Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE CALVIÀ
INSTITUT MUNICIPAL D'EDUCACIÓ I BIBLIOTEQUES
Núm. 554887
Convocatòria de borsa de treball per proveir, amb caràcter temporal, llocs vacants de la categoria de netejador/a a les escoles d'educació infantil municipals gestionades per l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques de Calvià (IMEB)
El Consell Rector de l'IMEB en data 23 de juliol de 2021 va aprovar la convocatòria d'una borsa de treball per proveir, amb caràcter temporal, llocs de treball vacants de la categoria de Netejador/a a l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques de Calvià. D'acord amb allò que disposa l'article 11 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refòs de la llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, es publiquen les bases reguladores que la rigeixen.
CONVOCATÒRIA DE BORSA DE TREBALL PER PROVEIR, AMB CARÀCTER TEMPORAL, LLOCS VACANTS DE LA CATEGORIA DE NETEJADOR/A A LES ESCOLES D'EDUCACIÓ INFANTIL MUNICIPALS GESTIONADES PER L'INSTITUT MUNICIPAL D'EDUCACIÓ I BIBLIOTEQUES DE CALVIÀ (IMEB)
Vistes les necessitats organitzatives de l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques de Calvià (IMEB), es fa necessari procedir a la convocatòria d'una borsa de treball de la categoria de NETEJADOR/A pel sistema de concurs, per proveir, amb caràcter temporal, llocs vacants de les Escoles d'Educació Infantil Municipals gestionades per l'IMEB.
CARACTERÍSTIQUES DE LA CONVOCATÒRIA
Denominació de la plaça: NETEJADOR/A
1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
L'objecte d'aquesta convocatòria és la selecció de personal per integrar una borsa de treball de la categoria de NETEJADOR/A per cobrir les substitucions del personal que conforma la plantilla de les Escoles d'Educació Infantil Municipals i que té reserva de plaça, o bé cobrir de manera eventual necessitats de l'IMEB.
El procés de selecció es durà a terme mitjançant concurs. A aquest efecte, la Comissió Tècnica de Valoració durà a terme l'avaluació dels mèrits degudament acreditats pels aspirants en el moment de presentació de la sol·licitud de participació en el procés selectiu.
2. DRETS D'ACCÉS AL PROCÉS SELECTIU
9,00 € (Ordenança fiscal publicada en el BOIB núm. 139, de 22.09.2012).
3. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS
a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos que, d'acord amb l'article 56 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de l'Estatut de l'Empleat Públic, es permeti l'accés a l'ocupació pública.
En aquest últim cas, per les persones aspirants que no posseeixin la nacionalitat espanyola i del seu origen no es desprengui el coneixement de la llengua castellana, s'ha d'acreditar el coneixement de la mateixa mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat en el RD 1137/2002, de 31 d'octubre, o del certificat d'aptitud d'espanyol per a estrangers, expedits per les escoles oficials d'idiomes o mitjançant l'acreditació d'estar en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent al territori espanyol, o bé mitjançant la superació d'una prova específica que acrediti que posseeix el nivell adequat de comprensió i d'expressió oral i escrita en aquesta llengua.
b) Tenir 16 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
c) No haver estat separada, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap Administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, o per a l'accés al cos o escala de funcionari, en el cas que hagin estat separades, inhabilitades o acomiadades disciplinàriament.
