Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'AFERS SOCIALS I ESPORTS

Núm. 101829
Resolució de la consellera d’Afers Socials i Esports per la qual es convoquen ajuts per a desplaçaments de les seleccions autonòmiques de les Illes Balears per la seva participació en els Campionats d'Espanya en Edat Escolar convocats pel Consell Superior d’Esports per a l’any 2022

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. L'article 10.1 j de la Llei 14/2006, de 17 d'octubre, de l'esport de les Illes Balears, estableix que correspon a l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en l'exercici de les seves competències, fomentar l'esport d'alt nivell.

2. L'article 2.1 f de l'Ordre de la consellera d'Afers Socials i Esports de 12 de febrer de 2021 per la qual s'estableixen les bases reguladores de la concessió de subvencions en matèria d'esports (BOIB núm. 23, de 16 de febrer) disposa que són susceptibles d'ajuts els desplaçaments per assistir a competicions oficials. D'altra banda, l'article 5.1 de la mateixa Ordre estableix que les convocatòries que es dictin a l'empara d'aquestes bases s'han d'aprovar per resolució del conseller competent en esports i s'han de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

3. La Conselleria d'Afers Socials i Esports, mitjançant la Direcció General d'Esports, exerceix les competències en matèria d'esport i lleure, atorgades per l'article 30.12 de l'Estatut d'autonomia de les Illes Balears, i d'acord amb el que disposa el Decret 11/2021, de 15 de febrer, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 21 de 15 de febrer), modificat pel Decret 25/2021, de 8 de març (BOIB núm. 33 de 9 de març).

4. Des de fa anys es vénen convocant els Campionats d'Espanya en Edat Escolar com a programa de competició d'àmbit estatal que es constitueix al més alt nivell per a joves esportistes, que són seleccionats i seleccionades per les comunitats autònomes i ciutats autònomes i Federacions Esportives Espanyoles i Autonòmiques.

5.- La línia prioritària d'actuació és procurar la participació dels nostres esportistes amb un major nivell d'aptitud física i tècnica, agrupats al voltant de seleccions autonòmiques, en una competició a nivell estatal que té com a objectiu, en un primer cicle d'edats (11-13 anys), una primera presa de contacte amb la competició, amb una major exigència pel que fa al rendiment, així com protegir i preservar els propis valors educatius que té tota competició en edat escolar. En un segon cicle d'edats (14-17 anys), la participació en la competició estatal respon a uns criteris d'especialització, d'exigència física i tècnica que donaran el valor real d'aquells esportistes que tenen com a objectiu l'alt rendiment.

6. L'apartat IV.1.23 del Pla Estratègic de Subvencions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per als exercicis 2021-2023, aprovat mitjançant l'Acord del Consell de Govern de 20 de desembre de 2021 (boib núm. 175 de 3 de desembre de 2021).

7. Informe favorable del Servei Jurídic de la Conselleria d'Afers Socials i Esports de data 02/02/2022.

8. Informe favorable de data 10/02/2022 de fiscalització prèvia limitada de la Intervenció General de la comunitat autònoma.

Per tot això, i en ús de les facultats que m'atribueix la Llei 1/2019, de 31 de gener, del Govern de les Illes Balears, dict la següent

Resolució

1. Aprovar la convocatòria d'ajuts per a desplaçaments de les seleccions autonòmiques de les Illes Balears per la seva participació als Campionats d'Espanya en Edat Escolar convocats pel Consell Superior d'Esports per a l'any 2022, i que figura en l'annex 1 d'aquesta Resolució, per un import màxim de 200.000,00 euros a càrrec de la partida 17601.461A01.48000.00 dels pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, de l'any 2022.

2. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera d'Afers Socials i Esports en el termini d'un mes comptador des de l'endemà del dia que s'hagi publicat, d'acord amb l'article 124 de la Llei 39/2015, d'1 de octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà del dia que s'hagi publicat aquesta Resolució, d'acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, 10 de febrer de 2022

La consellera d'Afers Socials i Esports

Fina Santiago Rodríguez

 

ANNEX 1

Convocatòria

1. Objecte

1.1 L'objecte de la convocatòria és ajudar a les seleccions autonòmiques de les Illes Balears per facilitar la participació en els següents Campionats d'Espanya en Edat Escolar convocats pel Consell Superior d'Esports per a l'any 2022:

Competició

Seu

Dates

Handbol infantil i cadet

Murcia

9 -14 d'abril

Basquet infantil i cadet

Huelva

9 -13 de gener

Natació aleví, infantil i adaptada i inclusiva

Per determinar

25 – 27 de febrer

Basquet en cadira de rodes

Madrid

5 - 6 de març

Camp a traves cadet, juvenil, adaptat i inclusiu

Madrid

13 de març

Hoquei herba

Andalusià

24 – 27 de març

Lluita olímpica

Galicia

26 de març

Tennis Taula infantil, cadet i inclusiu

Lléo

14 – 17 d'abril

Judo infantil i cadet (Adaptat i inclusiu)

Navarra

30 d'abril – 1de maig

Orientació infantil i cadet

Andalusià

30 d'abril – 2 de maig

Gimnàstica rítmica cadet

Astúries

14- 15 de maig

Rugby 7 cadet i inclusiu

Valencia

18 – 19 de juny

Escacs infantil i cadet

Cantabrià

23 – 26 de juny

Bàdminton infantil, cadet i inclusiu

Cantabrià

23 – 26 de juny

Voleibol infantil i cadet

Valladolid

30 de juny - 3 de juliol

Handbol platja infantil i cadet

Galicia

24 – 26 de juny

Escalada infantil i cadet

Navarra

30 de juny - 3 de juliol

Ciclisme ruta infantil, cadet i adaptat

Valladolid

30 de juny– 3 de juliol

Ciclisme BTT infantil i cadet

Valladolid

30 de juny – 3 de juliol

Triatló infantil, cadet i inclusiu

La Rioja

25-26 de juny

Voleibol platja infantil i cadet

Murcia

16 – 20 d'agost

Atletisme en pista cadet, adaptat i inclusiu

Navarra

8 – 9 d'octubre

Golf sub-14

Valencia

9 – 12 d'octubre

1.2 Són objecte de subvenció les despeses dels esportistes i tècnics de les seleccions autonòmiques de les federacions esportives de les Illes Balears derivades de la participació en els Campionats d'Espanya en Edat escolar de l'any 2022, següents:

  • Desplaçaments d'avió i/o vaixell a la Península, Illes Canàries, Ceuta i Melilla.
  • Desplaçaments per carretera o tren a la Península, Illes Canàries, Ceuta i Melilla
  • Despeses de manutenció i a l'allotjament a la Península, Illes Canàries, Ceuta i Melilla.
  • Vestimenta per als desplaçaments i actes protocol·laris per als esportistes i el tècnics per participar en el campionats d'Espanya en edat escolar.

