Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 600042
Convocatòria de concessió d’ajudes per als centres que imparteixen educació primària o secundària adherits al Programa per al finançament de llibres de text i material didàctic per al curs 2021-22 o programa equivalent, que tenen alumnat empadronat en el municipi de Sant Josep de sa Talaia, curs 2021-22
Per Decret d'Alcaldia núm. 2021-3923, de 7 de desembre de 2021, es va aprovar la següent:
“Convocatòria de concessió d'ajudes per als centres que imparteixen educació primària o secundària adherits al Programa per al finançament de llibres de text i material didàctic per al curs 2021-22 o programa equivalent, que tenen alumnat empadronat en el municipi de Sant Josep de sa Talaia, curs 2021-22.
1. OBJECTE
Mitjançant la resolució de la directora general de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa, de dia 12 d'abril de 2021, s'aprova la convocatòria per participar en el Programa per al finançament de llibres de text i material didàctic per al curs 2021-22 en centres docents sostinguts amb fons públics que imparteixen estudis d'educació primària i d'educació secundària obligatòria dependents de la Conselleria d'Educació i Formació Professional.
L'objectiu d'aquesta convocatòria és la concessió d'ajudes als centres que imparteixen educació primària o secundària (ESO), amb alumnat empadronat en el municipi de Sant Josep de sa Talaia, adherits al Programa per al finançament de llibres de text i material didàctic per al curs 2021-22 o programa equivalent, la finalitat del qual sigui facilitar la disposició de llibres de text o altre material didàctic, propietat del centre, a les famílies a l'efecte de generar un estalvi econòmic i mediambiental a través de la reutilització.
L'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, en relació amb el Programa per al finançament de llibres de text i material didàctic per al curs 2021-22, ofereix ajudes econòmiques als centres amb alumnat empadronat en el municipi de Sant Josep que hi estigui adherit.
També es podran acollir a aquest ajuda els centres que, encara que no figurin com a adherits al Programa per al finançament de llibres de text i material didàctic per al curs 2021-22, desenvolupin, de manera interna, un projecte similar en què el material bibliogràfic o didàctic adquirit es cedeixi en préstec a les famílies a l'efecte de generar un estalvi econòmic i de despesa de paper, ja que en acabar el préstec d'aquest material se'n beneficiaran altres famílies mitjançant la reutilització.
Les ajudes seran per a l'adquisició de llibres de text, llibres de consulta (atles, diccionaris o llibres de lectura d'ús col·lectiu, llibres de coneixement, etc.), material i recursos didàctics, en qualsevol format i suport, que el centre educatiu posi a disposició de l'alumnat per posar en marxa projectes innovadors, recursos digitals o l'accés als recursos i dispositius digitals per a l'ús de les tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement (ordinadors, tauletes, chromebooks, notebooks, pissarres digitals, projectors, càmeres fotogràfiques, etc.), que el centre decideixi utilitzar en el desenvolupament del seu projecte. L'ajuda consistirà a concedir a cada centre 35,00 € per cada alumne empadronat en el municipi de Sant Josep de sa Talaia que hi estigui escolaritzat.
2. RÈGIM APLICABLE
1. La present convocatòria es sotmet a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, al Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, a l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia (BOIB núm. 95, de 17 de juliol de 2021), i al Pla estratègic de subvencions de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia per als exercicis 2020-2022, el qual es va publicar en el BOIB núm. 112, de 20 de juny de 2020.
2.2. Aquesta convocatòria s'exposarà en el tauler d'anuncis, en el del lloc web i en el de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Josep (www.santjosep.org), i es publicarà en el BOIB i a la BDNS.
2.3. Si les subvencions concedides ho fossin pel fet d'estar en una determinada situació, no s'exigirà més justificació que la de l'acreditació del compliment de les condicions per a l'atorgament, d'acord amb el que estableix l'article 30.7 de la LGS.
3. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA I QUANTIA
La quantia màxima de les ajudes que es podrà concedir en aquesta convocatòria és de 90.000,00 €, amb càrrec a la partida 3261 48018 amb fons de finançament municipal, condicionat al que disposi el corresponent pressupost de la corporació per a l'exercici 2022.
