Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 154477
Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de correcció d’error material advertit en la publicació de la Resolució de la consellera Presidència, Funció Pública i Igualtat, per la qual s’aproven la convocatòria, les bases, els exercicis, i el barem de mèrits, i es designa el Tribunal Qualificador de les proves selectives per a l’ingrés, pel torn lliure, al cos facultatiu subaltern, escala de suport instrumental, especialitat auxiliar de suport corresponent a la reserva del 2% per a persones amb discapacitat intel·lectual de l’Administració Especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. En el BOIB núm. 167 de 4 de desembre de 2021 s'ha publicat la Resolució de la consellera Presidència, Funció Pública i Igualtat, per la qual s'aproven la convocatòria, les bases, els exercicis, i el barem de mèrits, i es designa el Tribunal Qualificador de les proves selectives per a l'ingrés, pel torn lliure, al cos facultatiu subaltern, escala de suport instrumental, especialitat auxiliar de suport corresponent a la reserva del 2% per a persones amb discapacitat intel·lectual de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. En la Resolució esmentada s'han advertit un errors en el Títol i en l'apartat 1 de la part resolutiva, així com en apartats 2 i 3 a) de les bases específiques de la convocatòria, en el sentit que en aquests punts es fa referència a l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, quan en realitat hauria de fer referencia a l'Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Fonaments de dret

1. L'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estableix que aquestes poden rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instància de les persones interessades, els errors materials, de fet o aritmètics que hi hagi en els seus actes.

2. D'altra banda, l'article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposa que la rectificació dels errors materials, aritmètics i de fet en actes i disposicions administratius correspon a l'òrgan que hagi dictat l'acte o la disposició.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Rectificar l'error material detectat en el Títol i en l'apartat 1 de la part resolutiva, així com en apartats 2 i 3 a) de les bases específiques de la convocatòria, en els termes següents:

On hi diu,

«[...] l'Administració general [...]»

Hi ha de dir:

«[...] l'Administració especial [...]»

2. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà que s'hagi publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

També es pot interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de la publicació, d'acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, en el dia de la signatura electrònica (18 de març de 2022)

La consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat Mercedes Garrido Rodríguez