Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT DE MANACOR

Núm. 50950
Nomenament d'un Oficial de la Policia Local per promoció interna de l'Ajuntament de Manacor

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per decret núm. 292/2022 de data 27 de gener de 2022 ha estat dictada la següent resolució:

«Antecedents

 1. Per Decret de 19 de febrer de 2020 es va aprova les Bases i convocatòria de dues places d'oficial/a de policia local personal funcionari de carrera, promoció interna.

Aquestes places corresponen a l'escala d'Administració Especial, subescala de Serveis Especials, classe oficial policia local, subgrup de classificació C1 de l'Ajuntament de Manacor.

2. Proposta de nomenament del tribunal qualificador a favor de l' aspirant Llorenç Tortella Rosselló, amb DNI ****9299F, d'acord amb el que es preveu en la base onzena de les bases.

Fonaments de dret

1. Bases i convocatòria de dues places d'oficial/a de policia local personal funcionari de carrera, promoció interna, convocatòria aprovada per decret de batlia 19 de febrer de 2020

2. Article 34.3 de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, modificat per la Llei 11/2017, de 20 d'octubre, preveu que els procediments selectius es completen amb la superació d'un període de pràctiques. Aquest període està integrat per la superació tant del curs de capacitació corresponent a la categoria a la qual s'accedeix, com de la fase de pràctiques al municipi relacionades amb les funcions pròpies de la categoria respectiva. Les persones que acreditin haver superat el curs de capacitació i el tenguin degudament actualitzat, restaran exemptes de realitzar-lo. La fase de pràctiques al municipi amb el contingut que determini cadascun dels ajuntaments, tindrà una durada màxima d'un any i una mínima de sis mesos.

Informe final relatiu al període de pràctiques, emès per l'Inspector Cap de la policia local, en data 12 de gener de 2022, en el que es fa constar que l'aspirant LLORENÇ TORTELLA ROSSELLÓ, amb DNI ****9299F ha complert el període de pràctiques.

3. Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears i es modifica el Decret 55/2017, de 15 de desembre, del Fons de Seguretat Pública de les Illes Balears.

4. Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears i RD Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, que aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, que regula el personal funcionari de carrera.

Reial Decret 364/1995, de 10 de març, que aprova el reglament general d'ingrés del personal al servei de l'Administració general de l'Estat i provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració general de l'Estat, quant al nomenament del personal funcionari.

5. Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

6. El tribunal qualificador eleva a l'òrgan municipal corresponent la llista definitiva d'aspirant apte per haver superat el període de pràctiques.

Vists els antecedents i fonaments jurídics esmentats, i vist l'informe emès en data 21 de gener de 2022 per la cap Tag de recursos humans

RESOLC

1. El nomenament de l'aspirant proposat pel tribunal qualificador, Sr. Llorenç Tortella Rosselló, amb DNI ****9299F, Oficial de la Policia Local de l'Ajuntament de Manacor, escala d'Administració Especial, subescala de Serveis Especials, classe oficial policia local, subgrup de classificació C1 de l'Ajuntament de Manacor, a la plaça amb núm. de plantilla 1.1.45.12, amb efectes de 1 de febrer de 2022.

 

2. Publicar, de conformitat amb les bases, la resolució de nomenament en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament de Manacor.»

Contra aquesta resolució, de conformitat amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podreu interposar, alternativament, recurs de reposició potestatiu davant el mateix òrgan que la dictà, en el termini d'un mes a comptar del dia següent al del rebut d'aquesta notificació, o recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos a comptar del dia següent a aquesta notificació.

Si s'opteu per interposar el recurs de reposició potestatiu, no podreu interposar recurs contenciós administratiu fins que aquell sia resolt expressament o hagi transcorregut un mes de la seva interposició en que s'entendria desestimat per silenci. El termini per interposar, en el seu cas, recurs contenciós administratiu, si heu optat per interposar el recurs de reposició potestatiu, serà de dos mesos comptats del dia següent a la notificació de la resolució expressa del recurs de reposició. Si no hagués resolució expressa el termini serà de sis mesos a comptar de la data en que s'entengui desestimat per silenci el recurs de reposició.

Tot això sense perjudici que pogueu exercitar qualsevol altre recurs que considereu oportú.

 

Manacor, 27 de gener de 2022

El delegat especial de Personal Joan Gaià i Mascaró