4. CONDICIONS GENERALS DELS SOL·LICITANTS
Podran acollir-se a aquesta convocatòria els centres que dins el curs 2021-22 estiguin adherits al Programa per al finançament de llibres de text i material didàctic per al curs 2021-22, o programa equivalent en centres docents sostenguts amb fons públics que imparteixin estudis d'educació primària o d'educació secundària obligatòria dependents de la Conselleria d'Educació. Els centres que vulguin acollir-se a aquesta convocatòria hauran de complir els següents requisits:
a. Tenir alumnat de primària o secundària obligatòria, empadronat en el municipi de Sant Josep de sa Talaia durant el curs 2021-22, que es beneficiï del Programa per al finançament de llibres de text i material didàctic per al curs 2021-22 o programa equivalent.
b. Trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.
c. No trobar-se incurs en cap de les causes d'incompatibilitat i complir els requisits que estableix l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
d. Acreditar el compliment d'obligacions en matèria de reintegrament de subvencions que estableix l'art. 25 del RLGS.
5. RÈGIM DE LES AJUDES
5.1. La concessió de la subvenció es durà a terme mitjançant el règim de concurrència no competitiva, per la qual cosa no és procedent establir criteris de valoració ponderativa de les sol·licituds.
5.2. Només podran obtenir subvenció aquells sol·licitants que, reunint els requisits exigits, compleixin les condicions assenyalades a la base 4.
5.3. S'estableix com a únic mitjà de notificació de tots els actes de tràmit i resolutoris o definitius del present procediment el tauler d'anuncis, el de la pàgina web i el de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Josep (www.santjosep.org).
5.4. En cas que el total d'ajudes que s'hagin de concedir superi la consignació pressupostària, es reduiran proporcionalment les quantitats concedides.
5.5. Els ajuts objecte d'aquesta convocatòria són compatibles amb altres ajuts efectuats per qualsevol altra administració pública o institució privada, sempre que l'import sigui de tal quantia que aïlladament o en concurrència amb altres subvencions no superi el cost total de l'activitat. Serà obligació dels beneficiaris de les ajudes informar de totes les subvencions rebudes amb destinació a l'activitat objecte de subvenció.
6. SOL·LICITUD, TERMINI DE PRESENTACIÓ I DOCUMENTACIÓ
6.1. Les instàncies es dirigiran a l'Alcaldia de l'Ajuntament de Sant Josep i es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia en la forma establerta a l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
6.2. Els sol·licitants de la subvenció hauran d'adjuntar a la sol·licitud (annex 1) la següent documentació:
a. Sol·licitud per participar en el procediment de concessió d'ajudes per als centres que imparteixin educació primària o secundària que tenguin alumnat empadronat en el municipi de Sant Josep de sa Talaia i que dins el curs 2021-22 estiguin adherits al Programa per al finançament de llibres de text i material didàctic per al curs 2021-22, o programa equivalent en centres docents sostinguts amb fons públics que imparteixin estudis d'educació primària o d'educació secundària obligatòria dependents de la Conselleria d'Educació (annex 1).
b. Identificació del representant del centre que subscriu la sol·licitud i especificació del caràcter amb què ho fa, mitjançant còpia del DNI, NIF o altre document acreditatiu.
c. CIF/NIF del centre.
d. Declaració del representant legal que l'entitat que representa no es troba incursa en cap de les causes d'incompatibilitat i que compleix els requisits que estableix l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, que es troba al corrent de les obligacions amb l'Ajuntament de Sant Josep i que acredita el compliment en matèria de reintegrament de subvencions (annex 2).
e. Imprès de transferència bancària facilitat per l'Ajuntament degudament emplenat amb les dades bancàries actualitzades. En cas d'haver-lo presentat en altres ocasions, no serà necessari tornar-lo a presentar.
f. Declaració de les subvencions rebudes o sol·licitades per a la mateixa finalitat, i compromís de comunicar a l'entitat local les que s'obtenguin en el futur (annex 3).
g. Autorització per obtenir informació sobre el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social (annex 4). No obstant això, l'entitat sol·licitant en podrà denegar expressament el consentiment. En aquest cas, haurà d'aportar els certificats acreditatius d'estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
h. Certificat que acrediti que el centre escolar està adherit al Programa per al finançament de llibres de text i material didàctic per al curs 2021-22 (annex 5-I) o programa equivalent (annex 5-II).
i. Llista dels infants que cursen primària o ESO a l'esmentat centre, que es beneficien del Programa per al finançament de llibres de text i material didàctic per al curs 2021-22 o programa equivalent, a l'efecte de constatar d'ofici els que estan empadronats en el municipi de Sant Josep de sa Talaia. Hi haurà de constar el curs que realitza cada infant, el DNI (en cas de tenir-ne) i, si és possible, la data de naixement.
