Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ALAIOR

Núm. 110983
Convocatòria de procés selectiu per a la constitució d'una borsa de treball de professors de l'escola de música de l'especialitat de saxofon, per cobrir vacants, baixes, excedències, i demés permisos, en règim de personal laboral, mitjançant concurs

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Feim públic que per Resolució de la regidora delegada número 2022-0212, de data 10.02.2022, s'ha resolt en la part suficient el que segueix: "[...] SEGON. Publicar la convocatòria i les bases reguladores d'aquesta al BOIB, al tauler d'anuncis de l'Ajuntament d'Alaior, a la seu electrònica i al portal de transparència, i comunicar-ho al servei d'orientació laboral d'Alaior per a la seva difusió." Les bases, que es poden descarregar de la seu electrònica http://alaior.sedelectronica.es i del portal de transparència a l'enllaç https://alaior.sedelectronica.es/transparency/1b83aa8c-b6be-4dbc-b344-b9237696ec7e/

diuen literalment:

BASES QUE REGEIXEN EL CONCURS DE MÈRITS PER A LA CONTRACTACIÓ AMB CARÀCTER LABORAL TEMPORAL I A TEMPS PARCIAL DE PROFESSORAT DE MÚSICA ESPECIALITAT DE SAXOFON

1. Objecte de la convocatòria

L'objecte d'aquesta convocatòria és la constitució d'una borsa de treball per concurs de mèrits de la categoria professional Professor/a de música per a l'Escola Municipal de Música, amb adscripció a l'Ajuntament d'Alaior, amb caràcter laboral temporal, duració determinada i a temps parcial, de l'especialitat de Saxofon

Les places oferides s'enquadren dins la categoria professional Professor/a d'ensenyament no reglat de música i dansa del Decret 37/1999, de 9 d'abril, pel qual es regulen les escoles de música i dansa de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, del Conveni de personal laboral de l'Ajuntament d'Alaior, segons la disposició transitòria tercera, en relació amb l'article 77 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.

El contracte de treball serà a temps parcial per la durada del curs escolar.

La jornada de treball definitiva i el nombre d'hores lectives es fixarà definitivament en funció del nombre de matrícules que es formalitzin per a cadascuna de les especialitats musicals i d'acord amb la programació del curs escolar.

S'estableix com a sistema de selecció el concurs de mèrits, que es regirà per aquestes bases.

2. Funcions del lloc de treball

Exercir les tasques docents a l'Escola Municipal de Música d'Alaior, les quals requereixen tècniques de treball, responsabilitats especials o condicions amb peculiaritats pròpies, d'acord amb el projecte educatiu del centre.

3. Condicions d'admissió d'aspirants

Les persones interessades a participar en aquest procediment de selecció hauran de reunir, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, les condicions següents, d'acord amb l'article 56 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic:

1. Tenir la nacionalitat espanyola o de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats on sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors.

2. Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents al lloc de treball. (Declaració responsable inclosa en la sol·licitud)

3. Tenir 16 anys d'edat i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa. En el supòsit de ser menor de 18 anys és necessari el consentiment dels pares o tutors o l'autorització de la persona o institució que els tengui al seu càrrec.

4. No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionaris, o per exercir funcions similars a les que desenvolupava en el cas del personal laboral, en el que hagués estat separat/ada o inhabilitat/ada. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat/ada o en situació equivalent ni haver estat sotmès o sotmesa a una sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública. (Declaració responsable inclosa en la sol·licitud).

5. Estar en possessió dels títol següent:

- Títol d'ensenyament professional o equivalent de l'especialitat de saxofon.

6. Acreditar el coneixement de llengua catalana corresponent al nivell de certificat B2, expedit per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o titulació equivalent, d'acord amb la normativa reguladora de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

7. No trobar-se sotmès/esa a les obligacions que es deriven de la normativa d'incompatibilitats establertes a la Llei 53/1984, de 26 de desembre. (Declaració responsable inclosa en la sol·licitud).

8. Haver abonat els drets d'examen (10 €) seguint les indicacions de la base 5. Això no obstant, estaran exemptes de pagar la taxa les persones aspirants que estiguin inscrites a l'atur.

4. Desenvolupament del procés selectiu

El procés de selecció constarà de dues fases:

Fase 1. Concurs

Fase 2. Entrevista personal

4.1. Fase de concurs

Els mèrits que el tribunal qualificador valorarà en la fase de concurs són els establerts en la base 8.1, els quals s'han de presentar d'acord amb el que estableix la base 5.