1.3 Son objecte de subvenció els Campionats d'Espanya en Edat escolar convocats pel Consell Superior d'Esports celebrats entre el 3 de gener i el 12 d'octubre de 2022.

2. Beneficiaris

2.1 Poden ser beneficiaris d'aquestes subvencions les seleccions autonòmiques de les federacions esportives de les Illes Balears de les categories aleví, cadet, infantil, juvenil, adaptat i inclusiu i els corresponents tècnics federatius que participin en els Campionats d'Espanya en Edat Escolar de l'any 2022.

2.2 Les federacions esportives de les Illes Balears seran les encarregades de seleccionar els esportistes i tècnics que formen part de les seleccions autonòmiques i de realitzar els tràmits de sol·licitud i justificació de les subvencions objecte d'aquesta convocatòria.

3. Import i crèdit pressupostari

3.1 La Conselleria d'Afers Socials i Esports destina a aquesta convocatòria un màxim de 200.000,00 euros amb càrrec a la partida pressupostària 17601.461A01.48000.00 dels pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears de l'any 2022.

3.2 En el cas que es vulgui augmentar la dotació de la partida pressupostària o modificar la partida a la qual s'imputa aquesta convocatòria, s'ha de fer mitjançant una resolució de la consellera d'Afers Socials i Esports.

4. Sol·licitud i documentació

4.1 Les federacions esportives de les Illes Balears són les encarregades de fer els tràmits necessaris per presentar la sol·licitud, juntament amb la documentació exigida, en el termini establert.

4.2 Les sol·licituds, segons el model d'imprès normalitzat, han d'anar adreçades a la Conselleria d'Afers Socials i Esports.

4.3 L'imprès normalitzat es pot aconseguir per Internet, a la pàgina web de la Direcció General d'Esports, o a les dependències de la Conselleria d'Afers Socials i Esports.

4.4 Les sol·licituds s'han de presentar en els terminis que fixa l'apartat cinquè d'aquesta Resolució. Les persones interessades han de presentar les sol·licituds de forma electrònica mitjançant el Registre Electrònic Comú (REC), i han d'adjuntar la sol·licitud específica del procediment que estarà disponible a la Seu Electrònica d'aquesta Administració, signada electrònicament.

En cas de presentar-la de manera presencial, l'Administració, conforme a allò que estableix l'article 68.4 de la Llei 39/2015 els requerirà perquè la realitzin en la forma indicada anteriorment. A aquests efectes, es considera com a data de presentació de la sol·licitud aquella en què s'hagi dut a terme l'esmena.

4.5 Documentació que s'ha d'aportar:

a) Imprès de sol·licitud emplenat i signat adequadament, en el qual constin les dades del beneficiari.

b) Memòria explicativa de l'activitat, en què han de figurar:

  • Número d'esportistes, edat i categoria.
  • Número de tècnics.
  • Dates d'anada i tornada i llocs del trasllat.
  • Pressupost de despeses i ingressos de l'activitat.

c) Declaració responsable de la entitat sol·licitant que acrediti que no es troba inclosa en cap dels supòsits de prohibició o d'incompatibilitat per ser beneficiària de la subvenció de conformitat amb la normativa aplicable.

d) En cas que no siguin perceptors de la Comunitat Autònoma, declaració responsable de veracitat de les dades bancàries aportades, tal com preveu el Decret 6/2013, de 17 de febrer, de mesures de simplificació documental dels procediments administratius; o un document bancari que acrediti la titularitat del compte. L'imprès normalitzat esmentat es podrà obtenir a la seu o a la pàgina web de la Direcció General d'Esports.

e) Certificat d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Aquest certificat l'adjuntarà d'ofici l'òrgan instructor.

f) Declaració responsable de totes les ajudes i subvencions sol·licitades o concedides per qualsevol institució, pública o privada, nacional o estrangera, relacionades amb la sol·licitud

g) Declaració responsable relativa a les següents obligacions:

i. Dur a terme l'activitat que fonamenta la concessió de la subvenció en la forma i el termini que s'estableixen en la convocatòria, com també, si escau, en la resolució de concessió corresponent o en les modificacions que, si escau, s'aprovin.

ii. Destinar l'import de la subvenció al finançament de l'actuació per a la qual s'ha sol·licitat, en la forma i el termini que s'indiquin en la convocatòria i, si escau, en la resolució corresponent o les seves modificacions.

iii. Comunicar a l'òrgan que concedeix la subvenció la modificació de qualsevol circumstància que afecti algun dels requisits exigits per concedir la subvenció.

iv. Adoptar, si és procedent, en els termes que s'estableixin en les convocatòries corresponents, les mesures de difusió consistents a fer constar en els informes anuals que es redactin, com també en els treballs, les activitats, les publicacions, els documents o els actes públics relacionats amb la finalitat de la subvenció, el finançament de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i, si escau, el cofinançament amb fons de la Unió Europea i més concretament la imatge corporativa de la Direcció General d'Esports de la conselleria competent en matèria d'esports i, si pertoca, la imatge de la Unió Europea. Una còpia de les publicacions s'ha de trametre a la Direcció General esmentada.

h) Declaració responsable de no haver estat sancionades o condemnades en els últims tres anys per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, sancionades per resolució administrativa ferma o condemnades per sentència judicial ferma.

i) Declaració responsable de complir les obligacions que estableixen l'article 11 del Text refós de la Llei de subvencions i l'article 17 de l'Ordre de la consellera d'Afers Socials i Esports de 12 de febrer de 2021 per la qual s'estableixen les bases reguladores de la concessió de subvencions en matèria d'esports.

j) Declaració responsable de no tenir vigent cap sanció ferma greu o molt greu en matèria esportiva, cap sanció ferma per dopatge, ni cap sanció penal ferma per delictes relacionats amb el dopatge.

