Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 555982
Bases que han de regir la convocatòria per constituir bossa extraordinària de professors/res per l’escola de música de l’ajuntament d’andratx per cobrir les necessitats temporals que es produeixin a la corporació mitjançant contractacions laborals temporals

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Expt. 9547/2021

La Regidora delegada de l'àrea de personal en virtut del Decret núm. 3455/2021, ha disposat el següent:

«Vista la providència de la regidora delegada de personal d' 11 de novembre de l'actual, per la qual s'ordena l'inici del procediment per a la constitució de una borsa de treball, de personal laboral temporal- per a la realització de les funcions pròpies dels professors de l'escola de música - professors de dansa de l'Escola de Música d'Andratx; nivell 2 (Titulats de Grau Mitjà) del Conveni Col·lectiu del Personal Laboral de l'Ajuntament d'Andratx.

Vistes les bases i convocatòria del procediment selectiu esmentat, subscrites pel tècnic de personal en data de 12 de novembre de 2021.

Vist el decret de la regidora delegada de personal número 3377/2021, de 4 de novembre, de finalització del procediment selectiu per a la constitució de borses de treball, de personal laboral temporal, per a la realització de les funcions pròpies dels professors de l'escola de música (expedient 7125/2021), i la declaració com a desert del borsí de  dansa.

Atès l'informe emès pel tècnic de personal de data 12 de novembre de l'actual.

En ús a les atribucions que en confereix la vigent legislació,

RESOLC:

PRIMERA.- Aprovar les bases de la convocatòria, pel sistema excepcional de concurs - com a conseqüència de l'extraordinarietat del cas, tal i com s'estableix a l'article 61.6 del TREBEP, i en relació amb la declaració com a desert, en virtut del Decret de batlia número 3377/2021, de 2 de novembre, del borsí de dansa del procediment selectiu relatiu a la convocatòria per constituir borses extraordinàries per especialitat de professores de música de l'Ajuntament d'Andratx-, de personal laboral temporal- per a la realització de les funcions pròpies dels professors de l'escola de música – professors de dansa de l'Escola de Música d'Andratx; nivell 2 (Titulats de Grau Mitjà) del Conveni Col·lectiu del Personal Laboral de l'Ajuntament d'Andratx, amb el següent tenor literal:

«BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA PER CONSTITUIR  BOSSA EXTRAORDINÀRIA DE PROFESSORS/RES PER L'ESCOLA DE MÚSICA DE L'AJUNTAMENT D'ANDRATX PER COBRIR LES NECESSITATS TEMPORALS QUE ES PRODUEIXIN A LA CORPORACIÓ MITJANÇANT CONTRACTACIONS LABORALS TEMPORALS.

Primera. Justificació i objecte de la convocatòria.

Entre les competències pròpies del Municipis, fixades a l'art. 25 de la Llei 7/1985 de bases de règim local, està la promoció de la cultura. En aquest context, s'ha d'entendre que la música i les arts en general contribueixen de forma decisiva al desenvolupament intel·lectual, estètic i social de la persona.

La música i les arts afavoreixen l'expressió complerta de la personalitat, irradiant activitat en tot el seu entorn, convertint les escoles municipals de música, en un espai en el que es fa visible la possibilitat de conviure i compartir experiències amb tothom.

Per altra banda, aquests darrers anys, s'ha originat una minva considerable de la plantilla de professors de l'Escola Municipal de Música i Dansa, sense que hi hagi hagut un relleu o una reposició d'aquest personal, havent d'objectivar aquesta qüestió i referir que és precisament la Llei 7/1985 de bases de règim local, la que en seu de disposicions generals preveu que la gestió de l'autonomia local es faci a l'empara, d'entre d'altres del principi d'eficiència i eficàcia a l'hora de servir a aquests interessos públics.