4.2. Fase d'entrevista personal

El tribunal convocarà els i les aspirants a una entrevista personal per tractar sobre els aspectes curriculars i la seva adequació o aportació al lloc de treball assenyalat, d'acord amb els criteris establerts en la base 8.2.

5. Forma i termini de presentació de sol·licituds

Les sol·licituds per participar en aquest procés de selecció es presentaran únicament de manera telemàtica fent servir el tràmit habilitat a l'efecte a la seu electrònica municipal (alaior.sedelectronica.es), matèria Recursos Humans.

Els mitjans d'identificació electrònica requerits per a la tramitació electrònica són:

- Cl@ve permanente

- Cl@ve PIN

- Certificat digital de persona física (també conegut com firma electrònica)

- DNI electrònic (amb el certificat en vigor i la contrasenya)

Les persones que no disposin de mitjans per presentar la sol·licitud de manera telemàtica podran ser ateses amb cita prèvia a l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registres (OAMR) de l'Ajuntament, situada al carrer Major 11. La cita es pot sol·licitar a la mateixa seu electrònica, a l'apartat habilitat a l'efecte. En aquesta cita s'habilitarà la Cl@ve Permanente, per la qual cosa s'ha de portar a sobre el telèfon mòbil i el DNI. Seguidament, el personal funcionari habilitat us assistirà en el procés de registre electrònic de la vostra sol·licitud.

Les persones que sí disposin d'algun dels mitjans d'identificació electrònica descrits més amunt però requereixin assistència també podran demanar cita per ser ateses telefònicament.

Per motius d'urgència, s'aplica el procediment abreujat, per la qual cosa el termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació de les bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. A efectes informatius, també es publicarà al tauler d'anuncis de la seu electrònica (http://alaior.sedelectronica.es) i al portal de transparència municipal:

1. Institucional i personal > 1.7. Personal > 1.7.2. Oferta de treball públic.

Els drets d'examen per aquesta convocatòria, d'acord amb l'Ordenança fiscal 2/4 reguladora de la taxa per expedició de documents administratius (BOIB 63 de 19/05/2016), estan fixats en 10 euros, que s'han de fer efectius mitjançant autoliquidació en línia a través de la carpeta ciutadana:

https://www.carpetaciutadana.org/web/Contingut.aspx?IdPub=11573&Con=Conexion004

1. A l'apartat «Tribut», triau l'opció «Taxa expedició de documents administratius».

2. A l'apartat «Concepte», triau del desplegable «Drets d'examen en proves selectives de l'Ajuntament».

3. A l'apartat «Unitats», triau l'1.

4. A l'apartat «Referència cadastral, emplaçament o altres conceptes»: indicau la convocatòria, per exemple: «Professor de música».

5. Forma de pagament: es recomana el pagament telemàtic. Caldrà adjuntar el comprovant de pagament al tràmit electrònic.

6. Marcau la casella «Accepto» i clicau «Següent».

No obstant això, estan exemptes de pagar la taxa les persones que estiguin inscrites a l'atur.

No abonar la taxa o no justificar-ne l'exempció és motiu d'exclusió del procediment selectiu.

A les sol·licituds, que s'han de presentar fent la tramitació electrònica del procediment habilitat a l'efecte, hi constarà la manifestació expressa de reunir totes i cadascuna de les condicions exigides en la base tercera de la present convocatòria, referida sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds i, alhora, s'hi haurà d'adjuntar la documentació que es detalla a continuació.

En compliment de l'article 28.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, l'Ajuntament efectuarà les consultes de dades a altres administracions en què estiguin disponibles, necessàries per acreditar el compliment dels requisits per part dels i les aspirants. Les persones interessades podran manifestar-ne l'oposició triant l'opció m'hi opòs a l'apartat de documentació del tràmit electrònic. Els i les aspirants que no autoritzin la consulta hauran d'aportar els documents.

A) Documentació acreditativa del compliment dels requisits:

- Acreditació de l'edat i la nacionalitat. En cas d'oposició a la consulta, còpia del DNI, NIE o passaport.

- Acreditació de la titulació requerida. En cas d'oposició a la consulta, còpia del títol corresponent o del resguard d'haver abonat els drets per a l'expedició del títol acadèmic, en el cas que no se li hagi emès el títol en la data de finalització de presentació de sol·licituds.