4.6 El sol·licitant de la subvenció pot autoritzar la Conselleria d'Afers Socials i Esports a obtenir de manera directa l'acreditació d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb l'Estat i amb la Seguretat Social. En aquest cas, no cal aportar la documentació que es pugui obtenir mitjançant aquest consentiment.

En el model normalitzat de sol·licitud de subvenció que es posa a disposició dels interessats es preveu l'autorització a l'òrgan gestor dels ajuts perquè dugui a terme les actuacions necessàries per comprovar les dades relatives al compliment de les obligacions tributàries amb l'Estat i amb la Seguretat Social.

En cas que la l'entitat sol·licitant denegui de manera expressa aquesta autorització, ha de presentar, juntament amb la sol·licitud, una declaració responsable d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb l'Estat i amb la Seguretat Social, o bé els corresponents certificats acreditatius d'aquestes circumstàncies.

En el cas que la Direcció General d'Esports, per causes alienes a la seva voluntat, no pugui aconseguir els documents esmentats, requerirà a la persona o entitat sol·licitant que els aporti en el termini de 10 dies hàbils i sempre amb anterioritat a la proposta de resolució.

4.7 L'òrgan instructor comprovarà d'ofici la constitució i la inscripció en el Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears de les federacions esportives de les Illes Balears, com també l'acreditació de la representació amb què actua la persona signant de la sol·licitud.

4.8 En el supòsit que, amb motiu de la tramitació d'altres expedients a la Direcció General d'Esports, ja s'hagin presentat algun dels documents esmentats, no és necessari aportar-los de nou, sempre que es faci constar l'expedient en què obri el document, no hagin transcorregut més de 5 anys des de la presentació i no hagin experimentat cap canvi.

4.9 La Direcció General d'Esports, en qualsevol moment, pot sol·licitar als interessats la documentació i la informació complementària que consideri necessària per resoldre l'expedient.

4.10 Si la documentació aportada no compleix els requisits exigits, s'ha de requerir l'entitat interessada que, en el termini de deu dies hàbils, esmeni la mancança o adjunti els documents preceptius, amb l'advertiment que, en el cas que no ho faci, es considerarà que desisteix de la sol·licitud i s'arxivarà l'expedient sense cap més tràmit, amb la corresponent resolució prèvia que s'ha de dictar en els termes prevists a l'article 21.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.

4.11 L'incompliment dels requisits o del termini de presentació de sol·licituds establerts en aquesta convocatòria comporta la inadmissió de la sol·licitud.

 

5. Termini per presentar les sol·licituds

El termini per presentar les sol·licituds és de vint dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

6. Competència i resolució

6.1 La Direcció General d'Esports és l'òrgan competent per instruir el procediment; és l'òrgan competent per tramitar els expedients i ha de fer d'ofici totes les actuacions que consideri necessàries per determinar, conèixer i comprovar les dades en virtut de les quals s'ha de pronunciar la Comissió Avaluadora. Aquesta ha d'emetre un informe que serveixi de base per elaborar la proposta de resolució. En l'informe, la Comissió Avaluadora ha d'establir la relació ordenada per puntuació de les possibles entitats beneficiàries.

6.2 L'òrgan instructor pot demanar al sol·licitant la modificació o la millora voluntàries dels termes de la sol·licitud. En aquest cas se n'ha d'estendre una acta succinta, que s'ha d'incorporar al procediment.

6.3 En tot cas, l'òrgan instructor pot proposar la millora de la sol·licitud i, en particular, la modificació del pressupost presentat per la persona sol·licitant o les condicions i la forma de realització de l'activitat proposada per ell, sempre que això no perjudiqui terceres persones. En aquests casos, s'ha de demanar la conformitat de la persona sol·licitant, la qual s'ha d'entendre atorgada si la proposta formulada per l'òrgan instructor explicita clarament les modificacions corresponents i la persona sol·licitant no hi manifesta oposició, per escrit, en un termini de quinze dies. En qualsevol altre cas, la sol·licitud s'ha de mantenir en els termes expressats per la persona sol·licitant en el seu escrit inicial, sens perjudici de les correccions que, si escau, es desprenguin de l'escrit d'oposició que presenti.

6.4 Sens perjudici del que preveu l'apartat anterior, la persona sol·licitant també pot modificar per si mateixa la sol·licitud en els casos i sota les condicions que estableix l'article 16.3 del Text refós de la Llei de subvencions.

6.5 El director general d'Esports ha d'emetre les propostes de resolució de concessió o denegació dels ajuts, les quals han de contenir la relació dels beneficiaris proposats per la Comissió Avaluadora per atorgar la subvenció, així com les sol·licituds excloses amb el motiu de l'exclusió. La proposta de resolució del Director General d'Esports contindrà tots els aspectes prevists a l'article 16.4 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions i a l'article 14 de l'Ordre de la consellera d'Afers Socials i Esports de 12 de febrer de 2021 per la qual s'estableixen les bases reguladores per concedir subvencions en matèria d'esports.

Una vegada notificades les propostes de resolució, les entitats beneficiàries han de comunicar a l'òrgan instructor l'acceptació o renúncia de la proposta en el termini de 5 dies hàbils. En tot cas, es considera que la persona beneficiària desisteix de la proposta de resolució si no manifesta l'acceptació en el termini atorgat.

6.6 La resolució expressa de la consellera d'Afers Socials i Esports finalitza el procediment de concessió de la subvenció. Aquesta resolució contindrà els aspectes previst a l'article 14 de l'Ordre de la consellera d'Afers Socials i Esports de 12 de febrer de 2021 per la qual s'estableixen les bases reguladores per concedir subvencions en matèria d'esports.

Les resolucions dictades en aquest procediment, que exhaureixin la via administrativa, han de ser objecte de publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb l'article 45.1 b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre; han de ser motivades i han de fixar, en el cas de la concessió, la quantia individual de la subvenció concedida.

6.7 El termini màxim per resoldre el procediment i notificar les resolucions mitjançant publicació és de 6 mesos des de l'acabament del període de presentació de les sol·licituds.

7. Comissió Avaluadora

7.1 De conformitat amb l'article 12 de l'Ordre de la consellera d'Afers Socials i Esports de 12 de febrer de 2021, es constitueix la Comissió Avaluadora, composta per:

  • President: el cap del Servei de Planificació i Formació de la Direcció General d'Esports.
  • Secretària: la cap de secció VI de la Direcció General d'Esports.
  • Vocals:
    • el cap del Servei d'Administració Esportiva de la Direcció General d'Esports.
    • el cap de Secció II de la Direcció General d'Esports.
    • el cap de secció IX de la Direcció General d'Esports.

