Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU

Núm. 329095
Extracte de l'acord de junta de govern local de 02 de juny de 2022, per la qual s'aprova la convocatòria de concessió d'ajudes en matèria d'acció social per a associacions i/o entitats privades sociosanitàries sense ànim de lucre corresponents a l’any 2022

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

BDNS (Identif.): 631509

De conformitat amb el que preveuen els articles 17.3.by 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria el text complet es pot consultar a la Base de Dades Nacional de Subvencions

(https://www.infosubvenciones.es/bdnstrans/GE/es/convocatoria/631509)

Primer. .- Beneficiaris

Les persones jurídiques públiques o privades sense ànim de lucre, ja siguin entitats, grups associatius o organismes legalment constituïts que impulsen l'associacionisme, l'acció i participació social i el voluntariat que reuneixi els següents requisits:

- Tenir domicili o seu social a la illa d'Eivissa i que incideixin o treballin directament amb usuaris del municipi de Santa Eulària des Riu. En cas de ser seu social, al menys ha de tenir una antiguitat superior a cinc anys.

- Estar al corrent de les seves obligacions tributàries i de la Seguretat Social.

- No trobar-se sotmès a ningun dels supòsits de prohibició per ser beneficiari de subvencions, establerts en l'article 10 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat per el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre i en l'article 13 de la Llei 38/2003, general de subvencions.

- No tenir deutes amb l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu.

- Estar inscrit en el Registre d'Associacions del Govern Balear.

- Estar inscrit en el Registre Municipal d'Associacions de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu amb anterioritat a la finalització del període de presentació d'instàncies.

- Acreditar que les seves activitats beneficien als ciutadans del nostre municipi.

- En compliment de l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes, no estar sancionades o condemnades en els tres darrers anys per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o gènere, sancionades per resolució administrativa ferma o condemnades per sentencia judicial ferma. A tal efecte, les entitats sol·licitants presentaran el model Annex 1. Declaració responsable, aprovada per aquesta convocatòria.

Segon. .- Objecte de la convocatòria

L'objecte d'aquesta convocatòria pública municipal és la regulació de la concessió de subvencions en matèria de benestar social per a l'any 2022, orientada a entitats socials i sociosanitàries les quals desenvolupen actuacions dirigides a la població de Santa Eulària des Riu, per impulsar i recolzar l'associacionisme, la participació social i el voluntariat.

Tercer. Bases reguladores

Les bases reguladores de la concessió d'aquestes subvencions estan contingudes a  les Bases d'execució del pressupost i els pressupostos municipals de l'exercici 2022, aprovats inicialment pel ple de la Corporació en sessió ordinària celebrada en data 18 de novembre de 2021 i publicada  l'aprovació definitiva en el Bolletí Oficial de les Illes Balears núm.173 del 18/12/2021.

Quart. Dotació econòmica

Per les ajudes objecte d'aquesta convocatòria es destinarà la quantitat màxima de 45.000€, amb càrrec a la partida 2311-48006 de l'exercici pressupostari de l'any 2022. 

Cinquè. Terminis i lloc de presentació de les sol·licituds

5.1.- El termini per la presentació de les sol·licituds serà de 20 dies hàbils a partir del dia següent a la data de publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) de l'extracte de la convocatòria.

5.2.- Les sol·licituds es presentaran al Registre Telemàtic de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, ubicat a la pàgina web www.santaeulariadesriu.com , en virtut a allò establert a l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. El sol·licitant haurà de presentar la sol·licitud mitjançant el Certificat Electrònic de Representant de Persona Jurídica a nom de l'associació.

Sisè. Sol·licitud i documentació necessària

Les sol·licituds es formularan amb un model de sol·licitud d'ajuda econòmica (document model d'instància general de l'Ajuntament, disponible en la pàgina web municipal) i memòria descriptiva del projecte, adjuntant la següent documentació:

- Memòria descriptiva del projecte anual.

- Fotocòpia del DNI i NIF del representant de l'associació.

- Còpia compulsada de la targeta d'identificació fiscal (CIF) de l'entitat o associació.

- Còpia compulsada del document acreditatiu de la inscripció de l'entitat o associació en el corresponent registre, així com còpia compulsada de la resolució d'inscripció o sol·licitud, en cas d'estar en situació de tràmit, en el Registre d'associacions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

- Còpia compulsada dels estatuts degudament legalitzats, en els quals haurà de constar explícitament la inexistència d'ànim de lucre així com l'àmbit territorial de l'entitat o associació.

- Annex 1.- Declaració responsable, degudament emplenat i signat per mitjans electrònics.

- Annex 2.- Declaració expressa de les subvencions obtingudes o sol·licitades per a la mateixa finalitat i compromís de de comunicar les que s'obtinguin en un futur, degudament emplenat i signat per mitjans electrònics.

- Pressupost de despeses totals i ingressos previstos per a la realització de la activitat descrita en el projecte anual.

- Certificat del/la secretari/a amb les dades bancàries pel pagament de l'import de la subvenció.

- Certificat del número total de persones ateses i del número total de persones ateses del terme municipal de Santa Eulària des Riu.

- Annex 4. Autorització per sol·licitar certificats tributaris i de la seguretat social, o si no, degudament emplenat i signat per mitjans electrònics del Representant de Persona Jurídica a nom de l'associació:

 

• Certificat expedit per l'Agència Tributària de trobar-se al corrent de les seves obligacions, en el cas de no autoritzar a l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu a sol·licitar en nom de l'associació dit certificat.

• Certificat expedit per la Seguretat Social de trobar-se al corrent de les seves obligacions, en el cas de no autoritzar a l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu a sol·licitar en nom de l'associació dit certificat.

En el cas que hi hagi documentació que ja estigui en poder de l'Ajuntament i sigui vigent, es pot fer constar per escrit a la sol·licitud amb l'exempció de presentar-la novament, sempre que s'indiqui el número de registre d'entrada i la data a la que es va presentar, altrament s'haurà de presentar de nou.

L'Ajuntament pot sol·licitar, a més, tota la documentació complementària necessària per avaluar correctament la sol·licitud.

 

Signat digitalment en Santa Eulària des Riu, (6 de juny de 2022)

L'alcaldessa (María del Carmen Ferrer Torres)