- Tots els aspirants han d'acreditar el nivell de català exigit per prendre part en la convocatòria mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o equivalents segons la normativa reguladora de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears https://www.caib.es/govern/sac/fitxa.docodi=2070194&coduo=2390443&lang=ca.

- Justificant de pagament de la taxa corresponent als drets d'examen o de l'exempció de pagament de la mateixa (targeta de l'atur).

 

Base

Requisit

Document obligatori

Document consultable a altres administracions públiques (no cal aportar el document)

Document a presentar només en cas d'oposició a la consulta entre administracions públiques

5.A.1 Edat i nacionalitat Còpia DNI, NIE o passaport
5.A.2 Titulació requerida Títol o resguard d'abonament drets d'expedició
5.A.3 Nivell de català Sí, No Títol o certificat oficial
5.A.4 Pagament taxa Sí, excepte persones exemptes No Justificant de pagament
5.A.4 Exempció pagament taxa No (només persones exemptes) Document d'inscripció a l'atur
  • Documentació acreditativa dels mèrits a valorar:

Cal adjuntar amb la sol·licitud el model d'autovaloració de mèrits emplenat correctament. Es pot descarregar en format editable a l'apartat «Documentació obligatòria» del tràmit habilitat a l'efecte accedint a la fitxa informativa i clicant a l'apartat del model. Els mèrits no justificats documentalment o presentats fora de termini no es valoraran. Els aspirants es responsabilitzen de la veracitat dels documents que presentin, significant que, en cas d'haver-hi dubtes derivats de la qualitat de les còpies presentades, l'Ajuntament podrà sol·licitar motivadament a l'aspirant que presenti el document original per tal d'acarar-lo.

  • Informe de vida laboral emès per la Seguretat Social.

Còpies dels documents acreditatius dels mèrits que s'al·leguin en el model d'autovaloració de mèrits. Els mèrits corresponents a l'experiència laboral s'han d'acreditar amb els corresponents contractes de treball, nomenament de funcionari o funcionària, certificat d'empresa o certificat de serveis prestats emès per l'entitat corresponent, que acrediti les funcions realitzades, o qualsevol altre document que l'òrgan de selecció consideri suficient, en el qual s'haurà d'expressar la data d'inici i la data de finalització de la relació laboral, la categoria i/o el lloc de treball.

  • Mèrits corresponents a la formació: les titulacions universitàries i no universitàries poden ser consultades telemàticament per l'Ajuntament a altres administracions. En cas d'oposició a la consulta, s'ha de presentar una còpia del títol corresponent o del resguard d'haver abonat els drets per a l'expedició del títol acadèmic en el cas que no se li hagi emès el títol en la data de finalització de presentació de sol·licituds. Per a la resta de cursos, els mèrits s'han d'acreditar amb el certificat del curs corresponent emès pel centre impartidor, que haurà d'incloure expressament les hores de durada.
  • Els mèrits corresponents als coneixements de llengua catalana s'han d'acreditar mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent expedit per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o equivalents segons la normativa reguladora de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears https://www.caib.es/govern/sac/fitxa.docodi=2070194&coduo=2390443&lang=ca
  • Els mèrits corresponents als coneixements de llengua anglesa s'han d'acreditar mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI), universitats o altres entitats, que sigui equivalent al Marc europeu.

Base

Mèrits experiència laboral

Document obligatori

Doc. consultable a altres administracions públiques (no cal aportar el document)

Document a presentar només en cas d'oposició a la consulta entre administracions públiques

5.B

Autovaloració de mèrits

Sí, per valorar els mèrits

No

Model d'autovaloració de mèrits emplenat

5.B.1

Vida laboral

Sí, per valorar els mèrits laborals

No

Informe de vida laboral actualitzat

5.B.2

Experiència laboral

Sí, per valorar els mèrits laborals

No

Contractes de treball, nomenament de funcionari o funcionària, certificat d'empresa o certificat de serveis prestats emès per l'entitat corresponent, que acrediti les funcions realitzades, o qualsevol altre document que l'òrgan de selecció consideri suficient, en el qual s'haurà d'expressar la data d'inici i la data de finalització de la relació laboral, la categoria i/o el lloc de treball.

