Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 50983
Nomenament de funcionaris i funcionaries de carrera TAE economista de la plantilla del personal funcionari de l’Ajuntament de Palma, amb efectes de dia 1 de febrer de 2022

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Finalitzat el procés selectiu de la convocatòria pública del concurs oposició pel torn lliure per cobrir cinc places vacants de TAE superior economista a la plantilla de personal funcionari d'aquest Adjuntament, quatre places incloses a l'oferta d'ocupació pública de l'any 2017 (BOIB núm.135 de 4 de novembre de 2019) i una plaça corresponent a l'oferta d'ocupació pública de l'any 2019 (BOIB 171 de 21 de desembre de 2019), modificada per acord de Junta de Govern de 18 de desembre de 2019 (BOIB  171 de 21 de desembre de 2019).El regidor de l'Àrea d'Hisenda, Innovació i Funció Pública va acordar els nomenaments de funcionaris/es de carrera de les persones que han superat el procés selectiu.

ANTECEDENTS DE FETS

1. Mitjançant decret del regidor de l'Àrea d'Hisenda, Innovació i Funció Publica número 13795 de 14 de desembre de 2020 es va convocar concurs oposició pel torn lliure per cobrir cinc places vacants de TAE superior economista a la plantilla funcionari d'aquest Ajuntament, quatre places incloses a l'oferta d'ocupació pública de l'any 2017, publicada al BOIB núm. 135 de 4 de novembre de 2017, i una plaça corresponent a l'oferta d'ocupació pública de l'any 2019, publicada al BOIB número 126 de 14 de setembre de 2019, i modificada per acord de Junta de Govern de data 18 de desembre de 2019, publicada al BOIB núm. 171 de 21 de desembre.

2. Vista a l'acta del tribunal de l'esmenada convocatòria la relació d'aspirants que han superat el procés selectiu.

3. L'ordre de puntuació d'aquesta relació d'aprovats es el determinant per a la petició i adjudicació de destinacions, amb excepció de les persones amb minusvalidesa per a les quals es tindrà en compte l'establert a l'art. 9 del R.D. 2271/2004 i del personal interí, qui tindrà preferència per cobrir el lloc de treball que ocupava en cas que aquest fos vacant.

4. Un cop ofertats als aspirants els llocs de treball a cobrir, tots ells han elegit un ordre de preferència, per la qual cosa, cal adjudicar els llocs de treball segons el sol·licitat per la persona interessada tenint en compte l'ordre de puntuació.

5. Conseqüència de l'exposat, s'ha de procedir a adjudicar al personal funcionari de carrera de nou ingrés el corresponent lloc de treball després d'haver presentat la documentació pertinent, i d'acord amb la petició efectuada per les persones interessades i amb la puntuació obtinguda a les proves selectives:

NORMATIVA APLICABLE

1. Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

2. Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

3. Disposició addicional primera del Reial Decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'estableixen les regles bàsiques i els programes mínims als quals s'ha d'ajustar el procediment de selecció dels funcionaris d'administració local i l'article 27 Reial decret 364/1995, de 10 de març, que aprova el reglament general d'ingrés del personal al servei de l'administració general de l'Estat.

4. La base desena de les bases generals que han de regir els processos selectius per cobrir les places vacants de personal funcionari prevista en la oferta pública d'ocupació publicades en el BOIB núm. 129 de 21 de setembre de 2019.

5. Decret de Batlia núm. 13.026 de 28 de juny de 2019, relatiu a l'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament de Palma, i l'Acord de Junta de Govern de dia 31 de juliol de 2019 de delegació de competències de la Junta de Govern de Palma en els titulars de les àrees i àrees delegades.

Per tot l'anterior s'han nomenat funcionaris/es de carrera TAE superior economista de la plantilla de personal funcionari d'aquest Adjuntament, amb efectes de dia 1 de febrer de 2022, a les següents persones:

Sr. Bernardo Balaguer Acosta, DNI: 43****75V. (Decret 976 de 26 de gener de 2021)

Sr. Mario Sierra Alzamora, DNI: 41****91Y. (Decret 977 de 26 de gener de 2021)

Sra. Cristina Berendsen Borràs, DNI: 34****09C. (Decret 969 de 26 de gener de 2021)

Sra. Maria Esther Díez Martín, DNI: 34****06Y. (Decret 971 de 26 de gener de 2021)

Sra. Juana Ana Suau Simó, DNI 43****10P. (Decret 972 de 26 de gener de 2021)

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar dins el termini d'un mes comptador des de l'endemà de rebre aquesta notificació, recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada (arts. 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu comú de les Administracions Públiques).També podeu interposar directament recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de rebre aquesta notificació, davant el Jutjat Contenciós Administratiu (articles 8.1. 14.1.2ª i 46.1 de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa).

 

Palma, document signat electrònicament (31 de gener de 2022)

La cap del Departament de Personal p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014) Esperanza Vega Terrón