Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 99680
Decret 2.805, de 21 de febrer de 2022, de prestació de Serveis en Modalitat de teletreball

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El regidor de l'Àrea d'Hisenda, Innovació i Funció Pública mitjançant decret número 2.805, de data 21 de febrer de 2022 va dictar la següent resolució:

ANTECEDENTS

1. L'article 18 de l'Acord de la Junta de Govern de l'ajuntament de Palma de 10 de juny de 2020 que aprova l'Acord de prestació de serveis en modalitat de teletreball publicat al BOIB núm. 110 de 18 de juny de 2020 i modificat mitjançant l'Acord de Junta de Govern núm. 630 de 30 de juny de 2021 publicat al BOIB núm. 125 d'11 de setembre de 2021 contempla la possibilitat de modificar els termes en què va ser concedida.

2. El 15 de febrer de 2022 l'Equip Coordinador de Teletreball es va reunir per tal de supervisar, comprovar i validar les noves propostes de teletreball presentades per les diferents àrees.

3. És per això i d'acord amb la proposta definitiva presentada que es dicta una nova resolució en els termes que va acordar l'Equip Coordinador de Teletreball en la sessió celebrada el 15 de febrer de 2022.

NORMATIVA APLICABLE

1.  L' article 47 bis de el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, afegit pel Reial Decret Llei 29/2020, de 29 de setembre, de mesures urgents en matèria de teletreball a les administracions públiques i de recursos humans en el Sistema Nacional de Salut per fer front a la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19, que ve a oferir un marc comú, amb caràcter bàsic, perquè totes les administracions desenvolupin regulacions adients sobre la matèria.

2.  L'article 69 del Text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, aprovat per reial Decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, que disposa que l'Administració tendirà a contribuir a la consecució de l'eficàcia en la prestació dels serveis i de l'eficiència en la utilització dels recursos econòmics disponibles mitjançant la dimensió adequada dels seus efectius, la millor distribució, formació, promoció professional i mobilitat.

3.  Acord sindical de dia 8 de juny de 2020 i de 10 de juny de 2021.

4. Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball publicat al BOIB núm. 110 de 18 de juny de 2020 (Fascicle 95 - Sec. III. - Pàg. 18958) i modificat mitjançant l'Acord de Junta de Govern núm. 630 de 30 de juny de 2021, publicat al BOIB núm. 125 d'11 de setembre de 2021 (Fascicle 138 – Sec. III – Pàg. 36449).

Per tot això, i tenint en compte la delegació de competències als regidors i regidores d'Àrea, aprovada per Decret de Batllia núm. 12313, de 18 de juny de 2019, relatiu a l'organització dels Serveis Administratius de l'Ajuntament de Palma, modificat per Decret de Batllia núm. 13026, de 28 de juny de 2019, així com l'Acord de delegació de competències de la Junta de Govern de Palma en els titulars de les Àrees i Àrees delegades acordat en data 31 de juliol de 2019, la TAE que subscriu proposa al Sr. Regidor de l'Àrea d'Hisenda, Innovació i Funció Pública, tingui a bé emetre el següent:

DECRET

1. Aprovar la relació de les noves sol·licituds de personal de l'Ajuntament de Palma que, conforme als informes emesos pels o per les responsables de les diferents àrees i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit en sessió de 15 de febrer de 2022, queden autoritzades per prestar serveis en la modalitat de teletreball a partir de l'1 de març de 2022 d'acord als dies indicats a la següent llista:

Llinatges, Nom

DNI

N. de dies TT

Dies TT assignats

ADROVER FLORIT, Santiago

***4359**

1

dv.

BEA PALMER, Joan Miquel

***6052**

1

dj.

BORREGO TERAN, José Maria

***5831**

1

dl.

COTRINA MOSQUERA, Pool

***2270**

1

dl.

GONZALEZ CALLARDO, Alba

***6498**

1

dc.

LÓPEZ DE LA TAJADA, Marina

***1092**

1

dl.

