públic instrumental en tasques de gestió de projectes de R+d+i o suport a l'ecosistema d'innovació o gestió de projectes TIC 0,070 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.
  2. Per cada mes de serveis prestats com a personal en un cos o escala del grup A, subgrup A2 o com a personal laboral ocupant una plaça de tècnic mig a qualsevol administració pública o empresa del sector públic instrumental en tasques de gestió de projectes de R+d+ i o suport a l'ecosistema d'innovació o gestió de projectes TIC 0,035 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.
  3. Per cada mes de serveis prestats com a personal nivell 1 al sector privat en tasques de gestió de projectes de R+D+i i o suport a l'ecosistema d'innovació o gestió de projectes TIC 0,035 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.
  4. Per cada mes de serveis prestats com a personal nivell 2 al sector privat en tasques de gestió de projectes de R+D+i i o suport a l'ecosistema d'innovació o gestió de projectes TIC 0,0175 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.

Concloses la meritació i l'entrevista personal, la Comissió de Selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els/les aspirants, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s'obrirà un termini de set dies naturals, des de l'endemà al de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.

En el cas que varis/vàries candidats/es obtinguin la mateixa puntuació, el criteri per establir l'ordre de prelació a la puntuació final, serà el següent:

  • Ser dona, degut a la representació inferior al 40 %, del gènere femení en la categoria de tècnic/a superior a la Fundació Bit, d'acord amb l'article 43 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.
  • Puntuació d'experiència en gestió de projectes de R+D+i.
  • Puntuació d'experiència en gestió de projectes de suport a l'ecosistema d'innovació.
  • Puntuació d'experiència en gestió de projectes TIC.

La comissió de selecció, els dos dies hàbils després, valorarà les al·legacions i elaborarà la llista definitiva que s'elevarà al Gerent per a la resolució definitiva del procés.

Tota la informació del procés de selecció es publicarà a la web de la Fundació Bit  https://www.fundaciobit.org i a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit.

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s' hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s'hi pugui presentar una reclamació davant l'òrgan que dicta aquestes bases.

Els criteris selectius han estat aprovats pel Gerent de la Fundació Bit.

 

Palma, a la data de la signatura (9 de juny de 2022)

El gerent Antoni J. Roig Quart