Cal fer especial esment del Decret de la regidora delegada de personal número 3377/2021, de 2 de novembre, pel qual es finalitza el procediment selectiu relatiu a la convocatòria per constituir  borses extraordinàries per especialitat de professores de música de l'Ajuntament d'Andratx, quedant deserta la bossa de dansa. Aquesta circumstància justifica la tramitació urgent del procediment selectiu i la selecció del concurs de mèrits com a sistema de selecció, tot això segons l'establert a l'article 61.6 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut de l'Empleat Públic.

L'objecte de la present convocatòria és la selecció de personal laboral temporal,  mitjançant el procediment de concurs, per crear una bossa de treball de professorat de dansa per a l'Escola Municipal de Música, d'acord amb els articles 10 i 11 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut de l'Empleat Públic, atès que les borses precedents ja resten exhaurides i la necessitat i urgència per tal de poder desenvolupar les funcions pròpies de l'Escola de Música.

L' especialitat objecte de la present convocatòria es:

a) Dansa

L'ordre de prelació de cada una de les borsa de treball restarà determinat per la qualificació obtinguda en el procés selectiu. En cas que es produeixin empats, aquests es resoldran atenent el criteri següent:

1. Major puntuació obtinguda a l'epígraf d'experiència professional.

Segona.- Característiques dels llocs de treball

S'ofereix la contractació laboral i temporal, com a professor/a dels cursos de l'Escola de Música de l'Ajuntament d'Andratx (Illes Balears), nivell 2 (Titulats de Grau Mitjà) del Conveni Col·lectiu del Personal Laboral de l'Ajuntament, per les especialitats abans esmentades.

Tercer.- Funcions a desenvolupar

Impartir classes de les especialitats assenyalades a l'Escola municipal de Música de l'Ajuntament d'Andratx, així com col·laborar amb les feines i supòsits de la mateixa.

Quarta.- Requeriments i condicions

Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents, dels quals han d'estar en possessió durant tot el procés selectiu:

a. Tenir la nacionalitat espanyola o una altra en els casos en què, d'acord amb l'article 57 de la Llei de l'Estatut de l'Empleat Públic, Llei 7/2007, de 12 d'abril (BOE núm. 89 de 13.4.07), es permeti l'accés a l'ocupació pública.

b. Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per exercir les funcions de la categoria professional.

c. No patir malaltia o defecte físic que impedeixi el desenvolupament de les funcions corresponents. No obstant l'anterior, en cas que la persona aspirant tingui acreditat un grau de discapacitat igual o superior al 33 per 100, ha de presentar, d'acord amb la normativa vigent, un certificat de l'equip oficial de valoració d'incapacitats de l' Institut Mallorquí d'Afers Socials (IMAS) que acrediti les condicions personals d'aptitud per a l'exercici de les funcions corresponents a la plaça a la qual aspira.

d. Tenir complerts setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.

e. Acreditar el requisit de coneixements de llengua catalana corresponents al nivell del certificat B2, nivell mitjà, de la Direcció General de Política Lingüística, de l'EBAP, de l'Escola Oficial d'Idiomes o equivalents. En el cas que els aspirants optin per acreditar els coneixements de llengua catalana mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent, els títols vàlids seran els expedits o homologats pels organismes competents i d'acord amb la legislació vigent quant a aquesta matèria.

f. Titulació exigida:

  • Títol professional en la especialitat de dansa convocada o el Títol superior de l'especialitat corresponent, o habilitats a tal efecte per la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats.

g. Abonar 20,00 euros per els drets d'examen, dins el termini per presentació de sol·licituds, sense que puguin ser abonades en altre moment. No estan subjectes a la taxa les persones amb una discapacitat igual o superior al 33%.

La autoliquidació de la taxa es pot obtenir amb certificat digital a la seu electrònica http://andratx.sedeelectronica.es, o presencialment al Servei d'Atenció a la Ciutadania.

h. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per accedir al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupaven en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de tenir la nacionalitat d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent, ni haver estat sotmès a cap sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, al seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.

En el supòsit d'haver presentat un títol equivalent a l'exigit haurà d'al·legar la norma que estableixi l'equivalència, o si no, haurà d'adjuntar un certificat expedit per l'òrgan competent que acrediti l'esmentada equivalència.

