Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 305564
Convocatòria d’ajudes econòmiques de beques d’estudis superiors per a estudiants de Formentera curs 2021-2022

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en sessió ordinària celebrada el 13 de maig de 2022, i en exercici de les seues competències, sobre la base d'allò proposat (conforme a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques), i  l'article 10.3 de la Llei 8/2000, de 27 d'octubre, de consells insulars, i en virtut del Decret de Presidència de data 15 d'octubre de 2021, aprovat per BOIB número 146, de 26 d'octubre de 2021, mitjançant el qual es deleguen competències en la Comissió de Govern, i de la resta d'atribucions que li atorga la legislació vigent, adoptà, per unanimitat, el següent acord:

(...)

PRIMER.- APROVAR les bases que han de regir la convocatòria d'ajudes econòmiques de beques d'estudis superiors per a estudiants/es de Formentera, curs 2021-2022, el qual figura a l'annex.

SEGON.- APROVAR la convocatòria pública per a la concessió de les subvencions a què fa referència el punt anterior.

TERCER.- APROVAR una despesa de 12.500 € (dotze mil cinc-cents euros), amb càrrec a la partida 334.48000 dels pressuposts generals del Consell Insular de Formentera, per l'any 2022.

QUART.- PUBLICAR les mateixes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el Tauler d'anuncis, a la pàgina web de la corporació i a la Base de Dades Nacional de Subvencions,  als efectes legals oportuns.

(...)

 

“ANNEX

Bases que han de regir la convocatòria d'ajudes econòmiques de beques d'estudis superiors per a estudiants de Formentera curs 2021-2022

1. Objecte de la convocatòria

El Consell Insular de Formentera vol contribuir a fer que, d'una banda, els estudiants de Formentera puguin enriquir el seu currículum educatiu i, sobretot, que es garanteixin les condicions d'igualtat en l'exercici del dret a l'educació per tal que tot l'alumnat gaudeixi de les mateixes oportunitats cursant estudis superiors fora de l'illa, amb títol de caràcter oficial i amb validesa a tot l'estat espanyol.

Des de l'àrea d'Educació del Consell Insular de Formentera, mitjançant convocatòria pública, es volen atorgar beques d'estudis superiors per al curs acadèmic 2021-22. Els estudis que es cursin han de tenir com a principal interès una titulació de caràcter oficial i amb validesa a tot l'estat espanyol. Les beques d'estudis superiors seran concedides per estudis que siguin presencials a centres oficials reconeguts per l'Administració educativa i que s'encaminin a l'obtenció d'un títol oficial amb validesa acadèmica o professional.

2. Crèdit pressupostari i import de la subvenció

a) L' import que es destina a l'ajut té un crèdit màxim de 12.500 € (dotze mi cinc-cents euros) habilitat amb càrrec a la partida pressupostaria 334.48000 del pressupost anual del Consell Insular de Formentera, per l'any 2022.

b) Es convoquen un total de deu beques, la quantia de cada beca serà de 1.250 € (mil dos-cents cinquanta euros)

3. Persones beneficiàries i requisits

Les persones que es poden beneficiar d'aquestes ajudes econòmiques, han de complir els següents requisits: 

1. L'alumnat ha de tenir el seu domicili familiar (empadronat) a l'illa de Formentera i les dades pertinents de totes les persones que conviuen al mateix domicili hauran de tenir el seu domicili fiscal a Formentera.

2. Els estudis per als quals es poden sol·licitar les ajudes són:

a) estudis universitaris: de grau, primer i segon cicle, màster, doctorat o altres estudis de postgrau.

b) ensenyaments de formació professional de grau superior.

c) ensenyaments artístics superiors.

3. Els estudis s'han de realitzar fora de l'illa de  Formentera de forma presencial.

S'ha de tractar d'estudis presencials a centres oficials reconeguts per l'Administració educativa i que s'encaminin a l'obtenció d'un títol oficial amb validesa acadèmica o professional.