En el cas de persones nacionals d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent, i no haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que els impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
d) No patir malaltia o defecte físic que impedeixi l'acompliment de les corresponents funcions. No obstant això l'anterior, cas que l'aspirant tingui acreditat un grau de discapacitat igual o superior al 33 per 100, haurà de presentar, d'acord amb la normativa vigent, un certificat de l'equip oficial del Servei de Valoració i Orientació de la Discapacitat i la Dependència de les Illes Balears o servei homòleg, que acrediti les condicions personals d'aptitud per a l'exercici de les funcions corresponents al lloc de treball al qual aspira.
e) No estar sotmeses a causa d'incompatibilitat específica.
f) Coneixements de llengua catalana A2, que s'acreditarà formalment mitjançant el corresponent certificat expedit pel Govern Balear o títol, diploma o certificat equivalent segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).
g) Certificat de no tenir antecedents de delictes de naturalesa sexual, de conformitat amb la llei Orgànica 1/1996, de Protecció Jurídica del Menor (modificada per la Llei 26/2015).
h) Haver satisfet la taxa per optar a les proves de selecció de personal. D'acord amb l'article 5 de l'ordenança reguladora de la citada taxa, estan exemptes del pagament de la citada taxa les persones amb una minusvalidesa igual o superior al 33%. Als membres de famílies nombroses que tinguin reconeguda tal condició, se'ls aplicarà una reducció de la quota del 50%, d'acord amb la Llei 40/2003, de 18 de novembre. Les situacions susceptibles d'exempció s'hauran d'acreditar excepte que indiqui en la sol·licitud de participació que autoritza a l'IMEB perquè ho comprovi per mitjans electrònics. Aquesta taxa es pot abonar en el compte Bankia ES76 2038 3289 93 6000014262. Aquest pagament ha d'estar clarament identificat (dades de la persona interessada i convocatòria), per tal que l'IMEB pugui comprovar aquest requisit per mitjans electrònics.
Per ser admeses basta que les persones aspirants manifestin en les seves sol·licituds de participació que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides, referides sempre a la data d'expiració del termini de presentació d'instàncies. Juntament amb la instància de participació han de presentar els requisits f) Coneixements de llengua catalana i g) Certificat de no tenir antecedents de delictes de naturalesa sexual, així com tots els mèrits susceptibles de valoració, d'acord amb el barem especificat en el punt 5 d'aquestes bases.
No obstant l'anterior:
Si en qualsevol moment del procés selectiu, la Comissió Tècnica de Valoració tingués coneixement que alguna persona aspirant no compleix un o varis dels requisits exigits en aquesta convocatòria, amb audiència prèvia de la persona interessada, haurà de proposar-ne l'exclusió a la presidenta de l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques de Calvià, i se li comunicarà, als efectes oportuns, les inexactituds o falsedats consignades per la persona aspirant en la sol·licitud d'admissió.
Amb anterioritat a la formalització del contracte laboral, la persona interessada haurà de fer constar la manifestació de no venir exercint cap lloc o activitat en el sector públic delimitat per l'article 1 de la Llei 53/1984, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. En el cas de realitzar activitat privada haurà de declarar-ho en el termini de deu dies des de la data de signatura del contracte, amb la finalitat de què, per l'IMEB, es pugui adoptar sobre aquest tema acord de compatibilitat o incompatibilitat.
4. PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS
De conformitat amb el que es disposa en el Reglament General de Protecció de Dades (UE) 2016/679 i en la normativa espanyola relativa a la protecció de dades personals, posem en el seu coneixement que:
1r El responsable del tractament de les dades de caràcter personal és l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques (IMEB) amb NIF Q-0700491-D, adreça carrer Julià Bujosa Sans, Batle núm. 1, CP: 07184,Calviá, Illes Balears, telèfon de contacte: 971 139 139 i correu electrònic imeb@calvia.com.
2.n Les dades de contacte del delegat de Protecció de Dades de L'IMEB són: dpd@calvia.com.
3r La finalitat amb la qual es tracten les dades és la tramitació i gestió de la seva participació en una borsa de treball de la categoria Netejador/a.
4t La base legal per al tractament de les dades facilitades, tant en la sol·licitud com en la documentació que pugui ser adjuntada, es basa en l'article 6.1.c) del Reglament General de Protecció de Dades, compliment d'una obligació legal i en l'art. 6.1.e) compliment d'una missió realitzada en interès públic sobre la base de:
Quan escaigui, el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic; la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques; la
5è La informació es conservarà d'acord amb els criteris i terminis establerts en la Llei 15/2006, del 17 d'octubre, d'arxius i patrimoni documental de les Illes Balears.
