Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 624089
Acord de Ple de dia 16 de desembre de 2021, punt 9 de l’ordre del dia, de modificar el lloc de treball per administratiu del Servei de Recursos Humans (expedient 2021/013204)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l'Ajuntament, en sessió ordinària de dia 16 de desembre de 2021, al punt 9 de l'ordre del dia, va aprovar el següent:

«PRIMER. Aprovar inicialment la modificació de la catalogació del lloc de treball que s'identifica amb el codi d'id. núm. 1098, que, essent de personal funcionari administratiu d'administració general singularitzat (subgrup C1, responsable de compres), passi a ser un lloc de treball genèric de personal funcionari administratiu d'administració general (subgrup C1), al qual se li assignen les mateixes retribucions que qualsevol altre lloc base administratiu i mentrestant no s'aprovi, publiqui i entri en vigor la relació de llocs de treball que es troba en tràmit de negociació; o es produeixi qualsevol altra causa o procediment que impliqui la modificació o supressió del lloc de treball que ara s'aprova; tot açò de conformitat amb la següent catalogació que es porta a aprovació:

Denominació del lloc de treball:

Administratiu

Codi identificació del lloc de treball

1098

Tipus

Personal funcionari

Escala, subescala, classe/categoria, grup/subgrup

Escala administració general, subescala administratiu/va, subgrup C1

Nivell de complement de destinació

16

Complement específic

621,91 mensual (x 14 pagues/any)

Requisits per a ocupar el lloc de treball

-Estar en possessió del títol de batxiller o tècnic, o equivalent.

 

-Disposar del nivell C1 de coneixements de llengua catalana o superior

Forma de provisió

Totes les admeses d'acord amb la normativa vigent del moment

Àrea, serveis o departament d'adscripció

Recursos Humans; sens perjudici que pugui realitzar tasques administratives per altres àrees o serveis, si fos necessari

Funcions genèriques a realitzar

Activitats administratives, normalment de tràmit i col·laboració, com ara la tramitació, preparació, comprovació, actualització, elaboració, registre i administració de dades, expedients i documents, tasques ofimàtiques, manuals o de càlcul numèric, d'informació i de despatx o atenció al públic/personal municipal en matèria de recursos humans i d'altres relacionades amb les anteriors que, per la seva complexitat, no siguin pròpies del personal tècnic superior; entre d'altres tasques administratives que li siguin encomanades pels caps d'àrea o de servei corresponent.

SEGON. Disposar que es publiqui aquest acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears, als efectes corresponents.»

La qual cosa es fa pública per a general coneixement.

 

Ciutadella de Menorca, 22 de desembre de 2021

L'alcaldessa Joana Gomila Lluch