Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 576787
Aprovació definitiva modificació Ordenança taxis
Mitjançant Acord de Ple, de data 31/08/2021, l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia va aprovar definitvament, per majoria absoluta, la desestimació de les al·legacions presentades i la modificació de l'Ordenança municipal per a la prestació en tot el municipi de Sant Josep de sa Talaia del servei de Transport municipal de passatgers en automòbils lleugers de lloguer amb contuctor (Ordenança de Taxis).
El text íntegre de la qual es fa públic per al seu general coneixement i en compliment del previst en l'article 70.2 de la Llei de Bases de Règim Local.
“ORDENANÇA MUNICIPAL PER A LA PRESTACIÓ EN TOT EL MUNICIPI DE SANT JOSEP DE SA TALAIA DEL SERVEI DE TRANSPORT MUNICIPAL DE PASSATGERS EN AUTOMÒBILS LLEUGERS DE LLOGUER AMB CONDUCTOR.
I. OBJECTE, ÀMBIT D'APLICACIÓ, RÈGIM JURÍDIC
Article 1. L'objecte de la present Ordenança el constitueix el transport municipal de passatgers en automòbils lleugers de lloguer amb conductor, d'aplicació a tot el municipi de Sant Josep de sa Talaia.
Article 2. En tot allò no previst en la present Ordenança s'estarà al que amb caràcter general s'estableixi en el Reial decret 763/1979, de 16 de març, pel qual s'aprova el Reglament nacional dels serveis urbans i interurbans de transport d'automòbils lleugers, així com modificacions establertes pel Reial decret 1080/1989, d'1 de setembre, i pel que amb caràcter general s'estableixi a la Llei 16/1987 d'ordenació dels transports i Reglament que la desenvolupa.
Així mateix s'estarà al disposat a la Llei 4/2014, de 20 de juny, de transports terrestres i mobilitat sostenible de les Illes Balears.
Article 3. A les zones en les quals hi hagi interacció o influència recíproca amb els serveis d'altres municipis, podran establir àrees territorials de prestació conjunta que facultin el transport de passatgers per a la prestació de qualsevol servei, urbà o interurbà, la iniciació del qual es realitzi dins de les esmentades àrees, fins i tot, fora del terme municipal on tingui la residència el vehicle.
II. ELS VEHICLES ADSCRITS EN EL SERVEI
Article 4. El vehicle adscrit a la llicència local que possibilita per a la prestació del servei figurarà com a propietat de la persona titular d'aquesta en el Registre de la Direcció General de Trànsit. Les persones propietàries dels vehicles hauran de concertar obligatòriament la corresponent pòlissa d'assegurances que cobrirà els riscs determinats per la legislació en vigor.
Article 5. Els titulars de la llicència podran substituir el vehicle adscrit a aquesta per un altre que quedarà subjecte a l'autorització de l'Ajuntament, la qual serà concedida un cop comprovades les condicions tècniques necessàries de seguretat i conservació per al servei.
Article 6. La transmissió per actes “inter vivos” dels vehicles automòbils lleugers durà implícita la cancel·lació de la llicència llevat que, en el termini de tres mesos després d'haver efectuat la transmissió, el transmitent apliqui aquella a un altre vehicle de la seva propietat, comptant per a tot això amb la autorització prèvia a la qual es refereix l'article anterior.
Article 7. Dins del conjunt de marques i models de vehicles que homologuen els ministeris d'Indústria i Energia i de Transports i Comunicacions, les entitats locals podran determinar el o els que estimin més adaptats a les necessitats de la població usuària i a les condicions econòmiques de les persones titulars de llicències.
En tot cas, la seva capacitat no excedirà de cinc places, per a les classes A) i B), inclosa la del conductor o conductora. No obstant, i d'acord amb la Llei 4/2014, l'òrgan competent per a la gestió dels transports terrestres podrà determinar, mitjançant disposició administrativa oportuna, els requisits necessaris per a l'expedició de les llicències d'auto-taxi per als vehicles de set places, inclosa la persona conductora.
Queda autoritzada la utilització d'automòbils monovolum en les condicions estipulades en la present ordenança, els quals podran adaptar-se per al transport de persones minusvàlides.
Els vehicles seran de color blanc i portaran pintat en la part central de les dues portes de davant una franja diagonal pintada en color verd, iniciant el traç superior de la franja a partir de la cantonada més pròxima a mirall retrovisor i acabant en la part inferior dreta de la porta.
