Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSORCI ESCOLA D'HOTELERIA DE LES ILLES BALEARS

Núm. 99886
Resolució de la directora gerent del Consorci Escola d’Hoteleria de les Illes Balears (EHIB) de 24 de febrer de 2022 per la qual s'aprova la convocatòria d'un procés selectiu per cobrir un lloc de treball amb contracte laboral temporal de cambrer per a la substitució d'una treballadora en situació d'incapacitat temporal i permís de maternitat pel Consorci Escola d'Hoteleria de les Illes Balears (Consorci EHIB) pel sistema de concurs de mèrits

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1.El 25 de gener de 2022 es va donar de baixa la cambrera del Consorci EHIB titular del lloc de treball.

2.L'1 de febrer de 2022, la Direcció del Consorci Escola d'Hoteleria de les Illes Balears va iniciar un procediment per cobrir un lloc de treball amb contracte laboral temporal de cambrer per a la substitució d'una treballadora en situació d'incapacitat temporal i permís de maternitat pel Consorci Escola d'Hoteleria de les Illes Balears (Consorci EHIB) pel sistema de concurs de mèrits.

3.En data 11 de febrer de 2022 es sol·licita a la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques l'informe favorable per poder contractar a un cambrer per al Consorci EHIB mitjançant contracte d'interinitat per plaça vacant (discontinu de 9.5 mesos a l'any aproximadament).

4.El 17 de febrer de 2022 es va emetre l'informe favorable al procediment selectiu de la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques.

Fonaments de dret

1.El Consorci Escola d'Hoteleria de les Illes Balears és una entitat que preveu l'article 2.1 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Es regeix per l'Acord del Consell de Direcció del Consorci Escola d'Hoteleria de les Illes Balears, d'1 de desembre de 2020, pel que s'aprova la modificació de l'annex del Decret 30/2014, d'11 de juliol, dels Estatuts del Consorci Escola d'Hoteleria de les Illes Balears i la resta de normativa aplicable aquests ens.

2.El personal al servei del CEHIB es regeix per la legislació aplicable en cada cas. En tot cas, i com a mínim, és d'aplicació a tot el personal al servei del Consorci EHIB la regulació establerta en el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic i la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, quant als deures dels empleats públics i el codi de conducta, els principis ètics, els principis de conducta, els principis rectors de l'accés a l'ocupació pública i les normes reguladores de la reserva de quota per a persones amb discapacitat.

3.El personal laboral propi del CEHIB, a més de regir-se per les disposicions contingudes en l'Estatut bàsic de l'empleat públic i la Llei 3/2007 que li siguin aplicables i per la resta de normes laborals i convencionals aplicables al personal d'aquesta naturalesa, es regeix pels preceptes de la Llei 7/2010 i per les normes que la despleguin, i del Decret llei 5/2012, d'1 de juny, de mesures urgents en matèria de personal i administratives per a la reducció del dèficit públic del sector públic de la comunitat autònoma de les illes balears i d'altres institucions autonòmiques, com també per les normes d'ocupació pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que ho disposin expressament. La selecció d'aquest personal s'ha de fer mitjançant una convocatòria pública d'acord amb els principis d'igualtat, mèrit i capacitat, i amb els informes exigits per la normativa vigent.

4.D'acord amb l'article 19.1 de la Llei 5/2021, de 28 de desembre, de pressupostos generals de la Comunitat Autònoma de las Illes Balears per a l'any 2022, durant l'any 2022, i amb caràcter general, se suspenen el nomenament de nou personal funcionari interí i la pròrroga del nomenament dels funcionaris interins adscrits a programes temporals o nomenats per subvenir necessitats urgents, així com el nomenament de personal estatutari temporal i la contractació de personal laboral temporal -i les pròrrogues d'aquests nomenaments i contractes- en l'Administració de la comunitat autònoma i a la resta d'ens que integren el sector públic instrumental autonòmic