6è Cessions de dades previstes: les dades personals podran ser comunicats en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en la pàgina web de l'IMEB seguint les instruccions emanades de la Disposició addicional setena de la Llei orgànica de Protecció de Dades i Garantia de drets digitals en relació a la identificació dels interessats en les notificacions per mitjà d'anuncis i publicacions d'actes administratius.
No estan previstes altres comunicacions ni transferències internacionals de dades personals, excepte obligació legal.
7è Podrà exercitar, en els casos i formes prevists en la legislació vigent, els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, oposició i portabilitat, mitjançant registre presencial, en el Servei d'Atenció al Ciutadà de l'IMEB, carrer Juliá Bujosa Sans Batle, num 1, Calvià o telemàticament a través de la seu electrònica
http://www.calvia.com/web/plantilles/jstl/sede/plt/sede.plt?kpagina=966&kidioma=2&knode=692
8è Si en l'exercici dels seus drets no ha estat degudament atès, podrà presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, c/ Jorge Juan, 6 (28001) Madrid – Seu electrònica: sedeagpd.gob.es. Amb caràcter previ i potestatiu, pot posar-se en contacte amb el Delegat de Protecció de Dades en dpd@calvia.com.
5. PROCÉS DE SELECCIÓ
El procés de selecció es durà a terme mitjançant concurs. La Comissió Tècnica de Valoració farà l'avaluació dels mèrits, degudament acreditats en el moment de presentació de la sol·licitud de participació en el procés selectiu de les persones aspirants admeses.
CONCURS. La valoració es farà d'acord amb el següent barem de mèrits:
A) EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL
A.1.) Serveis prestats en escoles d'educació infantil (EI) de caràcter públic de qualsevol Administració, d'empreses públiques o d'entitats de dret públic sotmeses amb caràcter general al dret privat, o d'organismes autònoms de les administracions públiques, o de consorcis o fundacions del sector públic, exercint funcions de naturalesa o contingut professional anàleg als de la plaça convocada: 1,5 punts per any en jornades completes i, en cas de períodes inferiors, es calcularà la part proporcional.
A.2.) Serveis prestats en escoles d'educació infantil i primària (CEIP) de caràcter públic exercint funcions de naturalesa o contingut professional anàleg als de la plaça convocada: 1,25 punts per any en jornades completes i, en cas de períodes inferiors, es calcularà la part proporcional.
A.3.) Serveis prestats en qualsevol Administració, empreses públiques o entitats de dret públic sotmeses amb caràcter general al dret privat, organismes autònoms de les administracions públiques, consorcis o fundacions del sector públic, exercint funcions de naturalesa o contingut professional anàleg als de la plaça convocada: 1 punt per any en jornades completes i, en cas de períodes inferiors, es calcularà la part proporcional.
A.4.) Serveis prestats en escoles infantils o empreses d'àmbit escolar, de caràcter privat, exercint funcions de naturalesa o de contingut anàlegs als de la plaça convocada: 0,75 punts per any en jornades completes i, en cas de períodes inferiors, es calcularà la part proporcional.
A.5.) Serveis prestats en empresa privada, exercint funcions de naturalesa o de contingut anàlegs als de la plaça convocada: 0,50 punts per any en jornades completes i, en cas de períodes inferiors, es calcularà la part proporcional.
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 20 punts.
Forma d'acreditació: en tots els casos mitjançant certificat de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social i amb les següents especificacions:
Excepcionalment, per al cas d'extinció de l'empresa on es varen prestar serveis, s'aportaran els documents originals o fotocòpies degudament acarats que justifiquin de forma fefaent les dades indicades anteriorment.