En queden exclosos els estudis a distància, en línia o virtuals i els que es puguin realitzar presencialment a Formentera.

La realització dels estudis de forma virtual sobrevinguda a causa de la pandèmia, sempre que la matrícula s'hagi fet per estudis presencials, no serà causa d'exclusió.

4. Els estudiants que s'hagin matriculat, durant el curs 2021-2022, si la matrícula arriba al 80% del nombre sencer (enter) que resulti de dividir el total d'assignatures o crèdits de què consti el pla d'estudis entre el nombre d'anys que el componen. Les assignatures o crèdits convalidats i adaptats no es tendran en compte a cap efecte, tant si són matrícules anuals com si són quadrimestrals.

5. La nota mitjana del curs 2020-2021 o de l'últim curs realitzat, sempre anterior al curs 2021-2022, ha de ser mínim l'aprovat (nota mínima de 5 sobre 10).

6. La unitat familiar ha d'estar empadronada a Formentera com a mínim els 12 mesos anteriors a la presentació de la sol·licitud.

7. No podran obtenir la condició de persona beneficiària, les persones en les quals concorrin en alguna de les circumstàncies previstes en l'article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, i en l'article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

4. Termini de presentació de les sol·licituds

El termini per presentar les sol·licituds serà de trenta dies hàbils a partir de l'endemà de la data de publicació d'aquestes bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), en qualsevol de les formes establertes en l'art. 30 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (PACAP).

No s'acceptarà cap sol·licitud fora d'aquest termini.

Aquesta convocatòria també es farà pública al tauló d'anuncis ubicat a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), i a la web del Consell Insular de Formentera: www.consellinsulardeformentera.cat.

5. Presentació de les sol·licituds

a) Les sol·licituds s'han de formalitzar mitjançant els models normalitzats que s'adjunten a aquestes bases com a annex I, annex II, annex III, annex IV i annex V.

S'ha de formalitzar la sol·licitud i adjuntar tota la documentació per a cada una de les línies a presentar-se.

b) Es podran presentar els documents originals en la forma establerta segons l'art. 16 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del PACAP:

-De forma presencial mitjançant registre general electrònic de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), al c. de Ramon Llull, 6, CP 07860 Sant Francesc Xavier, Formentera, del Consell Insular de Formentera, i en els restants registres electrònics de qualsevol òrgan administratiu públic. Els documents presentats de manera presencial davant les Administracions Públiques seran digitalitzats d'acord amb l'art. 27 i la resta de normativa aplicable de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del PACAP.

-De forma telemàtica a través de l'Oficina Virtual d'Atenció Ciutadana (OVAC), a la qual es pot accedir des de la pàgina web del Consell Insular de Formentera: www.consellinsulardeformentera.cat.

c) Els aspirants han de presentar correctament emplenats el annexos i la documentació original adient objecte de la subvenció i emplenar els annexos exposats al punt sisè.

6. Documentació a presentar

S'haurà de presentar degudament emplenats els següents documents. Tota la documentació que es presenti ha de ser original.

6.1 Documentació obligatòria:

a) Model de sol·licitud, annex I.

b) Model de declaració responsable, annex II.

c) Model de convivència, annex III. Dades que corresponen a tots els membres que conviuen al mateix domicili familiar, i  fent constar el nom i llinatges de cada un dels membres, l'edat i el número de DNI / NIE.

d) Model de sol·licitud de transferència bancària, annex IV, del qual l'estudiant ha de figurar necessàriament com a titular o cotitular del compte bancari.

e) Model d'autorització d'obtenció de dades fiscals, annex V amb les dades pertinents de totes les persones que conviuen al mateix domicili i que hauran de tenir el seu domicili fiscal a Formentera. En aquest imprès s'indica la possibilitat de donar l'autorització al Consell Insular de Formentera per accedir a la informació fiscal; si aquesta no se li dona, s'haurà de presentar certificat d'ingressos expedit per l'Agència Tributària, de totes les persones que conviuen al mateix domicili i que siguin majors de 16 anys. Respecte a la presentació d'aquest certificat d'ingressos, serà expedit per l'Agència Estatal de l'Administració Tributària validat: per banc, agencia tributaria, confirmació validada per Internet.