Això no obstant, en l'apartat 2 de l'article esmentat es preveu que en els casos en què aquesta suspensió pugui suposar un greu perjudici en la prestació de serveis essencials per a la Comunitat autònoma o en la hisenda de la Comunitat autònoma i se'n justifiqui una necessitat urgent i inajornable, es poden autoritzar el nomenament de personal funcionari interí i de personal estatutari temporal i la contractació de personal laboral temporal, així com les seves pròrrogues, en l'Administració de la comunitat autònoma i a la resta d'ens que integren el sector públic instrumental autonòmic, sempre que, prèviament a aquests nomenaments, contractacions o pròrrogues, la Direcció General de Pressuposts i la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques emetin sengles informes favorables sobre els aspectes pressupostaris i de sostenibilitat financera i sobre els aspectes de legalitat aplicables, respectivament, a sol·licitud motivada de l'òrgan directiu competent per raó de la matèria.

5.L'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007 de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast del control de l'article 5 de l'Acord del Consell de Govern de dia 19 de desembre de 1995 sobre comptabilitat i rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en l'apartat segon B), estableix el procediment per donar compliment als principis de publicitat i d'objectivitat en la selecció de personal laboral temporal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

6.La Instrucció conjunta del director general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis i del director general de Pressuposts i Finançament de 29 de febrer de 2016.

7.L'article 26.l) de l'Acord del Consell de Direcció del Consorci Escola d'Hoteleria de les Illes Balears, d'1 de desembre de 2020, pel que s'aprova la modificació de l'annex del Decret 30/2014, d'11 de juliol, dels Estatuts del Consorci Escola d'Hoteleria de les Illes Balears estableix que una de les funcions de la directora gerent del Consorci EHIB és dictar les resolucions en matèria de personal, la contractació del personal laboral així com les extincions de les relacions laborals i modificacions contractuals del personal de conformitat amb els criteris que estableixi el Consell de Direcció en la relació de llocs de treball, i, en general, totes les resolucions en matèria de personal.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1.Aprovar la convocatòria d'un procés selectiu per cobrir un lloc de treball amb contracte laboral temporal de cambrer per a la substitució d'una treballadora en situació d'incapacitat temporal i permís de maternitat pel Consorci Escola d'Hoteleria de les Illes Balears (Consorci EHIB) pel sistema de concurs de mèrits.

2.Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria, que s'adjunten com a annex 1 d'aquesta Resolució.

3.Aprovar el model de sol·licitud que s'ha de fer servir per presentar-se al procediment selectiu, que s'adjunta com a annex 2 d'aquesta resolució.

4.Ordenar la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears en la Seu Electrònica de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i en el lloc web del Consorci EHIB.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que no exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada davant el Conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà d'haver-ne rebut la notificació, d'acord amb l'article 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 58.4 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

 

Palma, en la data de la signatura electrònica (24 de febrer de 2022)

La directora gerent del Consorci EHIB

Maria Tugores Ques

 

 

ANNEX 1

Bases de la convocatòria per la qual es convoca un lloc de treball amb contracte laboral temporal de cambrer per a la substitució d'una treballadora en situació d'incapacitat temporal i permís de maternitat pel Consorci Escola d'Hoteleria de les Illes Balears (Consorci EHIB) pel sistema de concurs de mèrits

D'acord amb la Instrucció conjunta del director general de Funció Pública i Administracions Públiques i del director general de Pressuposts i Finançament de 29 de febrer de 2016, i obtinguts els informes preceptius per realitzar la convocatòria, es convoca un lloc de treball de cambrer per al Consorci EHIB amb les especificacions següents:

1. Objecte

L'objecte és ocupar una plaça de cambrer inclosa en la relació de llocs de treball del Consorci Escola d'Hoteleria de les Illes Balears, mitjançant un contracte laboral temporal per substitució.

Les condicions laborals són les següents:

- Categoria professional: grup D.

- Salari brut anual: 19.750 €.

- Tipus de contracte: laboral temporal per substitució de incapacitat temporal i permís de maternitat, Discontinu (mesos de juliol i agost no contractats).

2. Requisits

Per poder participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents:

1. Tenir complerts 16 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

2. Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra de les que permeten l'accés a l'ocupació pública, d'acord amb l'article 57 del Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.

