Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT DE SELVA

Núm. 33514
Resolució de Batlia núm. 25/2022 de l'Ajuntament de Selva per la qual s’efectua el nomenament com a funcionaris de carrera del cos de policia local

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1.- El 2 de desembre de 2021 la junta de Govern Local d'aquest Ajuntament va aprovar les bases que han de regir la convocatòria per a la provisió de 2 places de la categoria de Policia Local de Selva pel sistema de mobilitat.

2.- El Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) núm. 167 de 4 de desembre de 2021 va publicar dit acord, i es va atorgar un termini de 10 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la seva publicació, per presentar sol·licituds juntament amb els mèrits al·legats.

3.- El 21 de desembre de 2021 va finalitzar el termini atorgat perquè els aspirants poguessin presentar les seves sol·licituds.

4.- El 20 de gener de 2021 la Comissió de Valoració, una vegada finalitzat el procediment de valoració de mèrits, va proposar el llistat d'aptes per ser nomenats funcionaris de carrera.

Fonaments de Dret

I.- El Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears i es modifica el Decret 55/2017, de 15 de desembre, del Fons de Seguretat Pública de les Illes Balears.

II.- Les bases que regeixen la convocatòria per a la provisió de 2 places de la categoria de Policia Local de Selva pel sistema de mobilitat. (BOIB núm. 167 de 4 de desembre de 2021).

De conformitat amb el que es disposa en l'article 21.1.h) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de Bases del Règim Local,

 

Resolució

Primer.- Realitzar el nomenament com a funcionari de carrera de la Policia Local a favor de:

Identitat

DNI

Pedro Sureda Cuenca

43****74 D

Javier Torrens Trias

43****20 R

Segon.- Notificar la present resolució als funcionaris nomenats, comunicant-los que hauran de cessar en l'anterior lloc de treball en el termini de tres dies hàbils des de la publicació de la present Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i prendre possessió del lloc de treball en el termini màxim de cinc dies a comptar des del cessament en el lloc de treball anterior.

Tercer.- Atorgar un termini de 20 dies hàbils, des de la data de publicació de la resolució d'aprovació de la relació de l'aspirant que han superat el procés selectiu i que ha de ser nomenat funcionari de carrera, per presentar els documents que acrediten que compleixen els requisits que exigeix la convocatòria, d'acord el que estableix la base desena.

Quart.- Publicar la present Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, a la seu electrònica d'aquest Ajuntament http://selva.sedelectronica.es.

Cinquè.- Donar compte del present Decret, en la pròxima sessió ordinària de Ple que es celebri.»

 

El que es publica a l'efecte de l'article 48 del Reglament General d'Ingrés del Personal al Servei de l'Administració General de l'Estat i de Provisió de llocs de treball i Promoció Professional dels Funcionaris Civils de l'Administració General de l'Estat aprovat pel Reial decret 364/1995, de 10 de març.

  

Selva, 24 de gener de 2022

El batle

Joan Rotger Seguí