 

Base

Mèrits formació

Document obligatori

Doc. consultable a altres administracions públiques (no cal aportar el document)

Document a presentar només en cas d'oposició a la consulta entre administracions públiques

5.B.3

Titulació oficial universitària o no universitària

Sí, per valorar els mèrits de formació

Còpia del títol corresponent o del resguard d'haver abonat els drets per a l'expedició del títol acadèmic en el cas que no se li hagi emès el títol en la data de finalització de presentació de sol·licituds

5.B.4

Resta de cursos

Sí, per valorar els mèrits formació

No

Certificat del curs corresponent emès pel centre impartidor, que haurà d'incloure expressament les hores de durada.

5.B.4

Coneixements de llengua catalana

Sí, per valorar mèrits llengües

No

Titulacions expedides per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o equivalents segons la normativa reguladora de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

5.B.5

Coneixements de llengua anglesa

Sí, per valorar mèrits llengües

No

Titulacions expedides per l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI), universitats o altres entitats, que sigui equivalent al Marc europeu

6. Admissió d'aspirants

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la regidora delegada de Personal dictarà la resolució corresponent, en la qual declararà aprovada la llista provisional de persones admeses i excloses en funció de si han presentat la sol·licitud correctament formalitzada i la documentació exigida en la base 5 d'aquesta convocatòria.

En aquesta resolució hi constaran les inicials dels aspirants, el número de document nacional d'identitat i la causa per la qual no han estat admesos. Així mateix, s'indicarà el nomenament dels membres que formaran part del tribunal qualificador i es fixarà el lloc, la data i l'hora en què tindran lloc les proves.

Així mateix, aquesta resolució es publicarà al tauler d'anuncis de la seu electrònica municipal, http://alaior.sedelectronica.es, i al portal de transparència https://alaior.sedelectronica.es/transparency/1b83aa8c-b6be-4dbc-b344-b9237696ec7e/

1. Institucional i personal > 1.7. Personal > 1.7.2. Oferta de treball públic.

Es concedirà a les persones aspirants provisionalment excloses un termini de 5 dies hàbils per reclamar i, si és el cas, esmenar les faltes o omissions que n'hagin causat l'exclusió provisional.

Les reclamacions que es puguin produir seran acceptades o rebutjades per la regidora delegada de Personal mitjançant resolució motivada. La llista definitiva es publicarà en la mateixa forma que la provisional. Si no hi hagués cap reclamació, s'entendrà elevada a definitiva la llista provisional sense necessitat de resolució expressa ni nova publicació.

7. Tribunal qualificador

El tribunal qualificador estarà constituït per:

President/a: un funcionari o funcionària de carrera o personal laboral fix de l'Ajuntament d'Alaior amb titulació igual o superior a l'exigida per accedir a la convocatòria.

Vocals: dos funcionaris de carrera o personal laboral fix amb titulació o especialització igual o superior a l'exigida per accedir a la convocatòria o amb titulació tècnica superior, que podran ser, o no, de la mateixa corporació i que seran designats per l'autoritat municipal competent.

Secretari/ària: una funcionària o funcionari de carrera o personal laboral fix designat per l'Ajuntament d'Alaior del subgrup de titulació C2 o superior.

Així mateix, el tribunal podrà incorporar l'assessorament de tècnics especialistes per a les proves en què siguin necessaris, els quals tindran veu però no vot.

Hi podrà assistir una observadora o observador designat pel comitè d'empresa, que tindrà la funció d'observar el desenvolupament normal del procés selectiu, però no tindrà ni veu ni vot.

Cada persona integrant del tribunal tindrà el o la suplent corresponent amb la finalitat de cobrir les possibles absències que es puguin donar.

El tribunal queda facultat per resoldre tots els dubtes, incidències i reclamacions que puguin sorgir i per adoptar els acords que escaiguin per tal d'assegurar el bon funcionament del procés selectiu.

El tribunal adoptarà les decisions per majoria simple; convocarà les persones aspirants a les proves i a l'entrevista personal, i proposarà a l'òrgan competent l'ordre dels aspirants que han de constituir la borsa de treball, amb ordre decreixent de major a menor puntuació obtinguda.

L'abstenció i recusació dels membres del tribunal es farà d'acord amb els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Els membres del tribunal són personalment responsables del compliment estricte de les bases de la convocatòria, de la subjecció als terminis establerts per a la realització i valoració de les proves i per a la publicació dels resultats. Els dubtes o reclamacions que es puguin originar en la interpretació de l'aplicació de les bases d'aquesta convocatòria, així com el que s'hagi de fer en els casos no prevists, seran resolts pel tribunal per majoria.