- En l'exercici lliure de la professió: mitjançant certificat d'alta i baixa de l'IAE, amb indicació de la classificació de l'activitat i, si n'és el cas, de llicència fiscal per a períodes anteriors a l'1-1-1992, i/o certificat del col·legi professional, si n'és el cas.
Únicament serà valorat aquest mèrit quan de la documentació aportada es desprengui que l'experiència laboral està directament relacionada amb les funcions del lloc a cobrir.
Perquè siguin valorats els mèrits anteriors serà necessari que les persones candidates en presentin la documentació acreditativa dins del termini de presentació d'instàncies.
B) CONEIXEMENTS ORALS I ESCRITS DE CATALÀ
Coneixements superiors a l'exigit com a requisit per participar en aquesta convocatòria:
En el supòsit que la persona aspirant acrediti la possessió de més d'un certificat, només s'ha d'atorgar puntuació per al certificat que acrediti majors coneixements, tret del certificat LA (coneixements de llenguatge administratiu), pel qual s'ha d'addicionar 0,50 punts.
Aquest mèrit s'ha d'acreditar formalment mitjançant certificat expedit pel Govern Balear o títol, diploma o certificat equivalent segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).
Aquest apartat es valorarà amb un màxim de 2 punts.
C) TITULACIONS ACADÈMIQUES
Es valoraran les titulacions acadèmiques, així com els certificats de professionalitat, relacionades amb les funcions del lloc de treball, les titulacions de cicles formatius en sanejament i neteja o equivalents, i titulacions reglades de caràcter generalista amb les següents puntuacions:
C.1.) Titulació acadèmica de graduat escolar, graduat en educació secundària, certificat de professionalitat nivell 1 o equivalent: 0,50 punts.
C.2.) Titulació acadèmica de batxiller, de cicle formatiu de grau mitjà, certificat de professionalitat nivell 2 o equivalent: 0,75 punts.
C.3.) Titulació acadèmica de cicle formatiu de grau superior, certificat de professionalitat nivell 3 o equivalent: 1 punt.
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts.
La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es poden valorar els de nivell inferior necessaris per obtenir-lo.
Forma d'acreditació: Perquè sigui valorat el mèrit anterior serà necessari que les persones candidates en presentin la documentació acreditativa dins del termini de presentació d'instàncies.
D) ACCIONS FORMATIVES
Es valoraran les accions formatives, l'assistència a seminaris, congressos i jornades, així com les pràctiques de caràcter professional relacionades amb la plaça que es defineix en aquesta convocatòria. La valoració dels cursos serà la següent:
D.1) Accions formatives relacionades amb la neteja i la cura dels espais infantils: 0,02 punts per hora.
D.2) Accions formatives relacionades amb l'àmbit/sector de la neteja en general: 0,01 punt per hora. Si no s'especifica la durada de les accions formatives es comptabilitzaran amb una durada de 5 hores.
D.3) Cursos generals de l'àrea de qualitat, d'igualtat de gènere, d'aplicacions informàtiques a nivell d'usuari (Word, Excel, Acces, correu electrònic i Internet), els cursos de prevenció de riscos laborals, els de protecció de dades de caràcter personal i els d'idiomes: 0,005 punts per hora. Aquest apartat tindrà una puntuació màxima de 2 punts.
D.4) Pràctiques formatives no laborals per a titulats: 0,005 punts per hora. (Màxim de 3 punts).
D.5) Pràctiques formatives no curriculars per a estudiants: 0,001 per hora. (Màxim de 3 punts).
Si no s'especifica la durada de les accions formatives es comptabilitzaran amb una durada de 5 hores.
La valoració màxima d'aquest apartat serà de 10 punts.
Forma d'acreditació:
- Perquè siguin valorats els mèrits anteriors serà necessari que les persones candidates en presentin la documentació acreditativa dins del termini de presentació d'instàncies.