7.2 Les funcions de la Comissió Avaluadora són:

  • Examinar les sol·licituds presentades.
  • Emetre l'informe que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució que ha de formular la Direcció General d'Esports.

Les decisions d'aquesta Comissió s'han de prendre per majoria simple i en cas d'empat el president té el dret de vot de qualitat.

8. Criteris i barems per avaluar les sol·licituds

8.1. La selecció de les entitats beneficiàries s'ha de fer mitjançant el procediment de concurs. S'entén per concurs el procediment en el qual es concedeixen els ajuts mitjançant la comparació de les sol·licituds presentades, amb la finalitat d'establir-hi una prelació tenint en compte els criteris de valoració fixats en aquestes bases, fins a obtenir un nombre de punts determinat. En cap cas, l'import de les subvencions concedides podrà superar el 100% de l'import del projecte presentat.

Si, com a conseqüència d'aquesta distribució, queda un romanent, aquest s'ha de repartir amb el mateix sistema entre la resta d'entitats beneficiàries.

En tots els casos es dividirà l'import total a distribuir entre la suma dels punts obtinguts pels sol·licitants per obtenir el valor punt.

Després es multiplicarà el nombre de punts de cada sol·licitant admès pel valor punt, per obtenir l'import de l'ajut a concedir.

Els barems que s'han d'aplicar per avaluar les sol·licituds són els que s'indiquen a continuació:

A. Desplaçaments: 100 punts per esportista i tècnics desplaçat als Campionats d'Espanya en Edat escolar de l'any 2022.

B. Manutenció i allotjament: 45 punts per esportista i tècnics i nit fora de les Illes Balears.

C. Vestimenta esportiva d'estiu: 110 punts per esportista i tècnics desplaçat als Campionats d'Espanya en Edat escolar de l'any 2022 (Campionats entre 1 de maig i el 30 de setembre)

D. Vestiment esportiva d'hivern: 150 punts per esportista i tècnics desplaçat als Campionats d'Espanya en Edat escolar de l'any 2022 (Campionats entre l'1 d'octubre i el 31 d'abril)

8.2 Càlcul de la subvenció:

TOTAL PUNS INDIVIDUALS

=

A

+

B

+

C

+

D

Sent:

A: punts despeses de desplaçaments.

B: punts despeses d'allotjament i manutenció.

C: punts despeses vestimenta estiu

D: punts despeses vestimenta hivern

 

VALOR PUNT

=

Quantia a repartir 200.000,00 €

Suma punts tots els beneficiaris

Càlcul subvenció per cadascun dels beneficiaris

IMPORT SUBVENCIÓ INDIVIDUAL

=

VALOR PUNT

x

TOTAL PUNTS CADA BENEFICIARI

8.3 Taula de número màxim d'esportistes i tècnics i nits d'estada

Competició

Núm. desplaçats

Núm. màxim nits

Handbol infantil i cadet

82

6 nits

Basquet infantil i cadet

72

5 nits

Natació aleví, infantil i adaptada i inclusiva

23

3 nits

Basquet en cadira de rodes

16

2 nits

Camp a traves cadet, juvenil, adaptat i inclusiu

28

1 nit

Hoquei herba

20

4 nits

Lluita olímpica

40

1 nit

Tennis Taula infantil, cadet i inclusiu

18

4 nits

Judo infantil i cadet (Adaptat i inclusiu)

39

2 nits

Orientació infantil i cadet

20

3 nits

Gimnàstica rítmica cadet

8

2 nits

Rugby 7 cadet i inclusiu

31

2 nits

Escacs infantil i cadet

16

4 nits

Bàdminton infantil, cadet i inclusiu

21

4 nits

Voleibol infantil i cadet

78

4 nits

Handbol platja infantil i cadet

24

3 nits

Escalada infantil i cadet

8

4 nits

Ciclisme ruta infantil, cadet i adaptat

23

4 nits

Ciclisme BTT infantil i cadet

11

4 nits

Triatló infantil, cadet i inclusiu

15

1 nit

Voleibol platja infantil i cadet

15

5 nits

Atletisme en pista cadet, adaptat i inclusiu

42

2 nits

Golf sub-14

10

4 nits

(*) Pels següents esports o disciplines el número màxim d'esportistes i tècnics i les seves condicions seran les que estableixin en la seva reglamentació especifica: Camp a traves adaptat per a esportistes amb discapacitat intel·lectual, Ciclisme i Judo adaptat per a esportistes amb discapacitat o deficiència visual, Natació adaptada per a esportistes amb discapacitat física, intel·lectual, cerebral o deficiència visual, Natació, Rugby 7 i Tennis Taula inclusiu.

8.4 En aplicació de l'article 11.1 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de homes i dones, els barems per avaluar les sol·licituds s'aplicaran de la mateixa forma i manera als equips masculins i femenins per tal de aconseguir una efectiva igualtat de gènere per part de les entitats sol·licitants.

9. Pagament i justificació d'activitats

9.1 El pagament de la subvenció únicament es pot fer efectiu una vegada justificada l'activitat que se subvenciona.

9.2 Se subvencionen les següents despeses :

  • Desplaçaments d'avió i/o vaixell a la Península, Illes Canàries, Ceuta i Melilla.
  • Desplaçaments per carretera o tren a la Península, Illes Canàries, Ceuta i Melilla
  • Despeses de manutenció i a l'allotjament a la Península, Illes Canàries, Ceuta i Melilla.
  • Vestimenta per als desplaçaments i actes protocol·laris per als esportistes i el tècnics per participar en el campionats d'Espanya en edat escolar.

9.3 Es consideren despeses subvencionables aquelles que de manera indubtable responguin a la naturalesa de l'activitat subvencionada, i s'efectuïn en el període compres entre 1 de desembre de 2021 i el 20 d'octubre de 2022 i hagi estat efectivament pagada en el mateix període.

9.4 Les subvencions que concedeix la Conselleria d'Afers Socials i Esports s'han de justificar mitjançant la presentació del compte justificatiu.