En cas de titulacions obtingudes a l'estranger, les persones aspirants hauran d'estar en possessió de la credencial que n'acrediti l'homologació o de la credencial per exercir la professió corresponent.

Els requisits establerts en els apartats anteriors s'hauran de complir el darrer dia de presentació de sol·licituds i se n'haurà de gaudir durant el període selectiu.

Amb anterioritat a la contractació, la persona interessada haurà de fer constar que no està sotmesa a cap dels motius d'incompatibilitat establerts en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, que regula les incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques o s'haurà de comprometre, si s'escau, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l'article 10 de la disposició legal anterior.

Cinquena.- Forma i termini per a la presentació d'instàncies.

Les instàncies per participar a les proves selectives s'hauran de presentar, segons el model oficial que constat com a annex I, en el Registre General de l'Ajuntament, o en qualsevol de les formes previstes a l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre. També es pot presentar amb certificat electrònic en la seu: http://andratx.sedeelectronica.es.

El termini de presentació de les instàncies serà de deu (10) dies hàbils comptats a partir del següent al de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). La convocatòria s'anunciarà al tauler d'anuncis i al portal de transparència de l'Ajuntament d'Andratx. Els successius anuncis es publicaran únicament al portal de transparència de l'Ajuntament d'Andratx.

Per ser admesos i prendre part a la convocatòria, bastarà que els aspirants manifestin en la sol·licitud que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a la base tercera, i aportar conjuntament amb la sol·licitud:

  • Declaració responsable manifestant que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides, referides sempre a la data d'expiració del termini de presentació d'instàncies.
  • Còpia simple del DNI o document que acrediti la nacionalitat, en vigor.
  • Còpia simple de les titulacions acadèmiques i documentació acreditativa de l'experiència professional (curriculum vitae, vida laboral i contracte de treball, i/o certificats de serveis presentats o de funcions, si escau) i altres mèrits al·legats (certificats de cursos, titulacions acadèmiques, certificats de llengua catalana, entre d'altres).
  • Còpia simple del títol exigit del nivell de català.
  • Justificant de l'abonament de la taxa o certificació de discapacitat per reconeixement de l'exempció del mateix.

No serà necessària l'aportació de còpies originals per part dels interessats; serà suficient la declaració responsable de la persona interessada sobre la seva autenticitat, així com sobre les dades que figuren a la instància, sense perjudici que, en qualsevol moment, el tribunal qualificador o els òrgans competents de l'Ajuntament d'Andratx li puguin requerir que acrediti la veracitat de les circumstàncies i documents aportats, i que hagin estat objecte de valoració.

Aquella documentació que obra en poder de l'Administració, perquè la persona interessada ja ha participat en un procés de selecció de personal de l'Ajuntament d'Andratx, no haurà d'ésser aportada novament. D'aquesta manera, només haurà d'aportar la nova documentació. Als efectes de localitzar la documentació al·legada per l'aspirant i que ja està en poder de l'Administració, serà necessari comunicar de manera detallada quina documentació està en poder de l'Ajuntament i en quin procés selectiu es va presentar, especificant la relació de documentació que ja va ésser aportada i en quina convocatòria.

Amb la formalització i presentació de la sol·licitud, l'aspirant dóna el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent.

Els aspirants que tinguin la condició legal de discapacitats, hauran d'adjuntar en la instància el certificat de l'Equip Oficial de Valoració, que acrediti l'esmentada condició, la compatibilitat amb l'exercici de les tasques i funcions corresponents a la plaça a cobrir i, en cas de necessitat, les adaptacions que necessiti en el lloc de treball.

En cap cas es valoraran els mèrits no acreditats documentalment en termini.

Sisena. Admissió dels aspirants

Exhaurit el termini de presentació d'instàncies, l'òrgan competent dictarà resolució en el termini màxim de 5 dies aprovant la llista provisional de persones admeses i excloses, que es publicarà en el tauler d'anuncis i al portal de transparència de la seu electrònica d'aquest Ajuntament, amb indicació de les causes d'exclusió, així com el termini d'esmena de defectes i presentació de reclamacions que es concedeix a les persones aspirants excloses, que serà de 3 dies hàbils.