f) Document acreditatiu de les notes obtingudes durant el curs 2020-2021, en el cas dels sol·licitants que no s'hagin matriculat durant l'any abans esmentat, s'entendrà que han de presentar al darrer any acadèmic cursat.

g) Document de la matriculació formalitzada del curs 2021-2022, on consti les dades del sol·licitant, i nom de les assignatures. En tot cas s'haurà de realitzar com a mínim el 80 % del curs.

h) Pla d'estudis complet de l'especialitat que es cursa.

i) DNI. En el cas d'alumne/a estranger: NIE o targeta de residència.

j) En el cas que en el DNI/NIE no figuri com a localitat el domicili del municipi de Formentera, certificat de convivència que acrediti el veïnatge administratiu de la persona sol·licitant i el nombre de persones.

k) En el cas que en el DNI/NIE no consti l'antiguitat de residència que ha de tenir un mínim d'un any, es justificarà mitjançant un certificat d'empadronament.

Documentació Opcional a efectes de puntuació per circumstàncies familiars

En el cas d'al·legar alguna de les situacions familiars que s'especifiquen a l'apartat 8.2, s'ha de presentar la documentació següent o qualsevol altra que ho acrediti:

-Document de la matrícula dels germans i/o germanes que també cursin estudis superiors durant el mateix any acadèmic del sol·licitant fora de Formentera.

-Grau de discapacitat reconegut: Certificat emès per l'organisme competent en el qual figuri el grau de discapacitat.

-Família nombrosa: Carnet o llibre de família nombrosa

-Família monoparental: Llibre de família o Certificat emès per l'organisme competent que ho acrediti.

-Situació de viduïtat: Document acreditatiu de viduïtat i/o de la pensió de viduïtat.

-Situació d'orfandat absoluta: Document acreditatiu d'orfandat absoluta i/o de la pensió d'orfandat en el cas que el sol·licitant sigui orfe.

-En cas de situació d'atur de llarga durada: Document acreditatiu oficial

7. Requeriments de la sol·licitud

Si els annexos o documentació original obligatòria fossin incorrectes o incompletes, es requerirà a l'interessat per a què en un termini de deu dies, esmeni la falta o acompanyi els documents preceptius, amb indicació que, si així no ho fa, es considerarà que desisteix de la seva petició, d'acord amb l'art. 68 i altres exigits per la legislació específica aplicable de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del PACAP.

En cap cas es requerirà la documentació opcional. Nomes es tindran en compte si es presenta dins del termini de presentació des de la data de publicació d'aquestes bases en el BOIB.

8. Criteris de valoració

Es tindran en compte per a l'obtenció de punts per valorar les sol·licituds que han de servir de base a la concessió de les subvencions els següents criteris o valoracions:

8.1 Barem econòmic

Els sol·licitants podran obtenir punts pel barem econòmic d'acord amb la seva situació econòmica familiar, mitjançant la renda anual per càpita de la unitat familiar, i que hauran de tenir el seu domicili fiscal a Formentera.

A efectes del barem, la consulta serà a través de la base imposable general de la declaració de l'IRPF de l'exercici i es té en compte el Salari Mínim Interprofessional de l'any 2020.

El sol·licitant haurà de presentar l'annex V (Model Autorització d'obtenció de dades fiscals) aquest imprès autoritza al Consell Insular de Formentera per accedir a la informació fiscal a l'agència estatal de l'administració tributaria, el certificat de la declaració anual de l'IRPF corresponent a l'exercici 2020.

A l'annex V han de constar les dades pertinents de totes les persones que conviuen al mateix domicili i que siguin majors de 16 anys.