3. No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial o per exercir funcions similars a les del lloc de treball objecte de la convocatòria. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no han de trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

4. Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents al lloc de treball convocat.

5. Estar en possessió del títol de graduat en educació secundària, graduat escolar, títol de cicle formatiu de grau mitjà o un d'equivalent.

6. Estar en possessió del certificat de coneixements de llengua catalana corresponent al nivell B1 o equivalent, o en condició d'obtenir-lo en la data d'acabament del termini de presentació de les sol·licituds.

7. Experiència en servei de bar o cafeteria mínima de dos anys.

8. Abans de prendre possessió del lloc de treball, la persona interessada haurà de fer constar que no està sotmès a cap supòsit d'incompatibilitat establert en la Llei 53/1984 de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques o comprometre en seu cas, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l'article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre pensió de jubilació, de retir o d'orfandat.

9. Certificat negatiu de delictes de naturalesa sexual.

Aquests requisits s'hauran de complir el darrer dia de termini de presentació d'instàncies i gaudir dels mateixos durant el període selectiu.

3. Àmbit funcional

Les funcions a desenvolupar són les següents:

  • Complementar el servei de restauració de l'EHIB que realitzen els alumnes a la cafeteria de l'edifici i donar el servei de dinar a l'autoservei.

  • Control d'entrada a l'autoservei.

  • Funcions de caixa i control de pagaments.

  • Gestió de l'stock necessari de productes i utillatge per poder donar el servei de restauració.

  • Gestió de les màquines pròpies de vending de l'EHIB.

  • Realitzar el servei d'aliments i begudes als esdeveniments que programi l'EHIB i que aquesta consideri oportú.

4. Forma de selecció

La selecció dels aspirants es fa mitjançant el procediment de concurs de mèrits, d'acord amb els criteris que figuren en el punt 9 d'aquestes bases.

5. Documentació

Les persones interessades en participar a aquesta convocatòria han de presentar la sol·licitud que figura a l'annex 2 de la resolució de convocatòria o que estarà disponible a la web del Consorci EHIB, amb la documentació següent:

a) La documentació que acrediti complir els requisits de la convocatòria referents al punts 2.5 (títol), 2.6 (català), 2.7 (experiència mínima) i 2.9 (certificat delictes sexuals).

b) El currículum vitae.

c) La documentació acreditativa dels mèrits al·legats i de la titulació exigida. El fet de no acreditar qualsevol dels mèrits dins el termini de presentació de les sol·licituds implicarà que aquest mèrit no es valorarà. S'ha d'adjuntar un certificat de vida laboral i els contractes per acreditar els mèrits.

d) Fotocòpia del DNI.

Els aspirants han de presentar fotocòpia de la documentació, sense perjudici que en el moment de la entrevista personal hagin de presentar els documents originals per tal de comprovar-ne l'autenticitat. En cas contrari, no s'avaluaran.

La data de referència per complir els requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats és el dia que acaba el termini de presentació de les sol·licituds. En cas que no es presenti la documentació de l'apartat a, b i d del punt 5 d'aquestes bases o no compleixi els requisits del punt 2 d'aquestes bases, l'aspirant no serà admès a aquesta convocatòria.

Es considera que les persones que han presentat una sol·licitud per participar en aquest procediment selectiu donen el consentiment perquè el Consorci EHIB tracti les seves dades personals als efectes que se'n deriven.

6. Presentació de sol·licituds

Per la presentació de sol·licituds heu d'utilitzar el model de sol·licitud de l'annex 2, que també trobareu a la web del Consorci EHIB www.ehib.es.

El termini per presentar les sol·licituds per participar a aquesta convocatòria és de 10 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de l'anunci d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les sol·licituds que es presentin fora del termini establert no es tindran en compte i l'aspirant serà exclòs.

