Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

UNIVERSITAT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 292954
Resolució del dia 23 de maig de 2022 per la qual s'aprova l'oferta d'ocupació pública addicional única i extraordinària del personal docent i investigador en funció de l'apartat 2 de l'article 2 de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l’ocupació pública

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, autoritza que les administracions públiques convoquin una oferta d'ocupació pública addicional. Aquesta possibilitat excepcional prové del fet que, segons estableix l'apartat IV del Preàmbul, «la tasa de temporalidad registrada en el empleo público es ya superior a la registrada en el sector privado», situació que «no solo se aleja de forma manifiesta del modelo de función pública configurado por nuestra Constitución Española, sino que compromete la adecuada prestación de los servicios públicos, en la medida en que la temporalidad impide articular políticas de recursos humanos dirigidas a garantizar la calidad de los servicios públicos». La Llei 20/2021 té com a finalitat contribuir a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública situant-la per sota del vuit per cent, límit que estableix com a màxim per al funcionament correcte de les administracions públiques i la prestació de serveis de qualitat per part d'aquestes.

La Universitat de les Illes Balears és, com estableix l'article 1 (Naturalesa) dels seus Estatuts (aprovats pel Decret 64/2010, de 14 de maig, BOIB núm. 75, de 22 de maig), «una institució de dret públic al servei de la societat, amb personalitat jurídica i patrimoni propis, que desenvolupa les competències que expressament li atribueix la legislació vigent», la funció de la qual, segons l'article 2 (Funció de la Universitat), és la dedicació «al servei públic de l'educació superior, la recerca, la transferència del coneixement i la innovació». La UIB està sotmesa a les lleis i normatives que s'apliquen a l'Administració pública i que afecten temes tan sensibles per al desenvolupament de polítiques de recursos humans com són la taxa de reposició o l'endeutament pressupostari. Així mateix, la UIB es troba sotmesa a la mateixa problemàtica de temporalitat de l'ocupació pública que altres administracions, ja que a final de l'any 2021 el 23,73 per cent dels llocs de treball de naturalesa estructural de personal docent i investigador estaven ocupats amb contractes interins o temporals, és a dir, que aquesta institució pública se situava 15,73 punts per sobre del percentil màxim del 8 per cent que estableix la Llei 20/2021 com a objectiu de l'Administració pública.

Per resoldre aquest problema comú de la temporalitat en l'ocupació pública, l'apartat 1 de l'article 2 (Processos d'estabilització d'ocupació temporal) de la Llei 20/2021 autoritza les administracions públiques a emetre una oferta d'ocupació pública addicional de caràcter excepcional i únic que tingui com a finalitat l'estabilització dels llocs de treball sotmesos a ocupació temporal, sempre que inclogui places de naturalesa estructural que, estiguin o no incloses a les relacions de llocs de treball, plantilles o altres formes d'organització dels recursos humans previstes a les distintes administracions públiques, estiguin dotades pressupostàriament i hagin estat ocupades de manera temporal i ininterrompudament almenys els tres anys anteriors al dia 31 de desembre de 2020. Així mateix, l'apartat 5 de l'esmentat article 2 estableix que de la resolució d'aquests processos no podrà derivar-se, en cap cas, un increment de la despesa ni d'efectius, i que han d'oferir-se en aquests processos places de naturalesa estructural que es trobin desenvolupades per personal amb vinculació temporal.