9.5 Les entitats han de presentar la documentació justificativa descrita en aquesta base en el termini màxim d'un mes a comptar des de l'endemà de la data de finalització de l'execució de les actuacions objecte de subvenció o, en el supòsit que les actuacions a subvencionar ja s'haguessin executat en el moment d'atorgar-se la subvenció, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la data de la resolució de concessió de la subvenció sol·licitada.

9.6 Les subvencions que concedeix la Conselleria d'Afers Socials i Esports s'han de justificar mitjançant la presentació del compte justificatiu, d'acord amb l'article 39 del Decret legislatiu 2/2005.

El compte justificatiu que presenti l'entitat beneficiària ha d'incloure els documents següents:

a) Relació numerada, ordenada sistemàticament i detallada, de les factures acreditatives de les despeses subvencionables.

b) Còpia dels tres pressuposts que, si escau, i en aplicació de l'article 40.3 del Text Refós de la Llei de Subvencions, que l'entitat beneficiaria a d'haver sol·licitat amb caràcter previ a la contracció del compromís per a la prestació del servei o el lliurament del bé, llevat que per les característiques especials de les despeses subvencionables no hi hagi en el mercat un nombre suficient d'entitats que el subministrin o el prestin, o llevat que la despesa s'hagi efectuat abans de la sol·licitud de la subvenció.

L'elecció entre les ofertes presentades, que s'han d'aportar en la justificació o, si escau, en la sol·licitud de la subvenció, s'ha de fer d'acord amb criteris d'eficiència i economia, i s'ha de justificar expressament en una memòria l'elecció quan no recaigui en la proposta econòmica més avantatjosa.

En la justificació s'ha d'indicar clarament a quina activitat de les previstes al Pla d'actuació presentat corresponen els justificants aportats, així com a quins conceptes del pressupost previst es refereixen, omplint la casella corresponent del compte justificatiu.

c) Memòria de l'actuació, descriptiva del projecte realitzat, amb indicació de les activitats realitzades i els resultats obtinguts, signada pel representant legal de l'entitat. Memòria esportiva de l'equip, que ha d'incloure com a mínim:

  • Nom, llinatges, núm. de llicència federativa, categoria, edat i nacionalitat dels esportistes de l'equip.
  • Relació de partits o proves: data, lloc, equip contrari i resultat.
  • Relació de infraccions comeses i sancions esportives imposades al club i als esportistes i tècnics.
  • Classificació o resultats finals de la competició.

d) Còpia de l'acta del partit o de la prova esportiva o certificat de la federació esportiva espanyola corresponent relatiu a la participació o l'assistència dels esportistes en el Campionat d'Espanya en Edat Escolar de l'any 2022 corresponent, així com de l'assistència de personal tècnic (entrenadors, delegat d'equip, etc.).

e) Còpies digitalitzades de les factures o els documents de valor probatori equivalent i la documentació acreditativa del pagament

9.6 Factures i rebuts.

Els rebuts i les factures presentats com a comprovants per justificar la subvenció han de reunir tots els requisits fiscals que estableix la normativa vigent aplicable (mercantil, fiscal, laboral, etc..). Totes les despeses s'acreditaran amb factures i rebuts de pagament. No seran elegibles factures proforma, tiquets de caixa, factures simplificades, albarans, etc.

9.6.1. D'acord amb el què estableix el Reial Decret 1619/2012, de 30 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació parcialment modificat pel la Llei 28/2014, de 27 de novembre (BOE-A-2014-12329), les factures han de contenir com a mínim:

  • Número i sèrie, si s'escau.
  • Nom i cognoms o denominació social.
  • NIF i domicili de l'expedidor i del destinatari, tant en el cas de persones físiques com a persones jurídiques.
  • Descripció detallada de l'operació, amb els serveis concrets, preus unitaris, etc... i contraprestació total.
  • Base imposable.
  • Tipus tributari i quota repercutible.
  • Lloc i data d'emissió.
  • Dades del registre mercantil de l'expedidor.

L'art. 24 del Codi de Comerç assenyala que els empresaris individuals, societats i entitats subjectes a inscripció obligatòria faran constar en tota la seva documentació, correspondència, notes de comanda i factures, el domicili i les dades identificadores de la seva inscripció en el Registre Mercantil. Les societats mercantils i altres entitats faran constar, a més, la seva forma jurídica i, si escau, la situació de liquidació en què es trobin.

A les factures la descripció de l'operació haurà d'aportar informació suficient sobre el concepte i el període objecte de la facturació per tal que es pugui verificar la relació de la despesa amb l'actuació subvencionada. No són suficients referències genèriques o no quantificades, com “material esportiu”, “promoció”, “serveis professionals”, etc.

Si el concepte de la factura no és prou explicatiu, caldrà adjuntar els albarans de lliurament corresponents o altra documentació justificativa. En tot cas s'haurà de poder verificar el preu unitari de l'operació.

Són elegibles les denominades “factures electròniques” (no confondre amb qualsevol document tramès per mitjans electrònics i telemàtics) entre el perceptor de la subvenció i els seus subministradors o prestadors de serveis. Les especificacions les podeu trobar a http://www.facturae.es/.

Les factures i els documents amb esmenes o modificats manualment no tenen consideració com a elegibles als efectes de justificar la subvenció.

9.6.2. En el supòsit d'exempció de l'IVA, es farà constar, de forma expressa i complerta, la disposició legal que declara aquesta exempció i adjuntarà còpia de l'acord de reconeixement nominatiu a favor de l'emissor de la factura, realitzada per la corresponent Administració de l'Agència Tributària. Igualment es procedirà en el cas de no practicar la retenció de l'IRPF.

9.7 Acreditació de pagaments.

9.7.1. Sobre les formes d'acreditar els pagaments, la Llei 7/2012, de 29 d'octubre, de modificació de la normativa tributària i pressupostària i d'adequació de la normativa financera per a la intensificació de les actuacions en la prevenció i lluita contra el frau (BOE Núm. 261. 30/10/2012), modificada per la Llei 11/2021, de 9 de juliol (BOE 164 de 10/07/2021), va introduir les següents limitacions pel que fa als pagaments efectius:

a) No es poden pagar en efectiu les operacions, en què alguna de les parts intervinents actuï en qualitat d'empresari o professional, amb un import igual o superior a 1.000 euros o el seu contravalor en moneda estrangera.

b) No obstant això, aquest import és de 10.000 euros o el seu contravalor en moneda estrangera quan el pagador sigui una persona física que justifiqui que no té el domicili fiscal a Espanya i no actuï en qualitat d'empresari o professional.

c) Als efectes del càlcul d'aquestes quanties, s'han de sumar els imports de totes les operacions o pagaments en què s'hagi pogut fraccionar el lliurament de béns o la prestació de serveis.