LOPEZ TIRADO, Virginia

***4824**

3

dl., dc., dj.

MARTORELL TROBAT, Catalina

***6936**

1

dl.

MESQUIDA BARCELÓ, Aina Maria

***1253**

3

dc., dj., dv

MORALES CANO, Montserrat

***2508**

2

dl., dj.

MULLER FLURY, Michael Lorenzo

***0848**

1

dl.

PROVENZAL CIFRE, Beatriz

***1645**

1

dv.

TOMAS BARUJEL, Catalina

***0905**

2

dc., dv.

TRIGO SEGURA, Elena Victoria

***2717**

1

dc.

Establir que, tal i com consta a l'Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball (BOIB núm. 110 de 18/06/2020) i modificat mitjançant l'Acord de Junta de Govern núm. 630 de 30 de juny de 2021 (BOIB núm. 125 d'11/09/2021), aquesta autorització té una vigència de 6 mesos prorrogables des de la seva data d'inici. Això sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o bé per l'Àrea de Funció Pública.

2. Aprovar la relació de les noves sol·licituds de personal de l'Ajuntament de Palma que, conforme als informes emesos pels o per les responsables de les diferents àrees i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit en sessió de 15 de febrer de 2022, queden autoritzades per prestar serveis en la modalitat de teletreball a partir de la data en que facin els tres mesos que ocupa el lloc de feina  d'acord als dies indicats a la següent llista:

Llinatges, Nom

DNI

N. de dies TT

Dies TT assignats

Data d'inici

ALBIS GARCIA, Francisca

***1376**

1

dj.

17/04/2022

GÓMEZ BONET, Irene Gabriela

***5818**

1

dj.

15/04/2022

GUTIERREZ REYES, Rosa Núria

***2092**

1

dl.

17/04/2022

Establir que, tal i com consta a l'Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball (BOIB núm. 110 de 18/06/2020) i modificat mitjançant l'Acord de Junta de Govern núm. 630 de 30 de juny de 2021 (BOIB núm. 125 d'11/09/2021), aquesta autorització té una vigència de 6 mesos prorrogables des de la seva data d'inici. Això sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o bé per l'Àrea de Funció Pública.

3. Aprovar les modificacions del dies de teletreball proposats mitjançant els informes emesos pels o per les responsables de les diferents àrees i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit en sessió de 15 de febrer de 2022, a partir de l'1 de març de 2022, els quals es recullen al següent llistat:

Llinatges, Nom

DNI

N. de dies TT

Dies TT assignats

DELGADO ALBERTI, Fanny

***1243**

2

dj., dv.

GARCÍA BERNAL, Juana Maria

***3800**

2

dl., dj.

MORAGUES COLOMBAS, Maria Pilar

***2188**

2

dc., dv.

Establir que, tal i com consta a l'Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball (BOIB núm. 110 de 18/06/2020) i modificat mitjançant l'Acord de Junta de Govern núm. 630 de 30 de juny de 2021 (BOIB núm. 125 d'11/09/2021), aquesta autorització té una vigència de 6 mesos prorrogables des de la seva data d'inici. Això sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o bé per l'Àrea de Funció Pública.

4.  Aprovar d'ofici les pròrrogues corresponents al mes de febrer de 2022, per 6 mesos més de la prestació de serveis en la modalitat de teletreball amb les mateixes condicions, a partir del dia 1 de febrer de 2022, tota vegada que es va acordar a la reunió de l'equip coordinador de dia 15 de febrer de 2022 que en els casos de no remetre's cap proposta de modificació, les condicions actuals s'entendran prorrogades d'ofici i així es va informar a la resta de personal. Tot això, sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució, bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o bé per l'Àrea de Funció Pública.

 

Llinatges, Nom

DNI

N. de dies TT

Dies TT assignats

Data d'inici

BONNAIL MARTIN, Marta

***1348**

3

dl.,dj.,dv.

01/02/2022

CABRER BONNIN, Marina

***1160**

3

dl, dc., dj.