- Es valoraran els cursos de formació i de perfeccionament promoguts per les administracions públiques, els impartits en el marc dels acords de formació contínua entre l'Administració i els agents socials, els cursos homologats per l'EBAP, els cursos impartits per centres docents homologats, els impartits per universitats públiques i/o privades, així com els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), per la Conselleria de Treball i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.
- Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament promoguts per l'Ajuntament de Calvià, per la Fundació Municipal d'Escoles Infantils, o per l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques relacionats amb la plaça que es defineix en aquesta convocatòria.
- Es valoraran en aquest apartat de formació les pràctiques de caràcter professional no laborals fetes en empreses o administracions sempre que no formin part de la formació acadèmica.
- En tots els casos es valoraran una sola vegada les accions formatives relatives a una mateixa qüestió o a un mateix programa, encara que s'hi hagi repetit la participació.
- Cada acció formativa tindrà la valoració màxima que s'especifica en cada apartat.
- Només es valoraran aquells certificats que contemplin la durada de l'acció formativa en hores o en crèdits. En aquest últim cas la correspondència serà de 10 hores d'acció formativa per cada crèdit, excepte en els casos dels crèdits ECTS, que s'han de valorar segons el que indiqui el certificat.
6. COMISSIÓ TÈCNICA DE VALORACIÓ
La Comissió Tècnica de Valoració estarà composta pels següents membres:
Presidenta: Gemma Lillo Pasto, en substitució, Mª. Isabel Vázquez García.
Vocal 1: Rocío Riera González, en substitució, Lucia Romera Cunill.
Vocal 2: Teresa Torralba Calvo, en substitució, Carolina Calvo Ruiz.
El secretari del Consell Rector de l'IMEB.
Una persona designada per la representació dels treballadors i de les treballadores.
7. VIGÈNCIA DE LA BORSA DE TREBALL
7.1. La borsa de treball estarà integrada pels aspirants admesos que hagin participat en el procés selectiu. La puntuació final serà el resultat de la puntuació obtinguda en la fase de concurs i serà la que determini l'ordre en la borsa de treball.
Els empats que es produeixin es dirimiran, en primer lloc, en favor dels qui obtinguin major puntuació en la valoració de l'apartat A), «Experiència professional», del punt 5, «Concurs».
Si persisteix l'empat, en segon lloc, en favor dels qui obtinguin major puntuació en la valoració de l'apartat A.1), «Serveis prestats en escoles d'educació infantil (EI) de caràcter públic de qualsevol administració, d'empreses públiques o d'entitats de dret públic sotmeses amb caràcter general al dret privat, o d'organismes autònoms de les administracions públiques, o de consorcis o fundacions del sector públic, exercint funcions de naturalesa o contingut professional anàleg als de la plaça convocada».
Finalment, si persisteix l'empat, es determinarà per sorteig.
7.3. La vigència de la llista que conforma la borsa de treball serà fins que l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques en constitueixi una altra de la mateixa categoria professional. En tot cas, tindrà una vigència màxima de quatre anys.
8. CRIDA
8.1. Quan sigui necessari cobrir un lloc de treball, s'oferirà a la persona aspirant que es trobi en el primer lloc de la borsa de treball.
8.2. Les persones aspirants que renunciïn de manera injustificada a l'oferta de contractació passaran a l'últim lloc de la llista.
8.3. Les persones que desitgin ser excloses de la bossa ho hauran de sol·licitar per escrit amb registre d'entrada de l'IMEB o en qualsevol de les formes determinades en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
8.4 Es consideren causes justificades de renúncia del contracte les circumstàncies següents, que s'han de justificar per escrit i amb documents dins dels tres dies hàbils següents, passant a estar en situació de no disponible de la bossa, la qual cosa hauran de sol·licitar per escrit amb registre d'entrada de l'IMEB o en qualsevol de les formes determinades en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Sofrir malaltia acreditada o prova mèdica, mitjançant el corresponent justificant mèdic.