El dia 1 d'abril de 2022, la Secretaria d'Estat de Funció Pública va fer pública la Resolució de la Secretaria d'Estat de Funció Pública sobre les orientacions per a la posada en marxa dels processos d'estabilització derivats de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública. Aquesta resolució introdueix més precisió en els criteris perquè les distintes administracions públiques es puguin acollir a l'emissió d'una oferta d'ocupació pública addicional partint del procés d'estabilització vinculat a la Llei 20/2021. La Resolució del dia 1 d'abril de 2022 que desenvolupa el que estableix la Llei 20/2021 remarca quines són les condicions per acollir-se a l'emissió d'aquesta oferta d'ocupació pública addicional: en primer lloc, els processos no poden suposar un increment ni de la despesa ni d'efectius; en segon lloc, les places que s'incloguin en aquesta oferta pública han de complir les condicions establertes per la Llei 20/2021, amb independència que hagin estat ocupades per la mateixa persona o per distintes persones de forma consecutiva o alternativa o amb alguna de les interrupcions en els termes que indica l'apartat 1.3 de la Resolució; en tercer lloc, la data de 31 de desembre de 2020 de l'article 2.1 de la Llei 20/2021 és la referència per establir l'àmbit temporal de les places a estabilitzar, sempre tenint en compte que ha d'haver-hi una dotació pressupostària per a la convocatòria i que aquesta data no és aplicable a les places derivades de l'aplicació de la disposició addicional vuitena de la Llei, d'acord amb el que disposa l'apartat 2.3 de la Resolució; en quart lloc, atès que el resultat del còmput és una xifra de taxa de reposició addicional a ordinària, el fet que una plaça es computi en aquesta finalitat no significa que necessàriament hagi de ser proveïda com de nou ingrés per als que superin el procés d'estabilització.

La Resolució del dia 1 d'abril de 2022 estableix, al punt 1.4, que es consideraran places de naturalesa estructural «aquellas relativas a funciones recurrentes que se integran en la actividad ordinaria y del normal funcionamiento de la Administración de que se trate, incluyendo por tanto, las plazas ligadas a programas o actuaciones que no gocen de sustantividad propia y diferenciada de la actividad ordinaria». Al punt 1.7 estableix, a més, que dins «de las diferencias en la gestión de estos procesos en cada Administración, pudieran existir ámbitos en los que en los tres años anteriores al 31 de diciembre de 2020 haya existido personal interino o temporal que no ocupara puesto con dotación referenciada, pero cuya prestación de servicios respondiera a necesidades estructurales y exista la dotación presupuestaria necesaria, también será computado a efectos de este proceso». En aquest sentit, atès que entre les funcions que s'atribueixen a la UIB com a institució pública hi ha la docència i la recerca i que aquestes es desenvolupen primàriament a través d'estudis oficials de grau i postgrau el desenvolupament dels quals ha estat aprovat tant pel Govern d'Espanya com pel Govern de les Illes Balears, i entenent que la Llei orgànica d'universitats estableix que el límit màxim de personal docent no estructural s'ha de situar en un 40 per cent del total, la resta de llocs de treball vinculats a la docència i a la recerca que permeten desenvolupar aquestes titulacions oficials corresponen a llocs de treball de naturalesa estructural, sense els quals aquestes titulacions no es podrien impartir.

El dia 31 de desembre de 2021, la UIB disposava d'un total de 750 places de personal docent i investigador a temps complet, que responen a llocs de treball de naturalesa estructural, vinculats a la docència dels plans d'estudis de les titulacions oficials de grau i postgrau. A través d'aquestes 750 places s'impartien el 48,93 per cent de les hores vinculades a les titulacions oficials, amb una taxa inferior a l'establerta per la LOU i, en conseqüència, aquestes places suposen llocs de treball de naturalesa estructural, segons la definició del punt 1.4 de la Resolució del dia 1 d'abril de 2022, atès que sense aquestes la UIB no podria impartir les titulacions oficials vigents. De les 750 places dotades, un total de 101 corresponen a llocs de treball ocupats de manera interina, i 77, a llocs de treball estructurals ocupats amb figures LOU no permanents. La situació de la UIB en el moment de publicar la Llei 20/2021 és, en conseqüència, d'un 23,73 per cent de places estructurals ocupades per personal docent i investigador no permanent, de les quals un 13,47 per cent està ocupat per figures laborals interines i l'estabilització d'aquestes places no suposa un increment de despesa en el pressupost de 2022. L'estabilització del 10,27 per cent restant de places estructurals ocupades per personal docent i investigador amb figures LOU no permanents suposaria, en canvi, un increment de la dotació pressupostària, de tal manera que queden excloses de la present oferta d'ocupació pública addicional pel fet de no complir les condicions marcades per la Llei 20/2021.