A la part inferior d'aquesta franja hi figurarà l'escut de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia i a la part superior de la mateixa hi figurarà el número de la llicència municipal.
Les especificacions tècniques relatives a les pintures, distintius i adhesius es recullen a l'Annex I.
Queda autoritzada a través de la present ordenança la instal·lació de mampares sempre que no afectin les condicions esmentades anteriorment.
Qualsevol altre element o distintiu en l'exterior o interior del vehicle necessitarà la corresponent autorització de l'Ajuntament, particularment publicitat (en les condicions establertes en l'art. 9 de la present Ordenança) i antenes que no siguin del mateix aparell de ràdio o algun sistema de comunicació autoritzat per l'Ajuntament. Queda permesa la col·locació d'una franja al vidre posterior i en la part superior del vehicle autotaxi on figuri el nom “Radiotaxi” i el telèfon, amb una amplada màxima de 15 cm., sempre que es compleixin les condicions de visibilitat establertes en la present Ordenança.
Els vehicles aniran proveïts d'un taxímetre amb impressora homologada que permeti l'aplicació de les tarifes vigents en cada moment, degudament precintat i comprovat per la Conselleria Insular d'Indústria. Estarà situat en la part de davant de l'habitacle de forma que resulti totalment visible per al viatger la lectura de la tarifa i el preu, per la qual cosa haurà d'estar totalment il·luminat.
Els vehicles aniran proveïts d'un de sistema de pagament telemàtic que permeti el pagament del servei quan hi hagi cobertura.
Article 8. No s'autoritza posar en servei vehicles que no hagin estat revisats prèviament i compleixin les condicions de seguretat, conservació, neteja i documentació per les administracions competents. Les revisions dels vehicles seran conforme a la normativa vigent i d'aplicació per comprovar el seu bon estat de seguretat, conservació, neteja, documentació i tots els requisits exigits per aquesta Ordenança. Independentment de les revisions esmentades anteriorment tots els vehicles adscrits a una llicència d'autotaxi podran ser objecte de totes les revisions que l'Ajuntament consideri oportunes per circumstàncies especials que així ho aconsellin.
Tot automòbil que no reuneixi les condicions tècniques de comoditat i seguretat exigides per aquesta Ordenança no podrà prestar servei novament sense un reconeixement previ per part de l'organisme competent, en el qual s'acrediti l'esmena de la deficiència observada, i es conceptuarà com a falta greu la seva contravenció.
Article 9. L'Ajuntament podrà autoritzar a les persones titulars de les llicències la contractació i la col·locació d'anuncis publicitaris a l'interior del vehicle sempre que es conservi l'estètica i no afecti la visibilitat. La publicitat a l'exterior quedarà també condicionada a l'autorització municipal d'acord amb el que disposa el Codi de circulació, l'Ordenança municipal de publicitat i resta de normativa aplicable i vigent en cada moment.
Aquesta es col·locarà a les portes de darrere del vehicle, sent les seves dimensions màximes de 40 x 30 cm.
III. LES LLICÈNCIES
Article 10. Per a la prestació dels serveis públics que es regulen a la present Ordenança serà necessari estar en possessió de la corresponent llicència de l'Ajuntament.
Les llicències d'auto-taxi s'expediran a les persones físiques que reuneixin els requisits exigits per a l'exercici de l'activitat.
Els Ajuntaments establiran el procediment per a atorgar, modificar i extingir les llicències i, les condicions per a prestar el servei d'auto-taxi. Les persones que sol·licitin una llicència d'auto-taxi acreditaran els requisits exigits de caràcter personal, econòmic, laboral i social, així com altres que es determini reglamentàriament, garantint-se els principis de publicitat, transparència i lliure concurrència.
Per a l'atorgament de llicències, l'Ajuntament haurà d'elaborar un informe justificatiu de la necessitat o la conveniència d'establir noves llicències i haurà de comunicar-ho a les associacions més representatives del sector dins del seu terme municipal o, en defecte d'aquestes, a les d'àmbit insular.
En tot cas, les llicències ordinàries de nova creació s'atorgaran mitjançant concurs.