El tribunal no es podrà constituir ni actuar sense l'assistència de més de la meitat de les persones que l'integren, titulars o suplents, indistintament.

8. Baremació de mèrits de la fase de concurs

8.1. Fase de concurs: valoració de mèrits

Es valoraran únicament els mèrits dels aspirants que hagin acreditat que disposen del nivell de llengua catalana, ja sigui documentalment, ja sigui per mitjà de la superació de la prova abans indicada. La puntuació màxima que es podrà assolir respecte dels mèrits presentats serà de 45 punts. Els mèrits hauran d'estar correctament i fefaentment documentats (originals o còpies autèntiques) per poder ser valorats.

 

8.1.1. Experiència docent (puntuació màxima: 21 punts)

(i) Experiència professional en docència de l'especialitat a la qual s'opta a l'Escola Municipal de Música d'Alaior. La puntuació s'obtindrà a raó de 0,012 punts multiplicats pel nombre de dies cotitzats que figurin en la vida laboral. Puntuació màxima: 12 punts.

(ii) Experiència professional en docència de l'especialitat a la qual s'opta en altres escoles de música i centres públics (exclosa l'Administració municipal). La puntuació s'obtindrà a raó de 0,006 punts multiplicats pel nombre de dies cotitzats que figurin en la vida laboral. Puntuació màxima: 6 punts.

(iii) Experiència professional en docència de l'especialitat a la qual s'opta o haver exercit com a professor o professora de música en el sector públic o privat, puntuació que s'obtindrà a raó de 0,004 punts multiplicats pel nombre de dies cotitzats que figurin en la vida laboral. Puntuació màxima: 3 punts.

S'acreditarà com s'indica en l'apartat corresponent de la base 5.

Es considerarà únicament l'experiència laboral per compte de tercers que comporti la inclusió en el règim general de la Seguretat Social.

8.1.2. Formació (total puntuació màxima: 24 punts)

8.1.2.1. Per titulació acadèmica oficial superior a l'exigida (puntuació màxima: 17,5 punts

- Títol superior de Música, especialitat Pedagogia, o equivalent. O títol superior de Música en l'especialitat de Pedagogia, opció Pedagogia, en l'especialitat a la qual s'aspira, o equivalent: 4 punts.

- Titulació de Grau Superior de Música o equivalent en l'especialitat a la qual s'aspira: 3 punts.

- Titulació de Grau Superior de Música o equivalent en altres especialitats: 1 punt per cada títol (fins a un màxim de 3).

- Doctorat o màster relacionat amb l'especialitat a la qual s'opta: 1 punt per cada títol (fins a un màxim de 2).

- Per titulació d'ensenyaments professionals de Música o equivalents en una especialitat diferent a la qual s'opta: 0,5 punt per cada títol (fins a un màxim d'1,5 punts).

- Per disposar d'una diplomatura universitària: 1 punt (fins a un màxim d'1 punt).

- Per disposar d'una llicenciatura o grau universitari: 1,5 punts (fins a un màxim d'1,5 punts).

- Certificat de capacitació per a l'ensenyament en llengua catalana: 0,5 punts.

- Certificat del Curs d'adaptació pedagògica: 1 punt.

8.1.2.2. Per formació continuada (màxim 4 punts)

Es valoraran els cursos, els seminaris, els tallers, els congressos, les jornades, les reunions científiques i altres activitats formatives que estiguin relacionades directament amb el contingut de l'especialitat a la qual s'opta, sempre que es compleixi alguna de les característiques següents:

- Han d'haver estat organitzats o impartits per alguna Administració pública, d'acord amb l'article 2 de la Llei 39/2015, o per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent. En cas que l'activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic conforme a l'article 2.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la persona aspirant ha d'acreditar aquesta condició.

- Activitats organitzades per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i que s'hagin impartit en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o universitats, o bé que hagin estat acreditades i/o subvencionades per aquelles, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent.

- Activitats duites a terme en virtut dels acords de formació continuada a les administracions públiques i que estiguin organitzades per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

Els diplomes o certificats es valoraran de la manera que segueix:

- Quan s'acrediti l'aprofitament: 0,005 punts per hora de curs.