En el cas que la persona interessada expressés  la negativa per a aquesta consulta a través de l'annex V haurà de presentar certificat d'ingressos de totes les persones que conviuen al mateix domicili i que siguin majors de 16 anys. El certificat o declaració expedida per l'agència tributària, ha d'estar validada per: el banc o l'agencia tributaria o la confirmació validada per Internet. La documentació expedida haurà d'estar completa.

La situació econòmica familiar:

- Renda anual familiar per càpita inferior o igual a 12.600 €:   20 punts

- Renda anual familiar per càpita inferior o igual a 25.200 €:   10 punts

- Renda anual familiar per càpita inferior o igual a 37.800 €:   5 punts

- Renda anual familiar per càpita sigui superior a 37.800 €:    0 punts

8.2 Circumstàncies familiars

a) Es puntuarà segons el nombre de germans que també cursin estudis superiors durant el mateix any acadèmic del sol·licitant, i que realitzin els seus estudis fora de Formentera, es tindrà que justificar amb la matrícula dels germans i/o germanes:

a. Tres o més estudiants: 8 punts

b. Dos estudiants: 6 punts

c. Un/a estudiant: 4 punts

b) S'atorgaran punts si es presenta alguna de les següents circumstàncies familiars, sempre que aquestes siguin comprovables i s'hagin demostrat documentalment:

Es podrà atorgar fins a un màxim de 6 punts.

-Per cada membre del nucli familiar amb discapacitat: 2 punts

-Família nombrosa

·Categoria general: 1 punt

·Categoria especial: 2 punts

-Família monoparental o situació de viduïtat: 2 punts

-Si el sol·licitant esdevé orfe/òrfena: 2 punts

-Per cada membre de la unitat familiar en situació d'atur de llarga durada: 1 punt

8.3 Barem acadèmic

Nota mitjana de les notes obtingudes l'últim curs realitzat, es puntuaran el punts de la nota mitjana.

Aquesta nota mitjana de l'últim curs realitzat ha de ser, mínim, l'aprovat (nota mínima de 5 sobre 10).

En cas que al document acreditatiu de les notes obtingudes el darrer curs no consti la nota mitjana, es calcularà per part de l'Àrea d'Educació del Consell Insular de Formentera.

Per a aquest càlcul de nota mitjana:

-A les assignatures amb qualsevol qualificació entre 0 i 4,99 es considerarà com a suspens i es valorarà com a 0: 0 punts

-Les assignatures a les quals la persona sol·licitant no s'hagi presentat, es consideraran com una assignatura més i en el barem, per a la nota mitjana, com a una assignatura suspesa.

8.4 Barem total i desempat

La puntuació total serà el resultat de la suma dels punts obtinguts pels criteris econòmics, familiars i acadèmics.

En cas d'empat en el nombre obtingut en la puntuació total i no havent-hi consignació suficient per a totes les sol·licituds, es dirimiran els empats fent prevaler l'ordre següent:

1r. Nota mitjana de l'últim curs realitzat d'acord Apartat 8.3

2n Circumstàncies familiars d'acord Apartat 8.2.b

3r. Nombre de germans de la persona sol·licitant que realitzin els seus estudis superiors d'acord Apartat 8.2.a

Si un cop aplicats aquests criteris l'empat persisteix, l'ordre al llistat es resoldrà per sorteig, assignant a cada un dels sol·licitants, el número del registre general d'entrada al Consell Insular de Formentera de la seva sol·licitud.

Atès l'anterior i d'acord amb la puntuació que en resulti després de la valoració de les peticions, es formularan les propostes corresponents, per part de la Comissió Avaluadora.

9. Règim jurídic i justificació

La concessió de la subvenció es durà a terme mitjançant el règim de concurrència competitiva.

Aquesta convocatòria es regeix per aquestes bases, pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, que aprova el text refós de la Llei de subvencions, per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la Llei 38/2003, la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i tota la normativa vigent que sigui d'aplicació.