Les sol·licituds i la documentació s'han de presentar de dilluns a divendres, en horari del registre de 9 a 14 h, a la seu del Consorci EHIB (el lloc físic és la Secretaria de l'edifici Arxiduc Lluís Salvador, campus Universitat de les Illes Balears, carretera Valldemossa 7,5 km, 07122 Palma, Illes Balears) o a qualsevol dels llocs que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

En cas que la sol·licitud i la documentació es presentin en una oficina de Correus o en un registre que no sigui del Consorci EHIB, a fi de tenir constància que s'han presentat, s'ha d'enviar dins el termini de presentació de sol·licituds una còpia del full de sol·licitud ja registrat a l'adreça electrònica juridic.ehib@uib.es dins les 24 hores següents a la presentació en el registre de la sol·licitud. De la mateixa forma, si s'envia per correu certificat, s'ha d'enviar per correu electrònic el full de sol·licitud, datada i segellada per l'oficina de correus en què consti que s'ha enviat en el termini hàbil per a la presentació.

7. Òrgan de selecció

L'òrgan de selecció estarà format per les persones següents, amb indicació del lloc de treball o categoria que ocupen:

 

President: Juan José Galmés Ginard, administrador EHIB.

Vocal: Bartolomé Hernández Matas, professor de Restauració

Vocal: Pilar Pérez Jara, professora de Cuina

Secretari: Francesc Alabat Ramón, cap del Departament de Restauració.

Els membres de l'òrgan de selecció s'han d'abstenir d'intervenir-hi si hi concorren els motius que estableix l'article 23.2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Les funcions bàsiques de l'òrgan de selecció són les següents:

a. Comprovar que les persones aspirants compleixen els requisits establerts en aquesta convocatòria.

b. Valorar els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants i dur a terme l'entrevista personal, de conformitat amb el barem establert en aquestes bases.

c. Proposar la contractació de la persona seleccionada.

Als efectes de comunicacions i altres incidències, l'òrgan de selecció té la seu al Consorci EHIB, a l'edifici Arxiduc Lluís Salvador, campus Universitat de les Illes Balears, ctra. Valldemossa km 7,5, 07122 Palma, Illes Balears.

8. Llistes de persones admeses i excloses

En el termini màxim de quinze dies hàbils, comptadors des de la data d'acabament del termini de presentació de les sol·licituds, l'òrgan de selecció publicarà a la web del Consorci EHIB www.ehib.es i al tauler d'anuncis físic de la seu del Consorci EHIB la relació provisional de persones admeses i excloses, amb indicació de les causes d'exclusió.

Les persones interessades disposen d'un termini de tres dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la relació provisional a la web del Consorci EHIB, per esmenar els defectes i aportar els documents preceptius. Aquest termini d'esmena és per acreditar els requisits o mèrits no acreditats, però no és un termini per a presentar aquells que s'han de tenir en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Si els aspirants no compleixen aquest requeriment, es considera que desisteixen de la sol·licitud.

Una vegada esmenades les deficiències i examinades les al·legacions, l'òrgan de selecció publicarà la llista definitiva de persones admeses i excloses, de la mateixa forma que la provisional.

9. Valoració dels mèrits

No es valoren com a mèrits els títols o certificats que serveixin per acreditar un requisit del punt 2 d'aquestes bases. Un mateix mèrit no pot ser valorat en més d'un apartat o subapartat.

En els certificats dels cursos de formació i de perfeccionament hi ha de constar el nombre d'hores o de crèdits i la data d'expedició, a més de la diligència d'homologació o acreditació del centre per part de qualsevol de les administracions públiques i organismes dependents amb competència material.

Per poder valorar l'experiència professional, s'ha d'acreditar documentalment la durada del contracte i les funcions dutes a terme al lloc de treball. S'ha d'acreditar com a mínim mitjançant el contracte de treball i l'informe de vida laboral.

La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valora el de nivell inferior o primer cicle necessaris per obtenir-lo, excepte si les titulacions corresponen a branques diferents i en el supòsit del títol de doctorat, màster oficial o títol propi de postgrau, en què sí es pot valorar el grau, la llicenciatura o l'equivalent.

El lloc de treball s'adjudicarà a la persona que hagi obtingut una major puntuació total. En cas d'empat, es tindran en compte els criteris següents:

  • en primer lloc, la major puntuació atorgada, en la valoració dels mèrits a l'experiència professional.

  • en segon lloc, la persona de més edat.

  • en tercer lloc, la persona amb més càrregues familiars.

  • en quart lloc, el sorteig.