Si els documents exigits en la sol·licitud ja s'haguessin presentat a l'Ajuntament en una altra ocasió, la persona sol·licitant podrà acollir-se al que estableix l'article 53.d de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sempre que es faci constar la data i l'òrgan o dependència en què varen ser presentats o emesos.
6.3. Termini de presentació
El termini de presentació de sol·licituds serà des del 10 de gener de 2022 fins al 4 de febrer de 2022, ambdós inclosos.
6.4. Esmenes de defectes de les sol·licituds
Si la sol·licitud no compleix els requisits establerts a la normativa de la convocatòria, l'òrgan instructor ha de requerir, segons estableix la base 5.3, a l'entitat interessada que l'esmeni en el termini màxim i improrrogable de 10 dies i li ha d'indicar que, si no ho fa, es considerarà que ha desistit de la sol·licitud, amb la resolució prèvia que s'ha de dictar en els termes que preveu l'art. 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
7. ÒRGAN COL·LEGIAT
7.1. L'òrgan col·legiat realitzarà la valoració tècnica de les sol·licituds i elevarà l'informe a l'òrgan instructor, el qual formularà proposta de resolució que, quan sigui definitiva, elevarà a l'òrgan resolutori per a les oportunes concessions de subvencions.
7.2. Estarà format pels següents membres:
Presidència: la regidora d'Educació.
Vocals:
—Un/a tècnic/a del Departament de Serveis Socials de l'Ajuntament.
— Un/a tècnic/a del Departament d'Educació i Cultura o d'altre departament de l'Àrea de Ciutadania.
—Un membre del personal administratiu del Departament d'Educació i Cultura.
Secretari/ària: la de la corporació o persona en qui delegui.
L'òrgan col·legiat té atribuïdes les següents funcions:
a) Analitzar i valorar les sol·licituds d'acord amb els requisits establerts a la base 4.
b) Formular l'informe d'avaluació i elevar-lo a l'òrgan instructor.
c) Resoldre qualsevol dubte que sorgeixi en la interpretació i aplicació d'aquesta convocatòria.
8. INSTRUCCIÓ I RESOLUCIÓ
8.1. L'òrgan instructor del procediment serà un/a tècnic/a del Departament d'Educació, que té atribuïdes les funcions establertes a l'article 24 de la Llei general de subvencions i l'article 12 de l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep. L'òrgan instructor, a la vista de l'expedient i l'informe de l'òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució provisional degudament motivada, que haurà de notificar-se a les persones interessades concedint-los un termini de 10 dies naturals, comptats a partir del dia següent de la publicació de la proposta, per presentar al·legacions i, si escau, requerir-los perquè presentin la documentació que acrediti la realitat de les dades afirmades en la declaració. Examinades les al·legacions que, si és el cas, haguessin presentat els interessats, l'òrgan instructor, amb l'informe previ de l'òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució definitiva, que haurà d'expressar la relació de persones sol·licitants per a les quals es proposa la concessió de l'ajuda. La proposta de resolució definitiva s'elevarà a l'òrgan competent per resoldre, que dictarà resolució definitiva amb la llista dels sol·licitants que hagin obtengut ajudes i la quantia de les ajudes concedides, la qual es notificarà de conformitat amb el que s'exposa a la base 5.3.
La proposta de resolució provisional i la definitiva no creen cap dret a favor del beneficiari davant l'Administració, mentre no se li hagi notificat la resolució de la concessió. Una vegada publicada la proposta de resolució definitiva, els beneficiaris han de comunicar a l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia si accepten la subvenció o hi renuncien. En qualsevol cas, si en el termini de vuit dies hàbils des de la publicació de la proposta de resolució definitiva el beneficiari no fa constar el contrari, s'entendrà que accepta la subvenció que se li ha adjudicat.