Els errors de fet podran esmenar-se en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.

No serà esmenable l'abonament de les taxes després de la data de tancament del termini de presentació d'instàncies.

Transcorregut aquest termini s'aprovarà la llista definitiva de persones aspirants admeses i excloses, que es publicarà en el tauler d'anuncis i portal de transparència de la seu electrònica d'aquest Ajuntament.

S'hi farà constar les resolucions de les reclamacions presentades i la composició de l'òrgan de selecció. Si no es presenta cap reclamació es considerarà definitiva la relació inicialment publicada. En qualsevol altre cas, resoltes les reclamacions i esmenes, s'hi donarà publicitat a través del portal de transparència de la seu electrònica.

Si en qualsevol moment del procés selectiu el tribunal tingués coneixement que alguna de les persones aspirants no compleix un o més dels requisits exigits o que de la certificació acreditativa resultés que la seva sol·licitud pateix errors o falsedat que impossibilitessin el seu accés a la plaça convocada en els termes establerts en la convocatòria, haurà de proposar a l'autoritat convocant, amb audiència prèvia de la persona interessada, la seva exclusió del procés selectiu, i comunicar als efectes procedents les inexactituds o les falsedats formulades per la persona aspirant en la sol·licitud d'admissió a l'oposició.

Setena. Tribunal qualificador

El Tribunal estarà format per tres membres amb veu i vot i els seus respectius suplents, per cobrir les absències que es puguin produir. Tots els membres del tribunal hauran de ser funcionaris de carrera, d'igual o superior categoria a la de la plaça convocada i amb titulació acadèmica d'igual o superior nivell a l'exigida per a l'ingrés a la subescala tècnica corresponent. En tot cas, comptarà amb un president, un secretari i un vocal.

La composició del tribunal es farà pública mitjançant el corresponent anunci a la seu electrònica de l'Ajuntament i en el portal de transparencia en el moment de la publicació de la llista provisional d'admesos i exclosos.

Hi podran assistir representants sindicals amb veu però sense vot, per vetllar pel bon desenvolupament del procediment selectiu.

El tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de la meitat dels seus membres, ja siguin titulars o suplents, i les decisions s'adoptaran per majoria. Sempre serà necessària la presència del president i del secretari.

El tribunal resta facultat per a resoldre els dubtes o incidències que es presentin, així com per prendre els acords necessaris per al bon ordre del procediment de selecció en tot el que no estigui previst a les presents bases.

Els membres del tribunal hauran d'abstenir-se d'intervenir, i notificar-ho a l'autoritat convocant, quan concorri en ells alguna de les circumstàncies previstes a l'art. 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic.

Així mateix, les persones aspirants podran recusar els membres del tribunal quan concorri alguna de les circumstàncies contemplades en el paràgraf anterior d'acord amb el règim establert en l'article 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic.

Si escau, el tribunal podrà comptar amb l'assistència de Personal Col·laborador, tendran caràcter auxiliar i prestaran suport amb activitats de tipus tècnic, administratiu o de serveis. Seran designats en tot cas pel president del tribunal.

Vuitena. Procediment selectiu

El procediment selectiu consistirà en una única fase:

Fase de concurs (Fins a 35 punts)

Els mèrits al·legats es valoraran d'acord amb el barem que s'adjunta com a annex I, i que s'estructura en quatre blocs:

  1. Titulacions superiors a les exigides. (fins a 5 punts)
  2. Experiència professional. (fins a 20 punts)
  3. Coneixements de català superiors als exigits.(fins a 2 punts)
  4. Cursos de formació. (fins a 8 punts)

Els mèrits a què es refereix l'apartat anterior s'han d'acreditar mitjançant la presentació de la còpia simple de la documentació següent:

a) Titulacions superiors a les exigides:

Còpia simple de la titulació que s'aporti com a mèrit (anvers i revers)

b) Experiència professional:

a.1.Serveis prestats a l'Administració: mitjançant un certificat lliurat per l'administració pública que correspongui, amb indicació dels cursos o tallers impartits per part de l'aspirant i constància de les hores realitzades.