L'Ajuntament resoldrà sobre la concessió de les llicències a favor de les persones sol·licitants amb major dret acreditat. A aquests efectes s'estableix la següent prelació:
Conductors assalariats o conductores assalariades dels titulars de les llicències d'autotaxis que prestin serveis amb plena i exclusiva dedicació en la professió acreditada mitjançant la possessió i vigència del permís de conductor sol·licitat per l'Ajuntament i la inscripció i cotització en tal concepte en la Seguretat Social.
S'assimilarà a l'anterior condició aquells que estiguin donats d'alta en el règim de la Seguretat Social com autònoms familiars.
Si fos més gran el nombre d'assalariats o assalariades que el de llicències es farà l'adjudicació per rigorós ordre d'antiguitat.
Article 11. L'atorgament de llicències per l'Ajuntament vendrà determinada per la necessitat i conveniència del servei que s'ha de prestar al públic.
Per acreditar l' esmentada necessitat i conveniència serà el que estipula l'art. 11 del Reglament de 16 de març de 1979 (RD 763/79), segons les dades subministrades pels serveis tècnics del servei, extensió i creixements de nuclis de població, necessitats d'un millor i més extens servei, repercussió de les noves llicències a atorgar en el conjunt del transport i circulació, etc.
Article 12. Podran sol·licitar llicència totes les persones que reuneixin les condicions exigides en la legislació vigent, d'acord amb les bases que regulin el procediment d'atorgament.
Article 13. Les llicències seran intransmissibles, llevat dels següents supòsits:
En el cas de mort del titular, a favor del seu cònjuge vidu o vídua o hereus legítims, fins al tercer grau.
Quan el cònjuge vidu o vídua o els hereus legítims fins al segon grau i el jubilat no puguin explotar la llicència com a activitat única i exclusiva i amb l'autorització prèvia de l'Ajuntament a favor dels sol·licitants que compleixin la normativa.
Per incapacitat física, motivada per malaltia, accident o altres que puguin classificar-se de força major (entre ells la retirada definitiva del permís de conduir necessari) que s'ha d'apreciar en el seu expedient, en favor dels sol·licitants que compleixin la normativa.
Quan la llicència tingui una antiguitat superior a cinc anys, el titular podrà trametre-la amb autorització prèvia de l'entitat local al conductor assalariat o conductora assalariada amb permís de conduir i exercici en la professió durant un any, no podent la primera obtenir una nova llicència de la mateixa entitat local en el termini de deu anys per cap de les formes establertes en aquest Reglament, ni l'adquirent trametre-la de nou si no és en els supòsits ressenyats en el present article.
Les transmissions que es realitzin contradient l'anterior produiran la revocació de la llicència de l'Ajuntament, un cop feta la tramitació prèvia de l'expedient iniciat d'ofici o a instància de qualsevol persona interessada.
Article 14. Tota persona titular d'una llicència tindrà l'obligació d'explotar-la personalment o mitjançant la contractació de conductors assalariats o conductores assalariades en possessió del permís local de conduir, contractats conforme a l'Estatut dels Treballadors.
Article 15. En el termini de seixanta dies naturals comptats des de la concessió de la llicència, el seu titular estarà obligat a prestar el servei de manera immediata i amb el vehicle autoritzat.
Article 16. L'entitat local durà un Registre de llicències concedides, on s'apuntaran les incidències relatives als seus titulars i als seus vehicles i conductors, tals com substitucions, accidents, etc.
IV. LES TARIFES
Article 17. El règim de tarifes aplicables l'establirà l'Ajuntament, feta una audiència prèvia amb les associacions professionals d'empresaris i treballadors del sector i amb les de consumidors i usuaris, sense perjudici del que estableix la legislació sobre el control dels preus.
Serà obligatòria la col·locació del corresponent quadre de tarifes a l'interior del vehicle, en un lloc visible per al públic. Aquestes hauran de contenir els suplements i les tarifes especials que sigui procedent aplicar a determinats serveis en ocasions de trasllats a camps esportius, ports, aeroport i altres, o la realització de fires i festes, en especial les de Nadal i Any Nou.
Les tarifes hauran de ser observades obligatòriament pels titulars de les llicències, els conductors dels vehicles i les persones usuàries, i l'Ajuntament establirà els mecanismes de control adequats per a la correcta aplicació d'aquestes.
