Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 301999
Acord del Ple ordinari de 19 de maig de 2022, punt 4 de l’ordre del dia, d’aprovar l’expedient de contractació mixt de subministrament, mitjançant arrendament sense opció de compra, de quatre vehicles amb destinació al Cos de la Policia Local i dels serveis connexos de manteniment/reparació i d’assegurança obligatòria d’aquests, per lots, i per procediment obert subjecte a regulació harmonitzada, tramitació ordinària, millor relació qualitat-preu, diversos criteris d’adjudicació (expedient 2021/012558)
El Ple de l'Ajuntament, en sessió ordinària del 19 de maig de 2022, al punt 4 de l'ordre del dia, va adoptar els acords següents:
«PRIMER. Declarar necessària la contractació mixta de subministrament, mitjançant arrendament sense opció de compra, de quatre vehicles amb destinació al Cos de la Policia Local i dels serveis connexos de manteniment/reparació i d'assegurança obligatòria, per lots, pels motius assenyalats en els informes tècnics de dates de l'11-08-2021 i del 28-10-2021, emesos pel sotsinspector en cap del Servei de Trànsit, i en els termes previstos a l'article 28 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic i en la resolució de l'Àrea d'Organització i Seguretat Ciutadana número 2021/LD3002/0001013.
SEGON. Aprovar l'expedient de contractació mixt de subministrament, mitjançant arrendament sense opció de compra, de quatre vehicles amb destinació al Cos de la Policia Local i dels serveis connexos de manteniment/reparació i d'assegurança obligatòria d'aquests, per lots, i per procediment obert, subjecte a regulació harmonitzada, tramitació ordinària, millor relació qualitat-preu, diversos criteris d'adjudicació.
TERCER. Aprovar la despesa que per aquest ajuntament representa la contractació assenyalada per import de 22.687,5 € amb càrrec a la partida número 1320.204.00 del vigent pressupost municipal per a l'exercici 2022.
QUART. Aprovar el plec de clàusules administratives particulars de data del 9-05-2022 i el plec de prescripcions tècniques particulars de data del 6-05-2022, els quals regiran la contractació mixta de subministrament, mitjançant arrendament sense opció de compra, de quatre vehicles amb destinació al Cos de la Policia Local i dels serveis connexos de manteniment/reparació i d'assegurança obligatòria, per lots.
CINQUÈ. Publicar l'anunci de la licitació en el DOUE i en el perfil del contractant de l'òrgan de contractació, juntament amb el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques particulars, perquè en el termini de TRENTA (30) DIES NATURALS, a comptar des de la data d'enviament de l'anunci de la licitació a l'Oficina de publicacions de la Unió Europea, les persones interessades a concórrer a la licitació puguin presentar-hi oferta.
SISÈ. Aprovar la composició de la Mesa de Contractació que assistirà l'òrgan de contractació en aquesta licitació, amb els membres determinats en la clàusula 3.4 del plec de clàusules administratives particulars.
SETÈ. Delegar en la Junta de Govern Local l'exercici de les competències com a òrgan de contractació de la present licitació, acordada en l'anterior punt segon, i dels contractes que es formalitzin com a resultat d'aquesta, a fi i efecte d'agilitzar la tramitació, a l'empara dels articles 22.4 i 23.2.b) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local amb relació a la disposició addicional 2a, apartat 10è, de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic.
VUITÈ. Publicar l'acord anterior de delegació de competències al Butlletí Oficial de les Illes Balears.»
La qual cosa es fa pública per a general coneixement.
Ciutadella de Menorca, 26 de maig de 2022
L'alcaldessa
Joana Gomila Lluch