a.2.Treballs realitzats en empreses públiques o privades: certificacions emeses per les mateixes entitats que acreditin l'experiència professional amb indicació dels cursos o tallers impartits per part de l'aspirant amb constància de les hores realitzades.

c) Coneixements orals i escrits de català:

Mitjançant la presentació d'una còpia original de certificats expedits per la Direcció General de Política Lingüística, l'Escola Balear d'Administració Pública o expedits o homologats per la Junta Avaluadora de Català, o organisme oficial adient.

d) Cursos de formació:

Còpia simple del certificat d'assistència o aprofitament  als cursos de formació i perfeccionament impartits o promoguts per les administracions públiques; els impartits en el marc dels acords de formació contínua entre l'Administració i els agents socials, quan el contingut estigui directament relacionat amb les funcions de la borsa a la qual s'opta - dansa-.

Els mèrits s'acreditaran amb referència a la data d'acabament del termini o terminis de presentació de sol·licituds pels diferents llocs oferts. Els fet de no acreditar qualsevol dels mèrits indicats en el termini assenyalat suposarà que aquests mèrits no es valorin en la fase de concurs.

Conclosa la valoració dels mèrits, es faran públiques en el tauler d'anuncis i portal de transparència de la seu electrònica de l'Ajuntament d'Andratx i en qualsevol altre mitjà que es consideri oportú la llista de puntuacions obtingudes pels aspirants amb indicació del número de Document Nacional d'Identitat (DNI).

Aquesta llista es publicarà per ordre de major a menor puntuació total.

Els aspirants disposaran d'un termini de 3 dies naturals, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la llista, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional de mèrits dels concurs.

Novena. Funcionament de les borses de treball.

La resolució de constitució de les borses de treball es publicarà al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament d'Andratx i al portal de transparència, i indicarà les persones que la integren, l'ordre de prelació i la puntuació obtinguda.

Les persones que formen part d'una borsa es trobaran en situació de disponibles o no disponibles:

  1. Es trobaran en situació de no disponibles aquelles persones que no han acceptat un lloc ofert per concórrer alguna de les causes previstes en aquestes bases. Mentre la persona aspirant estigui en situació de no disponible en la borsa, no se li ha d'oferir cap lloc de treball corresponent a la mateixa categoria, especialitat i nivell, excepte el que preveu més endavant.
  2. Estan en situació de disponibles la resta de persones aspirants de la borsa i, per tant, se'ls ha de comunicar l'oferta d'un lloc de treball d'acord amb la seva posició a la borsa.

En cas d'haver-hi una necessitat de contractació, s'ha d'oferir el lloc a la primera persona de la borsa corresponent que estigui en situació de disponible, d'acord amb l'ordre de prelació, sempre que compleixi els requisits del lloc per ocupar-ho.

S'ha de comunicar a la persona aspirant que correspongui el lloc i el termini en el qual cal que es presenti. S'intentarà un màxim de tres vegades el mateix dia, deixant constància de les cridades fetes i els correus electrònics, havent d'estendre la corresponent diligència, que haurà de ser incorporada a l'expedient.

Si la persona interessada no manifesta la seva conformitat amb la contractació o el nomenament en el termini d'un dia hàbil, o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres, i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat pel departament de Recursos Humans, s'entén que hi renuncia.

El termini per la incorporació serà de com a mínim de 1 dia hàbil i com a màxim de 15 dies hàbils, el qual es pot prorrogar excepcionalment per atendre al dret de preavís de l'article 49.1 de l'Estatut dels treballadors.

A les persones aspirants que hi renunciïn de forma expressa o tàcita -d'acord amb el punt anterior d'aquest article- se les ha de passar al darrer lloc de la borsa de treball corresponent, llevat que al·leguin, dins el termini establert a l'apartat anterior, la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents, que s'han de justificar documentalment dins els tres dies hàbils següents:

  • Estar en període d'embaràs, de maternitat o de paternitat, d'adopció o d'acolliment permanent o preadoptiu, incloent-hi el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.
  • Patir malaltia o incapacitat temporal.
  • Estar, en el moment de crida, exercint funcions sindicals.
  • Estar treballant a una altra administració pública.