Els 101 llocs de treball estructurals ocupats per personal docent i investigador laboral de manera temporal, amb la figura d'interí, es troben dotats al pressupost corresponent a 2022 i en els anteriors, de manera que permeten dur-ne a terme l'estabilització sense que el procés comporti un increment de les dotacions, dels pressuposts o dels efectius, en les condicions que estableix la Llei 20/2021. Aquest fet té l'origen en la situació actual de les places i en les condicions en què foren creades. El dia 31 de desembre de 2021, les places estaven ocupades segons la figura contractual prevista per la LOU de professor contractat doctor, però les ocupava personal interí. Segons estableix l'apartat 2 de l'article 3 (Àmbit personal) del Conveni col·lectiu per al personal laboral docent i investigador de la Universitat de les Illes Balears (Resolució del conseller de Treball, Comerç i Indústria per la qual es disposa la inscripció i dipòsit en el Registre de Convenis Col·lectius de les Illes Balears del Conveni col·lectiu del personal laboral docent i investigador de la Universitat de les Illes Balears i la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, BOIB, núm. 114, de 15 de setembre de 2018), tant els drets com les condicions salarials vinculats a la figura laboral de professor contractat doctor s'equiparen als de la figura de professor titular d'universitat, de tal manera que les persones que ocupen interinament les places de professor contractat doctor reben la mateixa consideració salarial que les que ocupen el lloc de manera permanent. Aquest fet suposa que la despesa de les places de professor contractat doctor ocupades de manera interina per a la Universitat de les Illes Balears és exactament la mateixa que la d'aquelles ocupades de manera permanent.

Així mateix, l'article 25 (Estabilització del PDI laboral) del Conveni col·lectiu per al personal laboral docent i investigador de la Universitat de les Illes Balears estableix un vincle estructural i directe entre les diferents categories laborals definides per la LOU, sempre que aquestes siguin a temps complet. La promoció d'aquestes places, estableix l'apartat 2 de l'article 25, està condicionada a la possibilitat de la persona que les ocupa d'ocupar una plaça superior a temps complet i, per tant, de disposar de l'acreditació corresponent emesa per l'Agència Nacional d'Avaluació i Acreditació (ANECA) o per l'Agència de Qualitat Universitària de les Illes Balears (AQUIB). El Conveni col·lectiu, que determina la política de personal docent i investigador laboral de la Universitat de les Illes Balears, introdueix, a més, un element clau a l'esmentat apartat 2 de l'article que ens ocupa: «La transformació requerirà que es justifiqui l'existència de necessitats docents i investigadores i disponibilitat pressupostària, com també el compliment de les condicions establertes per la normativa vigent». Aquest precepte respon a un fet constitutiu d'aquesta universitat: sols es plantegen places a temps complet amb compromís d'estabilització si hi ha unes necessitats docents que les justifiquin i la dotació pressupostària per estabilitzar-les es pot garantir. Es tracta, per tant, de places de naturalesa estructural condicionada a les necessitats docents de les titulacions oficials de grau i postgrau que es cobreixen amb diferents figures contractuals de la LOU que depenen de les condicions pressupostàries i si el personal que les ocupa disposa de l'acreditació oficial adequada. La creació de places a temps complet amb contracte temporal, indefinit o interí respon per aquest motiu a les condicions que la Resolució del dia 1 d'abril de 2022 de la Secretaria d'Estat de Funció Pública defineix per a les places de naturalesa estructural: «Se entiende por plazas de naturaleza estructural aquellas relativas a funciones recurrentes que se integran en la actividad ordinaria y del normal funcionamiento de la Administración de que se trate, incluyendo por tanto, las plazas ligadas a programas o actuaciones que no gocen de sustantividad propia y diferenciada de la actividad ordinaria.»

