Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS
Núm. 77477
Resolució d’aprovació convocatòria de Comissió de serveis CS9/2022 cap de Servei d'autoritzacions, acreditació, registre i inspecció de Serveis Socials de l’IMAS
PROPOSTA DE RESOLUCIÓ /RESOLUCIÓ D'APROVACIÓ DE CONVOCATÒRIA DE COMISSIÓ DE SERVEIS
CS1 CONVOCATÒRIA: CS9/2022
1. DADES DE LA PROPOSTA INICIAL
Data Òrgan Expedient
31/01/22 IMAS/GERÈNCIA 220313243919938
2. NORMATIVA REGULADORA DE LA COMISSIÓ DE SERVEIS
1. L'article 82 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en el qual es regula l'ocupació de llocs de feina en comissió de serveis.
2. La Instrucció 1/2021, del president de l'IMAS, de 29 de gener, d'establiment dels criteris generals per a l'ocupació temporal de llocs de feina de l'IMAS per mitjà de comissions de serveis.
Per això, i a l'empara de la competència que m'atribueix l'article 7.17 dels Estatuts de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials, aprovats per Acord del Ple del Consell de Mallorca de dia 11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019).
3. RESOLUCIÓ
I. APROVAR LA CONVOCATÒRIA DE COMISSIÓ DE SERVEIS DE CARÀCTER VOLUNTARI PEL SISTEMA DE CONCURS DE LLIURE DESIGNACIÓ DELS LLOCS DE FEINA SEGÜENTS:
LLOC 1
IMAS/GERÈNCIA
SERVEI D'AUTORITZACIONS, ACREDITACIÓ, REGISTRE I INSPECCIÓ DE SERVEIS SOCIALS
Lloc de feina F00520002-1 CAP DE SERVEI
Destinació PALMA NL 1 TL S CD 28 CE 51 FP L Adm. A3 Gr. A1 TH 07
Escala AG-TÈCNICA - TECNIC-A SUPERIOR
AE - TÈCNICA - TECNIC-A SUPERIOR
Requisits LLICENCIAT EN DRET
Català C1 Observacions
*Podeu consultar les característiques del lloc de feina al Portal del Personal a l'apartat de Relació de llocs de feina.
a) Informar els recursos interposats respecte a resolucions que siguin competència del servei.
b) Fer estudis i propostes sobre modificació de la normativa en matèria d'autoritzacions, registre i inspecció de serveis i centres de serveis socials.
c) Supervisar el Registre Insular de Serveis Socials.
d) Coordinar, amb els òrgans competents en matèria de serveis socials de la CAIB, l'autorització i registre de les entitats, centres i serveis insulars amb l'autorització i registre de les entitats, centres i serveis suprainsulars.
e) Planificar i supervisar el programa anual d'inspeccions del servei.
f) Proposar l'inici dels procediments sancionadors sobre la base de les inspeccions efectuades
g) Preparar els protocols de funcionament intern del servei.
h) Dirigir, organitzar i avaluar de manera contínua els recursos del servei, procurant la consecució de la seva missió i objectius de manera eficaç en ordre als principis de legalitat, agilitat administrativa i transparència.
i) Qualsevol altra que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d'entre els que corresponent a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció.
II. APROVAR L'ANNEX 1 DE L'ESMENTADA CONVOCATÒRIA.
III. PUBLICAR AQUESTA RESOLUCIÓ I EL SEU ANNEX EN EL TAULER D'EDICTES DE L'IMAS, EN LA RESTA DELS SEUS CENTRES, EN EL PORTAL DEL PERSONAL DE L'IMAS, EN LA SEU ELECTRÒNICA DEL CONSELL INSULAR DE MALLORCA I EN EL BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS.
Palma, en la data de la signatura electrònica del document (11 de febrer de 2022)
La secretària delegada de Institut Mallorquí d'Afers Socials
(BOIB Núm.. 86 d'1 de juliol de 2021)
María Elena Tur Figueruelo
ANNEX 1 CS-9/2022
BASES DE LA CONVOCATÒRIA
1. REQUISITS DELS ASPIRANTS
A aquesta convocatòria es pot presentar el personal funcionari de carrera de l'IMAS, del Consell de Mallorca, d'altres administracions locals i administracions autonòmiques que reuneixi els requisits exigits referents a grup, Escala, Subescala, classe, especialitat, coneixements de llengua catalana i altres requisits del lloc de feina, especificats a la convocatòria.
2. EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
a) El termini per presentar sol·licituds comença l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i finalitza en un termini de set dies hàbils a comptar de l'endemà d'haver-se publicat l'anunci de la convocatòria en el BOIB.
b) Les sol·licituds s'han d'ajustar al model que es recull a l'annex d'aquesta convocatòria.
c) La sol·licitud s'ha de presentar en el Registre General de l'IMAS i s'hi ha d'adjuntar el Curriculum-vitae i la documentació acreditativa del compliment dels requisits exigits, mitjançant els documents originals o la fotocòpia compulsada. També es pot presentar en qualsevol de les formes previstes en l'article 46 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre , del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
d) No es prendran en consideració les sol·licituds dels aspirants que no reuneixin els requisits exigits per accedir al lloc de feina sol·licitat.
e) La data de referència per al compliment dels requisits exigits al·legats pels aspirants serà el dia que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.
3. FORMA D'ACREDITAR
Acreditació de requisits: A la sol·licitud s'hi han d'adjuntar originals o fotocòpies compulsades dels documents acreditatius de la titulació o titulacions i dels altres requisits que s'exigeixen a les bases de la convocatòria.
4. DURADA
La durada inicial d'aquesta comissió és de dotze mesos, prorrogable a instància de l'òrgan corresponent.
Les publicacions successives a la de la convocatòria en el BOIB es faran en el «Tauler d'anuncis» de la Seu electrònica. Podeu consultar els anuncis corresponents a aquesta convocatòria a l'àrea de Recursos Humans«Tauler d'anuncis» que trobareu a la portada de la Seu Electrònica del Consell de Mallorca (https://imas.sedipualba.es/tablondeanuncios/)