S'entén per efectiu els mitjans de pagament definits a l'article 34.2 de la Llei 10/2010, de 28 d'abril:

a) El paper moneda i la moneda metàl·lica, nacionals o estrangers.

b) Els xecs bancaris al portador denominats en qualsevol moneda.

c) Qualsevol altre mitjà físic, inclosos els electrònics, concebut per ser utilitzat com a mitjà de pagament al portador.

Els documents acreditatius del pagament han d'indicar, a més de tot allò que s'estableix en el Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació:

  • la identificació del beneficiari i de l'ordenant del pagament (l'ordenant ha de ser el beneficiari de la subvenció: NIF i denominació social),
  • concepte en què s'ordena el pagament i remissió al número o números de factura a què correspon. Si el document de pagament no fa referència a les factures, haurà d'anar acompanyat de la documentació complementària que permeti verificar la correspondència entre despesa i pagament.

En el cas de pagament mitjançant xec nominatiu, pagaré, lletres de canvi o similars, l'entitat ha d'aportar còpia del document i còpia de l'extracte bancari que acredita el càrrec.

Si el pagament ha estat practicat amb targeta de crèdit, cal lliurar el rebut del pagament i una còpia de l'extracte bancari de la targeta on figuri l'apunt del càrrec.

Es considerarà efectivament pagada la despesa, a l'efecte de la seva qualificació com a subvencionable, amb la cessió del dret de cobrament de la subvenció a favor dels creditors per raó de la despesa realitzada o amb el lliurament als mateixos d'un efecte mercantil, garantit per una entitat financera o companyia d'assegurances, segons l'article 83.1 del Reglament de la Llei 38/2003. La còpia de l'esmentat efecte ha d'estar validada per l'entitat financera o companyia d'assegurances que intervingui.

9.7.2. Amb totes les factures imputades al compte justificatiu caldrà adjuntar el seu comprovant de pagament que pot ser:

a) Rebut bancari: és el que emet l'entitat bancària al fer el pagament del rebut presentat pel proveïdor.

b) Full de transferència amb el nom del beneficiari, número de la factura amb coincidència de l'import transferit i l'import de la factura, segellat i datat per l'entitat bancària.

c) Extracte bancari del compte de l'entitat on figuri l'assentament amb l'import coincident amb l'import i el nom de l'empresa a la qual se li ha realitzat el pagament.

Si el document de pagament no fa referència a les factures, haurà d'anar acompanyat de la documentació complementaria que permeti verificar la correspondència entre despesa i pagament, en els casos b i c.

En el cas de pagaments agrupats, és a dir un sol pagament o transferència, per liquidar diferents factures caldrà que el rebut bancari o l'ordre de transferència identifiqui el nom del destinatari i el número de cada factura.

9.7.3. Si es tracta de pagaments al comptat, i per tant, inferiors a 1.000 euros, sempre recordant que als efectes del càlcul d'aquesta quantia, s'han de sumar els imports de totes les operacions o pagaments en què s'hagi pogut fraccionar el lliurament de béns o la prestació de serveis, els rebuts de cobrament han de contenir com a mínim:

a) Denominació social de l'empresa perceptora de pagament

b) Data d'emissió del rebut

c) Número de la factura a la qual fa referència el pagament

d) Import total de la factura

e) Signatura original amb nom, cognoms i D.N.I. de la persona que tingui poders notarials de l'empresa.

9.8 En cas que l'entitat beneficiària no justifiqui l'import total del projecte d'actuació que hagi servit de base per a la concessió de l'ajut, pertoca la revocació parcial de l'ajut, del qual s'ha de reduir l'import proporcionalment a la quantia no justificada.

9.9 Si la documentació aportada per la justificació de la subvenció no compleix els requisits exigits, s'ha de requerir l'entitat interessada que, en el termini de quinze dies hàbils, esmeni la mancança o adjunti els documents preceptius.

9.10 No s'entendrà totalment justificada l'aplicació dels fons percebuts fins que no s'hagi acreditat, com a mínim, l'import del projecte d'actuació que hagi servit de base per concedir l'ajut.

9.11 Si els projectes per als quals se sol·licitin els ajuts objecte d'aquesta convocatòria obtenen ajuts o subvencions d'altres entitats públiques o privades, el total dels ajuts en cap cas no pot superar el pressupost del projecte.

9.12 Tot i això, les resolucions de concessió poden establir condicions concretes per justificar les subvencions.

10. Pagament

10.1 El pagament de la subvenció únicament es pot fer efectiu una vegada justificada l'activitat que se subvenciona.

10.2 Amb caràcter general, l'import de les subvencions s'ha d'abonar, una vegada justificat el compliment de la finalitat per a la qual es varen concedir, a partir del que resulti de la liquidació de la justificació de la subvenció.

10.3 La justificació, la liquidació i el pagament consegüent es faran en un sol moment en acabar l'activitat o de manera fraccionada, mitjançant justificacions i liquidacions parcials, amb les condicions i els requisits que s'estableixin específicament a l'apartat 9 d'aquesta convocatòria.

10.4 Les liquidacions parcials a què es refereix el paràgraf anterior es regeixen per les mateixes normes per a la liquidació de la subvenció, llevat del termini màxim per dictar-les i notificar-les que serà de sis mesos.

10.5 La liquidació de la subvenció s'ha de dictar i notificar en el termini de nou mesos a comptar des de la presentació de la justificació per la persona interessada o, si s'escau, des de l'endemà del termini màxim per presentar-la, sens perjudici que, prèviament, s'hagi de requerir a la persona interessada perquè la presenti en un termini addicional de quinze dies improrrogables.

10.6 Per al còmput del termini de nou mesos a què es refereix el paràgraf anterior no s'han de tenir en compte els períodes d'interrupció justificada de les actuacions ni les dilacions que es puguin produir per causes no imputables a l'administració concedent, sempre que es documentin de manera adequada fent constar les dades d'inici i acabament de cada període, per dies naturals, i el motiu de la interrupció o la dilació.