- Malaltia greu o defunció d'un familiar fins al segon grau d'afinitat o de consanguinitat, acreditant certificat mèdic.
- Estar en període d'embaràs, maternitat o paternitat, d'adopció o acolliment permanent o preadoptiu fins que el menor compleixi els 3 anys d'edat.
- Qualsevol altra que de manera excepcional l'IMEB estimi oportuna, d'ofici o a petició de la persona interessada, amb acord del comitè d'empresa de l'IMEB.
En aquests supòsits, les persones aspirants conservaran el seu lloc en la llista i podran ser citades novament quan deixin de concórrer les causes de renúncia, sempre que hagin comunicat per escrit a l'IMEB la seva disponibilitat.
Les crides a les persones interessades es faran sempre telefònicament. S'utilitzaran altres mitjans com el correu electrònic, en el cas que així s'especifiqui en la sol·licitud.
En el cas d'haver intentat la comunicació infructuosament per dues vegades en el mateix dies, la persona aspirant a qui s'hagués intentat l'oferiment conservarà el seu lloc en la llista en les dues primeres ofertes. A partir de llavors passarà a l'últim lloc de la llista. La persona interessada haurà de comunicar a l'IMEB els possibles canvis en els números de telèfon o forma de contacte.
9.- CONTRACTACIONS I LLISTA D'ESPERA
Les persones integrants de la bossa no se'ls podrà tornar a cridar sempre que la nova contractació impliqui la superació del període legal màxim establert.
L'IMEB actualitzarà la situació de cadascun dels aspirants en les borses de treball, cada sis mesos.
Els aspirants disposaran d'un termini de 10 dies per a presentar al·legacions, a comptar a partir de l'endemà al de la publicació.
LLISTATS ADDICIONALS
Excepcionalment, quan en una categoria quedi esgotat el llistat revisat de la borsa de treball, podrà confeccionar-se un llistat addicional a partir de les sol·licituds registrades i no revisades. En el cas que no hi hagués sol·licituds suficients per a cobrir les necessitats, s'obrirà un termini extraordinari de borsa de treball per a cobrir aquestes necessitats de caràcter temporal. En tot cas les vinculacions temporals es realitzaran conforme a les disposicions legals que es trobin en vigor i utilitzaran el barem de valoració de mèrits establert en aquesta convocatòria.
Aquestes convocatòries donaran un termini de mínim 10 dies des de la seva publicació en un mitjà de comunicació local o altres mitjans de difusió.
10. DATA LÍMIT DE PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES
El termini per a presentar la sol·licitud per a formar part d'aquest procés selectiu serà de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquestes bases en el BOIB. Els successius anuncis es publicaran únicament en el web de l'Ajuntament-IMEB (www.calvia.com).
Les sol·licituds de participació i la documentació que correspongui s'han de presentar de manera telemàtica pel Registre Electrònic Comú de l'Administració General de l'Estat, de manera presencial en el Registre General de l'IMEB, o en qualsevol de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
11. RECURS D'ALÇADA. INCIDÈNCIES
Tot el no que no estigui previst en aquestes Bases se cenyirà al que disposa la normativa d'aplicació. Aquesta convocatòria i tots els actes administratius que es derivin, així com l'actuació de la Comissió de Valoracio, podran ser impugnats.
Contra aquesta resolució, que no esgota la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada davant l'alcalde-president de la corporació, en el termini d'un mes comptador des de la notificació, de conformitat al qual disposa l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sense perjudici que es pugui presentar qualsevol altre recurs que es consideri pertinent. El recurs s'ha de presentar en el Registre General d'aquest Ajuntament, en el registre de l'IMEB, o en les dependències i mitjans a què es refereix l'art. 16.4 de la ja esmentada Llei 39/2015.
Calvià, 10 de novembre de 2021
La vicepresidenta de l 'IMEB Natividad Francés Gárate