- Quan s'acrediti només l'assistència: 0,0025 punts per hora de curs.

Aquest mèrit s'ha d'acreditar amb una còpia del diploma o del certificat corresponent.

8.1.2.3. Coneixements de llengua catalana (puntuació màxima: 1,00 punt)

Només es reconeixeran les titulacions expedides per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o equivalents segons la normativa reguladora de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears:

- Pel certificat de coneixements corresponents al nivell C1: 0,50 punts

- Pel certificat de coneixements corresponents al nivell C2: 0,75 punts

- Pel certificat de coneixements corresponents al nivell LA: 0,25 punts

Si es presenta més d'un certificat, es tindrà en compte només el de nivell superior, excepte el de llenguatge administratiu (LA), que s'ha de sumar. Aquest mèrit s'ha d'acreditar amb una còpia del certificat corresponent.

8.1.2.4. Coneixements de llengua estrangera (puntuació màxima: 1,50 punts)

Es reconeixeran les titulacions expedides per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o equivalents:

- Pel certificat acreditatiu del grau inicial (nivell A1 del Marc europeu): 0,25 punts

- Pel certificat acreditatiu del grau bàsic (nivell A2 del Marc europeu): 0,50 punts

- Pel certificat acreditatiu del grau mitjà (nivell B1 del Marc europeu): 0,75 punts

- Pel certificat acreditatiu del grau avançat (nivell B2 del Marc europeu): 1,00 punts

- Pel certificat acreditatiu del grau superior (nivell C1 del Marc europeu): 1,25 punts

- Pel certificat acreditatiu del grau superior (nivell C2 del Marc europeu): 1,50 punts

Si es presenta més d'un certificat, es tindrà en compte només el de nivell superior. Aquest mèrit s'ha d'acreditar amb una còpia del certificat corresponent.

8.2. Entrevista personal: 10 punts

8.2.1. Com preparar una classe

Sistema pedagògic a utilitzar en les especialitats següents:

- Música i moviment: iniciació a la música

- Llenguatge musical als diferents nivells

- Llenguatge musical per a adults

- Saxo: estudi de l'instrument als diferents nivells

8.2.2. Com integrar diferents edats en un mateix grup

8.2.3. Preparació de l'alumnat que vulgui anar al Conservatori Professional de Música i Dansa

8.2.4 Estratègies pedagògiques de cant coral infantil, juvenil i per a adults. Diferents repertoris

9. Puntuació final

La puntuació final, amb vista a fixar els aspirants que superin el procés selectiu, vindrà determinada per la suma del 80% de la puntuació obtinguda de la suma dels mèrits de la fase de concurs i del 20% de la puntuació obtinguda en l'entrevista, d'acord amb la fórmula següent:

Resultat = (80 % C) + (20 % E)

C = fase de concurs

E = fase d'entrevista

10. Relació d'aprovats

Una vegada determinada la qualificació dels aspirants, el tribunal publicarà al tauler d'anuncis, a la seu electrònica de l'Ajuntament i al portal de transparència la relació provisional de persones aprovades per ordre de puntuació, les quals en el termini de 5 dies hàbils hi podran formular al·legacions. Si passat aquest termini no s'han formulat al·legacions, la llista provisional d'aspirants passarà a ser definitiva i serà aquesta la que el tribunal elevarà a la regidora de Personal perquè acordi la constitució de la borsa d'aspirants a ser contractats, si s'escau, com a professors de música per a cadascuna de les especialitats descrites i nomenats d'acord amb l'ordre de prelació proposat pel tribunal.

11. Normes generals i recursos

Les persones interessades podran impugnar la convocatòria, les bases d'aquesta i els actes administratius que efectuïn els òrgans de selecció per executar-les, en els casos i en la forma legal establerta en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, i altres normes d'aplicació.

12. Constitució de la borsa de treball

Les persones aspirants que hagin estat proposades per formar part de la borsa de treball hauran de presentar al Registre General de la corporació, dintre del termini de cinc dies hàbils a comptar des d'aquell en què sigui definitiva la relació de persones aprovades publicada, la documentació acreditativa de complir la resta de condicions específiques establertes en la base 3 de la convocatòria excepte el certificat mèdic oficial acreditatiu de comptar amb les capacitats i aptituds físiques i psíquiques necessàries per realitzar les funcions corresponents, que l'haurà de presentar en el moment de la crida. Les persones que en aquest termini no presentin aquesta documentació o no acreditin el compliment dels requisits de la base tercera de la convocatòria, llevat de casos de força major, perdran el dret de formar part de la borsa de treball i totes les seves actuacions quedaran anul·lades, sens perjudici de la responsabilitat en què haguessin pogut incórrer per falsedat en la instància. Els i les que tenguin la condició de funcionaris estaran exempts de justificar les condicions i els requisits ja acreditats per al seu nomenament anterior i únicament hauran de presentar un certificat de l'organisme en què prestin serveis.