En aquest cas conservaran el seu ordre de prelació a la borsa de treball i passaran a la situació de no disponibles.

Desena. Vigència de les borses de treball.

La vigència màxima d'ambdues borses serà de tres anys a comptar des de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la seva constitució.

Desena. Presentació de documents.

Els aspirants que siguin cridats i donin la conformitat al seu nomenament en el termini de tres dies hàbils hauran de presentar, comptats des del següent a l'acceptació, la següent documentació, per document original o còpia degudament adverada, llevat de les que ja estiguin en poder de l'Administració:

— Document nacional d'identitat o document acreditatiu de la nacionalitat certificat per l'autoritat competent del país d'origen, si s'escau.

— Títol exigit o certificació acadèmica que acrediti que té cursats i aprovats els estudis necessaris per a l'obtenció del títol corresponent, juntament amb el document que acrediti que ha abonat els drets per a la seva expedició.

— Certificat de coneixements de llengua catalana corresponents al nivell B2 o equivalent, expedits pels organismes competents inclosos en l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut, i segons el règim temporal i d'equivalències que s'hi estableix.

— Declaració jurada de posseir la capacitat funcional que no impedeixi el normal exercici de les funcions i de no incórrer en cap de les causes d'incompatibilitat previstes a la legislació aplicable.

Declaració jurada de no estar sotmès a cap causa d'incapacitat específica d'acord amb la normativa vigent.

Declaració jurada de no ocupar cap lloc ni exercir cap activitat en el sector públic delimitat per l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, amb indicació, així mateix, que no realitza cap activitat privada incompatible o subjecta a reconeixement de compatibilitat i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat, per drets passius o per qualsevol règim de seguretat social públic i obligatori.

Els aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola, d'acord amb el que s'estableix en la lletra a) de la base 3a, hauran d'acreditar igualment no estar sotmesos a cap sanció disciplinària o condemna penal que els impedeixi, en el seu Estat, l'accés a la funció pública, amb la presentació del corresponent certificat d'antecedents penals en virtut del que disposa la Llei 26/2015, de 28 de juliol (BOE 29/07/2015), de modificació dels sistema de protecció a la infància i a la adolescència, que modifica l'article 13 de la Llei Orgànica 1/1996, de 15 de gener, de Protecció jurídica del Menor.

Si la persona interessada manifesta que no pot subscriure la referida declaració perquè desenvolupa alguna activitat pública o percep alguna de les pensions indicades anteriorment, se li assenyalarà que, d'acord amb la normativa sobre incompatibilitats, ha d'exercir l'opció que desitgi o, si les activitats públiques són susceptibles de compatibilitat, ha de sol·licitar la corresponent autorització.

Si l'aspirant proposat du a terme alguna activitat privada per a l'exercici de la qual es requereixi el reconeixement de la compatibilitat, l'haurà d'obtenir o cessar en la realització de l'activitat privada abans de començar l'exercici de les seves funcions públiques.

En els supòsits en què se sol·liciti la compatibilitat per a l'exercici d'una activitat pública o privada, el termini per a la presa de possessió es prorrogarà fins que es dicti la resolució corresponent.

Si dins el termini indicat, i llevat de casos de força major, els aspirants proposats no presenten la documentació o no acompleixen els requisits exigits, no podran ser nomenats o contractats i restaran anul·lades totes les seves actuacions sense perjudici de la responsabilitat en què haguessin pogut incórrer per falsedat en la sol·licitud en què demanaven prendre part en el procés selectiu.

Les persones que ja tinguin la condició de personal al servei de l'administració pública estaran exemptes de justificar les condicions i els requisits ja acreditats per obtenir l'anterior nomenament o contractació. En aquest cas hauran de presentar certificat del ministeri, la corporació local o l'organisme públic del qual depenguin, acreditatiu de la seva condició i de la resta de circumstàncies que constin en el seu expedient personal.