La revisió de tarifes es realitzarà d'acord amb el procediment establert en la normativa vigent
Article 18. Els conductors o conductores dels vehicles estan obligats a proporcionar a les persones usuàries canvi de moneda metàl·lica o bitllets fins a una quantitat de 100 euros.
V. PRESTACIÓ DEL SERVEI
Article 19. Per a la reestructuració del servei es crearan i seran parades d'obligat compliment en el municipi, la de l'Aeroport i les dels nuclis de Sant Josep i Sant Jordi, i de maig a octubre les de Cala de Bou, Platja d'en Bossa i Platja de ses Salines. A més l'Alcaldia podrà determinar altres parades en funció de les necessitats, i el lloc de “situació” o “parada” dels vehicles, el nombre màxim dels que puguin estacionar-se a cada parada, la forma d'estacionar-se i l'ordre d'agafar els passatgers, podent establir torns rotatius i obligatoris per garantir la correcta prestació del servei. Per a l'establiment de noves parades es consultarà a l'Associació de Taxistes.
Article 20. Com a sistema de comunicació entre els conductors o conductores i d'aquests amb les autoritats, així com per a la sol·licitud del servei per a usuaris o usuàries, s'obliga a la instal·lació del sistema de radiotaxi autoritzat per l'Ajuntament, el qual podrà ser directament controlat per l'Administració i també a la instal·lació del sistema de posicionament per satèl·lit (GPS) autoritzat per l'Ajuntament, el qual podrà ser directament controlat per l'Administració, sense que en cap cas puguin instal·lar-se en els vehicles altres mitjans de comunicació per garantir la correcta prestació del servei als usuaris o usuàries, excepte l'actual emissora de ràdio.
Article 21. Queda prohibit fumar dins dels vehicles d'auto-taxi segons el disposat a l'article 7 de la llei 28/2005, de 26 de desembre, de mesures sanitàries front al tabaquisme i reguladora de la venda, el subministrament, el consum la publicitat dels productes del tabac.
Article 22. Durant la prestació del servei, els conductors o conductores hauran de dur els següents documents:
En relació amb el vehicle:
- Llicència.
- Placa amb el número de la llicència municipal del vehicle i la indicació del nombre de places.
- Permís de circulació del vehicle i fitxa tècnica.
- Pòlissa d'assegurança en vigor.
En relació amb el conductor o conductora:
- Carnet de conduir de la classe exigida pel Codi de Circulació per a aquest tipus de vehicles.
- Permís municipal de taxista.
Referent al servei:
- Llibre de reclamacions, segons model oficial.
- Un exemplar de les ordenances locals.
- Adreces i ubicacions de cases de socors, hospitals, comissaries de policia, bombers i altres serveis d'urgència.
- Plànols i llistes de carrers de la ciutat.
- Talonaris de rebuts.
- Exemplar oficial de les tarifes vigents.
Article 23. Els vehicles en servei hauran de portar encès el llum verd o l'indicador de servei ocupat, en el seu cas i aquest estarà situat a la part davantera dreta del sostre.
Article 24. El nombre de persones carregades en un vehicle no podrà ser superior al de places autoritzades per a aquest, que hauran d'estar assenyalades en una placa col·locada a l'interior, on també figurarà el número de llicència municipal i la matricula del vehicle.
VI. PERSONAL DESTINAT AL SERVEI
Article 25. Correspon a l'Ajuntament establir les mesures d'organització i ordenar el servei en matèria d'horaris, calendaris, descansos i vacacions, escoltades les associacions professionals de persones empresàries i treballadores.
Els vehicles adaptats per al transport de persones amb mobilitat reduïda tindran preferència per al servei de persones amb mobilitat reduïda, tant a la parada com a través dels mitjans d'interconnexió, si n'hi ha més.
Si hi ha més d'un vehicle adaptat tindrà preferència el situat en primer lloc a la parada o més prop del lloc de petició del servei.
Article 26. Correspon a l'Ajuntament la concessió del permís municipal de taxista, que s´haurà de sol·licitar a favor d'aquells que quan ho sol·licitin reuneixin els requisits i superin les proves d'aptitud establertes, els quals hauran de reunir, entre d'altres, el següents requisits:
1r. Tenir el permís de conduir de la classe B, expedit per la Direcció de Trànsit.
2n. No patir cap malaltia infecciosa o contagiosa o impediment físic que impossibiliti o dificulti l'exercici normal de la professió.