13. Borsa de treball i vigència de la borsa

Les persones aspirants que hagin aprovat els exercicis constituiran una borsa de professorat de música per a l'especialitat de bateria i podran ser cridades per ser contractades com a personal laboral temporal, d'acord amb l'ordre de prelació de la borsa, per qualsevol de les causes de necessitat i urgència previstes a l'article 10 del RDLEG 5/2015, de 30 d'octubre, per mitjà del qual es dicta el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic. Si la persona aspirant que ha estat cridada no contesta o rebutja l'oferta de prestació de serveis com a funcionari o funcionària en interinitat, passarà a l'últim lloc de la llista.

La borsa de treball tindrà una vigència màxima de 3 anys, si bé es podrà prorrogar fins que aquest Ajuntament torni a convocar un nou procediment selectiu. La nova borsa que es convoqui anul·larà l'anterior. En tot cas i des del moment que es constitueixi la nova borsa de professors de música quedaran sense vigència les borses que hagin estat constituïdes amb anterioritat.

 

ANNEX 1 SOL·LICITUD

1. SOL·LICITANT

Nom i llinatges:.................................................................... , DNI/CIF:....................................,

Adreça:..................................................................................Codi postal...................................,

Municipi: ............................................................., Província:....................................................,

Núm. Expedient: 15704/2021, Telèfon fix:..........................., telèfon mòbil:............................,

@ de contacte: ............................................................................................................................

2. DADES DE LA NOTIFICACIÓ

Mitjà preferent de notificació:

( ) Notificació en paper

( ) * Notificació telemàtica a l'@: ...............................................................................................

* Recordau que per recollir les notificacions telemàtiques heu de disposar d'un certificat digital instal·lat al navegador (DNIE, http://www.dnielectronico.es/obtencion_del_dnie/index.html; CERES – FNMT, http://www.cert.fnmt.es/?cha=cit&sec=4).

3. DECLAR:

___ Que reunesc les condicions exigides per a l'ingrés a l'administració pública i les assenyalades especialment en la base tercera de la convocatòria a que fa referència aquest procés selectiu: ..................................................................................................

___ Que no he estat separat o acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Administració pública, ni em trob inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.

___ Que tenc coneixements de les obligacions que es deriven de la normativa d'incompatibilitats establertes a la Llei 53/1981, de 26 de desembre.

___ Que són certes totes i cadascuna de les dades consignades en aquesta sol·licitud, i que reunesc les condicions exigides per a l'ingrés a l'administració pública i les assenyalades especialment en la convocatòria a que fa referència aquest procés selectiu.

4. SOL·LICIT:

Ser admès a la convocatòria.

5. DOCUMENTACIÓ:

Amb aquesta sol·licitud, adjunt la documentació que detall a continuació:

( ) Quadre resum dels mèrits a valorar (annex 2)

( ) Justificació dels mèrits (contractes de treball o certificats d'empresa, títols, certificat vida laboral, etc.,)

( ) Justificant del pagament de la taxa (rebut pagat) o exempció del pagament de la mateixa (targeta atur)

( ) Còpia del resguard d'haver abonat els drets per l'expedició del títol acadèmic exigit per formar part de la convocatòria (en cas que el títol acadèmic no li hagi estat emès).

( ) Còpia del certificat oficial llengua catalana nivell B2.

* En cas d'existir dubtes derivats de la qualitat de les copies presentades dels documents relacionats, es sol·licitarà a l'aspirant el document original a efectes del seu acarament.

6. NO* [ ] autoritzo a l'Ajuntament d'Alaior a consultar en la plataforma d'intermediació de dades de la que disposa la següent documentació de la que en soc titular: document nacional d'identitat, títol acadèmic exigit per formar part de la convocatòria, inscripció de la persona a l'atur (per exempció de pagament taxa), en format document electrònic.