En el marc d'allò que preveu l'article 39.7 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, la justificació d'aquestes ajudes es produeix pel fet de reunir els requisits per ser-ne beneficiari.

10. Comptabilitat

Aquestes ajudes seran compatibles amb altres que es puguin rebre les persones beneficiàries, d'altres administracions o entitats, públiques o privades.

11. Casos especials

Les sol·licituds de casos especials o excepcionals no prevists en aquestes bases seran objecte a determinar i resoldre per part de la Comissió Avaluadora, i si escau amb informe previ dels Serveis Tècnics/Jurídics d'aquest Consell Insular de Formentera.

12. Instrucció

L'òrgan instructor del procediment és l'àrea d'Educació del Consell Insular de Formentera, que ha de dur a terme les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s'ha de dictar resolució, en el marc de l'article 16 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

Correspon a l'òrgan instructor:

a) Determinar les persones admeses a la convocatòria.

b) Resoldre els dubtes d'interpretació que puguin sorgir en relació amb les bases reguladores de la subvenció i la convocatòria.

c) Sol·licitar l'informe proposta de la Comissió Avaluadora.

d) Sol·licitar els informes que siguin necessaris per elaborar la proposta d'acord.

e) Requerir els documents complementaris que es considerin necessaris per tenir coneixement de les circumstàncies peculiars de cada cas, a l'efecte de garantir la inversió correcta dels recursos pressupostaris destinats a les ajudes.

Una vegada realitzats els actes d'instrucció que resultin escaients, per part de la Conselleria d'Educació, i Cultura, com a àrea competent, amb fonament en l'informe proposta de la Comissió Avaluadora, es redactaran les corresponents propostes de concessió de les ajudes que s'elevaran a la Comissió de Govern, com a òrgan competent per a la concessió. A les propostes s'expressarà la identificació de les persones beneficiàries i la quantia, així com les sol·licituds excloses, amb indicació de la causa d'exclusió.

Les ajudes es faran públiques en el tauler d'anuncis d'aquesta corporació, i a la pàgina web del consell.

13. Comissió avaluadora. Composició

La Comissió avaluadora és un òrgan col·legiat que s'encarregarà d'examinar les sol·licituds presentades i d'emetre l'informe que ha de servir de base per a la proposta de concessió d'ajuts que es realitzarà per part de la consellera de cultura a la Comissió de Govern, com a òrgan competent.

Estarà formada pels següents membres:

a) Presidència: Tècnic/a del Consell Insular de Formentera o funcionari/ària en qui delegui.

b) Secretaria: Lletrat/da del Consell Insular de Formentera.

c) Vocals: tres empleats públics del Consell Insular de Formentera, i dos persones relacionades amb el món educatiu i cultural de l'illa de Formentera.

Es designaran titulars i suplents.

14. Funcions de la comissió avaluadora

La Comissió Avaluadora, tindrà, entre d'altres funcions, les següents:

a) Avaluar i qualificar les sol·licituds d'acord amb els criteris i els requisits establerts en aquesta convocatòria.

b) Formular informe proposta de concessió de les ajudes, degudament motivada, que ha de servir de base per elaborar l'acord.

15. Resolució i publicitat

Amb fonament en l'informe proposta de la Comissió Avaluadora, que ha de dur a terme les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s'ha de dictar resolució, en el marc de l'article 16 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, correspon a la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, com a òrgan competent, l'acord de concessió i denegació de les ajudes, que expressarà la llista de persones beneficiàries proposades per a l'atorgament de subvenció i la seua quantia, així com de les sol·licituds excloses, amb indicació de la causa d'exclusió.

La resolució de les beques d'estudi es farà pública en el tauler d'anuncis de la corporació, segons estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i de conformitat amb l'art. 34.2.c del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

També es farà publicitat de la resolució de concessió de beques d'estudis superiors a la pàgina web: www.consellinsulardeformentera.cat.