Les dades que es troben a disposició del Ministeri d'Universitats posen de manifest que la plantilla de personal docent i investigador de la UIB disposava, en data 31 de desembre de 2021, d'un total de 103 places a temps complet dotades i ocupades, de les quals 73 poden ser estabilitzades sense cap cost addicional, ja que la figura d'estabilització seria igual a l'original però amb un contracte indefinit, i 21 places poden ser estabilitzades amb una reducció de la despesa, atès que les persones que les ocupen disposen d'acreditació a una altra figura, la de professor titular d'universitat, que implica un estalvi econòmic per a l'Administració de les Illes Balears. En l'origen es troba el fet que, segons el Conveni col·lectiu de la UIB abans esmentat, la figura de professor contractat doctor interí té els mateixos drets i retribucions que la figura laboral estabilitzada, incloent-hi tant el salari base com les retribucions complementàries; d'altra banda, la figura de professor titular d'universitat suposa una reducció de la despesa, atès que, si bé els drets i les retribucions són iguals, el cost de Seguretat Social és menor. Aquestes 94 places responen a una necessitat estructural vinculada a les funcions de docència en titulacions oficials de grau i postgrau establertes pels articles 1 i 2 dels Estatuts de la UIB, a més d'estar integrades en el procés d'estabilització ja compromès pels articles 3 i 25 del Conveni col·lectiu del personal docent i investigador, tot i que no ha estat possible que s'hagin estabilitzat per les limitacions de la taxa de reposició vigents. La dotació inicial d'aquestes places estructurals és anterior al que estableix la Llei 20/2021, en tant que la creació inicial, en figures contractuals recollides per la Llei orgànica d'universitats, és anterior als tres anys precedents al 31 de desembre de 2020. Les places restants en el present còmput no es consideren en aquest procés d'estabilització, ja que han estat incloses a l'oferta d'ocupació pública de la UIB corresponent a l'any 2021.

El resultat d'aquest procés d'estabilització no sols permet a la UIB situar-se en una taxa de temporalitat inferior al 8 per cent pel que fa al personal docent i investigador, sinó que a la vegada suposa, en el cost previst per a l'any 2022, una reducció de la despesa de 62.467,65 euros. Es tracta, per tant, d'un avanç qualitatiu important tant pel que fa a l'oferta d'un servei públic de qualitat com a una contribució substancial a la despesa de personal de l'Administració Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

En vista de tot el que s'ha indicat, a proposta del Consell de Direcció i condicionada a l'autorització pertinent de la Conselleria d'Hisenda i Relacions Exteriors del Govern de les Illes Balears, el Consell de Govern, a la sessió ordinària de dia 6 de maig de 2022, fent ús de les competències que li atribueix l'article 24.2.8, 10 i 40 dels Estatuts d'aquesta universitat, ha aprovat l'oferta d'ocupació pública addicional única i extraordinària de personal docent i investigador de la UIB.

Per tant, condicionada a l'esmentada autorització de la Conselleria d'Hisenda i Relacions Exteriors del Govern de les Illes Balears, es publica l'aprovació de l'oferta d'ocupació pública addicional única i extraordinària de personal docent i investigador de la UIB que s'especifica tot seguit.

Primer. Aprovació de l'oferta d'ocupació pública addicional única i extraordinària

En compliment de les disposicions de l'article 70 del text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovada pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, i de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, s'aprova la convocatòria d'una oferta d'ocupació pública addicional única i extraordinària de personal docent i investigador de la Universitat de les Illes Balears orientada a l'estabilització de places de naturalesa estructural que no suposen un increment de la despesa o dels efectius i que han estat ocupades de manera ininterrompuda en els tres anys anteriors al dia 31 de desembre de 2020.

