Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 79017
02/2022. Departament Tributari. Aprovació definitiva Ordenança fiscal reguladora de la Taxa per expedició de documents administratius, concepte 310,00. Exercici 2022
Atès que no s'ha presentat pels interessats, durant el termini d'exposició al públic, cap reclamació o suggeriment contra l'acord de modificació de l'Ordenança fiscal reguladora de la Taxa per expedició de documents administratius, concepte 310,00, aprovat provisionalment per l'Ajuntament Ple, en sessió de dia 23 de desembre de 2021, s'entén definitivament aprovat, segons el que disposa l'article 49 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de bases del règim local, i per aquest motiu, es publica el text de l'esmentat acord, que és el següent:
ACORD
1.- Aprovar provisionalment l'expedient de modificació de l'ordenança fiscal reguladora de la Taxa per expedició de documents administratius, concepte 310,0. La darrera modificació d'aquesta ordenança va ésser aprovada provisionalment per acord plenari de 25 de maig de 2017, elevat a definitiu, perquè no es presentaren al·legacions i va entrar en vigor el 14 de juliol de 2017.
La modificació afecta a l'article 8, apartat 1 que regula la declaració i ingrés; i a l'Annex, on s'introdueixen les noves tarifes. I quedaran redactats:
Article 8
1. La taxa s'exigirà en règim d'autoliquidació, a excepció de la tarifa compresa en el número 49 de l'annex que se liquidarà per l'Administració municipal, d'acord amb la informació que remeti el Departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis al Departament Tributari.
ANNEX Taxa per expedició de documents administratius
46. Certificat d'inexistència d'infracció en sòl rústic amb inspecció |
60,51€ |
47. Certificat d'inexistència d'infracció en sòl urbà sense inspecció |
29,96€ |
48. Certificat que acrediti la presentació de l'informe IEE |
29,96€ |
49. Tarifa complementària per certificat d'inexistència d'infracció en sòl urbà quan sigui necessària la inspecció |
30,55€ |
2.- Que una vegada adoptat l'acord provisional referit, es publiqui en el BOIB i en un dels diaris de major difusió de la Comunitat Autònoma el corresponent anunci d'exposició al públic de l'expedient, a efectes de reclamació. La citada exposició es farà en el tauler d'edictes d'aquest Excm. Ajuntament durant el termini de trenta dies, dins dels quals els interessats podran examinar l'expedient i presentar les reclamacions que estimin oportunes, ben entès que si dins el dit termini no s'haguessin presentat reclamacions, s'entendrà definitivament adoptat l'acord provisional.
3.- L'expressada modificació entrarà en vigor al dia següent de la seva publicació al BOIB.
La qual cosa es fa pública perquè se'n prengui coneixement general i als efectes oportuns, i es comunica que, conformement al que disposa l'art.19.1 del Text Refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, aprovat per Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, els interessats podran interposar, contra l'acord definitiu de modificació de l'ordenança esmentada, recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article 19 de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa-administrativa, davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos, comptats a partir de l'endemà de la seva publicació en el BOIB.
Palma, 15 de febrer de 2022
La cap del departament, per delegació Decret de batlia núm. 3000 de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) Mª Gloria Belmonte Barcia