La resolució de concessió, d'acord amb l'article 14a de l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep, haurà de contenir la relació de persones beneficiàries a les quals s'atorga l'ajuda amb les quanties individualitzades així com la desestimació i la no concessió, per desistiment, renúncia al dret o impossibilitat material sobrevenguda de les sol·licituds no ateses.
8.2. L'òrgan competent per resoldre les convocatòries de subvencions és l'alcalde de Sant Josep de sa Talaia, sens perjudici que pugui ser assistit per la Junta de Govern Local, segons les atribucions que li confereix l'article 23.2a de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local i en relació amb l'article 10.4 de la Llei 38/2003 general de subvencions.
La resolució serà pública de conformitat amb el que preveu l'article 18.2 de la Llei 38/2003 general de subvencions i l'article 17 de l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep. El termini màxim per a la resolució i notificació del procediment és de sis mesos des de la data de publicació de la corresponent convocatòria.
9. DIFUSIÓ DE LA SUBVENCIÓ CONCEDIDA
L'entitat beneficiària haurà de donar adequada publicitat al caràcter públic del finançament del programa, activitat, inversió o actuació objecte de subvenció. Les mesures de difusió consistiran en la inclusió de la imatge institucional de l'entitat concedent en el lloc web del centre o AMIPA, a la part relativa a l'apartat dedicat al Programa per al finançament de llibres de text i material didàctic, Programa de reutilització de llibres de text, o altre programa equivalent, o en materials impresos dels centres, en què es farà constar la col·laboració econòmica de l'Ajuntament de Sant Josep en aquest programa.
10. RÈGIM DE RECURSOS
Contra la resolució que recaigui en aquest procediment, la qual posarà fi a la via administrativa, es podran interposar, alternativament, els recursos següents:
—El recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que dictarà la resolució, en el termini d'un mes, comptador a partir del dia següent de la notificació d'aquesta resolució. Contra la desestimació expressa del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació de la desestimació del recurs de reposició. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.
—O, directament, el recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació de l'acord. “
La qual cosa es fa pública perquè tothom en prengui coneixement.
Sant Josep de sa Talaia, en el dia de la signatura electrònica (7 de desembre de 2021)
El batle
Angel Luis Guerrero Domínguez
ANNEX 1
SOL·LICITUD D'AJUDES PER ALS CENTRES DE PRIMÀRIA O SECUNDÀRIA ADHERITS AL PROGRAMA PER AL FINANÇAMENT DE LLIBRES DE TEXT I MATERIAL DIDÀCTIC PER AL CURS 2021-22 O PROGRAMA EQUIVALENT, AMB ALUMNAT EMPADRONAT EN EL MUNICIPI DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Centre: ...................................................................................................., amb CIF/NIF ..................................................., representat per ...................................................................................................................................., DNI .........................................................., càrrec: ............................................, i adreça a efecte de notificacions: ............................................................................, codi postal .................., telèfon .........................................., fax ............................................., adreça electrònica ...........................................................................
EXPÒS:
1. Que m'he assabentat de la convocatòria pública de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia de concessió d'ajudes per als centres de primària o secundària adherits al Programa per al finançament de llibres de text i material didàctic per al curs 2021-22 o programa equivalent, amb alumnat empadronat en el municipi de Sant Josep de sa Talaia (curs 2021-22).
2. Que em compromet a complir les condicions de l'esmentada subvenció, d'acord amb el que preveuen les bases.
SOL·LICIT:
Una ajuda econòmica per la quantitat d ..................... euros, en concepte d'ajudes per als centres de primària o secundària, adherits al Programa per al finançament de llibres de text i material didàctic per al curs 2021-22 o programa equivalent, amb alumnat empadronat en el municipi de Sant Josep de sa Talaia (curs 2021-22).
Així mateix, adjunt:
□ Sol·licitud per participar en el procediment de concessió d'ajudes per als centres que imparteixen educació primària o secundària que tenen alumnat empadronat en el municipi de Sant Josep de sa Talaia i que dins el curs 2021-22 estan adherits al Programa per al finançament de llibres de text i material didàctic per al curs 2021-22 o programa equivalent, en centres docents sostenguts amb fons públics que imparteixin estudis d'educació primària o d'educació secundària obligatòria dependents de la Conselleria d'Educació i Formació professional (annex 1).