10.7 La liquidació de la subvenció s'ha de dictar en el marc de les actuacions de comprovació , i que constitueix un pressupost de l'obligació de pagament total o parcial que, si s'escau, correspongui a favor de la persona interessada i a càrrec de l'administració concedent, com també, si s'escau, de l'inici per l'òrgan competent i a instància de l'òrgan gestor del procediment de revocació o de reintegrament total o parcial de la subvenció concedida i no justificada totalment o parcialment.

10.8 En tot cas, la liquidació de la subvenció per l'òrgan gestor no impedeix ni afecta la realització d'altres actuacions ulteriors de control intern o extern previstes en aquesta llei i en la resta de la legislació aplicable per part dels òrgans competents en cada cas, amb l'abast i les conseqüències jurídiques corresponents.

10.9 El transcurs del termini màxim per dictar i notificar la liquidació no impedirà que l'òrgan gestor la dicti i la notifiqui, llevat, si escau, que abans de dictar-la s'hagin iniciat altres actuacions de control pels òrgans a què es refereix l'apartat anterior o s'hagi iniciat un procediment de revocació o de reintegrament de la subvenció.

10.10 En tot cas, no seran exigibles els interessos moratoris que, si s'escau, es meritin entre l'endemà del transcurs d'aquest termini màxim i l'inici d'un procediment de reintegrament.

10.11 Sens perjudici de la resta de supòsits a què fa referència l'article 39.2 de la Llei general de subvencions, quan la persona interessada presenti la justificació de la subvenció en el termini corresponent, el còmput del termini de prescripció del dret de l'administració concedent a liquidar l'eventual reintegrament que, si s'escau, pertoqui s'inicia l'endemà de la notificació de la liquidació de la subvenció o del transcurs del termini màxim per dictar-la i notificar-la.

11. Obligacions dels beneficiaris

Són obligacions dels beneficiaris dels ajuts d'aquesta convocatòria les que estableix l'article 11 del Text refós de la Llei de subvencions i l'article 17 de l'Ordre de la consellera d'Afers Socials i Esports de 12 de febrer de 2021 per la qual s'estableixen les bases reguladores per concedir subvencions en matèria d'esports.

12. Revocació

Pertoca revocar la concessió de la subvenció quan, posteriorment a la concessió vàlida i ajustada a dret, la persona o l'entitat beneficiària incompleix totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l'eficàcia de l'acte de concessió.

13. Reintegrament

13.1 Com a conseqüència de la revocació pertoca reintegrar totalment o parcialment l'import de l'ajut obtingut i, si escau, l'exigència de l'interès de demora, en els casos següents:

a) L'incompliment de la finalitat per a la qual es va concedir el desplaçament.

b) L'obtenció del desplaçament sense que es compleixin les condicions requerides per a això, o l'alteració de les condicions tengudes en compte per concedir-lo, sempre que sigui per causes imputables a la persona o a l'entitat beneficiària.

c) L'incompliment greu de l'obligació de justificar la finalitat dels fons percebuts en la forma i els terminis establerts.

d) La concurrència de subvencions incompatibles per a la mateixa activitat.

e) La negativa a sotmetre's a les actuacions de comprovació i control previstes legalment o l'obstrucció injustificada d'aquestes actuacions.

f) Altres supòsits establerts en les bases reguladores.

13.2 Per al reintegrament, s'ha d'aplicar el procediment que determina a aquest efecte l'article 44 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

13.3 Les quantitats reintegrables tenen la consideració d'ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.

14. Règim d'infraccions i sancions

L'incompliment dels requisits que determina aquesta Resolució dóna lloc a aplicar el règim d'infraccions i sancions establertes legalment.

15. Inspecció

D'acord amb el que disposa aquesta convocatòria, les subvencions que concedeix la Conselleria d'Afers Socials i Esports s'han de sotmetre a la inspecció corresponent segons la normativa legal vigent aplicable.

16. Protecció de dades

En el cas que l'objecte de la subvenció inclogui el tractament de dades de caràcter personal, els beneficiaris han de complir amb la normativa corresponent, tot adoptant i implementant les mesures de seguretat previstes per la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

 

ANNEX 2

Condicions especifiques de la vestimenta per als desplaçaments i actes protocol·laris

Serà objecte d'aquesta convocatòria de subvencions la vestimenta per als desplaçaments i els actes protocol·laris, la motxilla i la jaqueta d'abric, per als esportistes i els tècnics de les Illes Balears que participaran en els campionats d'Espanya en edat escolar per seleccions autonòmiques, organitzats pel Consell Superior d'Esports, com a representants de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Tipus de vestimenta i materials diferents:

1.- Vestimenta esportiva d'estiu

A: La vestimenta per als desplaçaments i els actes protocol·laris és :

Triar una opció, només una opció de les tres :

-Opció 1. Polo de màniga curta : 2 per esportista

o

-Opció 2. Samarreta de màniga curta : 2 per esportista

o

-Opció 3. Un polo i una samarreta per esportista

Més

-Calçons curts tipus bermuda : 1 per esportista

B: La motxilla o bossa d'esport per portar els estris per als desplaçaments : 1 per esportista

2.- Vestimenta esportiva d'hivern

A: La vestimenta per als desplaçaments i els actes protocol·laris és

Triar una opció, només una opció de les tres :

-Opció 1. Polo de màniga curta : 2 per esportista

o

-Opció 2. Samarreta de màniga curta : 2 per esportista

o

-Opció 3. Un polo i una samarreta per esportista

Més

-Xandall : 1 per esportista

B: La motxilla o bossa d'esport per portar els estris per als desplaçaments : 1 per esportista

C: La jaqueta d'abric : 1 per esportista i tècnic

A: La vestimenta per als desplaçaments i els actes protocol·laris:

A.1 Xandall

Descripció del disseny:

1) La jaqueta

Color : vermell

Estampació: mitjançant sublimació, termodifusió o tècniques equivalents. Al davant, a la part superior esquerra, l'escut institucional del Govern de les Illes Balears, a la dreta opcional l'escut de la Federació i davall obligatòriament el logotip de posam valors a l'esport. Al dors, a la part superior i centrat, la marca esportsIB Govern Illes Balears. L'aplicació seguirà les prescripcions del manual d'identitat corporativa del Govern de les Illes Balears tot i que les mides d'aquestes estampacions seran:

l'escut institucional del Govern de les Illes, seguint les indicacions de manual d'identitat corporativa del Govern de les Illes Balears. 4.5 cm amplada x 6 cm alçada

imatge corporativa de la Federació, la mida serà com a màxim la de l'escut institucional del Govern de les Illes Balears

Logotip posam valors a l'esport. 4 cm amplada x 3 cm alçada

Marca esportsIB Govern Illes Balears. 20 cm amplada x 25 cm alçada

 

2) El pantaló,

Color: vermell

 

Estampació: : mitjançant sublimació, termodifusió o tècniques equivalents. Al davant, a la part esquerra, la marca esportsIB Govern Illes Balears. Les mides d'aquestes estampacions han de ser visibles i han de permetre la identificació.