01/02/2022

DE LA CRUZ CANO, Lourdes

***0402**

3

dl., dj., dv.

01/02/2022

LAKHWANI ASNANI, Rosy

***8714**

1

dv.

01/02/2022

PUJOL TORRES, Isabel

***4913**

2

dl., dj.

01/02/2022

QUIÑONERO CAMPS, Francisca

***3189**

2

dl., dc., dj.

01/02/2022

SOLIVELLAS VANRELL, Maria Antonia

***8293**

1

dc.

01/02/2022

VERD RODRIGO, Margarita Mª.

***7752**

1

dt., dv.

01/02/2022

Establir que, tal i com consta a l'Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball (BOIB núm. 110 de 18/06/2020) i modificat mitjançant l'Acord de Junta de Govern núm. 630 de 30 de juny de 2021 (BOIB núm. 125 d'11/09/2021), aquesta autorització té una vigència de 6 mesos prorrogables des de la seva data d'inici. Això sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o bé per l'Àrea de Funció Pública

5.  Aprovar d'ofici les pròrrogues de la prestació de serveis en la modalitat de teletreball del mes de març del 2022, per 6 mesos més de la prestació de serveis en la modalitat de teletreball amb les mateixes condicions, a partir del dia següent de la data de finalització, tota vegada que es va acordar a la reunió de l'equip coordinador de dia 15 de febrer de 2022 que en els casos de no remetre's cap proposta de modificació, les condicions actuals s'entendran prorrogades d'ofici i així es va informar a la resta de personal. Tot això, sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució, bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o bé per l'Àrea de Funció Pública.

Llinatges, Nom

DNI

N. de dies TT

Dies TT assignats

Data d'inici

BARCELO MOLINA, Elisabet Maria

***6490**

3

dl., dj., dv.

01/03/2022

CAMPOS PARRADO, José Pablo

***9580**

3

dl, dc., dv.

01/03/2022

CARRILLO ELKIN, Carmen Natalia

***9785**

4

dl., dc., dj., dv.

26/03/2022

GUAL HORRACH, Antonia

***7983**

2

dl., dv.

07/03/2022

MARQUEZ POL, Margalida

***8291**

2

dc., dv.

01/03/2022

MIÑANO CANTERO, María Consolación

***2033**

5

dl., dt., dc., dj., dv.

01/03/2022

RAMIS CAPO, Francisca

***3784**

2

dt., dj.

01/03/2022

RUBIO ORDINAS, Marta

***2191**

2

dc., dv.

01/03/2022

Establir que, tal i com consta a l'Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball (BOIB núm. 110 de 18/06/2020) i modificat mitjançant l'Acord de Junta de Govern núm. 630 de 30 de juny de 2021 (BOIB núm. 125 d'11/09/2021), aquesta autorització té una vigència de 6 mesos prorrogables des de la seva data d'inici. Això sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o bé per l'Àrea de Funció Pública

6. Aprovar d'ofici les pròrrogues de la prestació de serveis en la modalitat de teletreball del mes d'abril del 2022, per 6 mesos més de la prestació de serveis en la modalitat de teletreball amb les mateixes condicions, a partir del dia següent de la data de finalització, tota vegada que es va acordar a la reunió de l'equip coordinador de dia 15 de gener de 2022 que en els casos de no remetre's cap proposta de modificació, les condicions actuals s'entendran prorrogades d'ofici i així es va informar a la resta de personal. Tot això, sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució, bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o bé per l'Àrea de Funció Pública.

Llinatges, Nom

DNI

N. de dies TT

Dies TT assignats

Data d'inici

AARABE ZAHRI, Saleha

***8426**

3

dl., dc., dv.

01/04/2022

AUSINA PILES, María Vicenta

***8577**

2

dl., dt.

01/04/2022

BAUZA BONET, María Antonia

***3359**

2

dc., dv.

01/04/2022

BISQUERRA FRAU, Jeronia

***2853**

2

dt., dv.