□ Identificació del representant del centre que subscriu la sol·licitud i especificació del caràcter amb què ho fa, mitjançant còpia del DNI, NIF o altre document acreditatiu.
□ CIF/NIF del centre.
□ Declaració del representant legal que l'entitat que representa no es troba incursa en cap de les causes d'incompatibilitat i que compleix els requisits que estableix l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, que es troba al corrent de les obligacions amb l'Ajuntament de Sant Josep i que acredita el compliment en matèria de reintegrament de subvencions (annex 2).
□ Imprès de transferència bancària facilitat per l'Ajuntament degudament emplenat amb les dades bancàries actualitzades. En cas d'haver-lo presentat en altres ocasions, no serà necessari tornar-lo a presentar.
□ Declaració de les subvencions rebudes o sol·licitades per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l'entitat local les que s'obtenguin en el futur (annex 3).
□ Autorització per obtenir informació sobre el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social (annex 4). No obstant això, l'entitat sol·licitant en podrà denegar expressament el consentiment. En aquest cas, l'entitat haurà d'aportar els certificats acreditatius d'estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
□ Certificat del centre escolar que acredita que està adherit al Programa per al finançament de llibres de text i material didàctic per al curs 2021-22(annex 5-I) o programa equivalent (annex 5-II).
□ Llista dels infants que cursen primària o ESO en l'esmentat centre, que es beneficien del Programa per al finançament de llibres de text i material didàctic per al curs 2021-22 o programa equivalent, a l'efecte de constatar d'ofici els que estan empadronats en el municipi de Sant Josep de sa Talaia. Hi haurà de constar el curs que realitza cada infant, el DNI (en cas de tenir-ne) i, si és possible, la data de naixement.
I perquè així consti, firm la present sol·licitud.
Sant Josep de sa Talaia, ......... d ................................ de 20 ......
(firma)
ALCALDIA DE L'AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
ANNEX 2
DECLARACIÓ DEL REPRESENTANT DEL CENTRE PER A LA SOL·LICITUD D'AJUDES PER ALS CENTRES DE PRIMÀRIA O SECUNDÀRIA ADHERITS AL PROGRAMA PER AL FINANÇAMENT DE LLIBRES DE TEXT I MATERIAL DIDÀCTIC PER AL CURS 2021-22 O PROGRAMA EQUIVALENT, AMB ALUMNAT EMPADRONAT EN EL MUNICIPI DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
NOM I COGNOMS: _______________________
DNI: ____________________
CÀRREC EN EL CENTRE: ____________________
NOM DEL CENTRE: ______________________________________
NIF DEL CENTRE: _________________
DECLAR:
1. Que l'entitat que represent no es troba incursa en cap de les causes d'incompatibilitats i també que compleix els requisits que estableix l'art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
2. Que l'entitat que represent es troba al corrent de les obligacions amb l'Ajuntament de Sant Josep, obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
3. Que l'entitat que represent acredita el compliment d'obligacions en matèria de reintegrament de subvencions que estableix l'art. 25 del RLGS.
Sant Josep de sa Talaia, ........ d ................................. de 20 ......
(firma)
ANNEX 3
Declaració de les subvencions obtengudes per a la mateixa finalitat, i compromís de comunicar a l'entitat local les que s'obtenguin en el futur
Jo, ...................................................................................................................................., amb DNI ............................., en representació de l'entitat ...............................................
........................................................................................, amb CIF .................................,
a l'efecte de sol·licitar ajudes per als centres que imparteixen educació primària o secundària, adherits al Programa per al finançament de llibres de text i material didàctic per al curs 2021-22 o programa equivalent, amb alumnat empadronat en el municipi de Sant Josep de sa Talaia, curs 2021-22, FAIG LA SEGÜENT DECLARACIÓ RESPONSABLE:
DECLAR (marcau l'opció que correspongui):
1. ( ) Que fins a la data NO he sol·licitat ni obtengut subvenció d'altra entitat per a la mateixa finalitat i que, en cas de rebre'n alguna en el futur, em compromet a comunicar-ho a aquest Ajuntament.