L'òrgan de selecció es reserva el dret de sol·licitar als aspirants més informació referent als mèrits que acrediten.

Els mèrits al·legats s'han de valorar d'acord amb la següent estructura en quatre blocs amb la puntuació màxima següent:

 

​​​​​​​

Bloc

Puntuació màxima

Experiència professional

43

Formació

40

Coneixements d'idiomes

 7

Entrevista personal

10

Total puntuació

100

 

a) Experiència professional (màx. 43 % de la puntuació global):

  • Serveis prestats exercint funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlegs a la de la plaça: 0,50 punts per mes treballat acreditat a jornada completa (en cas de no ser jornada completa o mes sencer, es calcularà proporcionalment). La puntuació màxima en aquest apartat és de 43 punts.

b) Formació (màx. 40 % de la puntuació global):

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament impartits o promoguts per entitats formadores i relacionats amb el servei de restauració.

Es valoraran els cursos d'informàtica a nivell d'usuari, el cursos en prevenció de riscs laborals, els cursos relacionats amb atenció al client, els cursos d'idiomes en llengua anglesa i els cursos en matèria d'igualtat.

La valoració dels cursos serà de 0,001 punt per cada hora de curs realitzada, certificada i aprovada. La puntuació màxima en aquest apartat és de 40 punts.

Les valoracions que es realitzen per hores, que són les classes impartides i els cursos rebuts, han de ser fàcilment identificables en la documentació presentada per a poder ser valorades. L'assistència a cursos amb un mateix contingut i objectius només es pot valorar una vegada. Les accions formatives es valoraran quan els seus continguts estiguin relacionats directament amb les funcions del lloc de feina al qual s'opta.

c) Coneixements d'idiomes. (màx. 7 % de la puntuació global)

c.1) Coneixements de català

Es valoraran els certificats relacionats amb els tipus de coneixements següents:

- Certificat B2: 1 punt

- Certificat C1: 2 punts

- Certificat C2: 3 punts

- Certificat LA (llenguatge administratiu): 1 punt

Si l'aspirant acredita posseir més d'un certificat, només es valorarà el que acrediti un nivell superior, llevat del certificat de coneixements de llenguatge administratiu que s'acumula a la puntuació de l'altre certificat acreditat.

c.2) Coneixements d'anglès:

- Certificat A1: 0,5 punts

- Certificat A2: 1 punt

- Certificat B1: 1,5 punts

- Certificat B2: 2 punts

- Certificat C1: 2,5 punts

- Certificat C2: 3 punts

Si l'aspirant acredita posseir més d'un certificat, només es valorarà el que acrediti un nivell superior

d) Entrevista personal (màx. 10 % de la puntuació global).

A l'entrevista personal es valoraran els aspectes següents:

- Motivació

- Sentit de la responsabilitat

- Capacitat de treball en equip

- Iniciativa

- Disponibilitat

10. Entrevista personal

L'òrgan de selecció ha de convocar a l'entrevista personal els aspirants admesos a la convocatòria d'acord amb el punt 8 d'aquestes bases.

Les persones que figurin a la llista definitiva d'admesos seran convocades per a l'entrevista personal mitjançant la publicació a la pàgina web www.ehib.es del Consorci EHIB, on s'especificarà el dia i les hores que es realitzaran. Així mateix, s'avisarà de la publicació mitjançant correu electrònic o via telefònica, segons estimi oportú l'òrgan de selecció.

No presentar-se a l'entrevista personal serà motiu d'exclusió de la convocatòria del lloc de treball, ja que es considerarà que no han finalitzat el procés selectiu.

L'entrevista personal consistirà en una sèrie de preguntes per cada aspecte valorable amb una valoració objectiva de la resposta, la qual servirà per puntuar cada aspecte. Es tindrà en compte l'encert i sobretot el raonament que l'aspirant doni a cada resposta.

La puntuació de l'entrevista personal es de 10 punts sobre 100 i es repartiran per cada apartat (Iniciativa, Motivació, Sentit de la responsabilitat, Capacitat de treball en equip i Disponibilitat) de tal forma que els aspectes d'Iniciativa, Motivació, Sentit de la responsabilitat i Capacitat de treball en equip tindran una puntuació cadascun de 2.25 punts (el que equival a 9 punts) i l'aspecte Disponibilitat tindrà una puntuació de 1 punt.