* En cas de que no voler que l'administració comprovi d'ofici la documentació relacionada haureu de marcar la casella amb una creu. Recordar que en aquest cas haureu de presentar obligatòriament dita documentació en paper a l'Ajuntament.

7. AVÍS LEGAL

De conformitat amb la Llei Orgànica 3/2018, de 13 de març, de Protecció de Dades de Caràcter Personal i Garantia dels Drets Digitals, se us informa del següent:

___ les dades de caràcter personal que s'obtinguin de la vostra sol·licitud seran incorporades i tractades de forma confidencial en un fitxer propietat d'aquest Ajuntament.

___ Les dades obtingudes amb aquesta instància podran ser utilitzades, salvaguardant la vostra identitat, per elaborar estadístiques internes.

___ Tindreu la possibilitat d'accedir en qualsevol moment a les dades facilitades i a sol·licitar-ne, si escau, la rectificació, oposició, o cancel·lació dirigint una comunicació escrita, juntament amb la documentació acreditativa de la vostra identitat, a aquest Ajuntament.

 

ALAIOR, ....... DE ......................................... DE 2022.

 

SR. BATLE PRESIDENT

 

ANNEX 2 AUTOVALORACIÓ DE MÈRITS

1. SOL·LICITANT

Nom i Cognoms: ....................................................................,DNI:...................................,

Adreça:.........................................................................................,Codi postal:...................., Municipi:.....................................................................,Província:........................................,

Núm.Expedient: 15704/2021,Telèfon fix:...............................,Telèfon mòbil:......................,

@ de contacte: .......................................................................................................................

A continuació relaciono els mèrits que s'han de puntuar per la present convocatòria amb indicació del número de pagina del document que s'adjunta al qual fa referència i la puntuació que crec que resulta de la valoració dels meus mèrits segons el disposat a les bases .

Base 8.1.1: Experiència docent (puntuació màxima possible: 21 punts):

Pàg. Admin./empresa Especialitat data inici data fi Puntuació

1........................................................................................................................ ....................

2........................................................................................................................ ....................

3........................................................................................................................ ....................

4........................................................................................................................ ....................

(...) ................................................................................................................... ....................

Base 8.1.2 Formació (puntuació màxima possible: 24 punts):

• Base 8.1.2.1 Titulació acadèmica superior (puntuació màxima possible: 17,5 punts):

Pàg. Organisme impartidor Títol Any finalització Puntuació

1. ..................................................................................................................... ....................

2. ..................................................................................................................... ....................

3. ..................................................................................................................... ....................

4. ..................................................................................................................... ....................

(...). ................................................................................................................. ....................

• Base 8.1.2.2: formació contínua** (puntuació màxima possible: 4 punts):

Pàg. Organisme impartidor Títol Any finalització Puntuació

1. ..................................................................................................................... ...................

2. ..................................................................................................................... ...................

3. ..................................................................................................................... ...................

4. ..................................................................................................................... ...................

(...). ................................................................................................................. ...................

• Base 8.1.2.3: Coneixement llengua catalana (puntuació màxima possible 1 punt):

Pàg. Centre / organisme certificat data Puntuació

1. .................................................................................................................. .....................

2. .................................................................................................................. .....................

(...) ................................................................................................................ ....................

• Base 8.1.2.4: Coneixement llengua estrangera (puntuació màxima possible 1,5 punts):

Pàg. Centre / organisme certificat data Puntuació

1. ................................................................................................................... ...................

2. .................................................................................................................. ....................

(...) ................................................................................................................ ...................

• Base 8.2: Entrevista personal (puntuació màxima possible 10 punts):

Puntuació a determinar per el tribunal qualificador

1. ................................................................................................................... ...................

2. .................................................................................................................. ....................

(...) ................................................................................................................ ...................

(i) Tot aquell mèrit que no s'acrediti documentalment o que no tingui relació amb la convocatòria no serà tingut en compte.

(ii) Cal presentar els contractes de treball o certificats d'empresa, la vida laboral.

(iii) Tota la documentació referida a experiència professional i formació acadèmica que s'adjunta ha d'anar paginada i incloure aquesta referència a la columna corresponent en forma d'índex.

 

Alaior, .......... de................................., de 2022.

 

SR. BATLE PRESIDENT»

 

Alaior, 11 de febrer de 2022

El batle-president José Luis Benejam Saura