Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ARTÀ

Núm. 80773
Exp. 2021/3361. Aprovació de la relació de persones aspirants que han superat les proves selectives de promoció interna del procediment ordinari i sistema de concurs oposició per cobrir dues places vacants de la categoria d’oficial de Policia Local de l’Ajuntament d’Artà que han de ser nomenats com a personal funcionari en pràctiques

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Decret de batlia de 14 de febrer de 2022 es va resoldre, entre d'altres, la resolució que textualment, diu:

Exp. 2021/3361. Aprovació de la relació de persones aspirants que han superat les proves selectives de promoció interna del procediment ordinari i sistema de concurs oposició per cobrir dues places vacants de la categoria d'oficial de Policia Local de l'Ajuntament d'Artà que han de ser nomenats com a personal funcionari en pràctiques

Vist que la Junta de Govern Local, en sessió celebrada el dia 15 de juliol de 2021, va aprovar la convocatòria i les bases específiques reguladores del procés selectiu de promoció interna per cobrir, com a personal funcionari de carrera, dues places vacants de la categoria d'oficial de Policia Local de l'Ajuntament d'Artà mitjançant procediment ordinari i sistema de concurs oposició, les quals foren publicades al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) núm. 102, de 31 de juliol de 2021.

Una vegada finalitzades les proves selectives, per indicació del Tribunal Qualificador el dia 31 de gener de 2022 es varen fer públiques les llistes definitives de puntuacions obtingudes pels aspirants del concurs oposició.

Per tot això, fent ús de les atribucions que em confereix la legislació vigent en matèria de règim local, dict la següent

Resolució

1. Aprovar la relació d'aspirants que han superat les proves selectives de promoció interna del procediment ordinari i sistema de concurs oposició per cobrir dos llocs de feina com a policia local de l'Ajuntament d'Artà, amb l'ordre de prelació final que figura en l'annex I d'aquesta resolució i que han de ser nomenats com a personal funcionaris en pràctiques.

2. Ordenar la publicació d'aquesta Resolució i el seu annex en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en la pàgina web d'aquest Ajuntament.

3. Establir que, en el termini de vint dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, les persones aspirants seleccionades han de presentar en el Registre General d'Entrada d'aquest Ajuntament, o en qualsevol altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els documents que acreditin que compleixen els requisits que exigeix la convocatòria.

4. Advertir que, si la persona aspirant seleccionada no presenta la documentació dins el termini fixat, llevat de casos de força major, que han de ser degudament constatats, i, si s'escau, apreciats per l'Ajuntament mitjançant una resolució motivada, o si en examinar la documentació es dedueix que hi manca algun dels requisits exigits, la persona interessada no podrà ser nomenada funcionària i restaran anul·lades les seves actuacions, sens perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.

ANNEX I Llista de persones que han superat les proves del procés selectiu per cobrir dues places d'oficial de policia local de l'Ajuntament d'Artà

DNI

QUALIFICACIÓ FINAL

FASE 1 + FASE 2

37339912X

36,11

Contra aquesta Resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar alternativament recurs de reposició potestatiu davant l'òrgan que ha dictat aquesta resolució, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la recepció de la present notificació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; o bé interposar directament recurs contenciós administratiu, davant  Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà de la recepció de la present notificació, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa. Si optau per interposar el recurs de reposició potestatiu no podreu interposar recurs contenciós administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació presumpta del recurs de reposició interposat.

No obstant l'anterior, es pot interposar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que estimeu pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i l'article 40 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, es pot interposar reclamació davant la Comissió prevista en el Decret 24/2016 de 29 d'abril, de creació i d'atribucions de competències a la Comissió per a la resolució de les reclamacions en matèria d'accés a la informació pública (BOIB Núm. 054 de 30 / abril / 2016) al termini d'un mes comptador des de l'endemà que s'hagi notificat, d'acord amb l'article 24 i la disposició addicional quarta de la Llei 19/2013,de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

 

Artà, 15 de febrer de 2022

El batle

Manuel Galán Massanet