Tota la documentació que es presenti en llengua estrangera haurà d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada.

Tretzena. Incidències, publicitat, règim normatiu i recursos.

En allò no previst en les bases serà d'aplicació el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refús de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic; la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de Bases del Règim Local; el Reial Decret Legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de les disposicions legals vigents en matèria de Règim Local; el Reial Decret 1/1995, de l'Estatut dels Treballadors; la Llei 20/2006, de 11 la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears i modificacions posteriors; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears; la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la Funció pública; Decret 30/2009, de 22 maig, pel qual s'aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l'Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

El Tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin a la interpretació d'aquestes bases i prendre els acords necessaris per al bon ordre d'aquesta convocatòria.

Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública seran inserits a la seu electrònica de l'Ajuntament d'Andratx i al portal de transparència corporatiu, al marge de la seva publicació al BOIB quan sigui preceptiva.

Contra la convocatòria i les presents bases, que exhaureixen la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades o bé recurs potestatiu de reposició, a interposar davant aquesta Batlia, en el termini d'un mes des de la seva publicació al BOIB, d'acord amb l'establert als articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé directament i de forma alternativa, recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'establert als articles esmentats i als articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, a interposar davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB de la present convocatòria.

 

ANNEX I BAREM DE MÈRITS

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts.

I. Per Titulació Superior i/o complementària.

Diplomatura o grau en magisteri, especialitat de música.

5 punts

La puntuació màxima d'aquest apartat serà de 5 punts.

 

 

II. Experiència professional

1.Per cursos o tallers impartits a qualsevol administraciópública o entitat privada de 0 a 10 hores. (0,1 punts percada un)

0,5 punts

2.Per cursos o tallers impartits a qualsevol administració pública o privada de 10 a 20 hores. (0,2punts per cada un)

1 punt

3.Per cursos o tallers impartits a qualsevol administració pública o privada de 20 a 30 hores. (0'3 punts per cada un)

2 punts

4.Per cursos o tallers impartits a qualsevol administració pública o privada de més de 30 hores. (0,5 punts per cada un)

3 punts

 

La puntuació màxima d'aquest apartat serà de 20 punts.

 

 

III.- Coneixements orals i escrits de català

1.Certificat C1, coneixements mitjans:

2.Certificat C2, coneixements superiors:

3.Certificat E, llenguatge administratiu:

-Es valorarà només un certificat de titulació més elevada, a excepció de la titulació de llenguatge administratiu, la qual es podrà sumar a la titulació anterior.

1 punt

1,5 punts

0'5 punts

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts.

 

 

 

IV.- Cursos de formació

Diplomes o títols referits a cursos, seminaris, congressos i jornades directament relacionats amb la feina a realitzar de 0 a 10 hores (0'1/títol)

0,5 punts

Diplomes o títols referits a cursos, seminaris, congressos i jornades directament relacionats amb la feina a realitzar de 10 a 30 hores. (0'2/títol)

1 punt

Diplomes o títols referits a cursos, seminaris, congressos i jornades directament relacionats amb la feina a realitzar de més de 30 hores. (0'4/títol)

2 punts

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 8 punts.

»SEGONA.- Publicar el text íntegre de les bases de la convocatòria, pel sistema de concurs, per a la constitució de bossa de treball, de personal laboral temporal- per a la realització de les funcions pròpies dels professors de l'escola de música - professors de dansa de l'Escola de Música d'Andratx-; nivell 2 (Titulats de Grau Mitjà) del Conveni Col·lectiu del Personal Laboral de l'Ajuntament d'Andratx, al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), al Tauler d'Anuncis de la Corporació i al portal de transparència de la seu electrònica de l'Ajuntament d'Andratx.»

El que es fa públic als efectes oportuns.

 

Andratx, document signat electrònicament (16 de novembre de 2021)

La regidora Personal, SAC, Educació Margarita Esteva Jofre

Documents adjunts