Segon. Quantificació i determinació de les places que són objecte de l'oferta d'ocupació pública addicional única i extraordinària

El nombre de places de personal docent i investigador s'indica tot seguit:

 

Figura LOU d'estabilització

Figura LOU actual

Cost d'estabilit-zació

Dotació actual

Resultat

RLT / tipologia de plantilla

1

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

2

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

3

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

4

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

5

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

6

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

7

TU

PCD interí

48.307,15

45.336,44

- 2.974,65

Docència i recerca / departaments

8

TU

PCD interí

48.307,15

45.336,44

- 2.974,65

Docència i recerca / departaments

9

TU

PCD interí

48.307,15

45.336,44

- 2.974,65

Docència i recerca / departaments

10

TU

PCD interí

48.307,15

45.336,44

- 2.974,65

Docència i recerca / departaments

11

TU

PCD interí

48.307,15

45.336,44

- 2.974,65

Docència i recerca / departaments

12

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

13

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

14

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

15

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

16

TU

PCD interí

48.307,15

45.336,44

- 2.974,65

Docència i recerca / departaments

17

TU

PCD interí

48.307,15

45.336,44

- 2.974,65

Docència i recerca / departaments

18

TU

PCD interí

48.307,15

45.336,44

- 2.974,65

Docència i recerca / departaments

19

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

20

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

21

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

22

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

23

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

24

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

25

TU

PCD interí

48.307,15

45.336,44

- 2.974,65

Docència i recerca / departaments

26

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

27

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

28

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

29

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

30

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

31

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

32

TU

PCD interí

48.307,15

45.336,44

- 2.974,65

Docència i recerca / departaments

33

TU

PCD interí

48.307,15

45.336,44

- 2.974,65

Docència i recerca / departaments

34

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

35

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

36

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

37

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

38

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

39

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

40

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

41

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

42

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

43

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

44

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

45

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

46

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

47

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

48

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

49

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

50

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

51

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

52

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

53

TU

PCD interí

48.307,15

45.336,44

- 2.974,65

Docència i recerca / departaments

54

TU

PCD interí

48.307,15

45.336,44

- 2.974,65

Docència i recerca / departaments

55

TU

PCD interí

48.307,15

45.336,44

- 2.974,65

Docència i recerca / departaments

56

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

57

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

58

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

59

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

60

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

61

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

62

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

63

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

64

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

65

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

66

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

67

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

68

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

69

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

70

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

71

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

72

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

73

TU

PCD interí

48.307,15

45.336,44

- 2.974,65

Docència i recerca / departaments

74

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

75

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

76

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

77

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

78

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

79

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

80

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

81

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

82

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

83

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

84

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

85

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

86

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

87

TU

PCD interí

48.307,15

45.336,44

- 2.974,65

Docència i recerca / departaments

88

TU

PCD interí

48.307,15

45.336,44

- 2.974,65

Docència i recerca / departaments

89

TU

PCD interí

48.307,15

45.336,44

- 2.974,65

Docència i recerca / departaments

90

TU

PCD interí

48.307,15

45.336,44

- 2.974,65

Docència i recerca / departaments

91

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

92

PCD

PCD interí

48.307,15

48.307,15

0,00

Docència i recerca / departaments

93

TU

TU interí

45.336,44

45.336,44

0,00

Docència i recerca / departaments

94

TU

TU interí

45.336,44

45.336,44

0,00

Docència i recerca / departaments

 

 

 

Cost econòmic

- 62.467,65

Tercer. Processos selectius

Les bases específiques que regularan els processos selectius derivats d'aquesta oferta d'ocupació pública addicional es publicaran als butlletins oficials corresponents abans del 31 de desembre de 2022 i la resolució d'aquests processos selectius haurà de finalitzar abans del 31 de desembre de 2024, de conformitat amb les disposicions de l'article 2.1 de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.

Ho faig publicar perquè se'n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.

  

Palma, en la data de la signatura electrònica (23 de maig de 2022)

El rector

Jaume Carot