Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 623962
Acord de Ple de dia 16 de desembre de 2021, punt 8 de l’ordre del dia, de modificar el lloc de treball per auxiliar administratiu per a Seguretat Ciutadana (expedient 2021/013208)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l'Ajuntament, en sessió ordinària de dia 16 de desembre de 2021, al punt 8 de l'ordre del dia, va aprovar el següent:

«PRIMER. Aprovar inicialment la modificació de la catalogació del lloc de treball que s'identificà amb el codi d'id. Núm. 2011, i que, essent de personal laboral de la categoria de cap CMO de mecànic, passi a ser un lloc de treball genèric de personal funcionari, auxiliar administratiu d'administració general (subgrup C2), codi id. Núm. 1136, al qual se li assignen les mateixes retribucions que qualsevol altre lloc base d'auxili administratiu i mentrestant no s'aprovi, publiqui i entri en vigor la relació de llocs de treball que es troba en tràmit de negociació; o es produeixi qualsevol altra causa o procediment que impliqui la modificació o supressió del lloc de treball que ara s'aprova; tot açò, de conformitat amb la següent catalogació que es porta a aprovació:

Denominació del lloc de treball:

Auxiliar Administratiu

Codi identificació del lloc de treball

1136

Tipus

Personal funcionari

Escala, subescala, classe/categoria, grup/subgrup

Escala administració general, subescala auxiliar, auxiliar administratiu/va, subgrup C2

Nivell de complement de destinació

14

Complement específic

538,43 mensual (x 14 pagues/any)

Requisits per a ocupar el lloc de treball

-Estar en possessió del títol d'Educació Secundària Obligatòria, o equivalent.

 

-Disposar del nivell B2 de coneixements de llengua catalana o superior

Forma de provisió

Totes les admeses d'acord amb la normativa vigent del moment

Àrea, serveis o departament d'adscripció

Seguretat ciutadana i mobilitat; sens perjudici que pugui realitzar tasques d'auxili administratiu per a altres àrees o serveis, si fos necessari

Funcions genèriques a realitzar

Activitats administratives de caràcter auxiliar, ofimàtica, despatx i registre de documents, fitxer i classificació de documents, manipulació bàsica de màquines i d'equips informàtics i tramitacions electròniques (obertura d'expedients, emissió de resolucions, oficis, comunicacions, notificacions...), càlculs senzills, transcripció i tramitació de documents, arxiu, classificació i registre, atenció al públic o d'altres similars, tot açò de conformitat amb les instruccions rebudes per part dels seus caps d'àrea o de departament

SEGON. Disposar que es publiqui aquest acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears, als efectes corresponents.»

La qual cosa es fa pública per a general coneixement.

 

Ciutadella de Menorca, 22 de desembre de 2021

L'alcaldessa Joana Gomila Lluch