3r. Qualsevol altre que disposi el Codi de circulació o que expressament assenyali, amb caràcter general, la Direcció General de Trànsit.
Tots els vehicles adscrits en el servei regulat hauran de ser conduïts exclusivament per qui es trobi en possessió de la corresponent habilitació legal específica.
Article 26 bis. Imatge personal del conductor
Els conductors dels vehicles autotaxis han d'anar nets i usar durant les hores de servei l'uniforme acordat conjuntament amb la resta d'ajuntaments de l'illa i amb el Consell Insular d'Eivissa, consistent en: pantalons blau marí llargs de tipus xinès (de cotó, transpirable i elàstic, sense ser possible xandall o texans), camisa grisa mànega llarga o polo gris mànega curta, i calçat tancat pel taló de color negre o blau marí i adequat per a la conducció (sense que estigui autoritzat l'ús de xancletes o similars). En temporada hivernal, o quan la climatologia ho requereixi, es podrà dur també un càrdigan blau marí amb tancament de cremallera i/o un jupetí blau marí. El polo i la camisa han de dur brodat de color negre, a la banda esquerra i a l'altura del pit, l'escut de l'ajuntament. El càrdigan i el jupetí també han de dur serigrafiat de color blanc, a la banda esquerra i a l'altura del pit, l'escut de l'ajuntament.
La mida de l'escut serà com a màxim de 5 cm de llarg i 7,5 cm d'ample.
Davall l'escut del municipi es durà una placa identificativa gris fosc amb lletres blanques, de 5 cm d'ample per 2,5 cm d'alt, amb el nom del municipi i el número de llicència.
Llevat de casos excepcionals, no es permet tampoc l'ús de gorres, barrets o altres peces que cobreixin el cap.
Article 27. Independentment de les condicions laborals regulades per la legislació pertinent, els conductors o conductores dels vehicles compresos en aquesta Ordenança estan obligats a complir les disposicions que conté.
Article 28. El conductor o conductora sol·licitat/ada personalment o per mitjà de algun sistema de comunicació autoritzat per l'Ajuntament per realitzar un servei, en la forma establerta, no podrà negar-s'hi sense justa causa. Tindran la consideració de justa causa les que s'estableixen a l'art. 42 del RD 763/1979.
Article 29. La llicència caducarà per renúncia expressa de la persona titular i seran causes per les quals l'Ajuntament declararà revocada i retirarà les llicències als titulars, les següents:
Usar el vehicle d'una classe determinada a una altra classe diferent d'aquella per a la qual està autoritzat.
Deixar de prestar el servei al públic durant trenta dies consecutius o seixanta alterns durant un període d'un any, llevat que acreditin raons justificades o per escrit davant la corporació local o bé s'hagi autoritzat la seva situació de baixa. L'ajuntament podrà autoritzar un màxim de baixes en aquest sentit d'un 15% dels vehicles, sempre que no afectin el servei.
No tenir la persona titular de la llicència concertada la pòlissa d'assegurances en vigor.
Reiterat incompliment de les disposicions sobre revisió periòdica del vehicle.
L'arrendament, lloguer o qualsevol apoderament de les llicències, que suposi una explotació no autoritzada per la present Ordenança i les transferències no autoritzades per la corporació.
L'incompliment de les obligacions inherents a la llicència i altres disposicions en relació amb la propietat dels vehicles.
La contractació del personal assalariat sense el “permís municipal de taxista” necessari o sense l'alta i cotització en la Seguretat Social.
La caducitat i retirada de la llicència s'acordarà per l'òrgan que l'hagi adjudicat, un cop feta prèviament la tramitació de l'expedient procedent, el qual podrà incoar-se d'ofici o a instància de l'Agrupació Professional i Associació de Consumidors i Usuaris.
VII. NORMES DE COMPLIMENT OBLIGATORI PER A TOTS ELS TAXIS
Article 30. El conductor o conductora en el moment de ser requerit procedirà a retirar el cartell de lliure i, una vegada ocupat el vehicle per l'usuari o usuària i indicat el punt de destinació, el conductor o conductora procedirà a la baixada de bandera. L'aparell del taxímetre es posarà en funcionament en baixar la bandera o qualsevol altre mecanisme del qual ha d'estar proveït i que posi en marxa o aturi el taxímetre. En el cas que el conductor o conductora oblidàs a l'inici d'un servei posar en funcionament el taxímetre, serà a compte exclusiva del conductor o conductora de l'autotaxi el pagament que indiqui fins al moment d'advertir l'oblit, qualsevol que sigui el recorregut afectat.
