Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 217527
Departament de Personal. Servei de Selecció i Provisió. Acord d’esmena de la taxa addicional d’estabilització l’ocupació temporal per a l’any 2021 de l’Ajuntament de Palma

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant acord de la Junta de Govern número 20220323­_01_U026 de data 23 de març de 2022 es va acordar el següent:

PRIMER.- Esmenar per errada material l'acord de la Junta de Govern número 20211229_01_018 de data 29 de desembre de 2021, que va acordar l'aprovació de la taxa addicional d'estabilització de l'ocupació temporal per a l'any 2021, que va ser publicada al publicada al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 180, de data 30 de desembre de 2021, pel que fa al quadre de plaça/categoria on figura una plaça d'auxiliar administratiu/va, que correspon a la quota de reserva per a persones amb discapacitat, segons disposa l'article 59 del  Text Refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'Empleat públic aprovat per Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre (TREBEP), en el sentit que allà on posa:

            PLAÇA/CATEGORIA

TOTAL

Escala

GRUP

Subgrup

Subescala

Auxiliar administratiu/va

1

AG

Auxiliar

C

C2

ha de posar el següent:

            PLAÇA/CATEGORIA

TOTAL

Escala

GRUP

Subgrup

Subescala

Auxiliar administratiu/va, amb reserva de discapacitat

1

AG

Auxiliar

C

C2

Per tant, la taxa addicional d'estabilització de l'ocupació temporal per a l'any 2021 de l'Ajuntament de Palma,  d'acord amb l'establert a l'article 2 del “Reial Decret Llei 14/2021, de 6 de juliol, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública”,  serà la següent:

PLAÇA/CATEGORIA

TOTAL

Escala

GRUP

Subgrup

Subescala

Tècnic/a d'administració general

(TAG)

8

AG

Tècnica

A

A1

Enginyer/a camins, canals i ports

1

AE

A

A1

Tècnica

Enginyer/a tècnic/a industrial

1

AE

A

A2

MItjà

Delineant/a

3

AE

Tècnica Especialista

B

B

Tècnic/a aplicacions Informàtiques

1

AE

Tècnica especialista

C

C1

Zelador/a d'obres

3

AE

C

C1

Comeses especials

Auxiliar de biblioteca

1

AE

Comeses especials

C

C1

Auxiliar administratiu/va

amb reserva de discapacitat

1

AG

Auxiliar

C

C2

Treballador/a familiar

1

AE

Comeses especials

C

C2

Ajudant/a d'oficis

6

AE

Serveis especials

AP

AP

 

TOTAL

26

 

SEGON.- Publicar el present Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s'haurà de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

 

Palma, a la data de la signatura electrònica (25 de març de 2022)

La cap de departament de Personal p.d. Decret de batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014) Esperanza Vega Terrón