En tot cas, es respectarà la protecció de dades de la persona sol·licitant, mitjançant la Llei orgànica 3/2018, de 5 desembre, de protecció de dades de caràcter personal i de garantia dels drets digitals.

16. Recursos

L'acord de concessió de les ajudes exhaureix la via administrativa, i davant aquest es pot interposar, o bé, recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada, és a dir, davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en el termini d'un mes des de la notificació, o bé, recurs contenciós administratiu davant dels jutjats contenciosos administratius de Palma (Mallorca), en el termini de dos mesos des de la notificació.

17. Pagament

Les ajudes que atorgui el Consell Insular de Formentera es faran efectives mitjançant transferència bancària al compte indicat per la persona adjudicatària a l'annex IV.

18. Verificació i control

Les persones beneficiàries de les ajudes quedaran sotmeses al règim d'obligacions, intervencions i sancions que estableixen el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la Llei 38/2003, i altra normativa que hi sigui d'aplicació.

Són obligacions, entre d'altres, de les persones beneficiàries:

a) Sotmetre's a les actuacions de comprovació de l'entitat que concedeix l'ajut i les de control financer.

b) Acreditar la realització de l'activitat al Consell Insular així com el compliment dels requisits i les condicions que determinin la concessió de l'ajuda.

Qualsevol alteració de les condicions tingudes en compte per concedir l'ajuda podrà donar lloc a la modificació de l'acord de la concessió.

L' incompliment d'aquestes obligacions per part de les persones beneficiàries, o l'alteració substancial de les condicions determinants de l'atorgament de l'ajuda o la concurrència de les causes de reintegrament previstes a l'article 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i en l'article 37 de la Llei 38/2003, podrà donar lloc al reintegrament de la subvenció.

19. Causes de reintegrament

Es revocarà l'ajuda i s'haurà de reintegrar totalment o parcialment l' import rebut per les persones beneficiàries i, si escau, l' interès de demora, en els casos següents:

a) L' incompliment de la finalitat per a la qual es concedeixi l'ajuda.

b) L'obtenció de l'ajuda sense que es compleixin les condicions requerides o quan s'alterin les condicions tingudes en compte per concedir-la, sempre que sigui per causes imputables a l'entitat beneficiària.

c) La negativa a sotmetre's a les actuacions de control previstes o l'obstrucció injustificada d'aquestes actuacions.

Per al reintegrament s'han d'aplicar els procediments previstos a aquest efecte en la legislació de finances, en els quals s'ha de garantir l'audiència a les entitats interessades. Les quantitats reintegrables tenen la consideració d'ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.

L' incompliment de l'obligació de justificar la finalitat d'ajuda econòmica rebuda en la forma i els terminis establerts suposarà, a més del reintegrament esmentat, la impossibilitat de participar en pròximes convocatòries d'ajudes mentre no es faci la devolució de l' import reclamat.

20. Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i de garantia dels drets digitals.

D'acord amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 desembre, de protecció de dades de caràcter personal i de garantia dels drets digitals, es posa de manifest que la informació facilitada pels peticionaris d'aquestes beques serà tractada en un fitxer degudament protegit per a la gestió d'aquest programa. Les persones interessades podran sol·licitar a l'administració l'exercici dels seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició.

Amb la presentació de la sol·licitud i la resta de la documentació requerida per participar en aquest programa, la persona interessada autoritza el Consell Insular de Formentera a facilitar les dades aportades a qualsevol altra administració o organisme sempre que així ho requereixi expressament per al compliment de les seues obligacions específiques i garanteixi, igualment, la confidencialitat de la informació.

21. Publicació

Aquestes bases es publicaran al BOIB i entraran en vigor l'endemà de la seva publicació.

La qual cosa es fa pública per a general coneixement.

   

Formentera amb data de signatura electrònica (25 de maig de 2022)

La presidenta del Consell Insular de Formentera

Ana Juan Torres

Documents adjunts