En cas d'accident, avaria o qualsevol altra causa justificada que faci impossible continuar el servei contractat, l'usuari o usuària, que podrà demanar la intervenció d'un agent de l'autoritat que provi l'esmentada impossibilitat, haurà d'abonar l'import que figuri en el taxímetre en el moment de l'accident o avaria, descomptant la quantitat corresponent a la baixada de bandera. En aquest supòsit el conductor o conductora del vehicle haurà de sol·licitar i posar a disposició de l'usuari o usuària un altre autotaxi que començarà a comptar des del lloc on va ocórrer l'accident o avaria del primer vehicle.
1r. La realització dels serveis es faran preferentment dins del municipi i amb prioritat a serveis sanitaris, emergències i Aeroport.
2n. A l'Aeroport la parada considerada com a “A” es col·locarà en cordó paral·lel a la voravia al llarg de la façana principal de l'Aeroport a partir de la primera porta d'arribades amb un màxim de vint cotxes.
La resta de taxis es col·locaran en cordó en l'anomenada parada “B” que queda abans de l'edifici terminal en espera d'accedir a la parada “A”.
3r. Es carregarà per rigorós torn d'arribada.
4rt. Per a major i més eficaç servei cap taxi admetrà carrera si el peticionari no està completament preparat per iniciar-la, sense que el taxi hagi d'esperar.
5è. Els cinc primers taxis no podran abandonar els seus llocs quan estiguin devora la vorada, i si per abandonament del cotxe no estan presents en el moment que els correspon carregar, passaran totalment a la coa.
La resta de taxis que estan en el cordó no perdran el torn i faran cap endavant fins a situar-se en el primer lloc.
Quan quedin espais lliures en el cordó, es podrà avançar del final fins al principi sense dret a reclamació.
6è. Queda totalment prohibit deixar tancat o abandonat el taxi a la parada A de l'Aeroport.
7è. En els mesos de plena temporada en els dies i nits de més vols es posaran uns torns de taxis de servei i compliment obligatoris d'assistència per als cotxes als quals pertoqui, considerant-se infracció la no assistència als esmentats torns i serveis.
8è. Tots els taxis assistiran a la parada en perfecte estat de neteja i arreglats de carrosseria i identificats.
9è. Tots els articles exposats anteriorment seran de compliment obligatori, en cas contrari les persones titulars de les llicències podran ser sancionades.
VIII. FALTES I SANCIONS
Article 31. Seran considerades faltes lleus les recollides a l'article 91 de la llei 4/2014 de transports terrestres i mobilitat sostenible de les Illes Balears
Article 32. Es consideraran faltes greus les recollides a l'article 90 de la llei 4/2014 de transports terrestres i mobilitat sostenible de les Illes Balears
Article 33. Es consideraran faltes molt greus les recollides a l'article 89 de la llei 4/2014 de transports terrestres i mobilitat sostenible de les Illes Balears.
Article 34. Sancions amb les quals es poden castigar les faltes tipificades: Segons l'establert a l'article 97 de la llei 4/2014 les infraccions lleus es sancionaran amb multa de fins a 400,00 euros; les greus, amb multa de 401,00 a 1.000,00 euros; i les molt greus amb multa de 1.001,00 euros a 6.000,00 euros.
Quant al règim disciplinari a seguir serà el previst a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic i Capítol IV de la Llei 4/2014, de 20 de juny, de transports terrestres i mobilitat sostenible de les Illes Balears.
Disposició Final:
Queda modificada l'ordenança municipal per a la prestació en tot el municipi de Sant Josep de sa Talaia del servei de transport interurbà de passatgers en automòbils lleugers de lloguer amb conductor publicada al BOIB núm. 110, de 21-07-2015.
La present modificació d'Ordenança entrarà en vigor una vegada s'hagin realitzat els tràmits establerts en la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.”
Contra el present Acord, es pot interposar recurs contenciós-administratiu, davant el Jutjat Contenciós Administratiu de les Illes Balears, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la publicació del present anunci, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa.
Sant Josep de sa Talaia, 24 de novembre de 2021
L'alcalde
Angel Luis Guerrero Dominguez