Marca esportsIB Govern Illes Balears. 6.5 cm amplada x 8 cm alçada

A.2 El polo de màniga curta

Color: vermell/blau

Estampació: mitjançant sublimació, termodifusió o tècniques equivalents. Al davant, a la part superior esquerra, l'escut institucional del Govern de les Illes Balears, a la dreta opcional l'escut de la Federació i davall obligatòriament el logotip de posam valors a l'esport. Al dors, a la part superior i centrat, la marca esportsIB Govern Illes Balears. L'aplicació seguirà les prescripcions del manual d'identitat corporativa del Govern de les Illes Balears tot i que les mides d'aquestes estampacions seran:

l'escut institucional del Govern de les Illes, seguint les indicacions de manual d'identitat corporativa del Govern de les Illes Balears. 4.5 cm amplada x 6 cm alçada

imatge corporativa de la Federació, la mida serà com a màxim la de l'escut institucional del Govern de les Illes Balears

Logotip posam valors a l'esport. 4 cm amplada x 3 cm alçada

Marca esportsIB Govern Illes Balears. 6.5 cm amplada x 8 cm alçada

A.3 La camiseta de màniga curta

Color: vermell/blau

Estampació: mitjançant sublimació, termodifusió o tècniques equivalents. Al davant, a la part superior esquerra, l'escut institucional del Govern de les Illes Balears, a la dreta opcional l'escut de la Federació i davall obligatòriament el logotip de posam valors a l'esport. Al dors, a la part superior i centrat, la marca esportsIB Govern Illes Balears. L'aplicació seguirà les prescripcions del manual d'identitat corporativa del Govern de les Illes Balears tot i que les mides d'aquestes estampacions seran:

l'escut institucional del Govern de les Illes, seguint les indicacions de manual d'identitat corporativa del Govern de les Illes Balears. 4.5 cm amplada x 6 cm alçada

imatge corporativa de la Federació, la mida serà com a màxim la de l'escut institucional del Govern de les Illes Balears

Logotip posam valors a l'esport. 4 cm amplada x 3 cm alçada

Marca esportsIB Govern Illes Balears. 6.5 cm amplada x 8 cm alçada

A.4 Calçons tipus bermudes/calçons curts

Color: vermell/blau

Estampació: mitjançant sublimació, termodifusió o tècniques equivalents. Al davant, a la part esquerra, la marca esportsIB Govern Illes Balears. Les mides d'aquestes estampacions han de ser visibles i han de permetre la identificació.

Marca esportsIB Govern Illes Balears. 6.5 cm amplada x 8 cm alçada

B: La motxilla o bossa d'esport per a portar els estris per als desplaçaments

Color: negre, gris, blau o vermell.

Estampació: mitjançant sublimació, termodifusió o tècniques equivalents, s'hi ha d'estampar la marca esportsIB Govern Illes Balears i el logotip de posam valors a l'esport. Les mides d'aquestes estampacions han de ser visibles i han de permetre la identificació.

Marca esportsIB Govern Illes Balears. 5 cm amplada x 6.5 cm alçada

Logotip posam valors a l'esport. 4 cm amplada x 3 cm alçada

C: La jaqueta d'abric

(Només per a esports que celebren el campionat en la temporada d'Hivern)

Color: : preferentment blau marí, gris o vermell.

Estampació: mitjançant sublimació, termodifusió o tècniques equivalents. Al davant, a la part superior esquerra, l'escut institucional del Govern de les Illes Balears, a la dreta opcional l'escut de la Federació i davall obligatòriament el logotip de posam valors a l'esport. Al dors, a la part superior i centrat, la marca esportsIB Govern Illes Balears. L'aplicació seguirà les prescripcions del manual d'identitat corporativa del Govern de les Illes Balears tot i que les mides d'aquestes estampacions seran:

l'escut institucional del Govern de les Illes Balears, seguint les indicacions de manual d'identitat corporativa del Govern de les Illes Balears. 4.5 cm amplada x 6 cm alçada

imatge corporativa de la Federació, la mida serà com a màxim la de l'escut institucional del Govern de les Illes Balears

Logotip posam valors a l'esport. 4 cm amplada x 3 cm alçada

Marca esportsIB Govern Illes Balears. 20 cm amplada x 25 cm alçada

Colors i disseny de la vestimenta

Els colors i el disseny de la roba seguiran les indicacions recollides anteriorment per a cada peça, sense perjudici que les federacions esportives de les Illes Balears puguin innovar en determinats detalls concrets de les diverses peces de l'equipament o en les tonalitats de colors, tot i que haurà d'haver una similitud i una coherència en el disseny de totes les peces de cada federació esportiva, de forma que es procuri mantenir la imatge corporativa de la federació esportiva i de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Estampacions i logotips

Les estampacions i els logotips establerts en aquesta convocatòria són els que s'adjunten en l'annex 4 i resten disponibles per als licitadors l'escut institucional del Govern de les Illes Balears a la pàgina web del Manual d'identitat corporativa del Govern de les Illes Balears (www.mic.caib.es) i la marca esportsIB Govern Illes Balears i el logotip Posam valors a l'Esport es facilitarà en format jpg o en pdf.

A part de les tres estampacions esmenades anteriorment, només es podran dur també els escuts o logotips propis de cada federació territorial. La mida d'aquesta estampació serà com a màxim la mida de l'escut institucional del Govern de les Illes Balears. No està permesa l'estampació de publicitat o patrocinadors sense l'acord previ i exprés amb la Direcció General d'Esports.

 

ANNEX 3

 

 

Logotip de l'escut institucional del Govern de les Illes Balears

 

Logotip posam Valors a l'Esport

 

Logotip de la marca esportsIB Govern Illes Balears