L'entrevista personal serà gravada la veu.

11. Publicació de la valoració dels mèrits i entrevista personal

Una vegada conclosa la valoració dels mèrits i l'entrevista personal, l'òrgan de selecció publicarà a la web del Consorci EHIB www.ehib.es i al tauler d'anuncis físic de la seu del Consorci EHIB la llista provisional de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants.

Les persones aspirants disposen d'un termini de tres dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista provisional de puntuacions, per presentar un escrit amb les al·legacions a la puntuació obtinguda.

Una vegada resoltes les al·legacions sobre la valoració dels mèrits i l'entrevista personal per part de l'òrgan de selecció, l'òrgan de selecció publicarà la llista definitiva de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants respecte a la valoració dels mèrits i l'entrevista personal a la web del Consorci EHIB www.ehib.es i al tauler d'anuncis físic de la seu del Consorci EHIB en el termini màxim d'un mes des de la data de finalització del termini de presentació de les al·legacions. Aquesta llista definitiva pot incloure també l'esmena d'ofici dels errors detectats.

12. Resolució de la convocatòria

Després d'haver publicat la llista definitiva en els termes del punt 11 anterior, l'òrgan de selecció elevarà a la directora gerent del Consorci EHIB una proposta de la llista definitiva, amb la valoració dels aspirants. Així mateix, la proposta definitiva pot incloure, respecte de la provisional, l'esmena d'ofici dels errors detectats.

La directora gerent del Consorci EHIB, tenint en compte la proposta de la llista definitiva de l'òrgan de selecció, dictarà una resolució en què declararà aprovada la llista amb les puntuacions definitives i adjudicarà la plaça a la persona que hagi obtingut una major puntuació total.

Aquesta resolució s'ha de publicar a la web del Consorci EHIB www.ehib.es. Contra aquesta Resolució, que no exhaureix la via administrativa, es podrà interposar un recurs d'alçada davant el conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà d'haver-ne rebut la notificació, d'acord amb l'article 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 58.4 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

En cas que la persona seleccionada renunciï o no superi el període de prova de dos mesos, es podrà contractar la següent persona amb més puntuació i així successivament.

13. Protecció de dades de caràcter personal

El tractament de la informació facilitada en les sol·licituds per participar en la convocatòria ha de tenir en compte les previsions del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades), i les previsions de la legislació vigent en matèria de protecció de dades personals.

Les circumstàncies i les condicions del tractament de dades esmentat són les següents:

a) Finalitat del tractament. Gestió de la convocatòria per cobrir un lloc de treball per substitució de cambrer, d'acord amb el que preveu l'article 6 del Reglament general de protecció de dades.

b) Responsable del tractament. Consorci Escola d'Hoteleria de les Illes Balears (edifici Arxiduc Lluís Salvador, campus Universitat de les Illes Balears, carretera Valldemossa 7,5 km, 07122 Palma, Illes Balears)

c) Destinataris de les dades personals. Se cediran les dades personals a l'entitat encarregada dels recursos humans del Consorci Escola d'Hoteleria de les Illes Balears, a l'òrgan de selecció i els òrgans competents per raó de la matèria. D'altra banda, els interessats poden sol·licitar la consulta de l'expedient per comprovar el funcionament correcte del concurs. En cap cas poden obtenir les dades de contacte d'altres aspirants, com ara l'adreça postal, el número de telèfon o l'adreça electrònica. En cas que algun jutjat o tribunal requereixi l'expedient del procediment, el Consorci EHIB trametrà a l'Administració de justícia les dades personals que hi constin.

d) Termini de conservació de les dades personals. Es conservaran de manera indefinida mentre la persona interessada no en sol·liciti la supressió.

e) Decisions automatitzades amb les dades personals i transferències de dades a tercers països. No se'n faran.

f) Exercici de drets i reclamacions. La persona interessada pot exercir els seus drets d'informació, d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat i d'oposició davant el responsable del tractament esmentat abans, adreçant un escrit a la Direcció del Consorci EHIB per correu postal (l'edifici Arxiduc Lluís Salvador, campus Universitat de les Illes Balears, carretera Valldemossa 7,5 km, 07122 Palma, Illes Balears)

Els aspirants tenen dret a retirar el consentiment del tractament de les seves dades. No obstant això, és lícit tot el tractament de les seves dades personals anterior a la retirada del consentiment.