2. ( ) Que he sol·licitat o he rebut les següents ajudes per a la mateixa finalitat d'altres entitats:
Organisme |
Data de sol·licitud |
Quantitat sol·licitada |
Quantitat concedida |
Data de concessió |
Observacions |
---|---|---|---|---|---|
Conselleria d'Educació |
|
|
|
|
|
Famílies/AMIPA |
|
|
|
|
|
Altres ajuntaments o entitats públiques (especificau-los): |
|
|
|
|
|
( ) Que el total dels ajuts percebuts o pendents de percebre no superaran el cost total de l'activitat subvencionable.
( ) Que en cas de rebre alguna ajuda més en el futur, em compromet a comunicar-ho a aquest Ajuntament.
Sant Josep de sa Talaia, ........... d .................................... de 20 ........
(firma)
ANNEX 4
AUTORITZACIÓ PER OBTENIR INFORMACIÓ SOBRE EL COMPLIMENT DE LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I AMB LA SEGURETAT SOCIAL PER PARTICIPAR EN LA CONVOCATÒRIA DE CONCESSIÓ D'AJUDES DEL PROGRAMA PER AL FINANÇAMENT DE LLIBRES DE TEXT I MATERIAL DIDÀCTIC PER AL CURS 2021-22 O PROGRAMA EQUIVALENT, AMB ALUMNAT EMPADRONAT EN EL MUNICIPI DE SANT JOSEP DE SA TALAIA, CURS 2021-22
SOL·LICITANT: ............................................................................................
CIF: ................................................
REPRESENTAT PER: .................................................................................
NIF: ................................................
ADREÇA: .......................................................................................................................
POBLACIÓ: ..................................................................................................
TELÈFON: ......................................................
AUTORITZ expressament l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia:
1. Perquè pugui sol·licitar per mitjans telemàtics a l'Agència Estatal de l'Administració Tributària informació relativa al compliment de les obligacions tributàries de la persona o entitat sol·licitant.
2. Perquè pugui consultar les dades davant la TGSS d'estar al corrent del pagament amb la Seguretat Social de la persona o entitat sol·licitant.
En cas contrari, en el qual NO atorgueu el consentiment per a la consulta, marcau la següent casella:
1. ( ) No don el consentiment.
2. ( ) M'hi opòs.
3. ( ) No el concedeix.
4. ( ) El deneg.
Sant Josep de sa Talaia, ............ d ......................................... de 20 ........
(firma)
Perquè la transmissió de dades es pugui fer per mitjans telemàtics, s'ha de presentar el consentiment exprés de la persona interessada, d'acord amb l'article 6.2.b de la Llei 1/2007, de 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics (BOE núm. 150, de 23 de juny).
ANNEX 5-I
MODEL DE CERTIFICAT DE CENTRES ADHERITS AL PROGRAMA PER AL FINANÇAMENT DE LLIBRES DE TEXT I MATERIAL DIDÀCTIC PER AL CURS 2021-22
.................................................................................................., secretari/ària del centre ...................................................................................,
CERTIFIC:
Que el centre està adherit al Programa per al finançament de llibres de text i material didàctic per al curs 2021-22.
I perquè consti, expedeix aquest certificat amb el vistiplau de la Direcció del centre.
………………………..........., …….. d ..........……………. de 20 ......
(firma) (segell) VIST I PLAU
EL/LA DIRECTOR/A DEL CENTRE
ANNEX 5-II
MODEL DE CERTIFICAT DE CENTRES QUE DESENVOLUPEN UN PROGRAMA EQUIVALENT AL DE FINANÇAMENT DE LLIBRES DE TEXT I MATERIAL DIDÀCTIC PER AL CURS 2021-22
.................................................................................................., secretari/ària del centre ...................................................................................,
CERTIFIC:
Que el centre desenvolupa un programa equivalent al de finançament de llibres de text i material didàctic, la finalitat del qual és facilitar la disposició de llibres de text o altre material didàctic, propietat del centre, a les famílies a l'efecte de generar un estalvi econòmic i mediambiental a través de la reutilització.
Que el projecte desenvolupat durant el curs 2021-22 ha estat el següent:
......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
I perquè consti, expedeix aquest certificat amb el vistiplau de la Direcció del centre.
………………………..........., …….. d ..........……………. de 20 ......
(firma) (segell) VIST I PLAU
EL/LA DIRECTOR/A DEL CENTRE