01/04/2022

CANAVES VILLALONGA, Paula

***2067**

1

dc.

01/04/2022

CAPO ADROVER, Aina Maria

***4084**

2

dl., dv.

01/04/2022

CARBALLO GALLEGO, Paloma

***8874**

1

dc.

01/04/2022

CARRILLO MARTINEZ, José Manuel

***4528**

2

dl., dj.

01/04/2022

CATALA MOYA, Catalina

***3099**

2

dt., dj.

01/04/2022

CATALA MOYA, Joana

***3577**

1

dv.

01/04/2022

CONTRERAS FERNANDEZ, Juana

***9170**

3

dc., dj., dv.

01/04/2022

COSTA GENE, Apolonia

***7761**

3

dt., dj., dv.

13/04/2022

CRESPI PERELLO, Mateu

***4096**

1

dl.

01/04/2022

ESTADES SINTES, Catalina

***6994**

3

dl., dc., dv.

01/04/2022

FERNANDEZ DE HEREDIA CAÑELLAS, Marcel·li

***0286**

1

dv.

01/04/2022

GALLARD VILA, Catalina

***7287**

1

dv.

01/04/2022

GARCIA LOPEZ, Julián

***2631**

3

dl., dt., dv.

01/04/2022

GARCIA NAVAS, María del Mar

***2858**

3

dt., dj., dv.

01/04/2022

MARTINEZ SIMO, Catalina

***7092**

2

dc., dv.

01/04/2022

MONAR LORA, María

***8106**

3

dl., dj., dv.

01/04/2022

MONROY TOMAS, María Estela

***6901**

1

dv.

01/04/2022

MORENO GUTIERREZ, Juana María

***2129**

3

dl., dt., dc.

01/04/2022

PERELLO GELABERT, Rafael

***9705**

1

dt.

01/04/2022

POL COLL, Antoni

***0142**

1

dl.

01/04/2022

REINOSO CRESPO, Marina

***9133**

3

dl., dj., dv.

01/04/2022

ROCA MAIRATA, Marta

***4661**

1

dt.

01/04/2022

RUIZ LOPEZ, María Jesús

***2837**

1

dl.

01/04/2022

SIERRA CAÑAS, María José

***2775**

1

dv.

01/04/2022

SOLER CALVO, María Teresa

***4443**

2

dt., dj.

01/04/2022

TUDELA CHAMORRO, Guillermo

***4933**

2

dj., dv.

01/04/2022

VARELA FERNANDEZ, Mercedes

***3606**

1

dl.

01/04/2022

Establir que, tal i com consta a l'Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball (BOIB núm. 110 de 18/06/2020) i modificat mitjançant l'Acord de Junta de Govern núm. 630 de 30 de juny de 2021 (BOIB núm. 125 d'11/09/2021), aquesta autorització té una vigència de 6 mesos prorrogables des de la seva data d'inici. Això sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o bé per l'Àrea de Funció Pública

7. Ratificar les següents pèrdues d'efectes de les autoritzacions per prestar serveis en modalitat de teletreball degut a les següents causes:

Llinatges, Nom

DNI

Tipus

Data finalització

UMBERT SALAS, Rafael

***2388**

Finalització canvi de lloc de feina

21/02/2022

SOLANO MAIRATA, Carolina

***2593**

Finalització per renúncia

20/02/2022

BLANCH RIGO, Miquel

***5856**

Finalització per canvi de lloc de feina

04/01/2022

DE GRACIA LIROLA, Jessica

***6423**

Finalització per canvi de lloc de feina

15/02/2022

MARTINEZ JIMENEZ, Josefa

***7784**

Finalització per renúncia

17/01/2022

8. Publicar aquesta resolució al Portal del Personal, a la Intranet Municipal  i al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s'haurà de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

 

Palma, 21 de febrer de 2022

La cap del Departament de Personal

p.d. Decret de Batllia núm. 3.000/2014

(BOIB núm. 30, de 04/03/2014)

Esperanza Vega Terrón