Una vegada rebuda la resposta del responsable o en el cas que no hi hagi resposta en el termini d'un mes, la persona interessada pot presentar la «Reclamació de tutela de drets» davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (https://www.aepd.es).

g) Delegació de Protecció de Dades. La Delegació de Protecció de Dades del Consorci EHIB està ubicada a la seu de l'entitat (edifici Arxiduc Lluís Salvador, campus Universitat de les Illes Balears, carretera Valldemossa 7,5 km, 07122 Palma, Illes Balears, dpoehib@uib.es).

h) Conseqüències de no facilitar les dades personals. No presentar les dades necessàries implica que la persona interessada no pot participar en la convocatòria.

 

 

​​​​​​​ANNEX 2

Sol·licitud per formar part de la convocatòria del lloc de treball de cambrer del Consorci Escola d'Hoteleria de les Illes Balears

 

 

DESTINACIÓ

Consorci Escola d'hoteleria de les Illes Balears

 

Llinatges:

 

Nom:

 

DNI:

 

Telèfon mòbil:

 

Adreça postal:

 

Localitat:

 

Codi postal:

 

Municipi:

 

Adreça electrònica:

 

 

 

EXPÒS:

1. Que m'he assabentat de la convocatòria d'un procediment selectiu per cobrir un lloc de treball de cambrer per a la substitució d'una treballadora en situació d'incapacitat temporal i permís de maternitat al Consorci EHIB.

2. Que complesc tots els requisits i les condicions que figuren en les bases de la convocatòria (annex 1 de la resolució).

 

 

SOL·LICIT:

Que se m'admeti per participar en el procediment selectiu esmentat.

 

 

DOCUMENTACIÓ:

Documentació que s'adjunta (Indicau els documents presentats):

 

 

 

 

 

 

 

 

​​​​​​​

 

DECLARACIÓ RESPONSABLE

Declar:

1. Que són certes les dades consignades en aquesta sol·licitud i que em compromet a aportar la documentació original per acreditar-ho en el cas que l'Administració me la requereixi.

2. Que no he estat separat del servei de l'Administració local, autonòmica o estatal, ni estic inhabilitat per a l'exercici de la funció pública, i que em compromet a comunicar al Consorci EHIB qualsevol canvi que es produeixi en aquest sentit en la meva situació personal.

3. Que complesc el requisit de tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que són necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents al lloc de feina que s'ofereix.

 

​​​​​​​

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS

Les dades obtingudes a través d'aquest formulari o del currículum seran tractades de conformitat  amb el que preveuen el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades), i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia de drets digitals.

 

Tractament de les dades

La finalitat del tractament i la base jurídica per a aquest tractament és la tramitació del procediment selectiu. El responsable del tractament és el Consorci Escola d'Hoteleria de les Illes Balears. Els destinataris de les dades personals són els membres de l'òrgan de selecció. Les dades personals es poden cedir d'acord amb el que estableix la legislació vigent en matèria de protecció de dades.

 

Exercici de drets i reclamacions

En qualsevol moment, els aspirants poden exercir els seus drets d'informació, d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats (i, fins i tot, de retirar el consentiment, si escau, en els termes que estableix el Reglament esmentat), adreçant un escrit al responsable del tractament (Consorci Escola d'Hoteleria, edifici Arxiduc Lluís Salvador, campus Universitat de les Illes Balears, carretera Valldemossa 7,5 km, 07122 Palma, Illes Balears).

 

 

 

AUTORITZ:

El Consorci EHIB perquè tracti les meves dades personals als efectes que es derivin d'aquesta convocatòria.

 

_______________, ___ d_________________ de 20__

[rúbrica]